thijskeeper Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 Past perfect bij GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 Heeft echt indruk op mij gemaakt bij Jong PSV. Zijn inzet/gedrevenheid verraste mij echt volledig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 Ik zou dat ook een goede aanwinst vinden. Er is nog niets rond, maar het ziet er goed uit. Kan prima in de spits spelen, is een totaal ander type dan Kolder. Jong, gretig om zich te laten zien en talentvol. Kortom dat zijn de criteria om bij Eagles te komen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 De nieuwelingen hebben vandaag hun contracten ondertekend, Nick de Bondt heeft dit al eerder gedaan. Boven van links naar rechts: Puck Postma, Peter van Ooijen, Sven Nieuwpoort, Jules Reimerink. Onder van links naar rechts: Giliano Wijnaldum, Robin van der Meer, Mickey van der Hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Vandaag nog op het werk over gehad, verwacht veel van jullie nieuwe keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Berjan/Remco, morgen nog aanwezig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Ja, tuurlijk even een kijkje nemen. Ben er de afgelopen jaren ook geweest op de eerste training, maar dat was nooit heel veel aan. Denk dat deze opzet wel slaagt en zeker nu het op een zaterdag is en in het stadion in plaats van Klein Milanello. Eindelijk begint het weer, lekker wedstrijdjes kijken in de voorbereiding. Blijft toch leuk, de nieuwe spelers aan het werk zien en nieuwe talentjes te ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Waar gaat Wijnaldum spelen eigenlijk? Als Schalk ook nog binnengehaald kan worden krijgen jullie wel weer een tof teampje zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Linksback, zoals hij bij AZ en Groningen ook heeft gedaan. Er moeten nog wel wat meer namen bijkomen. Sowieso nog een rechtsback, en nog 2 flankspelers en liefst nog een spits en scorende middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Schalk is allesbehalve done deal. GAE heeft zich nog niet bij NAC gemeld, dat hem niet transfervrij naar een concurrent wil laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 (Voorlopige) lijst met rugnummers: 1. Cummins 2. - 3. Vriends 4. van der Linden 5. Wijnaldum 6. Overgoor 7. - 8. Türüç 9. Kolder 10. Rijsdijk 11. Reimerink 12. Amevor 13. - 14. Schenk 15. Lambooij 16. van der Hart 17. Postma 18. Nieuwpoort 19. van Ooijen 20. De Bondt 21. ten Den 22. Lucas 23. van der Meer De nieuwe prachtige tenues. Thuistenue is een verwijzing naar de laatste landstitel van 1933, het paarse uittenue een verwijzing naar 1971 waarin Barry Hughes de naam liet veranderen van Go Ahead naar Go Ahead Eagles en de kleuren van rood geel naar paars veranderde: Oo de eerste training van het nieuwe seizoen bezocht vandaag. En ook al is het een eerste training, je kunt toch al een beetje kijken wat voor vlees je in de kuip hebt met de nieuwe jongens. Ik zal de komende weken nog de nodige trainingen bijwonen, dus kan ik kijken hoe de jongens het dan doen en of ik iets fout heb gezien. Nick de Bondt is een typische buitenspeler. Wisselt knullige momenten af met mooie acties. Mickey van der Hart heeft een goed linkerbeen en straalt rust uit, maar is niet echt getest op zijn keepers kwaliteiten. Peter van Ooijen heeft een goede trap in de benen, maar viel me verder nog niet echt op. Postma is zeker een groot talent, maar zal zich eerst moeten bewijzen in de beloften verwacht ik. Voor Nieuwpoort geldt hetzelfde, speler die zijn minuten bij de beloften moet gaan pakken. Wijnaldum is een topper, echt een aanwinst. Opvallend (?) dat keeper Lucas met het partijspel op de linksbackplek van Wijnaldum stond en Wijnaldum voorin liep. Van Robin van der Meer word ik ook blij, durft de botte bijl te gebruiken (kunnen we wel gebruiken) en heeft een behoorlijke pass in de benen. Van Reimerink denk ik dat hij weleens de opvolger van Houtkoop kan zijn. Hij straalt plezier uit en dat is te merken, dartelt over het veld als in zijn laatste jaar bij ons en eerste jaar bij Cottbus. Ik verwacht veel van Jules. Zat in Venlo niet op z'n plek. Bij de spelers die er vorig jaar al bij waren weinig opvallende dingen. Of het moet zijn dat Vriends naar de kapper is geweest. Ik vond trouwens dat Türüç er bij liep alsof hij zichzelf de grote ster van het team vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Foto van jullie eerste training (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Die foto komt me bekend voor. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Mooie tenues hoor mannen. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Alex Schalk definitief binnen. Contract voor 1 jaar met optie voor nog 1 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Nog wat voor betaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2014 Nog wat voor betaald? Ja geld. Nee zal vast een klein bedrag voor betaald zijn maar niet zeer veel. Vind verder de nieuwe tenues wennen. Niet direct lelijk maar toch weeer wat anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 juni 2014 Share Geplaatst 29 juni 2014 Nog wat voor betaald? Alleen doorverkoopclausule, maar gezien zijn korte contractduur lijkt het me sterk dat je daar iets aan hebt. Neem wel aan dat ze zo goed als rond zijn met een vervanger, want nu hebben we helemaal geen spits meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Go Ahead zou samen met een aantal buitenlandse clubs achter Tobias Sana van Ajax aan zitten. Wat mij betreft van harte welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Goede speler man voor jullie. Ben oprecht gecharmeerd van hem, hoop ook dat hij in de Eredivisie nog kan spelen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Ik ben ook erg gecharmeerd van Sana, vind het ook jammer dat Frankie het niet in hem ziet zitten. Maar bij GAE is hij meer dan welkom. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Ik weet het niet met Sana, ben er niet zo van overtuigd. Heeft in het begin wel aardig gespeeld bij Ajax, maar vervolgens 2 jaar niet. Weet niet of die bij de beloftes veel heeft gespeeld. Maar dat er nog 2 flankspelers bij moeten komen is duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 In de Jupiler League was die wel aardig opzich. Als die maar linksbuiten stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2014 Ik weet het niet met Sana, ben er niet zo van overtuigd. Heeft in het begin wel aardig gespeeld bij Ajax, maar vervolgens 2 jaar niet. Weet niet of die bij de beloftes veel heeft gespeeld. Maar dat er nog 2 flankspelers bij moeten komen is duidelijk. Ook niet mijn favoriete keuze. Zie nog altijd Bilate graag komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Die staat in de belangstelling van Willem II, maar die zie ik ook liever komen dan Sana. Of die andere van Sparta, Dogan of Mahi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten