Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

Tsja de historie leert dat Nederlandse clubs het in deze rondes het de laatste jaren echt belachelijk slecht doen. Ik kan me een nederlaag herinneren van ik dacht Utrecht tegen een of andere Luxemburgse club. Dat kan écht niet :cab: Aberdeen is wel iets sterker dan dat, ook al moet je dan nog 'gewoon' winnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tsja de historie leert dat Nederlandse clubs het in deze rondes het de laatste jaren echt belachelijk slecht doen. Ik kan me een nederlaag herinneren van ik dacht Utrecht tegen een of andere Luxemburgse club. Dat kan écht niet :cab: Aberdeen is wel iets sterker dan dat, ook al moet je dan nog 'gewoon' winnen...

Toen ik dat las dacht ik: is dat alweer zo lang geleden dan? Nee, is gewoon vorig jaar :)

Donderdag gewoon ff naar de Euroborg hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt bij Twente al jaren getipt door een Balkankenner, die erg gecharmeerd van m is. Waarom hij dan nooit echt in de belangstelling heeft gestaan weet ik niet, maar het maakt me wel nieuwsgierig maar deze speler.

Verwachten jullie trouwens dat Kostic vertrekt? Ik bedoel, ik las iets over een vraagprijs van 10 miljoen, wat natuurlijk een absurd bedrag is voor zo'n speler.

Edit: oh, Twente heeft hem dus wel degelijk bekeken: http://www.twenteinsite.nl/door-fc-twente-bekeken-lazovic-moet-kostic-opvolgen.html

bewerkt door RanDMC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind die Vd looi ook wel tof ;c

En ziek goed versterkt he. Vd Laan deed het vorig jaar uitstekend bij Cambuur, Hoesen is 5 klasse beter dan Zivkovic en hebben ze nog Antonia erbij gekregen en dat vind ik een ideale bankspeler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gok op een 1-1. Aberdeen gaat zwaar verdedigen, maakt een goal en speelt het daarna rustig uit. Goed elftal hoor van wat ik heb gezien. Vooral Pawlett, McGinn, Rooney zijn goede spelers. Misschien doet hun nieuwe aankoop Goodwillie nu wel 90 minuten mee. Ben tenminste erg benieuwd naar FCG. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opstelling tegen Aberdeen donderdag:

Basis:

Kostic - Hoesen - Van der Velden

Lindgren - Chery - Kieftenbeld

Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer

Padt

Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk.

Speelde Groningen vorige week zo? Ik zou zelf denk liever Antonia i.p.v. VD Velden zien, of was die transfer destijds nog niet afgerond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speelde Groningen vorige week zo? Ik zou zelf denk liever Antonia i.p.v. VD Velden zien, of was die transfer destijds nog niet afgerond?

Ja zo speelden ze. Antonia kwam er aan het einde nog even in:

Ben zelf zeer benieuwd naar Islamovic dit seizoen, ik hoop dat die z'n wedstrijdjes gaat meepikken. Wedstrijd uitverkocht trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind die Vd looi ook wel tof ;c

En ziek goed versterkt he. Vd Laan deed het vorig jaar uitstekend bij Cambuur, Hoesen is 5 klasse beter dan Zivkovic en hebben ze nog Antonia erbij gekregen en dat vind ik een ideale bankspeler.

Antonia is geen ideale bankzitter hoor. Dan gaat hij moeilijk lopen doen en wordt het een lastig ventje. Dat zal in het begin nog niet zo zijn, maar als hij langer niet aan spelen toekomt en hij merkt dat hij het niveau aankan dan gaat dat wel gebeuren. Maar zo'n iemand achter de hand hebben is altijd handig, daar hebben tegenstanders het altijd lastig mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites