MNie Geplaatst 7 mei Auteur Share Geplaatst 7 mei @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Blijft een vreemd concept die Spaanse supercopa, jammer dat je hem verliest. Zowel in de competitie als de CL nog wat tegenkanting wat toch zorgt voor nog wat spanning voor de volgende seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei De uitslagen zijn niet geheel slecht. In La Liga sta je keurig tweede en lijkt er niets aan de hand. In de Supercoppa verloren op strafschoppen kan gebeuren, maar dat je in de finale stond is al prachtig. De uitschakeling in de beker is wel zuur, maar tegen Barcelona kan je nu nog niet tegen op. In de CL wel lekker door en dat is wel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Helaas niet door in de beker maar dan kan de focus meer op de competitie en Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 mei Auteur Share Geplaatst 8 mei @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Gaat niet al te best bij Barcelona, mooi dat je daarvan kunt profiteren. Aardige intake ook weer, al is het misschien wijs om wat fysiek ingestelde jeugdcoaches te gaan zoeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Door een sterk Real Madrid zit je een beetje in een niemandsland. Mar al met al toch prima prestatie door je als 2de club vsn Spanje te manifesteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Even Barcelona wat pak slaag gegeven. Tweede worden gaat wel gebeuren en benieuwd wat de mogelijkheden worden in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Hoe vaak kan je Barcelona eigenlijk tegen komen in 1 seizoen? Mooi dat je ze weet uit te schakelen in de CL. In La Liga lijkt het al zowat beslist, maar zo ver komen in de CL zorgt wel nog voor een leuk extraatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 mei Auteur Share Geplaatst 8 mei De tweede plaats staat vast en dat is voor het tweede jaar op rij dat dat lukt, dus daar kan ik alleen maar tevreden over zijn. In de UEFA Champions League ook al twee jaar een mooie run gehad, dus ook daar ben ik tevreden mee. Misschien had ik F.C Barcelona liever in de Copa del Rey verslagen i.p.v. de UEFA Champions League maar goed dat is niet anders natuurlijk. Qua jeugdinstroom is het ook al twee jaar op rij smullen en ik stal deze in onze B- en C-ploeg, zodat de spelers zich kunnen ontwikkelen op het derde en vierde niveau van Spanje. De jeugdcoaches heb ik mij nog niet mee bezig gehouden moet ik bekennen maar qua ontwikkeling van de jeugdspelers gaat het wel prima op zich. @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei De tweede plek is wel binnen en ook in de CL een mooi seizoen gehad. Nu de laatste wedstrijden afwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Aantal nederlagen begint toch nog aardig op te lopen zo richting het einde van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei PSG nog een maatje te groot, maar dat is geen schande. De tweede plaats is ruim voor het einde van de competitie ook al een feit en dus mag je het seizoen sowieso meer dan geslaagd noemen. Je hebt zelfs nog de luxe om wat te experimenteren gedurende de laatste wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Knap om weer tweede te worden. Leuke jeugdspelers erbij hoor. Zonde van de nederlaag in Parijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 mei Auteur Share Geplaatst 8 mei @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Real Madrid is echt een maatje te groot en ook PSG is een brug te ver. Wel wederom een mooi seizoen gedraaid met de tweede plaats en dus weer Champions League voetbal. Erg benieuwd wat je in petto hebt qua aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Prima het seizoen afgerond. Op deze prestaties kan je volgend seizoen zeker verder bouwen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Toch een prima seizoen gedraaid weer! De clubintwikkelingen beginnen zich ook op te stapelen dus je bouwt rustig voort. Benieuwd of je de selectie flink kunt versterken want de reputatie zal toch inmiddels wat hoger zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Het was een mooi seizoen. Twee finales gespeeld. Ver gekomen in de CL en knap tweede geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 mei Auteur Share Geplaatst 9 mei Oumar Solet - €27.000.000 Borussia Dortmund Ousmane Diomande - €61.000.000 - Sporting CP Gorka Santamaría - Profiel 2024 - 2025 Gorka Santamaría - Profiel 2025 - 2026 Na twee mooie seizoenen op rij heb ik besloten om het rustig aan te doen deze zomer. Wellicht niet wat er verwacht werd maar de selectie is al sterk natuurlijk. Daarom kies ik ervoor om slechts één aankoop te doen dit seizoen en wat voor één. Daarnaast laat ik een jong talent doorstromen die wij vorig seizoen hebben gehaald en die zich goed ontwikkeld heeft in het B elftal van de club. De reputatie van de club is ongeveer hetzelfde nog volgens mij en zal hooguit licht gestegen zijn. Voor het nieuwe seizoen experimenteer ik ook af en toe met een nieuwe tactiek omdat ik onze centrale verdediger sterk vind. Benieuwd ook hoe dat uit zal pakken! @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Met Diomande natuurlijk een geweldige verdediger weten te halen. Hopen dat hij wedstrijden voor je weet te winnen. Ook heeft die jonge spits zich al leuk ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Leuke tranfers gedaan. De voorbereiding zag er niet verkeerd uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei IJzersterke verdediger erbij gehaald! Die Santamaría heeft wel een paar stappen gezet, benieuwd of die kan aanhaken in het eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei Auteur Share Geplaatst 10 mei Sheraldo Becker - Verhuur - AS Roma @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei In ieder geval weer goed begonnen aan de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten