Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Jeg elsker dig Silkeborg

delichris

Aanbevolen berichten

Spectaculaire wedstrijden met héél veel doelpunten in ieder geval, maar jammer genoeg schiet je er weinig mee op. Het vasthouden van de derde plaats lijkt me het belangrijkste doel in het slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

671dfded94b53-bannersilkeborg.png

Seizoen 2023 - 2024

Wat een slechte maand was april voor ons. Nu moeten wij nog alle zeilen bij zetten om Europees voetbal te gaan behalen. Maar ik kan al zeggen dat ik zelfs nog mee ga doen om de titel. Het gaat een ontknoping worden. Deze maand spelen wij tegen Randers FC, Brondby IF, AGF, FC Kopenhagen en FC Midtylland. 

Randers FC - Silkeborg Kampioensgroep

672e359bce34e-randers_silkeborg.png

Silkeborg IF - FC Kopenhagen Kampioensgroep

672e35bc15b13-silkeborg_kopenhagen_comp1

672e35cd86d63-silkeborg_kopenhagen_comp2

FC Midtylland - Silkeborg IF Kampioensgroep

672e35f529f89-midtylland_silkeborg.png

Mei

672e3607a8a77-mei.png

Stand Kampioensgroep 

672e3629a1338-stand.png

Overzicht manager

672e363a72fe9-overzicht.png

Financien

672e364f37c33-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill We pakten wel wat punten, maar ik baalde vooral van de beker.

@Gert Ik ken de hele speler niet en ik laat graag verrassen. Hopelijk kunnen wij nog wat doen in mei.

@Mordurette Ik hoop dat Delort vanaf volgend seizoen en dan veel gaat scoren. Het was jammer van april, maar gelukkig hebben wij de maand mei nog.

@Marius We pakken gewoon net niet genoeg punten deze maand.

@timpy00 Door een slechte maand zijn we alle prijzen kwijt, maar ik had ook niets verwacht dit seizoen.

@Djurovski We speelden teveel gelijk en de beker is jammer. 

@MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Mijn eerste seizoen met Silkeborg IF zit erop. We deden lang mee om de titel en hebben de halve finale van de beker gehaald. Dat is een mooie prestatie van mijzelf en de club. Volgend seizoen wil ik wederom zo lang mogelijk meedoen om de prijzen. Maar nu eerst de laatse update van dit seizoen. De update van de feiten en statistieken.

Ranglijst competitie en clubs

672f414e9fded-competitieranglijst.png

672f41631c0ef-clubranglijst.png

Terugblik

672f417753526-terugblik.png

Commercieel overzicht

672f41a03dafe-commercieel.png

Statistieken

672f41c09fac0-statistieken.png

Individuele prijzen 

672f41d76c9b5-spelersprijzen1.png

672f41ebb04a1-spelersprijzen2.png

@Marius We waren dichtbij de titel. Ik kan wel spreken van een geslaagd seizoen.

@Djurovski Dit geeft heel veel vertrouwen voor de komende jaren. We weten dat we sterker moeten worden als team.

@Mordurette Het was een hele sterke maand. Zo zie je maar dat april ons de das heeft omgedaan, maar ik kan wel spreken over een goed seizoen.

@Kyrill @Gert @timpy00 @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2024 - 2025

We gaan beginnen aan het tweede seizoen.  Ik wil weer meedoen om de Deense prijzen en zien wat we kunnen doen in Europa. Dat het pittig gaat worden dat weet ik, maar een uitdaging hebben is altijd lekker. Ik heb leuke transfers gedaan, maar meer voor de korte termijn. De lange termijn transfers zullen later komen. Eerst moet er snel wat geld worden verdiend. 

We gaan beginnen met de uitgaande transfers. Ik heb een talenten verhuurd voor speelminuten en ervaring. Pontus Rödin is verkocht aan Hammarby IF voor 350k. Stefan Teitur Pordarsson gaat naar AGF 550k. Alexander Busch wordt verhuurd aan Westerlo. De rest van de transfers zijn niet nodig om te bespreken.

En dan nu de inkomende transfers. Er gaan tien nieuwe spelers komen. De eerste is Deroy Duarte. Hij komt transfervrij over van Fortuna Sittard. Hij zal een plek moeten verdienen op het middenveld. Silvinho Esajas komt transfervrij over van ADO Den Haag en ook hij moet strijden voor een plek op het middenveld. Nathan Trott is een keeper en zal mijn tweede keeper gaan worden. Hij komt transfervrij over van West Ham United. Timothy Fosu-Mensah zal mijn nieuwe rechtsback gaan worden en hij komt transfervrij over van Bayer Leverkusen. Arber Zeneli is een ervaren speler en zal mijn nieuwe linker winger worden en hij komt transfervrij. Jeff Reina - Adelaide is een Franse middenvelder die ook moet strijden voor een plek op het middenveld. Hij komt ook transfervrij. Jairo is een Spaanse linksback en meteen gehaald voor de basis. Ook hij komt transfervrij over. Elias Lenz is een Duitse jonge middenvelder die eerst in het tweede gaat spelen. Hij moet over een seizoen klaar zijn voor het echte werk. Ook hij komt transfervrij naar ons toe. Andrew Hjulsager is een Deense middenvelder die ook als rechter winger kan spelen. Hij komt ook transfervrij over. Eric Curbelo is een Spaanse centrale verdediger en die had ik nog nodig en ook hij komt transfervrij over. Nu hopen dat  wij sommige spelers volgend seizoen kunnen verkopen zodat wij daar weer op gaan verdienen.

Ook is er geloot voor de eerste kwalificatie ronde van de Europa League. We spelen tegen Feronikeli 74. Wie kent ze niet. In de Deense beker spelen wij tegen Naesby. Ook deze tegenstander moeten wij verslaan.

Ook heb ik de staf versterkt. Joris Mathijsen is de nieuwe technische directeur. En Gerald Vanenburg is de nieuwe trainer.

Stafleden

672f82644c224-technisch_directeur_matthi

672f82a0d61da-trainer_vanenburg.png

Doelstellingen

672f825042ea0-doelstellingen.png

Transfers uit

672f82b31bd0b-uitgaandetransfers.png

Transfers in

672f82d617ac4-inkomendetransfers.png

Spoiler

672f82ef351f5-duarte1.png

672f82ff7f6c8-esajas2.png

672f8312e4c41-trott3.png

672f832ca7e2f-fosu-mensah4.png

672f833ca549d-zeneli5.png

672f834eac98a-reine-adelaide6.png

672f835bcbf26-jairo7.png

672f836978b34-lenz8.png

672f8379d3363-hjulsager9.png

672f8385a4ac9-curbelo10.png

Selectie Silkeborg IF

672f839a6bbf4-selectie.png

Loting Europa League eerste kwalificatie ronde

672f83aa46c03-loting_eerste_kwalificatie

Loting DBU Pokalen 

672f83bccd8b8-loting_beker.png

@Marius Delort is een goede spits die volgend seizoen zijn kans gaat krijgen.

@Djurovski @Mordurette @Gert @timpy00 @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2024 - 2025

Het papierwerk is klaar. De transfers zijn rond en laat nu de bal zijn werk maar doen. De voorbereiding heb ik zo ingesteld dat wij in vorm moeten gaan komen. Geen grote tegenstanders, maar puur teams uitgenodigd om in vorm te komen. Want de eerste wedstrijden in de Europa League komen er aan. We spelen eerst tegen Feronikeli 74. Het is een team dat ik totaal niet ken. In de Superliga gaan we spelen tegen AC Horsens en Randers FC.

Voorbereiding

67307b77ea236-voorbereiding.png

Feronikeli 74 - Silkeborg IF Europa League

67307b8bd8c78-feronikeli_silkeborg_1.png

67307bb450c99-feronikeli_silkeborg_2.png

Silkeborg IF - Feronukeli 74 Europa League

67307bdd82e92-silkeborg_feronikeli_1.png

67307bef6789a-silkeborg_feronikeli_2.png

Loting Europa League tweede kwalificatie ronde

67307c019137f-loting_tweede_kwalificatie

IFK Göteborg - Silkeborg IF

67307c2d10d45-goteborg_silkeborg.png

Juli

67307c54cffaa-juli.png

Stand Superliga

67307c7fdc48e-stand.png

Overzicht manager

67307c8ec0897-overzicht.png

Financien 

67307cb5dbde6-financien.png

@Mordurette Dat is zeker wat ik wil en dan met dat geld wil ik talenten zien te halen.

@Marius Dit was voor ons een mooie transferperiode en de eerste tegenstander in Europa lijkt een makkie.

@Djurovski Het is meer een sager dan een slager :P 

@Gert @timpy00 @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt je oefencampagne verlengd met de dubbele ontmoeting tegen de Kosovaren (d) Lekkere overwinningen hoor en Delort bewijst z'n waarde. Tegen Göteborg ook een mooie overwinning geboekt en de return kan je met veel vertrouwen gaan spelen.

Ook prachtig dat Kopenhagen meteen puntverlies geleden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2024 - 2025

In de maand augustus zal ik al mijn aandacht gaan leggen op de Europa League. Ik vind dat belangrijker dan de competitie. Want we kunnen namelijk geld verdienen in Europa en dat heeft de club nodig. We spelen de return tegen IFK Göteborg. Het ziet er goed uit voor ons voor de volgende ronde, maar we moeten die Zweden nog wel verslaan. In de competitie gaan we spelen tegen AaB, FC Nordsjaelland, FC Kopenhagen en AGF. 

We krijgen na mijn aandringen ook een nieuw trainingscomplex. Ik vroeg ook om een jeugdcomplex, maar dat wilde het bestuur niet.

Trainingscomplex

6732368f458dd-trainingscomplex.png

Silkeborf IF - IFK Göteborg Europa League

6732362a3850d-silkeborg_goteborg_1.png

67323645435af-silkeborg_goteborg2.png

Loting derde kwalificatie ronde Europa League

673236b948e8c-lotingel.png

Levski - Silkeborg IF Europa League

673236d223a6e-levski_silkeborg.png

Silkeborg IF - Levski Europa League

673236e51d7ef-silkeborg_levski.png

Loting Europa League Play offs

673236ff70935-loting_el_play_offs.png

Silkeborg IF - Livingston Europa League

673237132a6ff-silkeborg_livingston.png

Livingston - SIlkeborg IF Europa League

6732372422a7c-livingston_silkeborg1.png

6732373d80db8-livingston_silkeborg2.png

Augustus

6732374d10f9e-augustus.png

Stand Superliga

6732375f45e43-stand.png

Loting Europa League groepsfase

67323770d0bba-loting_groepsfase_el.png

Overzicht manager

673237908aef9-overzicht.png

Financien 

673237a2bc915-financien.png

@Mordurette Het waren lekkere overwinningen en Delort bewijst zijn klasse.

@Marius We zijn goed begonnen in Europa en nu het nog in de competitie verder doorzetten.

@timpy00 Het was vorig seizoen heel mooi en nu zijn we ook aardig gestart.

@Djurovski @Gert 

@MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stevig potje nog tegen die Zweden. Tegen Levski ging het daarna behoorlijk vlot, en in de return tegen Livingston kon je de puntjes op de i zetten. Het heeft je wat punten gekost in de competitie maar ik zou ook voorrang gegeven hebben aan Europa. De loting lijkt bovendien ook nog perspectieven te bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites