Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Chiemel:

Weet niet of ie een beetje kan ballen, maar is Aissaidi niet een goede vervanger voor Mahi? 

Geruchten gaan dat ze bezig zijn met Gabriel Gudmundsson . Pas 20 jaar . Liever zo'n gok dan de gok Aissaidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

52 minuten geleden zei Chiemel:

@komodo25 wat vindt je van Bijl en Bakker van Emmen? Ik ken ze niet goed genoeg om er echt een mening over te hebben, maar ik ga er vanuit dat dit pure middelmaat is. 

Bijl is wel een gifkikker. Als er idd een clausule in het contract staat is het geen verkeerde speler om er bij te hebben. Bakker was altijd een groot talent maar heeft zware blessures gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-6-2019 om 10:37 zei Chiemel:

@komodo25 wat vindt je van Bijl en Bakker van Emmen? Ik ken ze niet goed genoeg om er echt een mening over te hebben, maar ik ga er vanuit dat dit pure middelmaat is. 

Prima spelers imo. Waren toch de pijlers onder het elftal van Emmen de afgelopen 2 jaar. Zou voor Emmen zonde zijn als ze weg gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benschop kan ik wel waarderen als spits, maar selectie is nu wel een beetje uit balans. 3 spitsen lijkt mij te veel, neem aan dat Pohl nog wel weggaat? Of gaan we ze meer met twee spitsen spelen? En Warmerdam gaat meer de linker vleugel bezetten en concurrentie aan met El Hankouri? 

Padt, van Hintum, te Wierik, Memisevic, Zeefuik, Warmerdam, Matusiwa, Lundqvist, Doan, Benschop, Sierhuis/El Hankouri ofzo? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Chiemel:

Benschop kan ik wel waarderen als spits, maar selectie is nu wel een beetje uit balans. 3 spitsen lijkt mij te veel, neem aan dat Pohl nog wel weggaat? Of gaan we ze meer met twee spitsen spelen? En Warmerdam gaat meer de linker vleugel bezetten en concurrentie aan met El Hankouri? 

Padt, van Hintum, te Wierik, Memisevic, Zeefuik, Warmerdam, Matusiwa, Lundqvist, Doan, Benschop, Sierhuis/El Hankouri ofzo? 

Hoop gewoon op het 4-4-2

Padt, Zeefuik, Te Wierik, Memisevic, Warmerdam. Doan Matusiwa Schreck, Gudmondsson. Sierhuis Benschop 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het aantrekken van een extra verdediger is op een laag pitje gezet. Was daar al bang voor. 

Spelen zondag dus met Itakura en van Hintum.. Normaal heb je daar Te Wierik en Memisevic komt nog terug ( al vind ik die beter op het middenveld dan als cv). Eventueel kan El Messoudi dus ook nog achterin. Vind het maar aan de krappe kant 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was het weer bar en boos . Vraag mij echt af hoe slecht de aankopen ( Strunck , Gudmondsson en Asoro ) wel niet zijn als el Hankouri   Hrustic en warmerdan maar mogen beginnen . Gelukkig pak je dan wel de winst en mag de keeper van Sparta paar wedstrijdjes toe gaan kijken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2019 om 16:29 zei komodo25:

Wat was het weer bar en boos . Vraag mij echt af hoe slecht de aankopen ( Strunck , Gudmondsson en Asoro ) wel niet zijn als el Hankouri   Hrustic en warmerdan maar mogen beginnen . Gelukkig pak je dan wel de winst en mag de keeper van Sparta paar wedstrijdjes toe gaan kijken 

Hoe doen Matusiwa en Benschop het? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Superboeren:

Hoe doen Matusiwa en Benschop het? 

Daar ben ik wel tevreden over . Al ben ik wel benieuwd wie er geslachtofferd gaat worden nu Memisevic fit is . Matusiwa , of die Fortunees of toch die Japanner achterin . Benschop doet het ook prima . Maar zie liever Benschop en Sierhuis samen ipv 1 van de 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei komodo25:

Daar ben ik wel tevreden over . Al ben ik wel benieuwd wie er geslachtofferd gaat worden nu Memisevic fit is . Matusiwa , of die Fortunees of toch die Japanner achterin . Benschop doet het ook prima . Maar zie liever Benschop en Sierhuis samen ipv 1 van de 2

Wat ik gezien heb vond ik vooral die Japanner erg matig maar niet veel van Grunn gezien. En zal die inderdaad ook samen in de spits zetten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Superboeren:

Wat ik gezien heb vond ik vooral die Japanner erg matig maar niet veel van Grunn gezien. En zal die inderdaad ook samen in de spits zetten..

Vind Itakura niet verkeerd . Maakt nog wat foutjes maar is ook nog relatief jong . Vind Memisevic ook beter als CM dan als CV . Maar zowel Matusiwa en El Messaoudi doen het prima daar . Dus benieuwd wat Buijs gaat doen . Al vind ik Buijs sowieso matige keuzes maken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites