neva Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 28 minuten geleden zei La Pulga: Nee maar ben ik dan ook akkoord gegaan? Is een no-brainer toch? Zat vandaag niet eens in de basis man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus @himan is Sahraoui te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 5 minuten geleden zei neva: Is een no-brainer toch? Zat vandaag niet eens in de basis man. Je mag dan Brobbey ook voor 300 miljoen, speelde ook geen basis vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 4 minuten geleden zei chrisje1993: @himan is Sahraoui te koop? Moet je er flink voor bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus @aron24Deijl of Llansana te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus 6 minuten geleden zei himan: Moet je er flink voor bieden. Denk niet dat ik dat budget heb haha. Kan wel 6 mil bieden met 20% doorverkoop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 24 minuten geleden zei La Pulga: Je mag dan Brobbey ook voor 300 miljoen, speelde ook geen basis vandaag. Jemig, wat ben jij vervelend geworden. Gaaei, hedde die nog en wat kostie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus @neva Als je toch zo graag een rechtsback wilt, is Pinto geen optie voor je . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 58 minuten geleden zei chrisje1993: Denk niet dat ik dat budget heb haha. Kan wel 6 mil bieden met 20% doorverkoop? Nee denk ook niet dat je het budget hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 10 minuten geleden zei himan: Nee denk ook niet dat je het budget hebt. Ik kan 14.5 miljoen bieden? Is dat genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 52 minuten geleden zei neva: Jemig, wat ben jij vervelend geworden. Gaaei, hedde die nog en wat kostie? Nou zeg, ik wil gewoon me basisspelers niet verkopen aan een directe concurrent. Gaaei mag je wel kopen, doe maar een leuk bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Zojuist zei La Pulga: Nou zeg, ik wil gewoon me basisspelers niet verkopen aan een directe concurrent. Gaaei mag je wel kopen, doe maar een leuk bod. Zes miljoen ekkies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus @keano77 als je iets tekort komt heb ik nog wel wat over voor Carbonell. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 2 minuten geleden zei neva: Zes miljoen ekkies 8 miljoen + moderator op dit forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 1 minuut geleden zei La Pulga: 8 miljoen + moderator op dit forum Is goed, krijg je 8 miljoen en Lenstra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 1 minuut geleden zei neva: Is goed, krijg je 8 miljoen en Lenstra. Is goed Abe, communiceer jij het door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Ik hoor net dat ik niet meer de rechten heb om Lenstra te verhandelen. Schijnbaar mag dat sinds 1863 niet meer. Zullen we het gewoon op 8 miljoen houden en de belofte dat als ik je zie, ik op wat lekkers te drinken trakteer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 50 minuten geleden zei chrisje1993: @neva Als je toch zo graag een rechtsback wilt, is Pinto geen optie voor je . Correct statement. Geen optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 1 uur geleden zei Copywriter: @aron24Deijl of Llansana te koop? De oudere van de 2 wel bij een mooi bod. @DemoN Ik zou graag Bullaude en Kasanwirjo kopen. Is dat voor 10,65 miljoen te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Wat vind je een mooi bod? 12 minuten geleden zei aron24: De oudere van de 2 wel bij een mooi bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 9 minuten geleden zei Copywriter: Wat vind je een mooi bod? 2 miljoen voor Deijl lijkt me prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 8 minuten geleden zei aron24: 2 miljoen voor Deijl lijkt me prima Deal stuur jij Chrisje een pb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus PEC is tevreden met de afgeronde transfers. Op naar een mooi seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 augustus Auteur Share Geplaatst 12 augustus De transferperiode is ten einde. Ik ga dus zorgen voor nieuwe screens van alle selectie's. Het is dan ook aan jullie om ervoor te zorgen om zo snel mogelijk een tactiek in te sturen. Ook is het mogelijk om een basiselftal te sturen indien ze fit zijn. Feiten transferperiode: Aantal transfers: 102 Meeste spelers gehaald: PEC Zwolle (17) Meeste spelers verkocht/verhuurd: Ajax (11) Duurste speler: Sadio Mané en Cristiano Ronaldo (€15.000.000) Meeste uitgegeven: FC Groningen (€36.750.000) Meeste ontvangen: Ajax (€38.450.000) @nasje92 @Fantasy @Kelvin @himan @Whitewolf345 @DemoN @keano77 @Oerlie @aron24 @neva @La Pulga @Genkie_06 @Glenn08 @Djurovski @Mansveld @007mark @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus 102 transfers, niet misselijk. PEC maak het wel heel bont Ploeg om ineens rekening mee te houden? Hopelijk kunnen Ronaldo, Benzema en Modric de rest van de ploeg op sleeptouw nemen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten