Marius Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Tussen alle drukte van het EK voetbal en een naderende zomervakantie door zijn we geruisloos aangekomen bij het einde van de maand juni. Het is in dit forumgedeelte dan ook net iets rustiger dan sommige andere periodes doorheen het jaar. Maar dat neemt niet weg dat er hier nog steeds verschillende prachtige novelles te volgen zijn. Laat hieronder even weten welk verhaal jou de afgelopen weken het meest kon bekoren en volgens jou een maand lang in de spotlights dient te staan! Stemmen kan tot maandagavond 20u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Dat dit verhaal nog geen uitverkiezing heeft gehad is eigenlijk een schande. Ik stem op @Thomassje123 met zijn San Marino project! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Ik stem op @Fantasy met de Sign Up Europees voetbal. Zit sterk in elkaar, goed geschreven en voel bij elke update weer een bepaalde spanning in m'n buik. Helaas zal het niet lang meer duren voordat het stopt maar toch de moeite waard om te volgen. Enig kritiekpuntje toch wel een kleine database waardoor meerdere voetballers niet aanwezig waren op het EK. Ik weet zeker dat Slowakije anders gewonnen zou hebben. Enorm zonde wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Ik stem ook op @Fantasy met de Sign Up Europees voetbal. Vooral omdat hij altijd de Sign Up helemaal af maakt. Dat is bij anderen die een Sign Up starten vaak niet het geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Ik vind de sign-up van @Fantasy ook echt top alleen deze loopt bijna op zijn einde dus vandaar dat mijn stem naar @John Terry 2.0 gaat met zijn avontuur aan de Maas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Mijn stem gaat ook naar @John Terry 2.0met zijn avontuur aan de Maas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 juni Auteur Share Geplaatst 30 juni In mijn ogen is het dringend tijd voor @Nom de Guerre 'Altijd blijven lachen' is op vlak van onder andere creativiteit, spanning, verhaal, en taalkunde een klasse apart. En dat mag ook wel eens bekroond worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 1 hour ago, Marius said: In mijn ogen is het dringend tijd voor @Nom de Guerre 'Altijd blijven lachen' is op vlak van onder andere creativiteit, spanning, verhaal, en taalkunde een klasse apart. En dat mag ook wel eens bekroond worden. Ik ga hier helemaal in mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Ga ik voor @Thomassje123 met zijn San Marino save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Ook ik kies voor @Nom de Guerre. Hij schrijft heerlijke updates vol met humor en mooie woordspelingen. Absoluut een groot fan van zijn novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 juli Auteur Share Geplaatst 2 juli Meerdere verhalen die zich in de strijd wisten te mengen maar de eer gaat ditmaal naar @Nom de Guerre! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 1 uur geleden zei Marius: Meerdere verhalen die zich in de strijd wisten te mengen maar de eer gaat ditmaal naar @Nom de Guerre! Gefeliciteerd! Niet verwacht, dus hartelijk dank aan de drie trouwe lezers die op me gestemd hebben. Opdat deel 2 even succesvol mag worden als deel 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Poeh ik moet heel wat paginas gaan inhalen daar! Ga me er eens in verdiepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 8 minuten geleden zei Glenn08: Poeh ik moet heel wat paginas gaan inhalen daar! Ga me er eens in verdiepen. Het houdt je van de straat 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Dan mag je wel een week vrij nemen @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Proficiat @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 56 minuten geleden zei Bogatyr: Proficiat @Nom de Guerre Dank je wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten