Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Pokémon] Sick Blik's Pokémon Challenges Marathon

Sick Blik

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Thomassje123:

In Pokemon Let's go speedruns is Starmie ook de pokemon waar je mee eindigt.

Underrated, vroeger is Starmie nooit een optie geweest maar als je het spel als je broekzak kent zie je ineens wat een sterke pokemon dat kan zijn

De go to pokemon voor speedruns in RBY is Nidoking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank iedereen voor de positieve wensen en de reacties! Ik ben niet zo op de hoogte van Let's Go speedruns, maar kan me goed voorstellen dat Starmie een sterke optie is, snel, hoge Sp. Atk en goede movepool.

Ik heb nog wat tijd, dus ik pomp er lekker ff een update in.

82061146767ebebdb71f73d0567f2777.png

Lance is de volgende en oh oh oh wat had ik Takoyaki de Electrode hiervoor uitstekend kunnen gebruiken. Dan waren Gyarados en Aerodactyl gelijk eraan. Vanwege de movesets van deze Pokémon kan ik er weinig risico nemen. Hyper Beam van Gyarados en Aerodactyl doen ontzettend veel damage en zouden een deel van mijn Pokémon kunnen one shotten, zonder een benodigde recharge.

Ik besloot met Laksa de Dragonite te starten en te gokken op een one shot met Hyper Beam. Ik wist dat Blizzard niet voldoende zou zijn voor een one hit KO, dus met Hyper Beam zou het eventueel wel kunnen. Dan zou ik 2 Dragon Rages moeten absorberen (zorgt ervoor dat ik van 185 naar 105HP ga) en spaar ik mijn Blizzard PP op, voor beide Dragonairs. Dit risico vond ik het wel waard. Aerodactyl zou ik moeten kunnen verslaan met Bubble Tea de Blastoise (hoge defense) en Dragonite is een prooi voor Golabki de Vileplume, die heeeeeel langzaam maar zonder schade zou moeten kunnen winnen. Nu had ik graag Baklava de Beedrill hiervoor gebruikt, vanwege hogere damage output en meer PP, maar het is niet anders.

87e45400de17e389c13bc45ac21ea009.png

Hyper Beam deed helaas niet voldoende damage, dus ik heb 80HP aan Dragon Rages moeten absorberen. Overigens is het een garantie dat Gyarados deze move doet tegen mijn Dragonite, want Dragon-type is super effective tegen Dragon.

d7017cb704e3a33ed282eb0748fc9c8c.png

Beide Dragonairs vielen wel gelukkig direct neer.

57d8ed23b3d1108baacb413daf654493.png

Aerodactyl overleefde gewoon een Surf, echt nipt zoals je kan zien. Ik kreeg een Bite terug als respons. Ofja respons, Aerodactyl is sneller natuurlijk.

fb1e596033dd1402e2e9720b3b023d0b.png

Lance gebruikte daarna een Hyper Potion om terug te gaan naar full health. De 2e Surf was wel voldoende om te one shotten. Voor degenen die denken, hoe kan dat dan? In Pokémon bestaan er zogenaamde damage rolls. Wat betekent dat een move na calculatie van stats en move power niet altijd een gegarandeerd aantal damage doet, het valt meer in een range. Bijvoorbeeld Surf zou 150 tot 164HP damage kunnen doen. Geen idee of dit het echte cijfer is, maar aan zulke ranges moet je denken. De eerste Surf die ik deed had dus een lagere damage rol, wat betekent dat RNG ook van toepassing is in sommige gevallen.

4c557fae2eb986d1dbda590682cc0176.png

Dit ging niet zoals gepland. Golabki kon niet voldoende damage doen met Absorb en Solar Beam (was vergeten dat Dragonite het 4x resist), ik heb ontzettend veel PP op beide moves verspild (1 Solar Beam over), maar Dragonite wel naar ongeveer 25% health kunnen werken. Stun Spore erop en geswitcht naar Laksa, die het varkentje vervolgens volledig waste.

e8ae7aa541147da339d711694ffebf03.png

En de Dragonite mirror wordt door ons gewonnen, dus ook Lance delft het onderspit.

b854a9bcd94f248cb543d0ad9b131078.png

Zo staan we er nu voor, met alleen Flesje nog te gaan. Het had zeker beter gekund, maar ook zeker slechter. Laksa staat er niet geweldig voor, maar goed genoeg om van waarde te kunnen zijn, 1 Blizzard PP nog over. Carambola is ook ietwat gehavend, maar ik denk dat ik ergens nog wel een nuttige Recover zou kunen doen. Het is ontzettend belangrijk om deze twee zo lang mogelijk in leven te houden, anders gaat het zeer moeilijk tot onmogelijk worden tegen Flesje. Golabki de Vileplume en Barbecue de Magmar zijn namelijk vrijwel nutteloos in dit gevecht.

Wat denken jullie, ga ik het redden of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie geduld en vertrouwen! Ik heb het vrij druk hier in Sydney met leuke dingen doen, maar ik maak even wat tijd vrij voor deze update.

De grande finale! Win ik tegen Flesje, dan is de run voorbij en geslaagd. Verlies ik, dan moet ik een nieuw team van 6 gaan trainen en opnieuw met de Elite Four beginnen.

2926669b24f13059e2c23619dbc652b4.png

Dit is het team van Blue, duidelijk de beste trainer in het spel. Niet eens extreem sterk, mits je de kans hebt om te teamplannen voor hem, maar door mijn verliezen aan het eind, had ik die kans niet zo zeer. Anders kon ik van 4 van de 6 dubbele zwaktes goed gebruik maken.

• Pidgeot: Kan best gevaarlijk zijn, Whirlwind heeft letterlijk geen effect, maar Sky Attack kan behoorlijk wat damage doen als je Pidgeot de tijd geeft om te setuppen
  • Alakazam: Een van de beste Pokemon van het spel, als die Psychic kan hitten komt dat bij iedereen hard aan. Zal wss de meeste van mijn Pokémon daarmee one shotten.
  • Rhydon: Vrij zwak natuurlijk, met 1 sterke water of gras aanval wordt die simpel verslagen. Heeft ook 3 moves die vrijwel niks tot niks doen. Waarvan Leer en Tail Whip precies hetzelfde effect hebben. Kan dus alleen damage doen met Fury Attack.
  • Exeggutor: Heeft maar 3 moves, Stomp hit wel aardig hard en Hypnosis kan irritant zijn.
  • Gyarados: Praktisch dezelfde als die Lance had, als je geen Electric moves hebt kan Gyarados een enorm probleem zijn
  • Charizard: Best aardige moveset met Fire Spin, Slash en Fire Blast. Maar zodra Charizard Rage gaat gebruiken is die compleet waardeloos.

e4effd003a57b2de5bcdabd15839b8f7.png

We'll see about that!

5f0928d55ec28e8cf9df88f7b4e8ee58.png

We starten met Laksa de Dragonite tegen Pidgeot. 1 Blizzard zou genoeg moeten zijn om Pidgeot te killen.

df2f0953dd7a5c0d0d6defa30e9486e9.png

En dat was mijn laatste Blizzard... iets meer dan 10% kans op een miss....

Pidgeot deed gelukkig Whirlwind, dus er is nog niks aan de hand. Dan maar Fire Blast!

89d83b3583984377e0536db4148f8655.png

e10cd41eb33fddfeaa2c58dbc09d9c53.png

En dan mis ik Fire Blast. Wat is dit voor rampscenario? Dit kan ik echt niet gebruiken.

Daarna krijg ik nog een Fire Blast op mijn kloten. Aangezien Pidgeot neit mistWat betekent dat ik naar 40HP ga, in range voor Gyarados' Dragon Rage, daar heb ik dus geen marge meer tegen.

8b69877c4b1d359ea18a78ddc72830cd.png

Daarna pak ik een crit, ik denk dat die wel belangrijk was? In elk geval is die lastige vogel eraan.

Next is Alakazam. Ik switch naar Carambola en ik gok op eenzelfde scenario als tegen Sabrina, dus ik Recover. Alakazam gebruikt Reflect. Ik gebruik Surf en Alakazam doet een tweede Reflect die niks doet. Daarna doe ik nog een Surf.

c5d0dbb8196a884b4e24e2e1afd679a0.png

En die maakte denk ik ook wel uit!

Rhydon is de volgende, ik switch naar Golabki en ik hit Sleep Powder.

1eed3c950e377a392126cb1077796cf5.png

1 Solar Beam zou voldoende moeten zijn om hem te pakken toch?

6e6433c799bf3bd05d25e58eed3dbf98.png

Jup! Dat is het zeker!

Exeggutor! Hier maakt de underlevelled Barbecue zijn debuut deze run.

38e079b1c4b5dae1aaa27931f39a23e5.png

Confuse Ray of Fire Punch? Ik wilde het niet van RNG af laten hangen, dus dan maar Fire Punchen.

cf8d6900bb2e13678a9da3011db3f3e8.png

Ouch dat doet niet veel. Exeggutor Stompt op mijn hoofd als respons.

Het ging een beetje gelijk op, maar als ik genoeg damage doe kan ik iig Magmar slachtofferen, zodat het met 1 move over is voor Exeggutor daarna.

0e014b8f339a136089f73a9373737b91.png

Maar Barbecue had andere plannen, pure wilskracht. 15 levels verschil? Maakt geen reet uit. De 4e Pokemon van Blue is eraan en wij hebben alle 5 nog in leven.

Tegen Gyarados zet ik Laksa in, tegen beter weten in. Want ik kan eigenlijk niks, ik ben burned dus Hyper Beam zal weinig damage doen en ik heb geen Blizzards meer. Surf en Fire Blast worden resist, maar ik weet niet zo goed wie ik anders zou moeten inzetten. Blastoise is nog belangrijk voor Charizard.

7f88c23f41675e03ea8948d869e3c5b4.png

Hyper Beam doet inderdaad erg weinig damage en Gyarados weet Laksa te verslaan met een Dragon Rage. Uiteraard een garantie dat Gyaradosu deze move zou gebruiken. Een heldhaftige offering van onze krachtbonk, maar levert dit wel iets op? Blue zit in een hele goede positie.

6286d6764ca9b516a93f916c21716a26.png

Golabki is de volgende. Mijn idee is om te Sleep Powderen en dan te switchen naar Carambola.

29e0b0ac11de903f38139e753a0ad2bc.png

Gyarados wordt echter snel wakker waardoor ik een spelletje Recover ging spelen. Ik kwam erachter dat een Hyper Beam mij niet killt op 110HP, wat betekent dat ik een Hyper Beam en een Dragon Rage kan incasseren. Dat zou genoeg moeten zijn om Gyarados te pakken. Dit screentje was na een Hyper Beam vanaf 110HP.

Echter

86cfd2d6f5a0c67303d9deccdb5079e0.png

Is dit gen 1.

Dus een Crit schuilt in een klein hoekje.

Mijn opties beginnen op te raken. Het idee is om Golabki in te zetten en langzaam de health van Gyarados naar beneden te halen met Absorb. Dit gaat echter ontzettend traag. En toen ik eenmaal bijna Gyarados kon afmaken, gebruikte Blue een Full Restore. Ik heb niet genoeg Absorbs meer om Gyarados te finishen (had ik maar normaal gedaan tegen Lance zn Dragonite), dus ik moet iets anders bedenken. 

Ik probeerde nog wat pogingen om Gyarados rond de 25% te krijgen en dit lukte, echter was ik zo huiverig voor het feit dat Gyarados wakker werd, dat ik 7 Sleep Powders heb ingezet terwijl die nog sliep, aangezien ik nog 0% risico nemen. Dus ik moet wel (note: in gen 1 ben je een hele beurt kwijt om wakker te worden).

Uiteindelijk switch ik naar Bubble Tea. Tijd voor Mega Kick.

En.... het is niet genoeg.......

Maar, Gyarados slaapt nog!

Ik doe nog een Mega Kick, en..

Spoiler

7fa2cffa86cd430c2d626e43776710b9.png

Spoiler

Tijd voor de laatste Pokemon! Charizard. Bubble Tea blijft in het spel. Ik moet echt geluk hebben nu, Golabki en Barbecue hebben niks in de melk de brokkelen meer, dus het is Bubble Tea of een game over.

Spoiler

8408018c8da4a2ca0e17661670a5a240.png

Spoiler

Slash is een critical hit (uiteraard, want hoge crit kans), maar Bubble Tea overleeft het. Met nog 1 zo'n Slash is het game over. Echter opteert Charizard voor Rage, wat betekent dat ik automatisch gewonnen heb! Rage doet zo weinig damage en lockt hem in, wat betekent dat zelfs met een zeldzame Surf miss ik win! Ik zie de golven en torpedo's aan water in mijn beeld verschijnen en de levensbalk van Charizard loopt volledig leeg.

1001743356906ec943ba6fde6b55c723.png

38ea8b1862ea1729d09ee01163db2f94.png

Ik heb serieus zitten juichen, wat een uitdaging was dit. Heb denk ik nog nooit zoveel lol gehad met een Gen 1 game en dat is een goed teken. De eerste Challenge zit erop! Ik wacht even totdat een aantal dit gelezen/gereageerd hebben en dan ga ik nabeschouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor alle steun aan Blikje! Dit hielp hem zeker over het dode punt heen toen Gyarados een lastig obstakel bleek.

@La Pulga Haha ja precies wat ik dacht! Al is die normaal natuurlijk andersom, aangezien wij als speler nooit de sterkere starter hebben qua type. Desondanks wel hilarisch dat ik volledig random Pokémon moest vangen en dan uiteindelijk met die matchup eindig.

@ReneLeBlanc ik denk dat het zeker deels geluk was. Althans, ligt eraan hoe je ernaar kijkt. De kans dat Charizard een move ging doen waardoor ik zou verliezen was groter dan 50%, maar tegelijkertijd ook kleiner dan de 10% Blizzard mis kans :D  Toen ik het gevecht deed was ik wel ff bang dat ik ging verliezen, vooral omdat ik dan weer uren en uren zou moeten grinden in de Victory Road met een veel minder team.

Dank @Aaron21 en @neva, voor de presentatie was het wel echt een perfect gevecht, met hoe spannend het was en hoe Blastoise opeens het tij wist te keren. Vandaar dat ik met al die spoilers speelde :)

@Mordurette en @FMNOOB ook jullie dank!

@Keeza, ja, Flesje staat nog steeds epileptisch te Ragen in die Champion kamer, terwijl ik ondertussen met Kameraad Oak mijn Pokémon sta te scannen voor de Hall of Fame.

Het is nu tijd voor de nabeschouwing van deze run:

f3ab068f99de84cdc64d690896866ee6.png

We zijn allemaal teleurgesteld in flesjes, blikjes zijn veel beter! En dan hebben we het over glazen flesjes. Plastic flesjes zijn prima, maar daar ga je uiteraard geen bier uit drinken! Al deden ze dat in Oezbekistan wel.

51f499f4be789a4cf79ab979417a61cc.png

Ik heb in paint even onze Hall of Fame bij elkaar gezet, blijkbaar maak ik schuin foto's met mijn telefoon, maar alsnog een leuk overzichtje. Pas in latere games komen alle Pokémon samen in 1 scherm voor de hall of fame. Voor elke Challenge die ik afsluit is het leuk om de Hall of Fame bij elkaar te zetten.

Ik had echt niet verwacht dat Barbecue A. nog nut zou hebben in de E4 B. het zou overleven, zelfs als Carambola het niet overleefde.

Voordat we de overwinning gaan vieren wil ik eerst stil staan bij al onze verliezen:

• Tabouleh de Pikachu, de eerste van de drie verliezen in 'De Slag van Mt. Moon', Generaal Raticate van de Rockets was ontzettend sterk en was een van de lastigste gevechten deze challenge, misschien top 3, samen met Lance en het laatste Flesje gevecht;
  • Maltesers de Geodude, sterk defensief, maar ook gevallen in 'De Slag van Mt. Moon';
  • Oyakodon de Kangaskhan, zelfs een Kangaskhan was niet opgewassen tegen Raticate in 'De Slag van Mt. Moon';
  • Soep de Kadabra, tegen een Saibaman, ik bedoel Geodude die Selfdestruct deed;
  • Satay de Doduo, behekst door een Gastly in de Pokemon Tower;
  • Ceviche de Tentacool, gecrit door een Mankey die met zijn hand rotsblokken wilde kapotslaan;
  • MixedGrill de Snorlax, de enige Pokemon die tijdens een gymgevecht sneuvelde, tegen opperkneus Blaine. Door de arrogantie van Blikje, die niet zonder risico wilde spelen;
  • Balsamico de Bellsprout, tijdens het trainen, door een DoubleSlap van Poliwag (crit);
  • Takoyaki de Electrode, tegen een Psychic van een Hypno in Victory Road (uiteraard een crit);
  • Stifado de Arbok, door een Earthquake van een wilde Graveler;
  • Churrasco de Hitmonlee, tijdens het grinden, een exploderende Graveler;
  • Aerodactyl, ook tijdens het grinden een exploderende Graveler;
  • Baklava de Beedrill, door grootste ongeluk in historie van Pokemon;
  • Laksa de Dragonite, overpowered door Flesje's Gyarados, na vele strijden al gewonnen te hebben;
  • Carambola de Starmie, gecrit door een Hyper Beam van Flesje's Gyarados.

Dat betekent dat Graveler en Raticate samen de grootste body count hebben met 3. Die zal ik in het vervolg nog ff terugpakken dan!

Dat komt overigens neeer op 15 verliezen, en dat is eigenlijk best wel veel! Ik heb vrij slordig gespeeld, ach ja. We hebben het overwonnen!

Er waren 2 dingen in deze run die me niet zo bevielen: het breeden van bepaalde Pokemon in Crystal, wat echt ontzettend veel tijd kostte en ten slotte het grinden in Victory Road op het einde, waarom maakten ze dat grinden vroeger zo lastig?? Daarnaast heb ik wel ontzettend veel lol gehad met het rollen en onverwachtse Pokemon krijgen, uitzoeken welke movesets zouden passen en een strategie bedenken met beperkte opties. Dit zorgde er wel voor dat ik creatief moest denken en uiteindelijk door Sleep Powder strats de winst kon binnen slepen.

Al met al is de eerste Challenge bij deze afgerond! Er zijn er nog veel te gaan. De volgende game die ik ga spelen is Pokemon Yellow. Allereerst kan ik garanderen dat ik veel sneller door deze game heen zal gaan en dan ook minder uitgebreid. Yellow is op veel vlakken een stuk makkelijker dan Pokemon Blue. De gyms zijn nog vele malen zwakker dan in Blue.

Ik heb al een tijdje nagedacht welke Challenge ik zal doen voor deze game, het wordt een TrashAshlocke. In het kort: een Nuzlocke, gebaseerd op de Pokemon die Ash in de anime gebruikte in Kanto. Maar, met wat variaties. Ik speel namelijk deze run niet als Ash Ketchum, maar als Trash Faintum, de iets minder snuggere halfbroer van Ash. De regels zal ik uitleggen in de volgende update! Het enige wat ik alvast zal verklappen is dat de hoofdrolspeler van deze run een Pikachu gaat zijn, met de nickname Eternalchu! Benieuwd of jullie al een conclusie daaruit kunnen trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi afsluiter dit. 

Had gehoopt op Gen 2, maar Yellow heb ik ook gespeeld, dus kom maar op.

Eternalchu, geen idee. Omdat hij voor altijd een Pikachu blijft? 

Pikachu kan je niet evolueren in Yellow if I recall correctly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Aaron21:

Mooi afsluiter dit. 

Had gehoopt op Gen 2, maar Yellow heb ik ook gespeeld, dus kom maar op.

Eternalchu, geen idee. Omdat hij voor altijd een Pikachu blijft? 

Pikachu kan je niet evolueren in Yellow if I recall correctly.

Correct

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kyrill dank!

@Aaron21 Gen 2 komt na Yellow! 2 leuke uitdagingen klaar voor staan, vooral de eerste, maar eerst Yellow.

1e2773a5a28822018d7102571edd89a4.png

Pokemon Yellow dus, blijft altijd een vreemde eend in de bijt vind ik. Ik ben nooit echt een grote fan geweest van de Pokemon Anime, omdat ik nooit sympathie met Ash had en ik veel meer van sterke of rare Pokemon hield dan van Pikachu en non-evolved starters. Vroeger heb ik ook nooit Yellow gehad, dus ook nooit gespeeld, tot een paar jaar terug. Ik weet niet meer zo goed hoe die run gegaan was, maar volgens mij was het vrij simpel. Nu had Blue zoals je kon zien nog wel wat uitdagingen, maar bij Yellow zijn deze uitdagingen nog meer weg? Alle gym leaders zijn generfed en hebben echt lachwekkend slechte teams nu, terwijl ze überhaupt al vrij zwak waren.

In elk geval, we gaan beginnen aan de Pokemon Yellow 'Trash Faintum' Challenge

trash.png.4d47828b7e081631a624b62c2cb0ce0c.png

Dit ben ik

Tijd voor de regels:

• Dit betreft een Nuzlocke, wat wederom betekent dat Pokemon niet mogen fainten. Verder dezelfde regels als bij Blue, Switchen mag, healing items niet;
  • Dit keer gebruiken we geen encounters, de pool aan Pokemon die ik mag gebruiken is gelijk aan wat Ash voor Pokemon gebruikte in Kanto, in de anime. Uitzonderingen daargelaten, die ga ik hier ook benoemen;
  • Trash mag van de Pokemon uit de anime gebruik maken van Pikachu, Squirtle, Bulbasaur, Butterfree (en voorgangers), Pidgeot (en voorgangers), Charizard (en voorgangers), Muk (en Grimer), Primeape (en Mankey), Kingler (en Krabby) en Lapras;
  • Snorlax en Tauros zijn niet beschikbaar voor Trash, deze Pokemon zijn veel te sterk voor hem en hij krijgt het niet voor elkaar om ze te vangen;
  • Trash mag wel gebruik maken van Porygon (Justice for Porygon!!!), Slowpoke en Slowbro (hebben dezelfde persoonlijkheid als Trash), Omanyte en Omastar (Trash gelooft in de Helix god) en Jigglypuff (die achtervolgt Trash, mag niet evolved worden);
  • Pikachu kan als enige niet dood gaan, want Pikachu is eternal. Omdat Pikachu zo ontzettend belangrijk is, moet Pikachu elk groot gevecht beginnen en mag er pas een andere Pokemon gebruikt worden wanneer Pikachu faint;
  • Pikachu moet ook in elk geval het hoogste level hebben van de hele party, gedeeld hoogste level mag niet. Wat betekent dat Pikachu in bijvoorbeeld Gym battles hetzelfde level mag hebben als het hoogste level Pokemon van de gym leader, maar dat alle andere Pokemon minimaal 1 level lager dienen te zijn;
  • Trash heeft geen empathie en laat daarom Pokemon als Butterfree ook niet gaan als ze verliefd worden op een andere Butterfree, iedereen gaat mee totdat ze doodgaan of totdat Trash de Indigo League Champion is;
  • Alle Pokemon mogen gevangen worden zodra ze beschikbaar zijn;
  • Als ik een TM aan iemand wil leren, moet deze eerst naar Pikachu, indien Pikachu deze kan leren. Dat betekent dat ik bijvoorbeeld alleen Pikachu Toxic mag leren.

Voordat we beginnen. Eerst even een kijkje in mijn oude game. Die had ik blijkbaar nog open staan, lopen we even het team door, voordat we opnieuw gaan beginnen. Kan je ook gelijk zien wat voor Puberale nicknames ik altijd gebruik.

5982b5bb032023f7f55736fd3257ecb2.png

a45a42c6061e0f9f2d2a4955a8ae8843.png

Axe Kick de Hitmonlee, Koppen de Dodrio, Mot dat? de Venomoth, OewhOewh de Dewgong, Pikantje de Pikachu en Wratten ja de Raticate.

Ik merk dat ik hier gekozen heb voor een run met wat zwakke broeders die ik weinig gebruik. Zoals je kan zien, lagere levels dan vorige run, Yellow is echt een hele makkelijke game. Op Reddit willen ze nog wel eens doen alsof dat niet het geval is, maar deze game is misschien wel de makkelijkste van alle Pokémon games (mits je de Gen 1 mechanics in je voordeel gebruikt) Afin, tijd om te beginnen!

Dit wordt ook het thema van deze run qua nicknames, ontzettend slechte woordgrappen.

c4a25b7c4e5134a86794c09245321c1f.png

Heeft hij het nou tegen mij of tegen die prullenbak?

Onze rivaal deze game is Gerrie, uit d'n buurt. Gerrie is typisch zo'n kerel die de hele tijd wheelies maakt op zijn fiets, belletje lelt bij de buren en knikkers steelt van 5-jarigen.

04860b958fb1d163efa7c74c518d9dae.png

Eternalchu kan er blijkbaar niks van, goed om te zien. Die zal nog heel veel gaan fainten deze game, dus raak er maar aan gewend! Met deze run ga ik mooi bewijzen wat een kutgame Yellow is en dat alle nostalgie voor deze slechte game onterecht is.

d123ae85e5e96ce084fd9b38d373132a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites