FlyD Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 10 minuten geleden zei Copywriter: Inhoud verbergen @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Beetje teleurstellend zijn de transferactiviteiten. Vinden een aantal van jullie de sign up niet interessant? Dan kunnen we net zo goed stoppen. Een aantal heeft geen enkele activiteit bij deze transferronde gedaan. Laat me weten wat anders kan? Dan kan ik dat bij een eventueel volgend seizoen meenemen. Deadline vanavond om 23:00 Ik heb weinig budget over en al meer dan genoeg transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 12 minuten geleden zei Copywriter: Toon verborgen inhoud @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Beetje teleurstellend zijn de transferactiviteiten. Vinden een aantal van jullie de sign up niet interessant? Dan kunnen we net zo goed stoppen. Een aantal heeft geen enkele activiteit bij deze transferronde gedaan. Laat me weten wat anders kan? Dan kan ik dat bij een eventueel volgend seizoen meenemen. Deadline vanavond om 23:00 Ook ik heb geen budget. Zal nog eens tussen de transfervrije spelers kijken op transfermarkt of er nog wat toe te voegen is aan de selectie. Voor mij persoonlijk zou het wat makkelijker zijn om transfers te doen als ik een beter overzicht heb in de tactiek die gehanteerd wordt en hoe de selectie zich qua niveau tot elkaar verhoudt. Nu heb ik zelf niet echt een idee welke spelers goed zijn en welke eigenlijk vervangen moeten worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Ik vind het zeker een leuke Sign up! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Ik ben tevreden met de selectie en de aanwinsten die ik hoop te verwelkomen. Gaat prima zo bij WSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Ik ga vanavond even kijken voor de transfers. Gewoon simpelweg druk gehad deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 1 uur geleden zei Copywriter: Toon verborgen inhoud @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Beetje teleurstellend zijn de transferactiviteiten. Vinden een aantal van jullie de sign up niet interessant? Dan kunnen we net zo goed stoppen. Een aantal heeft geen enkele activiteit bij deze transferronde gedaan. Laat me weten wat anders kan? Dan kan ik dat bij een eventueel volgend seizoen meenemen. Deadline vanavond om 23:00 Ben op vakantie en weinig budget Dus even makkelijke weg en gekozen voor Transfermarkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 3 uur geleden zei Fantasy: Ik ben tevreden met de selectie en de aanwinsten die ik hoop te verwelkomen. Gaat prima zo bij WSG. Wil je Zulj nog hebben? Hij is te koop gekomen voor 1 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Op 20-7-2024 om 20:44 zei Fantasy: Dave Kwakman is te huur bij WSG Tirol. Verder vallen er over heel wat spelers te praten, mits daar een knap bedrag tegenover staat. @chrisje1993 Is Jonas Arweiler over te nemen? @neva Valt er te praten over Robert Zulj? @Jeroen. Wat zou je voor Damian Maksimovic willen hebben? @bas huijsmans Max Johnston zou een aanwinst zijn voor WSG in mijn ogen. Wat wil je voor hem hebben? Hetzelfde geldt voor William Boving. @Copywriter hoe zit het met aflopende contracten van spelers uit de selectie? Ik hou Maksimovic graag bij Altach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 21 minuten geleden zei neva: Wil je Zulj nog hebben? Hij is te koop gekomen voor 1 miljoen. Zulje hem hebben. Ik bied 500K. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 10 minuten geleden zei Fantasy: Zulje hem hebben. Ik bied 500K. Ga me nou geen hak zetten maat. Ik moet een miljoen hebben voor een nieuwe spits.. ach, laat maar. Neem hem maar. Zulj voor 500k naar die club van @Fantasy @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 1 uur geleden zei neva: Ga me nou geen hak zetten maat. Ik moet een miljoen hebben voor een nieuwe spits.. ach, laat maar. Neem hem maar. Zulj voor 500k naar die club van @Fantasy @Copywriter Ik sta bij je in het krijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 27 juli Auteur Share Geplaatst 27 juli Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 De transferdeadline is voorbij. WSG Tirol was het meest actief op de transfermarkt en haalde 4 nieuwe spelers binnen waarvan 2 spelers die al in de Admiral Bundesliga uitkwamen. . Een toch wel verrassende transfer is het aantrekken van de veteraan Neuer bij LASK. Wel begrijpelijk als je ziet dat Polster een magere 6,44 scoort tot nu toe. De lange winterstop met de oefenwedstrijd wordt nu gesimuleerd en zien jullie in de volgende update. Transfers Jonas Arweiler Austria Klagenfurt WSG Tirol 500K Nicolò Tresoldi Hannover '96 WSG Tirol €5mln Sebastiano Esposito FC Empoli WSG Tirol €5,mln Bastien Meupiyou FC Nantes BW Linz 800K Martin Vitik Sparta Praag Rapid Wien €12mln N'Golo Kante Al-Ittihad Austria Wien €9,mln Kees Smit AZ BW Linz 800K Manuel Neuer Bayern München LASK €4mln Mads Hermansen Leicester SCRA Altach €9,mln Quentin Merlin Olympique Marseille SCRA Altach €10mln Robert Zulj LASK WSG Tirol 500K Erik Maxim Choupo - Moting Bayern München LASK €2,5mln Budget Club Budget Aankoop Verkoop Saldo TM Manager Austria Klagenfurt 19 0 0,5 19,5 2 Chrisje1993 Austria Lustenau 6,3 0 0 6,3 3 Flyd Austria Wien 9,5 9 0 0,5 1 Aron24 BW Linz 2,95 1,6 0 1,35 1 007mark LASK 6,5 6,5 0,5 0,5 0 Neva RB Salzburg 2,5 0 0 2,5 2 Genkie_06 SCRA Altach 25 19 0 6 0 Jeroen. Rapid Wien 20 12,5 0 7,5 1 Nasje92 Sturm Graz 0 0 0 0 3 bas huijsmans TSV Hartberg 11,5 0 0 11,5 4 Svenpunt Wolfsberg AC 4 0 0 4 3 keano77 WSG Tirol 27,6 11 0 16,6 0 Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 27 juli Auteur Share Geplaatst 27 juli Maart 2024, de winterstop is voorbij. In tegenstelling tot een eerde bericht zit LASK nog wel in Europa echter in de Conference League. De 3e plaats in de Europa League bleek toch een ticket voor de Conference League te zijn. Beide clubs zijn nog steeds aanwezig in de competitie, goed voor de coëfficiëntenlijst. We gaan in de Bundesliga over naar een Kampioensgroep en Degradatiegroep. Hierbij worden de punten gehalveerd. In de Uniqa ÖFB cup zijn we bij de halve finale aangeland. @chrisje1993 @FlyD @aron24 @007mark @neva @nasje92 @Genkie_06 @Jeroen. @bas huijsmans @Svenpunt @keano77 @Fantasy Stand: Statistieken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Dat kan weer alle kanten op. In de beker in ieder geval een haalbare kaart gekregen in de halve finale, maar we spelen natuurlijk op gras en niet op papier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Weliswaar van Sturm verloren, maar daarna gewoon winst tegen Tirol en Austria. En gelijke spelen tegen LASK en Klagenfurt kan ik ook mee leven. Hopelijk goede smaak te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Zojuist zei 007mark: Weliswaar van Sturm verloren, maar daarna gewoon winst tegen Tirol en Austria. En gelijke spelen tegen LASK en Klagenfurt kan ik ook mee leven. Hopelijk goede smaak te pakken. '[... gelijke spelen tegen LASK en Klagenfurt] mag ik niet over klagen' is een gemiste kans hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Halve finale van de beker is mooi. Competitie is toch wat te moeizaam ondanks de versterkte defensie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Oei: een moeilijke periode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Europees pakken we victorie ja, maar in eigen land gaat het gevoel met 1-1 tegen TSV Hartbergaf en zo was ook de 1-1 tegen Austria Wenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Ja, mooie reeks neergezet deze keer. Hopelijk blijft de motor draaien in de kampioensgroep. Die kan echt totaal nog alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Best of the rest en de kampioensgroep maar net gemist. Niet slecht voor de degradatiekandidaat nr 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Wat een spanning in de kampioensgroep, maar we zitten er bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 29 juli Auteur Share Geplaatst 29 juli Ook een 3e manager in de Admiral Bundesliga mag zijn biezen gaan pakken. Ondanks de goede resultaten in Europa moet Ralph Hasenhütli het veld ruimen na verlies in de halve finale van de UNIQA ÖFB cup. Wat waarschijnlijk ook meespeelt is het niet behalen van de kampioensgroep. @nasje92 mag een nieuwe manager aanstellen je hebt de keuze uit: Onur cinel Peter Stoger Adi Hütter Fred Grim Ruud Gullit René Hake Brian Riemer Miron Musclic Wouter Vrancken Thorsten Fink Heinz van Hazebrouck Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Hehe, dat werd tijd. Ik ga voor Riemer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 29 juli Auteur Share Geplaatst 29 juli (bewerkt) April is inmiddels ook al weer voorbij. En slecht nieuws beide vertegenwoordigers in Europa zijn uitgeschakeld. De spannende fase van de Admiral Bundesliga komt er aan. In de kampioensgroep kunnen 4 van de 6 ploegen nog kampioen worden en in de degradatiegroep is het doek voor Wolfsberg AC nog niet gevallen maar zij staan er wel het slechtst voor De Uniqa ÖFB cup finale kent 1 verrassende finalist. En dan is er ook nog nieuws over de Nationalmanschaft van Oostenrijk zij kwalicifeerden zich voor het EK24 via de play offs door eerst Kroatië en daarna Nederland te verslaan. @chrisje1993 @FlyD @aron24 @007mark @neva @nasje92 @Genkie_06 @Jeroen. @bas huijsmans @Svenpunt @keano77 @Fantasy Stand kampioensgroep: Stand degradatie groep: Conference League Statistieken 29 juli bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten