Dost Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Haha, ja ga 's avonds wss naar Amsterdam toe, dus MOET eigenlijk maandag. Laatste jaar dat ik in Tilburg zit ook dusja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Zo naar 't stadion _O_ let's go campeones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Zo naar 't stadion _O_ let's go campeones Leuk man. Gunde het ons broertje Dordt meer, maar Willem II hoort in de eredivisie. Net als kneusjes van Sparta, maar dat zal er echt niet inzitten. Veel plezier vandaag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Gefeliciteerd mannen!! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Gefeliciteerd! [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; @Alle andere Willem II-supporters hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Gefeliciteerd [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=13501]Viktor[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Lekker hoor! Nu mag dat [Jup] weg! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Heerlijk dit. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Hopen dat we volgend jaar er niet meteen weer uit gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Heu stadje dadelijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 HOPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :< :< :< Thanks mensen. SAMEN NAAR DE HEUVEL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Kampioenen :D huldiging skip ik ff, werd mij te gek op t laatst. [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; was je ook t veld op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 En nu als de sodemieter Boymans definitief vastleggen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Kampioenen :D huldiging skip ik ff, werd mij te gek op t laatst. @RikH 013; was je ook t veld op? Tuurlijk :D:D Jij dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Tuurlijk :D:D Jij dan Nee ik ben braaf geweest :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Gefeliciteerd heren! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertusoffline Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Met zo'n trainer kampioen worden. Hulde. Zelfs in Tilburg West is het feest te horen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Lekker hoor! Vanaf volgend jaar weer Eredivisievoetbal in Tilburg en zeer terecht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Willem II hoort in de eredivisie, gefeliciteerd mannen. (y)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Thanks heren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Gefeliciteerd allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Ook lekker als je lekker op maandagavond naar de film wilde zeg :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Lekker feestje! Willem ll is ook meer Eredivisie-waardig dan Dordrecht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Willem II dieper in de zorgen: ook Sanusi mocht niet spelen tegen Tilburgers Auteur: Rik van Dongen 22 April 2014 om 14:40 Nog geen 24 uur na het binnenhalen van de landstitel dreigt Willem II in de problemen te komen. De Tilburgers hebben namelijk met meerdere clubs afspraken gemaakt over de inzetbaarheid van spelers en dat is ten strengste verboden. Maandag ontbrak bij Telstar smaakmaker Kevin Brands in de selectie. De aanvaller wordt gehuurd van Willem II en bij die transfer werd de afspraak gemaakt dat hij niet mag spelen tegen zijn eigenlijke werkgever. De KNVB heeft inmiddels een onderzoek ingesteld naar die afspraak en kan nog een extra onderzoek starten. Ryan Sanusi mocht namens FC Oss namelijk ook niet spelen tegen Willem II, net als Maxim Deckers. Beide spelers worden door Oss gehuurd van de nieuwbakken kampioen, maar mochten door contractuele afspraken niet in actie komen. Deze illegale afspraken zijn nu naar buiten gekomen via RTV Rijnmond en dreigen voor problemen te zorgen in Tilburg. Een puntenstraf is namelijk niet ondenkbaar, en dat zou betekenen dat Willem II alsnog de titel kwijt kan raken. FC Dordrecht, de nummer twee van de Jupiler League, heeft inmiddels bij de KNVB geïnformeerd naar de gang van zaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Volgens mij is dit gewoon een UEFA issue. Daar is gewoon veel onduidelijk over net zoals met Courtois laatst. Verder, contract is contract. KNVB kan niet heel veel doen in deze zaak lijkt me, voetbalclubs zijn ook gewoon bedrijven met hun eigen contracten. Maar dat terzijde, gister maakte vd Gijp ook een mooie opmerking over deze zaak. Iets in de trant van: als Kevin Brands speelde was het zeker 4-7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten