MNie Gepost June 4 Author Share Gepost June 4 BAMMMM en daar is die dan, de treble met Real Sociedad!! Wat een knappe prestatie leveren wij en wederom is het Paris Saint-Germain die wij verslaan in de finale. Heerlijke game, heerlijke ploeg en geweldige resultaten met deze mooie club! Met de winst van deze treble is voor mij de missie compleet en wil ik jullie middels deze weg bedanken voor het volgen van deze novelle. Als je dan toch een Baskische club wilt volgen dan adviseer ik jullie allemaal om de novelle van @Rob1981 te volgen die de IDS heeft gepakt de afgelopen maand! @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 4 Share Gepost June 4 Spectaculair einde van deze novelle, proficiat man en ik heb genoten van deze novelle én savegame. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 4 Share Gepost June 4 Mooie afsluiter van deze novelle 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 4 Share Gepost June 4 Wat een seizoen zeg. Afscheid nemen met de treble is gewoon heel erg fijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost June 4 Share Gepost June 4 Niet alleen de beker én de titel, maar ook de CL die je weet te veroveren! Wat een seizoen en wat een waardige afsluiter voor deze novelle. Hele knappe prestaties. Bedankt voor het delen, ik heb ervan genoten! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daz Gepost June 4 Share Gepost June 4 De treble. Wat een prestatie zet je alweer neer. Gefeliciteerd en bedankt voor deze leuke novelle! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost June 5 Share Gepost June 5 Een mooie manier om af te sluiten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts