Erwin. Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 1MZptJdRy1c deze kneiter? Dan denk ik wel de versie van Snollebolleke? Die is hier althans bekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Ik weet het niet, ik ken deze via mijn neefje ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Even een onduidelijke aanvraag: Het gaat om een soort van housenummer van zo'n tien jaar geleden (misschien wel meer). Er zit geen zang in het liedje en van de videoclip kan ik me herinneren dat je alleen een geel met witte pop/knuffel had die aan het bellen was. Je kan het liedje wel in het rijtje pillenmuziek plaatsen denk ik:P Succes ermee :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Even een onduidelijke aanvraag: Het gaat om een soort van housenummer van zo'n tien jaar geleden (misschien wel meer). Er zit geen zang in het liedje en van de videoclip kan ik me herinneren dat je alleen een geel met witte pop/knuffel had die aan het bellen was. Je kan het liedje wel in het rijtje pillenmuziek plaatsen denk ik:P Succes ermee :cab: qmsbP13xu6k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 qmsbP13xu6k Zo moeilijk was hij dus niet:P Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 12 juli 2014 Share Geplaatst 12 juli 2014 Ik herken hieruit deuntjes van een nummer wat ik vroeger gezongen heb. Vooral dat begin. Alleen ik kom even niet meer op de plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ik ben opzoek naar een nummer dat een paar jaar oud is. In de clip van dit liedje doet een man er alles aan een vrouw (misschien zijn ex?) voor zich te winnen. Dit is wat ik me vaag kan herinneren van de clip. Ook staat me iets met 'Chicago' bij oid., maar ik weet niet of dit op band/zanger of op de titel slaat. Genre is beetje zoals Calvin Harris/Example Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Even geen idee hoe die clip eruit ziet maar je bedoelt niet toevallig American Boy van Estelle en Kanye? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 https://www.youtube.com/watch?v=EUzR5GOwo4E Deze was het. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) Ik zoek naar een nummer van één à twee jaar terug. Het is een RnB track van iemand a la Future, Jeremih, Lloyd etc. Die titel van de track bevat 'Black' en volgens mij staat er ook een rapper op, dacht Jay-Z. Nummer gaat over zwarte mensen in de V.S. die strugglen en dat hij toch trots is, je kent het verhaal wel. Was best een grote track, maar kom er maar niet op. Vooral de naam van de zanger, die moet ik gewoon echt weten maar het schiet me maar niet binnen. Iemand :pray: ? Edit: Nope geen Jay-Z als feature, staat namelijk geen track met black erin met jay als feature. Misschien toch solo track. Edit1: The Dream - Black hehe. Flink gegoogled maar het levert resultaat op :) 5 september 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Hoorde pas rond een uur of 1 's nachts op SLAMFM een of ander deephouse achtig nummer met daarin de tekst 'Dalalie..... Dalala'. Iemand? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Iets van Caribou misschien? Weet je op welke dag dat was? Want dan kan je het gewoon terugzoeken op hun site. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Iets van Caribou misschien? Weet je op welke dag dat was? Want dan kan je het gewoon terugzoeken op hun site. :mrgy: Ja dacht zaterdagavond, maar volgens mij was het zo'n mix weetjewel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DUTCH Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Ja dacht zaterdagavond, maar volgens mij was het zo'n mix weetjewel ;) Misschien hier eens kijken? http:// http://www.beatport.com/genre/deep-house/12/top-100 Snap dat dat zoeken is naar een speld in een hooiberg, maar misschien herken je iets uit de titel van een nummer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 16 september 2014 Share Geplaatst 16 september 2014 Misschien hier eens kijken? http:// http://www.beatport.com/genre/deep-house/12/top-100 Snap dat dat zoeken is naar een speld in een hooiberg, maar misschien herken je iets uit de titel van een nummer? Thanks voor de tip.(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 weet iemand bij welk nummer dit hoort? [YOUTUBE]j7JFrSnbUpM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Knights of Cydonia van Muse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Knights of Cydonia van Musethx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DirkJan275 Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Ik zoek het nummertje dat vrijdag 24-4 tijdens de mixmarathon tijdens de Mix Marathon op Slam fm werd gedraaid. Mix Marathon 24/4/2015 - 09 uur en dan vanaf minuut 47 http://www.slamfm.nl/page/gemist Iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DirkJan275 Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Ik zoek het nummertje dat vrijdag 24-4 tijdens de mixmarathon tijdens de Mix Marathon op Slam fm werd gedraaid. Mix Marathon 24/4/2015 - 09 uur en dan vanaf minuut 47 http://www.slamfm.nl/page/gemist Iemand een idee? Niemand?:( Eventueel tips waar ik het nog kan vragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Niemand?:( Eventueel tips waar ik het nog kan vragen? Mijn Shazam wijst mij naar: Sam O'Neall & Contro - The Hound Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DirkJan275 Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Mijn Shazam wijst mij naar: Sam O'Neall & Contro - The Hound Bedankt, mijn shazam pakte hem niet toen ik probeerde. Zie nu dat ie gisteren gereleased zou zijn, maar kan hem helaas nergens fatsoenlijk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Van muziek kopen ga je niet dood :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Ik zoek het nummer dat hier te horen is. Iemand? [YOUTUBE]ZlmoFPuDUrk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten