Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Frans voetbal

King XVI

Recommended Posts

[MENTION=21251]Ilias.[/MENTION];

Wat is dit dan ;e

[YOUTUBE]cN7DK7s29SY[/YOUTUBE]

Kijk goed naar wat Belhanda doet.

Haha, die keeper heeft Belhanda dus bestudeer, hij doet wel vaker panenka, bijv. tegen Arsenal in de CL enzo. En tsja, met z'n hoofd zo doen is alleen om met de keeper te spelen.

Hoorde wat anders ;c

Belhanda kijkt eerst naar de zijkant krijgt daar een instructie en knikt dan oke. Daarna neemt hij die penal en de Montpellier spelers gaan gewoon niet het strafschop gebied in alsof ze het wisten :cab: En met Nicollin als voorzitter verwacht ik alles.

Hoorde wat anders ;c

Belhanda kijkt eerst naar de zijkant krijgt daar een instructie en knikt dan oke. Daarna neemt hij die penal en de Montpellier spelers gaan gewoon niet het strafschop gebied in alsof ze het wisten :cab: En met Nicollin als voorzitter verwacht ik alles.

Denk je als dit omgekocht zou zijn, dat het zo duidelijk in beeld zou komen. Belhanda knikt 300x ofzo, kijkt 20x. op zij. Als dit zou worden afgesproken was het veel makkelijker geweest om gewoon naast te schieten.

Denk je als dit omgekocht zou zijn, dat het zo duidelijk in beeld zou komen. Belhanda knikt 300x ofzo, kijkt 20x. op zij. Als dit zou worden afgesproken was het veel makkelijker geweest om gewoon naast te schieten.

Geen idee vind het wel verdacht en komop Belhanda is de slimste niet ;c En in die zelfde week is de handbal team van Montpellier ook verdacht geweest van omkoping ook onder leiding van Nicollin.

Geen idee vind het wel verdacht en komop Belhanda is de slimste niet ;c En in die zelfde week is de handbal team van Montpellier ook verdacht geweest van omkoping ook onder leiding van Nicollin.

Nja, ik vind het gewoon zoeken naar omkoping in het geval van de penalty. En dan zijn er altijd wel een aantal mensen die er meteen een heel onderzoek naar verrichten, maar zelf al uitgaan van uitkoping. Zelfde als al die conspiracy theorieën, conclusie is al bekend, maar ze zoeken alleen nog ff hoe ze het kunnen bewijzen. Belhanda heeft voordat hij die penalty neemt, al 100x met een panenka gescoord, lijkt me logisch dat Ochoa(beestenkeeper) hem dan een keertje pakt.

Sowieso elke panenka die ooit gepakt is door de keeper, ziet er in mijn ogen raar uit. Want het is ook gewoon raar dat een keeper blijft staan, maar dat laat wel zien dat ie keeper ziek veel zelfvertrouwen heeft. Een Chesny bijv. gaat gewoon duiken, maar als je mentaal top bent durf je ook gewoon te staan. Net zoals een Pirlo durft om een panenka penalty te nemen, die is mentaal top, niet normaal veel zelfvertrouwen.

Edited by Ilias.

Iemand die weet waarom Lyon pas in minuut 65 zit? Later begonnen ofzo?

Volgens L'Equipe omdat er een zondvloed was in de eerste helft en aan de rust het hele plein bijna onder water stond. Rust heeft bijna drie kwartier geduurd en uiteindelijk toch begonnen aan de 2de helft.