Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Gisteren Mad Max eindelijk uitgespeeld. Erg toffe game, maar het werd na een een tiental uren spelen wel eentonig. Buiten dat alleen maar pluspunten; tof verhaal, lekkere graphics en goed combatsysteem alsook het rijden door de woestijn. Zeker een aanrader.

Nu bezig met de Uncharted collection die ik enige tijd geleden alle vier heb binnengehengeld. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben de afgelopen week geheel verslonden geraakt aan Horizon! Wat een prachtspel is dat (wel een net nieuw uitgekomen game) :)

Ja heb er naar gekeken maar denk dat het me snel gaat vervelen ;c Ziet er verder wel prachtig uit inderdaad.

Dat is wel hééél breed. Wat voor soort game? Spellen die je nu al veel speelt? Etc.

Ik heb fifa, gta,the last of us, cod, en ghost recond wildlands voor de ps4. Maar ben erg breed in mijn keuzes, als het maar geen rpg is :)

bewerkt door Joery
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat het wel ff weten als ik hem heb, eerst ff EU4 DLC halen donderdag :D

Volgens mij is de DLC van EU IV deze keer niet heel bijzonder. Ik ga denk ik nog even verder op 1.19 denk ik. Eerste tijd zullen er toch genoeg bugs nog in zitten. Duurt wel een paar weken voor dat deze gefixed zijn. Dat is eigenlijk zelfs pas met patch 1.21, leert mijn ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites