ROEMM Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 [quote name='Kelvin'] @Juca Had je mij niet kunnen vertellen van die meeting in Vriezenveen, dat is hier om de hoek.[/QUOTE] Ah, Vriezenveen. Vandaag nog gevoetbald daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Het spel was zeker de tweede helft al wat beter . Maar goed daar heb je uiteindelijk niets aan Spel was inderdaad redelijk oke. Maar vond het wel bedroevend hoe je beide doelpunten weggeeft. Die linksback in de eerste helft kon er he-le-maal niets van en dan geeft Warmerdam ook nog eens een penalty weg door zo'n domme sliding :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Dat is zeker waar . Al vond ik Absalem gaande weg de eerste helft wel beter in de wedstrijd komen . Is nog jong natuurlijk . Memisevic vind ik wel steeds beter en beter worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 november 2017 Share Geplaatst 26 november 2017 Wat was van Weert slecht trouwens gisteren . Snap echt niet dat hij hoger staat dan Veldwijk. Doan is wel erg fijn om naar te kijken . Ondanks de uitslag toch leuke avond voor mijn pa ( is voor Feyenoord ) eerst wezen wokken in de borg en daarna de wedstrijd met zijn kleinzoon erbij . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Wat was van Weert slecht trouwens gisteren . Snap echt niet dat hij hoger staat dan Veldwijk. Doan is wel erg fijn om naar te kijken . Ondanks de uitslag toch leuke avond voor mijn pa ( is voor Feyenoord ) eerst wezen wokken in de borg en daarna de wedstrijd met zijn kleinzoon erbij . Nice! Ja, snap ook totaal niet waarom hij erin staat boven Veldwijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Nice! Ja, snap ook totaal niet waarom hij erin staat boven Veldwijk. Echt onbegrijpelijk . Is een zeer matige speler . In geval van nood bruikbaar maar echt geen basis materiaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 januari 2018 Share Geplaatst 18 januari 2018 Als contract Faber niet verlengd wordt vermoed ik dat Erwin Koeman trainer van FC gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Zo veilig . Nu Doan vastleggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Rekenen is niet je sterkste punt he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Logisch nadenken niet de jouwe hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Doan definitief vastgelegd voor 3 jaar . Dat is dus nog 1 jaartje genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Sergio Padt 8 Zeer betrouwbare doelman die ook dit seizoen liet zien een prima keeper te zijn . Heeft de nodige punten gepakt en was niet voor niets een aantal keer bij Oranje. Vermoed dat dit wel zijn laatste seizoen was in het Groen wit . Hopelijk kiest hij voor een mooie buitenlandse club Todd Kane 5 Niet goed genoeg en was ook blij dat zijn huurcontract werd beëindigt . Zal het ook niet gaan redden in de PL Deyovaisio Zeefuik 7 Was eerst erg kritisch over het huren van deze speler maar heeft mij oprecht de mond gesnoerd. Speelt met de juiste instelling en mede daardoor was de tweede helft van de competitie een stuk leuker om naar te kijken . Zijn bezig om hem langer in het noorden te houden en zou dat alleen maar toejuichen Samir Memisevic 7 Had een lastige start maar speelde zeker het tweede deel erg sterk . Opbouwend niet al te sterk maar een echte mandekker. Speler naar mijn hart en hoop dat hij nog een seizoen blijft . Zou nog een 1 jarig contract hebben met optie met nog een jaar . Laten ze die maar ingaan en dan pas volgende zomer verkopen . Mike te Wierik 6,5 Degelijk . Durft nog een bal het stadion uit te jagen . Kasper Larssen 6 Helaas wordt zijn contract niet verlengd , Degelijke verdediger en benieuwd of ze dit kunnen gaan opvangen met alleen jeugd . Etienne Reijnen 4,5 Blij dat hij vertrok . Had nooit aangetrokken moeten worden Yoell van Nieff 5 Steekt er nooit bovenuit en zou nooit meer dan een nummer 12 of 13 worden . Wel een jongen die nooit zeurt en daarom hoop ik dat hij een leuke club vind . Na zijn verhuur periode aan Dordrecht waren de verwachtingen hoog gespannen maar heeft het nooit waar kunnen maken Django Warmerdam 5,5 Begon heel sterk maar zakte steeds verder terug . Hopelijk komend seizoen een speler die het niveau van het begin een heel seizoen kan laten zien Amir Absalem 6 Deed het naar behoren in de minuten die hij kreeg , Of het genoeg is voor de basis geen idee Juninho Bacuna 6 Wordt wel te vaak uitgefloten iets wat je zeker niet hoort te doen bij eigen jeugd , Wel is hij nog te wisselvallig en te druistig , Vind zich zelf klaar voor de volgende stap , Laat hem eerst maar eens een seizoen uitblinken bij de FC Ludovit Reis 6,5 Nog erg jong maar speelde zeker voor de winterstop een paar sterke wedstrijden. Na zijn blessure kwam hij minder te spelen maar hopelijk komend seizoen gewoon weer bais . Groeibriljantje Tom van de Looi 6 Kwam ongemerkt in de basis en zo speelde hij ook . Onopgemerkt , Maar op zijn positie is dat niet zeker niet negatief. Ajdin Hrustic 6 Komt te kort voor de flanken maar centraal op het middenveld speelde hij wel prima potten . Benieuwd wat zijn positie gaat worden komend seizoen . Ritsu Doan 8 Had het even lastig in het begin maar liet al snel zien dat het de beste speler van de FC is , Gelukkig definitief vastgelegd , Gaat een mooie toekomst tegemoet . Jesper Drost 4 Moet zo snel mogelijk weg . 1,5 miljoen door het afvoerputje . Mentaal niet sterk genoeg voor profvoetbal en blijkbaar een kunstgras voetballer pur sang . Uriel Antuna - Te weinig minuten om een eerlijk oordeel over te geven . Speelde tegen Roda uit een prima wedstrijd maar lijkt te licht voor dit niveau . Is ook komend seizoen nog gehuurd van Manchester City maar de geruchten gaan dat hij terug gestuurd gaat worden. Oussama Idrissi 6,5 Te gemakkelijk van de hand gedaan . Een van de gevaarlijkste spelers in de eerste seizoenshelft . Mimoun Mahi 5,5 Had vorig seizoen verkocht moeten worden want dit jaar viel hij zwaar tegen . Hopelijk weet hij dit zelf ook en verlengt hij zijn contract zodat hij nog 1 jaar kan knallen en dan vertrekken . Mocht hij deze zomer al vertrekken zou het geen klapper gaan worden ben ik bang Tom van Weert 5 Komt gewoon niveau te kort . Leuk en aardig dat hij zo af en toe scoort maar is gewoon een speler voor top JL of onderkant eredivisie . En niet waar Groningen wil spelen . Top 9 Lars Veldwijk 6 Helaas geen goede instelling maar heeft meer kwaliteit in zijn linkerteen dan van Weert in zijn hele lichaam Faber 4 Veels te weinig uit het team gehaald en veel te laf gevoetbald . Blij dat hij weg gaat . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Zeefuik definitief naar Groningen. En ze schijnen bezig te zijn met Alex Schalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Als PEC-aanhanger valt het mij trouwens op dat je Jesper Drost zo laag jureert. Is hij daadwerkelijk zo afgezakt? Hij was bij ons namelijk een meer dan prima speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Als PEC-aanhanger valt het mij trouwens op dat je Jesper Drost zo laag jureert. Is hij daadwerkelijk zo afgezakt? Hij was bij ons namelijk een meer dan prima speler. Drost was bij Zwolle idd een prima speler . Echter is hij bij Groningen geen schim er van . Heeft het blijkbaar ook mentaal zwaar . Maar die 4 is eigenlijk nog te hoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Denken jullie dat FC Groningen volgend seizoen bij de eerste negen eindigt of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Nee dat denk ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Heb er wel vertrouwen in, maar zal ongetwijfeld ten onrechte zijn :D Zonder gekheid, wel tevreden met de aankopen. Zeefuik en Doan waren de twee beste aan de kant van Groningen, plus met Cassierra hopelijk een betere spits dan Van Weert. We'll see. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Echt onmogelijk te zeggen, het is nog maar net juni. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 Als buijs zijn eigen ding mag doen dan ja . Als het een marionet van Jans is dan nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 Padt contract verlengd zeer goed nieuws . En definitieve streep door Chabot van Sparta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 Ik vind die Chabot wel een goede, snel binnenhalen voor die weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 Ik vind die Chabot wel een goede, snel binnenhalen voor die weg is. Groningen is er niet uitgekomen met Sparta . Duitse club uit de 2.e BL bood meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 augustus 2018 Share Geplaatst 14 augustus 2018 https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335434 collega die voor Köln is is vrij lyrisch over hem . Ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 augustus 2018 Share Geplaatst 14 augustus 2018 (bewerkt) Dubbel 14 augustus 2018 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten