himan Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Tsja de historie leert dat Nederlandse clubs het in deze rondes het de laatste jaren echt belachelijk slecht doen. Ik kan me een nederlaag herinneren van ik dacht Utrecht tegen een of andere Luxemburgse club. Dat kan écht niet :cab: Aberdeen is wel iets sterker dan dat, ook al moet je dan nog 'gewoon' winnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2014 Mwa, bij Aberdeen uit is 0-0 gewoon goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Tsja de historie leert dat Nederlandse clubs het in deze rondes het de laatste jaren echt belachelijk slecht doen. Ik kan me een nederlaag herinneren van ik dacht Utrecht tegen een of andere Luxemburgse club. Dat kan écht niet :cab: Aberdeen is wel iets sterker dan dat, ook al moet je dan nog 'gewoon' winnen... Toen ik dat las dacht ik: is dat alweer zo lang geleden dan? Nee, is gewoon vorig jaar :) Donderdag gewoon ff naar de Euroborg hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Je krijgt natuurlijk niet vaak Europees voetbal in de Euroborg te zien :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2014 Scouts op de tribune voor Darko Lazovic (23) van Rode Ster Belgrado, mocht Kostic vertrekken. Ken jij die [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Tijdenlang met een blessure rondgelopen meen ik. Lijkt mij wel zéér sterk dat Groningen hem kan betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 (bewerkt) Wordt bij Twente al jaren getipt door een Balkankenner, die erg gecharmeerd van m is. Waarom hij dan nooit echt in de belangstelling heeft gestaan weet ik niet, maar het maakt me wel nieuwsgierig maar deze speler. Verwachten jullie trouwens dat Kostic vertrekt? Ik bedoel, ik las iets over een vraagprijs van 10 miljoen, wat natuurlijk een absurd bedrag is voor zo'n speler. Edit: oh, Twente heeft hem dus wel degelijk bekeken: http://www.twenteinsite.nl/door-fc-twente-bekeken-lazovic-moet-kostic-opvolgen.html 22 juli 2014 bewerkt door RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2014 Hmm wie weet. Kostic zorgt zeker voor veel dreiging bij Groningen en is ook een leuke speler om naar te kijken, maar hij is wel vervangbaar. Je speelt imo of met 10 man of met 12 man met hem ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Tadic is driemaal, zoniet vijfmaal zo goed. Elk bedrag dat boven de vijf miljoen echt accepteren. Zeker vervangbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juli 2014 Share Geplaatst 23 juli 2014 Tadic was ook vervangbaar, namelijk door Kostic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 (bewerkt) - 24 juli 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Tadic was ook vervangbaar, namelijk door Kostic. Hij was inderdaad vervangbaar, alleen is het verschil Tadic - Kostic wel behoorlijk groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Ik ben wel benieuwd wat Groningen vanavond kan, het moet toch mogelijk zijn om Aberdeen uit te schakelen. Op papier staat er in ieder geval best een leuk elftal vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Ik ga ook zeker kijken, gun het Groningen iig van harte, toffe spelers ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Vind die Vd looi ook wel tof ;c En ziek goed versterkt he. Vd Laan deed het vorig jaar uitstekend bij Cambuur, Hoesen is 5 klasse beter dan Zivkovic en hebben ze nog Antonia erbij gekregen en dat vind ik een ideale bankspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2014 3-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Ik gok op een 1-1. Aberdeen gaat zwaar verdedigen, maakt een goal en speelt het daarna rustig uit. Goed elftal hoor van wat ik heb gezien. Vooral Pawlett, McGinn, Rooney zijn goede spelers. Misschien doet hun nieuwe aankoop Goodwillie nu wel 90 minuten mee. Ben tenminste erg benieuwd naar FCG. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Come on boys! Pak die coëfficientenpuntjes :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Opstelling tegen Aberdeen donderdag: Basis: Kostic - Hoesen - Van der Velden Lindgren - Chery - Kieftenbeld Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer Padt Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk. Speelde Groningen vorige week zo? Ik zou zelf denk liever Antonia i.p.v. VD Velden zien, of was die transfer destijds nog niet afgerond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2014 Speelde Groningen vorige week zo? Ik zou zelf denk liever Antonia i.p.v. VD Velden zien, of was die transfer destijds nog niet afgerond? Ja zo speelden ze. Antonia kwam er aan het einde nog even in: Ben zelf zeer benieuwd naar Islamovic dit seizoen, ik hoop dat die z'n wedstrijdjes gaat meepikken. Wedstrijd uitverkocht trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Het seizoen is officieel begonnen hoor :cry: http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=136793 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2014 Blijft voetbalpubliek hè. Toch altijd een beetje tuig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Vind die Vd looi ook wel tof ;c En ziek goed versterkt he. Vd Laan deed het vorig jaar uitstekend bij Cambuur, Hoesen is 5 klasse beter dan Zivkovic en hebben ze nog Antonia erbij gekregen en dat vind ik een ideale bankspeler. Antonia is geen ideale bankzitter hoor. Dan gaat hij moeilijk lopen doen en wordt het een lastig ventje. Dat zal in het begin nog niet zo zijn, maar als hij langer niet aan spelen toekomt en hij merkt dat hij het niveau aankan dan gaat dat wel gebeuren. Maar zo'n iemand achter de hand hebben is altijd handig, daar hebben tegenstanders het altijd lastig mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2014 Makkelijk gegeven zeg, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Erg makkelijk gegeven inderdaad, onterechte penalty imo. Al denk ik dat het nog wel goed gaat komen voor Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten