Dysproz Gepost May 7, 2015 Share Gepost May 7, 2015 Ik zoek het nummer dat hier te horen is. Iemand? [YOUTUBE]ZlmoFPuDUrk[/YOUTUBE] Freemasons - Uninvited Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woutertwente Gepost May 7, 2015 Share Gepost May 7, 2015 Freemasons - Uninvited Super bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost May 9, 2015 Share Gepost May 9, 2015 Er zit zo'n nummer van Johnny Cash in een Sport1 reclame over ik dacht Euroleague basketball, maar ik kan het nummer niet vinden. Niet te verwarren met Hurt uit zo'n Rugby reclame. Iemand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas. Gepost May 26, 2015 Share Gepost May 26, 2015 Dus.. ik ben op zoek naar het origineel van dit nummer: [Youtube]L7dB126Leqw Volgens mij is er ook een Nederlandse versie van die wel eens gespeeld wordt bij WK of Koningsdag. Verder vermoed ik dat het oorspronkelijk een wals is gezien de melodie. Iemand die hier meteen een titel bij heeft? Andre Rieu heeft het ook wel eens gespeeld meen ik uit me hoofd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost May 26, 2015 Share Gepost May 26, 2015 s0MWtolLXQ8 ? [MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION]; kan je hier mee over vertellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zokipfc Gepost May 26, 2015 Share Gepost May 26, 2015 s0MWtolLXQ8 ? [MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION]; kan je hier mee over vertellen. Nee maar [MENTION=15750]bas2204[/MENTION] wel denk ik. hij schijnt dit gister nog gedraaid te hebben in de schuur van z'n verloren oom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost May 26, 2015 Share Gepost May 26, 2015 (edited) Gevonden: D6JN0l7A_mE En dan doelde je met de Nederlandse versie op deze daad van verkrachting: XEW9wMdTsSM [MENTION=15928]thomas.[/MENTION]; Edited May 26, 2015 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas2204 Gepost May 27, 2015 Share Gepost May 27, 2015 Nee maar [MENTION=15750]bas2204[/MENTION] wel denk ik. hij schijnt dit gister nog gedraaid te hebben in de schuur van z'n verloren oom Ik weet het niet, komt me wel bekend voor dit. Maar ik heb maar twee ooms: eentje heeft geen schuur en bij de ander heb ik dit niet gehoord want die heeft een andere muzieksmaak. Kan me wel inbeelden dat ik het bij een vriend van me in de schuur heb gehoord, maar ja hij is dan weer niet mijn oom en ook niet verloren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 Ik ben op zoek naar de titel van een lied dat nu redelijk in is, maar ik kan hem niet vinden in de top 40. Volgens mij is het een soort remix van een lied wat een poosje geleden (twee jaar?) ook al hip was. Werd tijdens m'n vakantie in Spanje redelijk veel gedraaid, iemand die toevallig is Spanje woont? :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 Nog info over het lied zelf? Wat voor soort muzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 Nog info over het lied zelf? Wat voor soort muzie Ben nooit zo goed ben muziekgenres hehe, maar volgens mij was het lied richting dance, maar pin me er niet op vast... Verder is het dus een lied dat een poos geleden in was (zo ongeveer de hele tijd het zelfde deuntje), maar nu met gezang er bij. Sorry voor de beknopte uitleg...:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 Luisterde tijdje terug best vaak naar een vrouwelijke lesbische blonde engelse rapper. Was vorig seizoen te gast bij DWDD. Weet haar naam niet meer en wil weer gaan luisteren. Iemand die het wat zegt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 Kate Tempest misschien? [MENTION=71]Gert[/MENTION]; Één van de weinig vrouwelijk Britse rappers die ik ken, het is meer spoken word zelfs. Geen idee of ze lesbisch is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 Yep! Die bedoel ik, thanks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom. Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 Ik ben op zoek naar de titel van een lied dat nu redelijk in is, maar ik kan hem niet vinden in de top 40. Volgens mij is het een soort remix van een lied wat een poosje geleden (twee jaar?) ook al hip was. Werd tijdens m'n vakantie in Spanje redelijk veel gedraaid, iemand die toevallig is Spanje woont? :p Misschien deze: Origineel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost August 17, 2015 Share Gepost August 17, 2015 Het is 'm helaas niet [MENTION=13971]Tom.[/MENTION];, maar wel een nummer die ik in m'n playlist kan zetten ;) Bedankt voor de moeite (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost September 5, 2015 Share Gepost September 5, 2015 Ik ben op zoek naar de titel van een lied dat nu redelijk in is, maar ik kan hem niet vinden in de top 40. Volgens mij is het een soort remix van een lied wat een poosje geleden (twee jaar?) ook al hip was. Werd tijdens m'n vakantie in Spanje redelijk veel gedraaid, iemand die toevallig is Spanje woont? :p Ben nooit zo goed ben muziekgenres hehe, maar volgens mij was het lied richting dance, maar pin me er niet op vast... Verder is het dus een lied dat een poos geleden in was (zo ongeveer de hele tijd het zelfde deuntje), maar nu met gezang er bij. Sorry voor de beknopte uitleg...:( Het was Five More Hours van Chris Brown :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost October 27, 2015 Share Gepost October 27, 2015 (edited) Heb al een tijd lang een nummer in m'n kop (of eigenlijk meer een melodie), en blijf maar nadenken over welk nummer het nou is. Kan hier wel "tudududu dudu dududududu" gaan typen maar schiet niemand wat mee op. Dus zal een beschrijving geven van hoe het nummer (volgens mij) klinkt, zodat de kennerts hopelijk met wat namen van bands die het weleens kunnen zijn komen. De vocals zijn mannelijk en vrouwelijk. Het is een beetje vlakke "ik ontdenk mn muzieksmaak dus luister ik dit"-rock. Denk aan The Subways, maar dan wat minder hard (het zou ook heel goed The Subways kunnen zijn, maar heb alles geluisterd net en niks komt overeen). Klinkt alleen wat vrolijker volgens mij, dus kan ook meer pop zijn. Volgens mij is de "setting" van het nummer in een discotheek oid, om één of andere reden heb ik iets als "I've been watching you all night, can't you hear me calling out your name?" als tekst in mn kop. Dat "calling out your name" stukje gaat dan sneller vanwege de melodie. Niks gevonden op google. De andere vocalist herhaalt volgens mij een stuk van de tekst van de ander weer, maar dan zo gedraaid dat het om hem/haar gaat. Het tekenende melodietje wordt, naast dat de tekst erop wordt gezongen, ook ge-"padadadaaa'-t, dacht ik. Denk dat het wel een [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; bandje is. Edited October 27, 2015 by Magikarp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 27, 2015 Share Gepost October 27, 2015 The Walkmen - The Rat, maar daar zit alleen geen vrouw in volgens mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost October 27, 2015 Share Gepost October 27, 2015 Hmm nee dat is hem niet. Is toch wat "vrolijker"/"lichter", dus denk dan toch meer richting de popduo's. Melodietje heb ik echt goed in mn kop, maar Shazam/Soundhound herkent hem niet. Is wel een vrij herkenbaar melodietje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost October 27, 2015 Share Gepost October 27, 2015 MmyDosjjP5U Puur even afgaande op het "can't you hear me calling out your name" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 27, 2015 Share Gepost October 27, 2015 Of kijk anders zelf met die tekst http://songmeanings.com/query/?query=calling%20out%20your%20name&type=lyrics Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost October 27, 2015 Share Gepost October 27, 2015 Of maak een voiceclip met hoe het deuntje volgens jou gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Witte Condor Gepost October 28, 2015 Share Gepost October 28, 2015 Vrienden, ik luisterde aan het begin van de middag dit nummer: en dat deed me denken aan de tijd dat ik veel Nujabes luisterde. Toen ging ik dat dus luisteren en bedacht ik me dat ik via dit forum een keer ben geënthousiasmeerd om iets soortgelijks te luisteren. Ik ben alleen vergeten wie dat was en welke band het was. Het was hele chille muziek en de youtube plaatjes die bij de nummers in beeld waren, waren met wolven volgens mij. Wie helpt mij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts