Le Saux Gepost June 20, 2015 Share Gepost June 20, 2015 Hoop voor jullie dat het Europese avontuur zich beperkt tot hoogstens een ronde of twee, kun je er mijn inziens moeilijk bij hebben tijdens een lang seizoen Jupiler League mits je ambities hebt om direct weer terug te keren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evers Gepost June 20, 2015 Share Gepost June 20, 2015 (edited) De nieuwelingen van links naar rechts: Elvio van Overbeek, Joey Groenbast, Salah Aharar, Orhan Dzepar, Randy Wolters, Dario Tanda, Mo Hamdaoui en Kenny Teijsse. Groenbast en Ahahar komen van de beloften en krijgen de kans in de voorbereiding, Dzepar komt zelfs van de A1. Edited June 20, 2015 by Evers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost June 21, 2015 Share Gepost June 21, 2015 Jerry van Ewijk: goed gevoel én ambitie Jerry van Ewijk heeft voor drie jaar getekend bij Go Ahead Eagles. Daarmee heeft de club -zoals nadrukkelijk was beoogd- doelpunten ingekocht. Aanvaller Van Ewijk, hij kan ook uitstekend op 10 spelen, liet bij De Graafschap afgelopen seizoen indrukwekkende cijfers noteren met 19 goals en 14 assists. Van Ewijk, op 12 maart 1992 geboren in Arnhem, doorliep bij PSV en Vitesse de jeugdopleiding en werd in 2011 door de Arnhemmers verhuurd aan AGOVV. Vervolgens speelde hij drie jaar in Doetinchem bij De Graafschap, waar hij afgelopen seizoen los kwam en –ondanks dat hij niet eens altijd een basisplaats had- 18 competitiegoals maakte en 1 goal in de door De Graafschap gewonnen play offs. Omdat hij, zoals alle spelers met een aflopend contract, transfervrij mocht vertrekken stonden de clubs in de rij voor Van Ewijk. Go Ahead Eagles wist onder meer NEC, VVV, Heracles en NAC Breda af te troeven. Van Ewijk koos op gevoel voor Go Ahead Eagles: "Die club volgt mij langer, daar spreekt enorm vertrouwen uit en dat gaf Go Ahead nu ook een streepje voor. Ik ben een gevoelsjongen en de gesprekken met Adrie Steenbergen en Dennis Demmers deden me echt goed. Warme mensen. Ik heb ook met Sjoerd Overgoor gesproken, die evenals ikzelf Robert Postma als zaakwaarnemer heeft, Sjoerd zei ook dat Go Ahead als club echt goed voelt." Robert Postma: "Bij Go Ahead komen spelers in een warm bad en worden ze daadwerkelijk beter. Het traject van Sjoerd heb ik ook voor Jerry voor ogen: beter worden in de Jupiler League, naar de Eredivisie en dan doorontwikkelen. Dat is overigens ook echt een drive van Jerry: hij wil de club terugbrengen naar waar ze horen." Van Ewijk: "Eigenlijk wilde ik nu al naar de Eredivisie, maar Go Ahead gaf me echt het gevoel dat ze me heel graag wilden hebben en daarmee namen ze de laatste twijfels weg. Ik wil bovenin meedraaien met het team en wat mezelf betreft: ik wil topscorer worden van de Jupiler League. Waarom? Simpel. Ik hou van voetbal en van scoren en ik hou nog meer van de beste zijn, haha. En natuurlijk speelt ook mee dat we in een vernieuwd en vol stadion gaan spelen, daar geniet je als voetballer altijd enorm van." Adrie Steenbergen, RvC-lid Voetbalzaken: "Met Jerry hebben we weer een speler in onze gelederen die garant staat voor scorend vermogen en doelgerichtheid. Zijn spel en zijn cijfers waren afgelopen seizoen heel opvallend, voor ons is hij een zeer welkome versterking." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost June 21, 2015 Share Gepost June 21, 2015 Met alle respect, maar Randy Wolters is zo'n net-niet speler. Bij VVV was het geen uitblinker, dus of die gozer nu echt een meerwaarde heeft... Vaak lang onzichtbaar tijdens een match en af en toe heel erg geforceerd bezig met zijn eigen acties. Schiet daarnaast uit alle hoeken en standen op doel en lang niet altijd even goed... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Van wat ik gezien heb een beetje de mindere versie van Yanic Wildschut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Ik heb de afgelopen 2 seizoen te weinig Jupiler League gezien om te kunnen oordelen. Maar volgens mij is het een prima speler voor ons, tenminste zo komt hij over en als ik wat filmpjes op youtube bekijk ook. Al zeggen die filmpjes helemaal niets, van iedereen valt een goed filmpje te maken. We zullen het afwachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 FK Čukarički (SRB) 3.275 NK Celje (SVN) 3.225 Ferencvárosi TC (HUN) 3.200 Nõmme Kalju FC (EST) 3.200 FC Flora Tallinn (EST) 3.200 FK Sutjeska (MNE) 3.125 Skonto FC (LVA) 3.100 Víkingur (FRO) 2.925 KF Renova (MNE) 2.925 Odds BK (NOR) 2.875 FK Kukësi (ALB) 2.825 Qäbälä FK (AZE) 2.750 KF Shkëndija (MKD) 2.675 FC Kairat Almaty (KAZ) 2.575 FC Ordabasy Shymkent (KAZ) 2.575 MTK Budapest (HUN) 2.450 FC Shirak (ARM) 2.300 FK Mladost Podgorica (MNE) 2.125 KF Laçi (ALB) 2.075 Ulisses FC (ARM) 2.050 FC Saxan (MDA) 2.000 Glentoran FC (NIR) 1.975 VPS Vaasa (FIN) 1.890 FC Dinamo Batumi (GEO) 1.875 Tskhinvali (GEO) 1.875 JK Sillamäe Kalev (EST) 1.700 FC Lusitans (AND) 1.666 SJK Seinäjoki (FIN) 1.640 FC Lahti (FIN) 1.640 Víkingur Reykjavík (ISL) 1.600 FK Jelgava (LVA) 1.600 FK Olimpic Sarajevo (BIH) 1.500 NSÍ Runavík (FRO) 1.450 UE Sant Julià (AND) 1.416 FK Atlantas Klaipėda (LTU) 1.400 Glenavon FC (NIR) 1.225 Cork City FC (IRL) 1.150 University College Dublin AFC (IRL)* 1.150 FK Kruoja Pakruojis (LTU) 1.150 SP La Fiorita (SMR) 1.099 AUK Broughton FC (WAL) 1.075 FK Partizani (ALB) 1.075 FC Progrès Niederkorn (LUX) 1.025 FK Trakai (LTU) 0.900 FK Spartaks Jūrmala (LVA) 0.850 Balzan FC (MLT) 0.841 Bala Town FC (WAL) 0.825 AC Juvenes/Dogana (SMR) 0.599 Newtown AFC (WAL) 0.575 Alashkert FC (ARM) 0.550 College Europa FC (GIB) 0.300 Zeg het maar. ;c Balzak FC uit Malta klinkt wel leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feyenoorder14 Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 De lijst van mogelijke tegenstanders van Go Ahead Eagles in de eerste voorronde van de Europa League is een stuk korter geworden en teruggebracht naar vijf. De loting is vanmiddag om 13.00 uur. De UEFA heeft de ploegen ingedeeld in groepen en daarbinnen worden de duels geloot. De mogelijke tegenstanders van de ploeg uit Deventer zijn nu nog: Ferencvárosi TC (Hongarije), FK Trakai (Litouwen), VPS Vaasa (Finland), Cork City FC (Ierland), KF Laçi (Albanië). Later op de middag wordt er ook geloot voor de tweede kwalificatieronde. De eerste ronde wordt gespeeld op 2 en 9 juli. De tweede kwalificatieronde staat op 16 en 23 juli op het programma. Go Ahead Eagles speelt de het thuisduel in het stadion van FC Emmen omdat De Adelaarshorst in Deventer verbouwd wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Cork City zou natuurlijk het mooiste zijn voor de Eagles, mooi tripje voor de supporters. Blijft zonde dat ze thuis in Emmen spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Tegen Ferencvaros dus, lastigste van de 5 denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Dat denk ik ook. Eens kijken wat de prijzen gaan worden voor de uitwedstrijd en of er nog wat meewillen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Dat denk ik ook. Eens kijken wat de prijzen gaan worden voor de uitwedstrijd en of er nog wat meewillen Zou lekker bij julie HK blijven dan hehe. Wel vette loting qua club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 (edited) Denk voor de supporters een prachtige loting, Boedapest wil je best naartoe. (y) Edit: Oh mag niet dus? Guur Edited June 22, 2015 by Christian. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Met alle respect, maar Randy Wolters is zo'n net-niet speler. Bij VVV was het geen uitblinker, dus of die gozer nu echt een meerwaarde heeft... Vaak lang onzichtbaar tijdens een match en af en toe heel erg geforceerd bezig met zijn eigen acties. Schiet daarnaast uit alle hoeken en standen op doel en lang niet altijd even goed... Eensch, onbegrijpelijke aankoop. Maarja zo'n Houtkoop was eveneens zo beperkt en die heeft het er ook leuk gedaan, als ze hem goed in het systeem kunnen inpassen kan het nog best wat worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 [twitter]612952262386843648[/twitter] Nou, mooi Europees avontuur heb je dan. Thuis niet op de Adelaarhorst, uit geen supporters. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Hoezo niet dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Deze gaan ze wel verliezen toch? Beste een grote club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom. Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Hoezo niet dan? Ferencvaros heeft nog een straf uitstaan bij de UEFA, 1 wedstrijd zonder publiek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Racistische uitlatingen tijdens de wedstrijd tegen het Maltese Sliema Wanderers (heb daar nog gewoond, geen idee dat ze er een profclub hadden :r:r) zijn de oorzaak daarvoor. Enorm zuur voor de fans zeg, speel je eindelijk Europees.... :r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Mogen we eindelijk eens Europa in, zijn we niet welkom. Wat een drama, ik had me er zo op verheugd. Denk ook niet dat we dit gaan overleven, goede tegenstander met de nodige Europese ervaring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 En Zoltan Gera speelt er _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost June 22, 2015 Share Gepost June 22, 2015 Zit Jenner daar nog? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Saux Gepost June 23, 2015 Share Gepost June 23, 2015 Treurig dit voor jullie hoor, die club heeft ook nog eens een prachtig nieuw stadion gebouwd afgelopen jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost June 23, 2015 Share Gepost June 23, 2015 Kaartje voor de 'thuiswedstrijd' in Emmen net gekocht. Daar zijn we in ieder geval wel bij. Nu hopen op een wonder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evers Gepost June 23, 2015 Share Gepost June 23, 2015 Met de bus of op eigen gelegenheid Remco? Ik zit in Bus 4. Geen zin om zelf te rijden en met de trein is zo'n gedoe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts