GAE EAGLES Geplaatst 24 januari 2015 Share Geplaatst 24 januari 2015 Grote kans dat dit gewoon gefixed is he. :mrgy: Haha, het was uberhaupt best knap dat Eagles in die tijd met veel won, al hadden we met Yildirim en Marbus wel 2 topaanvaller in de Jupiler League. Maar verder was het een middelmatige ploeg die meestal in de middenmoot meespeelde. Dus wat dat betreft kan het best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Is die Rijsdijk altijd zo slecht, wat een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Tsjongejonge wat zuur voor jullie zeg, als deze wedstrijd al een winnaar verdiende was het GAE en zeker niet Ajax op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Misschien toch maar kunstgras overwegen he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Misschien toch maar kunstgras overwegen he ;c Oh zo mooi :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Oh zo mooi :D Wat vonden ze er op het forum van?:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Wat vonden ze er op het forum van?:huhu: :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 God wat een deceptie. Punt was zeker verdiend. Overgoor en Schenk speelden een hele goede wedstrijd, Verhoek was dramatisch, al herstelde hij zich wat in de tweede helft. Mag ook nog wel een kilo of 5 kwijtraken zo lijkt het. Is nogal log. Verder valt op dat er totaal geen diepgang en dreiging van de vleugels komt. Met Reimerink was dat beter, ik denk dat hij evenveel voorzetten heeft gegeven als Turuc en Verhoek samen. Ik weet dat hij niet populair is, maar ik zou hem opstellen. Is de enige die zijn man opzoekt voor een actie, die dreiging heeft in de aanval. Ook viel me op dat niemand de diepte zoekt, volgens mij heeft nooit iemand de bal (steekbal of over de verdediging heen) in de ruimte achter de verdediging gekregen, terwijl die ruimte er wel lag. Enige die dat wel af en toe deed was Schenk nota bene, kreeg hem dan alleen ook niet. Buitenspelers bieden zich voortdurend breed aan, ipv in de diepte. Daar kan nog wel wat veranderen. Daarnaast kiest Vd Linden te vaak voor de lange (cross)bal, terwijl hij soms ook gewoon een buitenspeler in de voeten aan kan spelen. Positiespel kan nog wel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Vond Turuc vandaag niet heel goed ofzo, maar vind dat wel een fijne speler. Kan wel een stapje hoger aan, denk ik. Hoop wel dat GAE er in blijft, leuk clubje is t. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Oja, sfeer is wel minder nu die kerel in dat bakje er niet meer staat. Begreep dat dit nog een van de betere wedstrijden was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2015 Sfeer is hele jaar al triest wat ik hoor. Zelf zondag ook eindelijk weer geweest. Deceptie tot den top. Wat een henk dat je zo'n fout maakt. Gewoon Cummins op de goal volgende week tegen Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Cummins, dan kan ik je verzekeren dat het nacompetitie wordt. Zaak dat je NAC, Heracles en Dord onder je houdt. Wordt nog lastig zat met dat moeilijke thuisprogramma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Nog mensen van MU aanwezig in het uitvak zondag? En las gister of eergisteren dat het uitvak nog niet uitverkocht was, is het inmiddels al wel uitverkocht of gaat het net zo moeizaam als bij ons toen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Nee, ga er niet heen. Ben sinds het nieuwe stadion er is niet meer geweest, was de eerste keer wel van plan, maar toen net mijn kruisband afgescheurd dus ging mooi niet door. Tegenwoordig is het ook niet zo leuk meer als in het oude stadion, toen zaten we nog lekker kort op het veld en nu ergens bovenin weggestopt. Maar ook qua sfeer en rivaliteit is het minder geworden. Tot nu toe zijn er zo'n 400 aanmeldingen las ik net. Gaat inderdaad moeizamer dan jaren terug. Heeft natuurlijk met het eerder genoemde te maken en met het feit dat we daar sinds mensenheugenis niet meer hebben gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2015 Kom der ook niet meer. Niets aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Heerlijk, eindelijk weer eens gewonnen in Zwolle, dat was sinds 1982 niet meer gebeurd. En een hele belangrijke overwinning. Genoten van een niet al te beste wedstrijd, maar dat maakt niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Verloren van een stel Hoofdklassers. ;e Nacompetitie, here we come. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Denk dat jullie d'r wel in blijven hoor. Vind de ploegen die onder jullie staan nou niet heel veel beter spelen en bovendien pakken jullie thuis relatief veel punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Denk dat jullie d'r wel in blijven hoor. Vind de ploegen die onder jullie staan nou niet heel veel beter spelen en bovendien pakken jullie thuis relatief veel punten. NAC en Heracles pakken sinds de winterstop echt meer punten dan wij volgens mij. Wordt zeker in het geval van Heracles heel moeilijk om ervoor te blijven, je zou imo eigenlijk nog iemand anders moeten passeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Foeke Booy stopt na seizoen Gepubliceerd: zondag 08 maart 2015 10:16 Foeke Booy heeft de clubleiding van Go Ahead Eagles laten weten na dit seizoen te stoppen als trainer-coach van de Deventer club. "Ik heb mijn keuze op gevoel gemaakt. Dat gevoel zei dat ik toe ben aan iets anders en dat gevoel wil ik volgen. De club moet verder en verdient het dat ik nu al duidelijkheid verstrek. We gaan er nu voor de volle honderd procent voor om ons doel, handhaving in de Eredivisie, te realiseren. Daar blijft alle toewijding in liggen." Booy kwam in de zomer van 2013 en wist waaraan hij begon, hij moest met zijn ploeg overleven in de Eredivisie. Het eerste seizoen lukte dat op meeslepende wijze en met een prachtige tiende plaats tijdens de winterstop en een uitstekende dertiende eindklassering als beloning. Booy: "Mijn keuze voor Go Ahead was destijds óók op gevoel en die keuze is fantastisch geweest. Het is een geweldige club met geweldige supporters. Ik heb er geen seconde spijt van gehad." Dit seizoen staat de ploeg wederom op een veilige plek, maar zal het de laatste acht wedstrijden een intense strijd moeten aangaan om wederom het heilige doel te halen. Booy: "Bovendien komt de club nu in een fase waarin het te maken krijgt met aflopende contracten en opties die gelicht moeten worden. Ook daarom wil ik nu eerlijk zijn tegenover de club, duidelijkheid en helderheid verschaffen. En duidelijkheid is ook goed als je in een proces zit waarin we ons echt moeten vastbijten in ons doel. Daar moet de volledige focus op." Foeke Booy heeft over zijn eigen toekomst nog geen duidelijkheid. "Er is niets, in feite kies ik voor de onzekerheid. Maar nogmaals, mijn gevoel bracht me tot de conclusie dat ik toe ben aan iets anders. En wat dat is, ligt in de toekomst." Voorzitter Edwin Lugt zegt het gevoel van Booy te respecteren: "De club had haar definitieve positie aangaande de toekomst nog niet bepaald, maar we stellen het op prijs dat Foeke nu al duidelijkheid verschaft en ons daarmee de ruimte geeft stappen te zetten richting volgend seizoen. We gaan nu acht heel belangrijke wedstrijden in en gaan er als club alles aan doen ons direct te handhaven." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Booy ontslagen, Demmers maakt het seizoen af. Zat eraan te komen, chemie tussen spelersgroep en trainer was al lange tijd volledig verdwenen. Foeke was een dictator, spelers hadden totaal geen inbreng in manier van spelen of iets. Als ze een weerwoord gaven dreigde Foeke Booy gelijk met de bank, de spelers werden monddood gemaakt. En een speler wil altijd spelen, dus die houdt z'n mond dan maar dicht. Zelfs naar zijn technische staf luisterde Booy niet, hij ging gewoon compleet z'n eigen weg. Adviezen van Demmers en Boerebach sloeg hij in de wind. Eigenwijze Fries, zullen we het maar op houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2015 Makkelijk achteraf gelul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Je praat alsof je zijn assistent was oid. Niet alles wat je hoort en ziet klopt hè. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2015 Ik geloof helemaal dat dit waar is want deze geruchten hoorde ik ook al langere tijd. Maar dat er dan nu pad over gepraat wordt ergert me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Gebeurt overal natuurlijk hè. Komt het 'wat als' verhaal weer terug. Wat als Te Vrede twee goals scoorde tegen Roma? Wat als Zimling de sterren van de hemel zou spelen bij Ajax? Het is altijd achteraf, want van tevoren kun je het niet weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten