frietsaus Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Hey Eaglesmannen, kan een van jullie (of een andere geïnteresseerde) me vertellen op welke zender die match van morgen wordt uitgezonden? Btw: Veel succes komend seizoen in de Juup en ook in Europa, ik gun het jullie wel dat het een mooi seizoen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Hey Eaglesmannen, kan een van jullie (of een andere geïnteresseerde) me vertellen op welke zender die match van morgen wordt uitgezonden? Btw: Veel succes komend seizoen in de Juup en ook in Europa, ik gun het jullie wel dat het een mooi seizoen wordt. Op FOX. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Danke schön [MENTION=12326]Maldini[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Hey Eaglesmannen, kan een van jullie (of een andere geïnteresseerde) me vertellen op welke zender die match van morgen wordt uitgezonden? Btw: Veel succes komend seizoen in de Juup en ook in Europa, ik gun het jullie wel dat het een mooi seizoen wordt. Foxsports inderdaad. Ook de return wordt gelukkig uitgezonden nu we er niet heen mogen. Hopelijk gaan we een mooi seizoen tegemoet. Heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Matchday!!! En wat voor één. Europa League Matchday. Ik heb er zin in. Zo even een paar uurtjes slapen en dan klaar maken voor een tripje naar Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Lekker Europees avontuur zo, binnen 2 minuten 0-1. Heel slecht verdedigd van Vriends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 gefeliciteerd met jullie punt. Nu hopen op een stunt in Hongarije! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Om 17.00 uur een nieuwe speler. Zeer waarschijnlijk Tamati Williams voor een jaar, de doelman die de afgelopen week al op proef was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 ‘TEAMSPELER’ NORICHIO NIEVELD KIEST VOOR GA EAGLES “DROOM OM TE PROMOVEREN MET DEZE CLUB” Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met Norichio Nieveld. Met ruim 170 wedstrijden in het betaald voetbal – waarvan meer dan 60 in de Eredivisie – mag je Nieveld op zijn 26e gerust een ervaren speler noemen. De centrale verdediger komt transfervrij over van FC Eindhoven en tekent voor twee jaar in Deventer. Nieveld doorliep de befaamde jeugdopleiding van Feyenoord, alvorens op 1 februari 2009 te debuteren in de Rotterdamse hoofdmacht. Via drie verhuurjaren aan Excelsior en één seizoen bij PEC Zwolle, belandde de Bosschenaar twee jaargangen geleden bij FC Eindhoven. Afgelopen seizoen was hij daar één van de sterkhouders van het team dat als tweede eindigde in de Jupiler League. Samen met Chiro N’Toko vormde Nieveld het op één na minst gepasseerde vededigingsduo van de competitie (39 tegentreffers in 38 duels). Vanaf komend seizoen verdedigt Norichio Nieveld dus de kleuren van Go Ahead Eagles. Waarom? “Het is mijn droom om weer naar de Eredivisie te promoveren, net als in 2010 met Excelsior. Ik zie bij Go Ahead Eagles genoeg potentie om dat te bereiken. Fanatieke achterban, goede spelers en staf en een prachtig stadion. Ik ben er laatst even geweest om te kijken. Prachtig om die uitbreiding te zien. Als dat stadion straks gevuld is met onze fans, zal de tegenpartij zeker onder de indruk zijn. Ik kan niet wachten dan op het veld te staan.” Volgens Nieveld heeft Go Ahead Eagles een échte teamspeler in huis gehaald. “Ik ga uit van het collectief, ben zelf ook wel leidinggevend. Verder ben ik sterk aan de bal en heb ik een goed inzicht. Ik kan wedstrijdsituaties lezen.” Zo’n vier weken geleden vonden de eerste gesprekken plaats tussen Nieveld, zijn zaakwaarnemer en Go Ahead Eagles plaats. De verdediger hield naar eigen zeggen een erg goed gevoel over aan de bijeenkomsten met trainer Dennis Demmers en RvC-lid voetbalzaken Adrie Steenbergen. Dat gevoel is wederzijds, beaamt laatstgenoemde. “We zijn heel erg blij met deze transfer”, vertelt Steenbergen. “En dat om meerdere redenen. Om maar een cliché te gebruiken: Norichio stond al langer op ons lijstje. We hebben hem regelmatig bekeken, en ook op andere manieren informatie ingewonnen. Zijn statistieken zijn bovendien indrukwekkend; zoveel wedstrijden in het betaald voetbal. Er waren ook meerdere kapers op de kust, zowel uit Eerste- als Eredivisie.” “Norichio is ook een belangrijke aanwinst voor de balans in de selectie, op het gebied van linies en ervaring”, vervolgt Adrie Steenbergen. “Kortom: op alle vlakken een transfer om heel erg blij mee te zijn.” Aanstaande maandag traint Norichio Nieveld voor het eerst mee met Go Ahead Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Net even bij de training geweest en ook meteen maar even naar de Adelaarshorst geweest. Begint nu al een indrukwekkend stadion te worden en wordt alleen maar mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Ferencváros-Go Ahead Eagles op groot scherm de Brink De wedstrijd Ferencváros-Go Ahead Eagles wordt aanstaande donderdag uitgezonden op een groot scherm op de Brink. Vanaf 18:00 uur zijn supporters van harte welkom om deze historische wedstrijd samen te komen beleven op het mooiste plein van Deventer. Speciaal hiervoor wordt een groot scherm opgesteld voor De Waag. De Deventer Horeca en Go Ahead Eagles hebben de handen ineen geslagen om dit evenement op zeer korte termijn te organiseren, en danken de gemeente voor zijn flexibele opstelling. Het is een evenement van Go Ahead Eagles, dus zijn ook de huisregels van de club van kracht. Het evenement duurt tot een half uur na de wedstrijd. Namens selectie en staf: komt allen! Een kwartier voor de wedstrijd worden aan de GA Eagles-spelers in de kleedkamer in Hongarije live-beelden van de Brink getoond. Een betere stimulans dan een volle Brink is er niet! Goed initiatief van de club en ook mooi om de spelers vanaf de Brink nog even een hart onder de riem te steken. Extra stimulans voor hen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Jammer dat Deventer voor mij tegenwoordig te ver is :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Nathan Delfouneso, voormalig Engels toptalent, is de komende vijf dagen op proef. Speelt woensdag ook mee in de oefenwedstrijd tegen SV Epe. Keeper Tamati Williams heeft een contract aangeboden gekregen, hij heeft t/m woensdag de tijd om daar op te reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Lekker niet goed investeren in een keeper, misschien belangrijkse positie in het elftal en bij Eagles wordt het vreselijk onderschat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Jullie nieuwe clubarts woont bij mij in de straat (ofjah wonen beide niet meer thuis) :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 VoetbalOog @VoetbalOog 11 min11 minuten geleden GAE-proefspeler Nathan Delfouneso staat ook in de belangstelling van NAC, NEC, Cambuur en PEC Zwolle. Scouts van NAC zijn nu zelfs aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 VoetbalOog @VoetbalOog 11 min11 minuten geleden GAE-proefspeler Nathan Delfouneso staat ook in de belangstelling van NAC, NEC, Cambuur en PEC Zwolle. Scouts van NAC zijn nu zelfs aanwezig. Dat account heeft het volgens mij nog niet goed gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2015 Waaaaaaauw :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Ziet er erg nice uit inderdaad. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Het gaat de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Ziet er prachtig uit, wordt de korte zijde een staantribune? Zou wel héél tof zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Ziet er prachtig uit, wordt de korte zijde een staantribune? Zou wel héél tof zijn. Nee, dat wordt het helaas niet. Zou inderdaad mooi zijn, maar denk dat het met de volgende verbouwing de overkant (B-Side) wat nu al staan tribune is wel gebeurt. Dat staat gepland voor over 2 jaar net als de andere lange zijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Wordt het uitvak nog groter btw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Dat denk ik wel, komt op dezelfde plek te zitten, maar die tribune is bijna 1,5 keer zo groot geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Nee, dat wordt het helaas niet. Zou inderdaad mooi zijn, maar denk dat het met de volgende verbouwing de overkant (B-Side) wat nu al staan tribune is wel gebeurt. Dat staat gepland voor over 2 jaar net als de andere lange zijde. Door allerlei veiligheidsredenen mag een staantribune in Nederland maar een maximaal aantal personen waarborgen. Bij NAC hebben we op de B-Side dat maximale aantal. Weet het getal niet precies uit mijn hoofd, maar een hele lange zijde met alleen staanplaatsen lijkt me dus uitgesloten. Herinner het me omdat ik pas geleden een berichtje las dat die regel misschien komt te vervallen. Dat zou wel nice zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten