Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Waar een kleine club groot in kan zijn. Deze oude ongebruikte energiekast in de laatste jaren omgetoverd tot een monument voor ontvallen supporters en wordt helaas veelvuldig gebruikte en de muur wordt steeds voller.

Maar mooi dat er voor deze mensen een plek is gecreëerd voor nabestaanden en dat ze zo nog verbonden blijven met de club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene Hake it is, geen idee wat ik er van moet vinden. De meeste namen die voorbij kwamen leken mij op het eerste oog minder. Heitinga had mij persoonlijk de beste geleken, niet echt ergens op gebaseerd. Ook Jonker werd de laatste dagen veel genoemd, maar dat blijft een beetje een blaaskaak.

Maar we hebben in ieder geval eindelijk een nieuwe trainer. Dat de spelers maar mogen volgen. Al heel blij dat Nauber heeft verlengd, onze Duitse muur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei cimbomcu:

Had ik niet verwacht bij jullie Hake, vind ik echt helemaal niks.

Ik ook niet, maar ik ken de beste man niet goed genoeg om er een eerlijk oordeel over te kunnen geven. Maar ik had ook op een andere trainer gerekend dan Hake. Zeker na Van Wonderen.

Hang het bordje uitverkocht maar op!!!

Alle seizoenskaarten voor komend seizoen zijn al uitverkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grootaandeelhouder Kroes heeft zijn aandelen verkocht aan Vierhouten die ook al een bepaald percentage in bezit had en nu voor 90% aandeelhouder is. Heel verrassend dat hij nu vertrekt, heeft de club wel weer verder gebracht met zijn netwerk en kennis.

Nu kijken hoe Vierhouten het stokje gaat overnemen de de club nog verder kan helpen. Maar qua voetbalkennis en netwerk lijkt het mij een heel stuk minder. Komt toch uit een andere tak van sport (heeft meerdere dierenspeciaalzaken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei GAE EAGLES:

Grootaandeelhouder Kroes heeft zijn aandelen verkocht aan Vierhouten die ook al een bepaald percentage in bezit had en nu voor 90% aandeelhouder is. Heel verrassend dat hij nu vertrekt, heeft de club wel weer verder gebracht met zijn netwerk en kennis.

las dat er een gerucht was dat Ajax interesse in hem had om hem te betrekken bij de club. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei FMNOOB:

las dat er een gerucht was dat Ajax interesse in hem had om hem te betrekken bij de club. 

Zijn naam ging al rond toen Overmars moest vertrekken, dus niet zo gek. 

Al schijnt het dat hij naar het buitenland gaat om daar een club over te nemen of mede eigenaar te worden. En dan vooral Engeland 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willum Thor Willumsson heeft zijn contract verlengd tot 2026. Wat een heerlijk beleid voert de club toch de laatste jaren. Selectie wordt elk jaar beter, lange contracten worden er uitgedeeld, stadion beetje bij beetje vergroot. Het kan niet op de laatste jaren. 

Een gezond beleid betaald zich op termijn uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Tim':

Wel een gezond beleid met een buitenboordmotor hè. Ben er ook blij mee, maar RKC en Excelsior kunnen alleen maar jaloers toekijken.

Ja, klopt dat is zeker waar. Maar de lijn is al wel daarvoor ingezet en is door de komst van Kroes en later Vierhouten doorgezet en verstevigd. De middelen zijn nu iets groter, maar de manier waarop het allemaal gebeurd niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead tegen SK Brann (Noorwegen), BK Häcken (Zweden), Cliftonville FC (Noord-Ierland), FCB Magpies (Gibraltar)/Derry City FC (Ierland) of Valur (IJsland)/KF Vilaznia (Albanië).

Die eerste moet je wel echt ontlopen. Daar had AZ had vorig seizoen nog bijzonder lastig mee namelijk. Häcken lijkt mij ook 50/50 te zijn. De rest zou een uitstekende loting zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zwaarste die erbij zat, helaas. Zitten inderdaad in de competitie, staan gedeeld eerste.

Helaas eerst thuis, had liever gehad dat wij eerst uit moesten spelen. Dan kon ik met werk wel wat regelen, gaat nu lastiger worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is wel een aderlating, achteraf toch wel een hele goede trainer gebleken. Had ik niet verwacht toen hij werd aangesteld.

Nu hopen dat Bosvelt en Van Dop een goede vervanger gaan vinden, maar daar ben ik niet bang voor. Dat lijstje lag al wel klaar, voor als Hake zou vertrekken. Alleen is het moment niet ideaal, veel trainers hebben al een club nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertrek van Rommens was ook niet tegen te gaan, die zat er aan te komen. Heeft hij dik en dik verdiend, maar ik had hem toch graag in Duitsland of in België gezien. Dat is niet anders, hopen dat ze een mooi bedrag betalen.

Vertrek van Hake komt natuurlijk uit de lucht vallen, maar ook dik verdiend. Heeft het in de 2 jaar dat hij hier zat heel goed gedaan. Toen hij kwam had ik mijn vraagtekens, maar hij heeft het tegendeel bewezen. Mooie stap voor hem om in de top van Engeland te gaan werken en ervaring op te doen.

Hoe Simonis is, geen flauw idee. Maar na het vertrek van Van Wonderen stond hij al op de nominatie om hem op te volgen, dat wou hij toen zelf niet. Nu acht hij zich er wel klaar voor, de club kent hem en hij de club. Ik heb alle vertrouwen in Bosvelt en Van Dop, daarom denk ik dat dit wel een goede zet is. Ik zie ook liever een jonge talentvolle trainer komen met nieuwe ideeën dan dat je bij een Henk de Jong of Gert-Jan Verbeek uitkomt (om maar wat namen te noemen). Daar moet je als club zijnde niet meer aan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites