Mordurette Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Je begint aan een moeizame periode, helaas was Kopenhagen te sterk in de beker. Met Delort wel een geweldige spits weten te halen, nu hopen op de nodige doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Spectaculaire wedstrijden met héél veel doelpunten in ieder geval, maar jammer genoeg schiet je er weinig mee op. Het vasthouden van de derde plaats lijkt me het belangrijkste doel in het slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november De titel lijkt uit zicht. Maar goed, prestaties zijn prima. Leuke aankoop met Delort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Veel puntverlies in de kampioensgroep. Ook jammer genoeg uit de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november Seizoen 2023 - 2024 Wat een slechte maand was april voor ons. Nu moeten wij nog alle zeilen bij zetten om Europees voetbal te gaan behalen. Maar ik kan al zeggen dat ik zelfs nog mee ga doen om de titel. Het gaat een ontknoping worden. Deze maand spelen wij tegen Randers FC, Brondby IF, AGF, FC Kopenhagen en FC Midtylland. Randers FC - Silkeborg Kampioensgroep Silkeborg IF - FC Kopenhagen Kampioensgroep FC Midtylland - Silkeborg IF Kampioensgroep Mei Stand Kampioensgroep Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill We pakten wel wat punten, maar ik baalde vooral van de beker. @Gert Ik ken de hele speler niet en ik laat graag verrassen. Hopelijk kunnen wij nog wat doen in mei. @Mordurette Ik hoop dat Delort vanaf volgend seizoen en dan veel gaat scoren. Het was jammer van april, maar gelukkig hebben wij de maand mei nog. @Marius We pakken gewoon net niet genoeg punten deze maand. @timpy00 Door een slechte maand zijn we alle prijzen kwijt, maar ik had ook niets verwacht dit seizoen. @Djurovski We speelden teveel gelijk en de beker is jammer. @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Sterke eindspurt met een knappe tweede plaats in het eindklassement als gevolg. Zo mag je toch spreken van een zeer geslaagd debuutseizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Het seizoen sterk afgesloten. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Dat is een betere maand dan hiervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november Seizoen 2023 - 2024 Mijn eerste seizoen met Silkeborg IF zit erop. We deden lang mee om de titel en hebben de halve finale van de beker gehaald. Dat is een mooie prestatie van mijzelf en de club. Volgend seizoen wil ik wederom zo lang mogelijk meedoen om de prijzen. Maar nu eerst de laatse update van dit seizoen. De update van de feiten en statistieken. Ranglijst competitie en clubs Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Individuele prijzen Antwoorden op posts van users @Marius We waren dichtbij de titel. Ik kan wel spreken van een geslaagd seizoen. @Djurovski Dit geeft heel veel vertrouwen voor de komende jaren. We weten dat we sterker moeten worden als team. @Mordurette Het was een hele sterke maand. Zo zie je maar dat april ons de das heeft omgedaan, maar ik kan wel spreken over een goed seizoen. @Kyrill @Gert @timpy00 @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Die Delort kon ook al een aardig gemiddelde voorleggen in de wedstrijden die hij mocht spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november Seizoen 2024 - 2025 We gaan beginnen aan het tweede seizoen. Ik wil weer meedoen om de Deense prijzen en zien wat we kunnen doen in Europa. Dat het pittig gaat worden dat weet ik, maar een uitdaging hebben is altijd lekker. Ik heb leuke transfers gedaan, maar meer voor de korte termijn. De lange termijn transfers zullen later komen. Eerst moet er snel wat geld worden verdiend. We gaan beginnen met de uitgaande transfers. Ik heb een talenten verhuurd voor speelminuten en ervaring. Pontus Rödin is verkocht aan Hammarby IF voor 350k. Stefan Teitur Pordarsson gaat naar AGF 550k. Alexander Busch wordt verhuurd aan Westerlo. De rest van de transfers zijn niet nodig om te bespreken. En dan nu de inkomende transfers. Er gaan tien nieuwe spelers komen. De eerste is Deroy Duarte. Hij komt transfervrij over van Fortuna Sittard. Hij zal een plek moeten verdienen op het middenveld. Silvinho Esajas komt transfervrij over van ADO Den Haag en ook hij moet strijden voor een plek op het middenveld. Nathan Trott is een keeper en zal mijn tweede keeper gaan worden. Hij komt transfervrij over van West Ham United. Timothy Fosu-Mensah zal mijn nieuwe rechtsback gaan worden en hij komt transfervrij over van Bayer Leverkusen. Arber Zeneli is een ervaren speler en zal mijn nieuwe linker winger worden en hij komt transfervrij. Jeff Reina - Adelaide is een Franse middenvelder die ook moet strijden voor een plek op het middenveld. Hij komt ook transfervrij. Jairo is een Spaanse linksback en meteen gehaald voor de basis. Ook hij komt transfervrij over. Elias Lenz is een Duitse jonge middenvelder die eerst in het tweede gaat spelen. Hij moet over een seizoen klaar zijn voor het echte werk. Ook hij komt transfervrij naar ons toe. Andrew Hjulsager is een Deense middenvelder die ook als rechter winger kan spelen. Hij komt ook transfervrij over. Eric Curbelo is een Spaanse centrale verdediger en die had ik nog nodig en ook hij komt transfervrij over. Nu hopen dat wij sommige spelers volgend seizoen kunnen verkopen zodat wij daar weer op gaan verdienen. Ook is er geloot voor de eerste kwalificatie ronde van de Europa League. We spelen tegen Feronikeli 74. Wie kent ze niet. In de Deense beker spelen wij tegen Naesby. Ook deze tegenstander moeten wij verslaan. Ook heb ik de staf versterkt. Joris Mathijsen is de nieuwe technische directeur. En Gerald Vanenburg is de nieuwe trainer. Stafleden Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie Silkeborg IF Loting Europa League eerste kwalificatie ronde Loting DBU Pokalen Antwoorden op posts van users @Marius Delort is een goede spits die volgend seizoen zijn kans gaat krijgen. @Djurovski @Mordurette @Gert @timpy00 @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Paar prima spelers. Een jaartje goed presteren en hopelijk voor leuke bedragen weer verkopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Lekker gehandeld zonder een cent uit te geven! Die eerste Europese klip moet te doen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Lekker gehandeld. Prima loting in de EL kwalificatie zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Hjulslager is wel een lekker naam hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november Seizoen 2024 - 2025 Het papierwerk is klaar. De transfers zijn rond en laat nu de bal zijn werk maar doen. De voorbereiding heb ik zo ingesteld dat wij in vorm moeten gaan komen. Geen grote tegenstanders, maar puur teams uitgenodigd om in vorm te komen. Want de eerste wedstrijden in de Europa League komen er aan. We spelen eerst tegen Feronikeli 74. Het is een team dat ik totaal niet ken. In de Superliga gaan we spelen tegen AC Horsens en Randers FC. Voorbereiding Feronikeli 74 - Silkeborg IF Europa League Silkeborg IF - Feronukeli 74 Europa League Loting Europa League tweede kwalificatie ronde IFK Göteborg - Silkeborg IF Juli Stand Superliga Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Mordurette Dat is zeker wat ik wil en dan met dat geld wil ik talenten zien te halen. @Marius Dit was voor ons een mooie transferperiode en de eerste tegenstander in Europa lijkt een makkie. @Djurovski Het is meer een sager dan een slager @Gert @timpy00 @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Je hebt je oefencampagne verlengd met de dubbele ontmoeting tegen de Kosovaren Lekkere overwinningen hoor en Delort bewijst z'n waarde. Tegen Göteborg ook een mooie overwinning geboekt en de return kan je met veel vertrouwen gaan spelen. Ook prachtig dat Kopenhagen meteen puntverlies geleden heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Zo dan 14-0 in de EL,wauuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Dat begin loopt meer dan vlot in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Even bijgelezen. Sterk einde van het vorige seizoen en ook een sterk begin van het nieuwe seizoen. Benieuwd of er potentiele pareltjes tussen de transfervrije invasie zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 november Auteur Share Geplaatst 11 november Seizoen 2024 - 2025 In de maand augustus zal ik al mijn aandacht gaan leggen op de Europa League. Ik vind dat belangrijker dan de competitie. Want we kunnen namelijk geld verdienen in Europa en dat heeft de club nodig. We spelen de return tegen IFK Göteborg. Het ziet er goed uit voor ons voor de volgende ronde, maar we moeten die Zweden nog wel verslaan. In de competitie gaan we spelen tegen AaB, FC Nordsjaelland, FC Kopenhagen en AGF. We krijgen na mijn aandringen ook een nieuw trainingscomplex. Ik vroeg ook om een jeugdcomplex, maar dat wilde het bestuur niet. Trainingscomplex Silkeborf IF - IFK Göteborg Europa League Loting derde kwalificatie ronde Europa League Levski - Silkeborg IF Europa League Silkeborg IF - Levski Europa League Loting Europa League Play offs Silkeborg IF - Livingston Europa League Livingston - SIlkeborg IF Europa League Augustus Stand Superliga Loting Europa League groepsfase Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Mordurette Het waren lekkere overwinningen en Delort bewijst zijn klasse. @Marius We zijn goed begonnen in Europa en nu het nog in de competitie verder doorzetten. @timpy00 Het was vorig seizoen heel mooi en nu zijn we ook aardig gestart. @Djurovski @Gert @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Stevig potje nog tegen die Zweden. Tegen Levski ging het daarna behoorlijk vlot, en in de return tegen Livingston kon je de puntjes op de i zetten. Het heeft je wat punten gekost in de competitie maar ik zou ook voorrang gegeven hebben aan Europa. De loting lijkt bovendien ook nog perspectieven te bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Mooie kwalificatie voor de el. Knap gedaan. En mooie ontwikkeling wat betreft je trainings faciliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Kwalificatie binnen in Europa en gezien de tegenstanders is hier zeker wat mogelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten