Jump to content

Frans voetbal

King XVI

Recommended Posts

Tjah wist niet dat AS Monaco zo weinig doelpunten heeft gemaakt, daarom vroeg ik ook naar meer informatie. Maar bedankt, al ben ik nog steeds niet zwaar onder de indruk van zijn statistieken om te zeggen van 'ff bijna honderd miljoen voor aftikken'. Quote me maar als 'ie Real Madrid kampioen maakt :p

Tjah, spelen in een matig team zoals Monaco onder een trainer die eigenlijk alleen op naam nog maar bij grote clubs aan de slag kan.. Wil hem wel zien bij Real ja. Veel beter team, duidelijke rol enzo.

Tjah wist niet dat AS Monaco zo weinig doelpunten heeft gemaakt, daarom vroeg ik ook naar meer informatie. Maar bedankt, al ben ik nog steeds niet zwaar onder de indruk van zijn statistieken om te zeggen van 'ff bijna honderd miljoen voor aftikken'. Quote me maar als 'ie Real Madrid kampioen maakt :p

Je begrijpt toch wel dat die prijs grotendeels bepaald is na z'n prestatie op het WK. Anders zou ie nooit voor zoveel geld naar Real zijn vertrokken. Daarnaast had Monaco hem al voor 40m gekocht.

Je begrijpt toch wel dat die prijs grotendeels bepaald is na z'n prestatie op het WK. Anders zou ie nooit voor zoveel geld naar Real zijn vertrokken. Daarnaast had Monaco hem al voor 40m gekocht.

Wat heeftie dan laten zien op het WK? [/grapje]

Maar oké ik was iets te kritisch op zijn stats en jullie wat realistischer (y)

Net samenvatting gekeken, was volgens mij een leuke pot. Lucas ging ook nog samen met Zlatan op de keeper af, verprutst het door de bal niet breed te leggen. Tweede goal van Zlatan wel geniaal, mits ie het zo bedoelde (vast).