De Witte Condor Gepost October 30, 2015 Share Gepost October 30, 2015 Heb m gevonden. De band is Emancipator. Lijkt toch minder op de hierboven geplaatste nummers dan ik dacht, en de plaatjes zijn ook niet echt met wolven haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost December 12, 2015 Share Gepost December 12, 2015 Hoorde pas bij de fitness een nummer wat wel leuk klonk. Het was een beetje dubstep-achtig maar dan met een mannelijke stem die zong iets van 'I've been waiting so long' o.i.d. Ik heb de top40 al afgestruind aangezien ze meestal dat soort meuk daar draaien, maar daar kon ik hem niet tussen vinden. Iemand die hier iets mee kan? Het zal een vrij bekend nummer zijn, denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost January 8, 2016 Share Gepost January 8, 2016 Hoorde pas bij de fitness een nummer wat wel leuk klonk. Het was een beetje dubstep-achtig maar dan met een mannelijke stem die zong iets van 'I've been waiting so long' o.i.d. Ik heb de top40 al afgestruind aangezien ze meestal dat soort meuk daar draaien, maar daar kon ik hem niet tussen vinden. Iemand die hier iets mee kan? Het zal een vrij bekend nummer zijn, denk ik. Gefunden d_7ZSMTnwVs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost July 31, 2016 Share Gepost July 31, 2016 Nou jongens, al een aantal uur een deel van een nummer in mijn kop, maar ik weet echt niet welk lied het is. Sterker nog, ik weet totaal niet wat ze zingen. Geen enkel woord :-D Misschien dat iemand me hier kan helpen, deuntje gaat zo: tutu tutu tutu tutututu whohoho - zoiets in ieder geval :-D Vrouwelijke stem, geen idee of ze Engels zingt of niet. Echt een longshot dit, maar moet het toch ff proberen. Bij die laatste en langste 'tutututu' zingt ze iets wat (vaag) lijkt op 'what a feeling'. Althans, dat denk ik. Is een beetje een dance-achtig nummer volgens mij, maar nogmaals, ben ik verre van zeker van. Hoop dat iemand me hier kan helpen, want ik moet en zal dat lied nu vinden ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost July 31, 2016 Share Gepost July 31, 2016 Irene Cara - Flashdance? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost July 31, 2016 Share Gepost July 31, 2016 Irene Cara - Flashdance? :D Huhu neenee. Maak morgen wel ff een voiceclipje, neurie ik het wel. Dat 'tututu'-gebeuren maakt het ook niet echt duidelijk natuurlijk :D Ben alleen wel zo iemand die nu per se moet weten hoe dat lied heet. Blijft in mijn kop zitten en blijf eraan denken dan. Helpt alleen totaal niet mee dat ik totaal geen idee heb wie de artiest is en dat ik geen enkel woordje ken dat ze zingt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost August 1, 2016 Share Gepost August 1, 2016 Volgens mij is het een lied vanop Fifa trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost August 1, 2016 Share Gepost August 1, 2016 Paul van Dyk - Nothing but you? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost August 1, 2016 Share Gepost August 1, 2016 (edited) Was het liedje op de radio of kwam het in 1 keer naar boven drijven? EDIT: bHzgFjfP5bc rURCngUpCfw Edited August 1, 2016 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost August 1, 2016 Share Gepost August 1, 2016 Bedankt voor het meedenken mannen, maar hij zit er helaas niet tussen. Ben trouwens zelf alweer helemaal vergeten hoe die ging :-D Ongekend. [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Kreeg het deuntje opeens in mijn hoofd en heb er de rest van de dag naar gezocht, zonder resultaat helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost January 12, 2017 Share Gepost January 12, 2017 (edited) Bump. [video=youtube;t8vL_-Ymj6g] De intro lijkt ontzettend veel op een Nederlandstalig liedje, gezongen door een man. Melodie is vrijwel hetzelfde. Wie kan me helpen? Edited January 12, 2017 by Larsjee10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 12, 2017 Share Gepost January 12, 2017 Is het liedje oud of nieuw? weet je misschien woorden of zinnen van de tekst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 13, 2017 Share Gepost January 13, 2017 Komt niks in mij op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost January 16, 2017 Share Gepost January 16, 2017 Is het liedje oud of nieuw? weet je misschien woorden of zinnen van de tekst? Echt maar fragmenten en daar ben ik niet eens zeker van. Google levert ook niks op helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost January 17, 2017 Share Gepost January 17, 2017 (edited) Gevonden @sennid @Chiemel [video=youtube;BvxHJRsGI-M]https://www.youtube.com/watch?v=BvxHJRsGI-M[/video] Edited January 17, 2017 by Larsjee10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 hoe heet dat liedje met het refrein "himala himala himala"? Excuses voor de ietwat vage omschrijving Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capelle1212 Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 hoe heet dat liedje met het refrein "himala himala himala"? Excuses voor de ietwat vage omschrijving Ik denk dat jij 'Die Immer Lacht' bedoeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost April 2, 2017 Share Gepost April 2, 2017 weet iemand welke versie ze draaien bij 4:55? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 2, 2017 Share Gepost April 2, 2017 (edited) weet iemand welke versie ze draaien bij 4:55? Hoe heet het orgineel? weet je dat wel toevallig? EDIT: volgens mij gevonden. cwjo1p550l8 Edited April 2, 2017 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost April 2, 2017 Share Gepost April 2, 2017 Thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woutertwente Gepost June 15, 2017 Share Gepost June 15, 2017 Ik ben op zoek naar het nummer dat hier te horen is: Heb alle manieren van zoeken al geprobeerd maar ik kan het gewoon niet vinden. Ik hoop dat iemand hier het wel weet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost June 15, 2017 Share Gepost June 15, 2017 Ik ben op zoek naar het nummer dat hier te horen is: Heb alle manieren van zoeken al geprobeerd maar ik kan het gewoon niet vinden. Ik hoop dat iemand hier het wel weet. Het geluid is zo slecht, zelfs voluit kan ik er geen chocola van maken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost June 15, 2017 Share Gepost June 15, 2017 (edited) Wel vaker op de radio gehoord, maar weet de naam niet. Zal hem shazammen de volgende keer als ik hem hoor. @woutertwente even op de lyrics gegoogled et voila: https://www.youtube.com/watch?v=eqKoNTNMebw Edited June 15, 2017 by Larsjee10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woutertwente Gepost June 18, 2017 Share Gepost June 18, 2017 [quote name='Larsjee10']Wel vaker op de radio gehoord, maar weet de naam niet. Zal hem shazammen de volgende keer als ik hem hoor. @woutertwente even op de lyrics gegoogled et voila: https://www.youtube.com/watch?v=eqKoNTNMebw[/QUOTE] Super bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts