cimbomcu Geplaatst 10 november 2013 Share Geplaatst 10 november 2013 Haha tussen de 2 grootheden natuurlijk :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 10 november 2013 Share Geplaatst 10 november 2013 (bewerkt) Ben Saint-Etienne tegen Lyon aant zien, wat een zalige tweede helft _o_ De druk die Saint-Etienne oplegt, heerlijk, had allang moeten voorstaan EDIT: onbegrijpelijk dat Saint-Etienne deze match niet gewonnen heeft... :s 10 november 2013 bewerkt door Jebus4life Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 Lens en Metz naar promotie denk ik? Gekkenhuis bij Lille. Toulouse met 10 man en penalty ontnomen bij Lille. Die Aurier is echt een beest zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 Haha hij kan het niet geloven ;c Toch blijft het een gentleman en geeft de trainer nog een hand. [YOUTUBE]wV_4VRMFoQU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 Haha die Ranieri is koning. Hij had iedereen eruit gehaald die slecht speelde, die Falcao speelde 't slechtst van allemaal. Niks goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=201531 Deze kerel, wát een baas huhuhuhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 Heerlijk hé :mrgy: toch wel veruit mijn favoriete speler van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=201531 Deze kerel, wát een baas huhuhuhu Zitten echt een paar briljante quotes tussen zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=201531 Deze kerel, wát een baas huhuhuhu > Messi en .... > Ronaldo? Wat jij? Ik twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 > Messi en .... > Ronaldo? Wat jij? Ik twijfel. Karakter vs. kwaliteit. Messi is overrated en gehyped, Ronaldo is de beste speler ter wereld en Zlatan is de meeste bazige speler ter wereld. Tof karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 "Wat John Carew doet met een bal, kan ik met een sinaasappel" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Ibra weer hoor :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Heerlijke penal van Zlatan zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Die grijns op Zlatan's gezicht tijdens de aanloop. Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Gifje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 Wel een filmpje: http://www.dailymotion.com/video/x17vfmm_goal-ibrahimovic-psg-2-0-olympique-lyon-01-12-2013-highlights_sport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Haha die vrije trap van Zlatan weer, is toch nie normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Chelsea zou Falcao graag willen huren , ik volg Frankrijk totaal niet maar is hij zo ongelukkig bij AS Monaco? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Heerlijk weer hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Ligt het aan mij of staat die muur ook niet helemaal goed opgesteld ? Geweldige knal hoor, maar dat viel me op :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Wi-5-XIfPhU Hier op ware snelheid:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 Chelsea zou Falcao graag willen huren , ik volg Frankrijk totaal niet maar is hij zo ongelukkig bij AS Monaco? Er zijn problemen omdat Hollande een rijkentaks zou willen opleggen, waardoor de grootverdieners een flink stuk belastingen zouden moeten afgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 Ligt het aan mij of staat die muur ook niet helemaal goed opgesteld ? Geweldige knal hoor, maar dat viel me op :p Komt door de speler van PSG die de buitenste man van de muur weghaalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 Er zijn problemen omdat Hollande een rijkentaks zou willen opleggen, waardoor de grootverdieners een flink stuk belastingen zouden moeten afgeven. Geldt niet voor de staat Monaco, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten