Hyllus Geplaatst 28 december 2015 Auteur Share Geplaatst 28 december 2015 Lijkt er dus op dat mijn grote vriend Tannane gaat vertrekken naar Galatasaray. Mooie stap voor hem en voor Heracles is 3 miljoen vangen voor een speler die transfervrij binnenkwam natuurlijk ook lekker. Wel benieuwd wie ze gaan halen als vervanger. Jeff Stans zou ik wel een goede aanwinst vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Lijkt er dus op dat mijn grote vriend Tannane gaat vertrekken naar Galatasaray. Mooie stap voor hem en voor Heracles is 3 miljoen vangen voor een speler die transfervrij binnenkwam natuurlijk ook lekker. Wel benieuwd wie ze gaan halen als vervanger. Jeff Stans zou ik wel een goede aanwinst vinden. Die stond ook in de belangstelling van Heerenveen, dus dat wordt lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 28 december 2015 Auteur Share Geplaatst 28 december 2015 Die stond ook in de belangstelling van Heerenveen, dus dat wordt lastig. Zal lastig worden, maar denk dat hij bij Heracles echt een toegevoegde waarde is en hij bij Heerenveen een bankzitter gaat worden omdat ze daar de flanken erg goed bezet hebben met Slagveer, Larsson en Thern die daar ook prima uit de voeten kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Jeff Stans zou ik wel een goede aanwinst vinden. Gaat 'ie niet doen, heeft (terecht) een pleuris hekel aan Weghorst Ohjah prachtig voor Tannane, zo jammer dat we hem bij PSV weg hebben moeten sturen, wat een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Achahbar meteen oppikken bij Feyenoord. Zou perfect bij jullie passen en bij Feyenoord wordt hij toch niet op waarde geschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Achahbar meteen oppikken bij Feyenoord. Zou perfect bij jullie passen en bij Feyenoord wordt hij toch niet op waarde geschat. Zou voor Heracles een leuk spelertje zijn, ja. Al past 'ie niet echt in het rijtje van spitsen die wij de laatste paar jaar gehad hebben: Dost - Plet - Weghorst. Allemaal lange spitsen. Desalniettemin zie ik hem graag komen. Als Bel-Hassani blijft, kan dat een mooi duo vormen, denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Everton terughalen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2016 Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almelo is altijd wat te doen. Kruzen dus naar Maccabi Tel Aviv om centjes te verdienen. Geef hem groot gelijk, binnen een aantal jaar financieel onafhankelijk worden en dan met meer ervaring terugkeren in Almelo. Wel jammer dat het midden in het seizoen is, maar ja. Tannane lijkt op weg naar Atalanta, maar Malaga heeft zich ook gemeld. Dat hij vertrekt is natuurlijk nu wel duidelijk, maar waar naar toe is nog wel spannend. Weghorst lijkt te blijven. Wat ik opzich wel jammer vindt want had graag Jeff Stans gezien als vervanger van Tannane, maar weet niet of hij het zo ziet zitten om met good old Woutje W te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Achahbar meteen oppikken bij Feyenoord. Zou perfect bij jullie passen en bij Feyenoord wordt hij toch niet op waarde geschat. Zou voor Groningen ook een leuke aanwinst zijn als De Leeuw vertrekt, met spelers als Linssen, Rusnak, Drost, Antonia, Tibbling om zich heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Keepers: Bram Castro - Prima seizoen gehad met hier en daar helaas wat fouten. Over het algemeen tevreden mee en blij dat hij bij heeft getekend. Renze Fij - Back-up keeper, zal weinig spelen. Michael Brouwer - Zie Fij. Verdedigers: Tim Breukers - Tim is een echte Heraclied, dus zal gewoon blijven. Mike te Wierik - Ik vind dat Mike een goede ontwikkeling maakt en hoop dat 'ie ook volgend seizoen samen met Zomer achterin staat. Gino Bosz - Zal vertrekken. Wout Droste - Goed seizoen gehad. Ramon Zomer - Gaat nog een jaar door bij Heracles, betrouwbare verdediger en voor Heracles fijn om achterin te hebben staan. Justin Hoogma - Dit seizoen z'n debuut gemaakt, familie van directeur Nico-Jan. Coen Gortemaker - Zal volgens mij vertrekken. Marijn de Kler - Weinig gespeeld, back-up voor Fledderus. Fahd Aktaou - Geen fan van. Contract loopt af dit seizoen en zie geen reden om te verlengen. Ook weggestuurd bij Dordrecht, waar hij aan verhuurd was. Middenvelders: Bas Sibum - Zal vertrekken, denk, en hoop, ik. Iliass Bel Hassani - Iliass is, wat mij betreft, de beste speler die Heracles op dit moment heeft. Z'n optie voor nog een jaar is gelicht, maar verwacht dat hij zal vertrekken. Kan zeker hogerop aan de slag. Elke week de uitblinker. Feyenoord/PSV/Ajax zal misschien nog nét te hoog gegrepen zijn, maar zo zeker niet misstaan bij een club als AZ. Thomas Bruns - Zie ik ook vertrekken, wat ik jammer vind. Ben al lang fan van Bruns, maar gun hem ook wel de stap hogerop. Groningen/Heerenveen/Utrecht? Joey Pelupessy - Redelijk seizoen gehad. Kan een prima speler worden, als hij op het middenveld staat. Heeft een paar keer linsback gestaan wat geen groot succes was. Dario Vujicevic - Dario is een fijne speler, maar heel blessuregevoelig. Ook dit seizoen weer. Hopen dat dat een keer over is en we de echte Dario in vorm kunnen zien. Ben benieuwd wat 'ie dan kan laten zien. Peter van Ooijen - Prima back-up wat mij betreft. Robin Gosens - Zie Van Ooijen. Mark-Jan Fledderus - Staat hier bij de middenvelders, wat 'ie jaren is geweest, maar staat nu al een tijdje linksback bij Heracles. Een rol die hij, wat mij betreft, prima invuld. Begint alleen wel op leeftijd te raken. Gosens zal zijn plek af en toe invullen en we hebben De Kler ook nog als back-up. Is ook nog terecht aanvoerder. Menno Heerkes - Zal vertrekken. Rick Hemmink - Zal vertrekken. Aanvallers: Brahim Darri - Fijne speler. Zal blijven en uitgroeien tot de nieuwe Linssen/Everton. Paul Gladon - Veel invalbeurten dit seizoen, hoop zelf dat 'ie wat meer aan spelen toekomt. Tarik Kada - Kwam over van Heerenveen en tekende een contract voor 3,5 jaar. Hoop dat 'ie zich kan ontwikkelen tot de nieuwe Tannane, die ook van Heerenveen overkwam. Jaroslav Navratil - Dit seizoen veel gespeeld en had vele goede loopacties. Zie ik wel blijven. Wout Weghorst - Als de berichten in de media kloppen, is er veel interesse voor Wout. Ik lees Championship. Gun hem die stap wel, ondanks dat het voor Heracles een prima speler is. Kan eventueel vervangen worden door Gladon, die ook een spits is die goed bij Heracles past (zie Dost/Plet). Gonzalo Garcia Garcia - Gehuurd en zal denk niet definitief overgenomen worden. Alhoewel we dit seizoen toch soms wat genialiteit zagen bij Gonzalo. Aankopen: Daryl van Mieghem - Is al rond en zal volgend seizoen aansluiten bij de selectie. Stond al eerder onder contract. Verwacht hem als back-up. Eventuele aankopen: Tarik Tissoudali - Heb hem een paar keer zien spelen en maakte een goede indruk bij Telstar. Zie hem graag komen en wil zelf ook graag i.v.m. het kunstgras in Almelo. Thom Haye - Zie graag nog een middenvelder komen en Haye zou denk perfect zijn. Misschien niet haalbaar, maar hoop dat er iets mogelijk is. Ralf Seuntjes - Mocht Weghorst vertrekken, is het misschien handig om een nieuwe spits te halen. Seuntjes is topscorer geworden in de Jupiler League en heeft lengte, dus lijkt mij een prima aankoop. Jinty Caenepeel - Goed seizoen gehad bij Eindhoven en was al eerder op proef bij Heracles. Leuk om erbij te hebben. Giovanni Korte - Vertrekt bij ADO. Liet goede dingen zien bij Dordrecht en vind ik wel passen bij Heracles. Misschien een leuke optie als Tissoudali niet lukt. Ricardo Kip - Goed seizoen achter de rug bij Almere City. Scoorde volgens Wiki 11x in 25 wedstrijden. Prima statistieken, vind ik. Leon de Kogel - Ben ik een beetje fan van door FM, toen hij nog bij VVV zat. Scoorde veel dit seizoen bij GAE. Interessante optie. Selman Sevinç - Talent, contract loopt dit seizoen af, voor zover ik kan zien. Huseyin Dogan - In FM een talent, geen idee hoe dit in het echt is. Contract loopt in ieder geval af en gaat weg bij Sparta. Mogelijke opstelling seizoen 2016/2017: Castro Droste/Breukers - Te Wierik - Zomer - Fledderus Pelupessy - Aankoop - Aankoop Navratil/Aankoop - Gladon/Aankoop - Darri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Kip lijkt mij wel een leuke spelers voor een ploegje als Heracles, ja. Doet regelmatig hele aardige dingen bij Almere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Scoorde volgens Wiki 11x in 25 wedstrijden. Prima statistieken, vind ik. Ben ik een beetje fan van door FM, toen hij nog bij VVV zat. In FM een talent, geen idee hoe dit in het echt is. Contract loopt in ieder geval af en gaat weg bij Sparta. Zo simpel is het niet hè :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 (bewerkt) Hehe. ;c Kip lijkt mij wel een leuke spelers voor een ploegje als Heracles, ja. Doet regelmatig hele aardige dingen bij Almere. Vind ook dat Heracles voor dat soort spelers moeten gaan. De uitblinkers in de Jupiler League. Heeft de laatste jaren toch een paar goede spelers opgeleverd. Bijvoorbeeld Duarte, Bel Hassani (beide Sparta), Dost, Weghorst (beide Emmen), Linssen (VVV) en Plet (Telstar). Voor Heracles goede toevoegingen en voor de spelers zelf ook een goede stap omhoog. Hopen dus dat we zo'n Tissoudali kunnen halen. Zou er perfect bijpassen. 10 mei 2016 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Tissoudali wordt de revelatie van volgend seizoen in de Eredivisie, mark my words. Zo ongekend goed die gozer. Denk dat die bij Heracles heel goed past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Heerenveen was volgens mij ook al concreet voor Tissoudali, die kan inderdaad makkelijk de Eredivisie aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Heerenveen was volgens mij ook al concreet voor Tissoudali, die kan inderdaad makkelijk de Eredivisie aan. Groningen zelfs ook, dacht ik. Schijnt zelf voorkeur te hebben voor Heracles, dus ik heb hoop. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Denk ook dat Heracles een uitstekende keuze voor hem zou zijn, toch een aantal technisch vaardige voetballers om hem heen. Daar wordt hij ook alleen maar beter van denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Europees voetbal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Heerlijk! Morgen huldiging :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Proficiat mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Hoppaa, morgen nog maar verder een feestje bouwen Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Bradley Kuwas schijnt mee Europa in te gaan. Wordt weggehaald bij Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Ik ben benieuwd of ze ook nog Tissoudali aantrekken. Als dat zo is, lijkt me dat er ook nog een vleugelspeler zal vertrekken aangezien ze met Kuwas en Van Mieghem al twee vleugelspelers hebben aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Van Mieghem zou voor de breedte gehaald zijn toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Daar ga ik wel van uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten