Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even een onduidelijke aanvraag:

Het gaat om een soort van housenummer van zo'n tien jaar geleden (misschien wel meer). Er zit geen zang in het liedje en van de videoclip kan ik me herinneren dat je alleen een geel met witte pop/knuffel had die aan het bellen was. Je kan het liedje wel in het rijtje pillenmuziek plaatsen denk ik:P

Succes ermee :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een onduidelijke aanvraag:

Het gaat om een soort van housenummer van zo'n tien jaar geleden (misschien wel meer). Er zit geen zang in het liedje en van de videoclip kan ik me herinneren dat je alleen een geel met witte pop/knuffel had die aan het bellen was. Je kan het liedje wel in het rijtje pillenmuziek plaatsen denk ik:P

Succes ermee :cab:

qmsbP13xu6k

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben opzoek naar een nummer dat een paar jaar oud is. In de clip van dit liedje doet een man er alles aan een vrouw (misschien zijn ex?) voor zich te winnen. Dit is wat ik me vaag kan herinneren van de clip. Ook staat me iets met 'Chicago' bij oid., maar ik weet niet of dit op band/zanger of op de titel slaat. Genre is beetje zoals Calvin Harris/Example

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek naar een nummer van één à twee jaar terug. Het is een RnB track van iemand a la Future, Jeremih, Lloyd etc. Die titel van de track bevat 'Black' en volgens mij staat er ook een rapper op, dacht Jay-Z. Nummer gaat over zwarte mensen in de V.S. die strugglen en dat hij toch trots is, je kent het verhaal wel. Was best een grote track, maar kom er maar niet op. Vooral de naam van de zanger, die moet ik gewoon echt weten maar het schiet me maar niet binnen. Iemand :pray: ?

Edit: Nope geen Jay-Z als feature, staat namelijk geen track met black erin met jay als feature. Misschien toch solo track.

Edit1: The Dream - Black hehe. Flink gegoogled maar het levert resultaat op :)

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites