Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Ik zou dat ook een goede aanwinst vinden. Er is nog niets rond, maar het ziet er goed uit. Kan prima in de spits spelen, is een totaal ander type dan Kolder. Jong, gretig om zich te laten zien en talentvol. Kortom dat zijn de criteria om bij Eagles te komen voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwelingen hebben vandaag hun contracten ondertekend, Nick de Bondt heeft dit al eerder gedaan.

Boven van links naar rechts: Puck Postma, Peter van Ooijen, Sven Nieuwpoort, Jules Reimerink.

Onder van links naar rechts: Giliano Wijnaldum, Robin van der Meer, Mickey van der Hart.

10428134_506822592752141_2132173801227929163_o.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, tuurlijk even een kijkje nemen. Ben er de afgelopen jaren ook geweest op de eerste training, maar dat was nooit heel veel aan. Denk dat deze opzet wel slaagt en zeker nu het op een zaterdag is en in het stadion in plaats van Klein Milanello. Eindelijk begint het weer, lekker wedstrijdjes kijken in de voorbereiding. Blijft toch leuk, de nieuwe spelers aan het werk zien en nieuwe talentjes te ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Voorlopige) lijst met rugnummers:

1. Cummins

2. -

3. Vriends

4. van der Linden

5. Wijnaldum

6. Overgoor

7. -

8. Türüç

9. Kolder

10. Rijsdijk

11. Reimerink

12. Amevor

13. -

14. Schenk

15. Lambooij

16. van der Hart

17. Postma

18. Nieuwpoort

19. van Ooijen

20. De Bondt

21. ten Den

22. Lucas

23. van der Meer

De nieuwe prachtige tenues. Thuistenue is een verwijzing naar de laatste landstitel van 1933, het paarse uittenue een verwijzing naar 1971 waarin Barry Hughes de naam liet veranderen van Go Ahead naar Go Ahead Eagles en de kleuren van rood geel naar paars veranderde:

BrN5DsbCUAAZWFY.jpg:large

BrOJz2FCEAArSQD.jpg

Oo de eerste training van het nieuwe seizoen bezocht vandaag. En ook al is het een eerste training, je kunt toch al een beetje kijken wat voor vlees je in de kuip hebt met de nieuwe jongens. Ik zal de komende weken nog de nodige trainingen bijwonen, dus kan ik kijken hoe de jongens het dan doen en of ik iets fout heb gezien. Nick de Bondt is een typische buitenspeler. Wisselt knullige momenten af met mooie acties. Mickey van der Hart heeft een goed linkerbeen en straalt rust uit, maar is niet echt getest op zijn keepers kwaliteiten. Peter van Ooijen heeft een goede trap in de benen, maar viel me verder nog niet echt op. Postma is zeker een groot talent, maar zal zich eerst moeten bewijzen in de beloften verwacht ik. Voor Nieuwpoort geldt hetzelfde, speler die zijn minuten bij de beloften moet gaan pakken. Wijnaldum is een topper, echt een aanwinst. Opvallend (?) dat keeper Lucas met het partijspel op de linksbackplek van Wijnaldum stond en Wijnaldum voorin liep. Van Robin van der Meer word ik ook blij, durft de botte bijl te gebruiken (kunnen we wel gebruiken) en heeft een behoorlijke pass in de benen. Van Reimerink denk ik dat hij weleens de opvolger van Houtkoop kan zijn. Hij straalt plezier uit en dat is te merken, dartelt over het veld als in zijn laatste jaar bij ons en eerste jaar bij Cottbus. Ik verwacht veel van Jules. Zat in Venlo niet op z'n plek. Bij de spelers die er vorig jaar al bij waren weinig opvallende dingen. Of het moet zijn dat Vriends naar de kapper is geweest. Ik vond trouwens dat Türüç er bij liep alsof hij zichzelf de grote ster van het team vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog wat voor betaald?

Alleen doorverkoopclausule, maar gezien zijn korte contractduur lijkt het me sterk dat je daar iets aan hebt. Neem wel aan dat ze zo goed als rond zijn met een vervanger, want nu hebben we helemaal geen spits meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet met Sana, ben er niet zo van overtuigd. Heeft in het begin wel aardig gespeeld bij Ajax, maar vervolgens 2 jaar niet. Weet niet of die bij de beloftes veel heeft gespeeld. Maar dat er nog 2 flankspelers bij moeten komen is duidelijk.

Ook niet mijn favoriete keuze. Zie nog altijd Bilate graag komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites