iamforce1 Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Mischien eerst maar een goede basis bouwen en van daaruit stappen de goede richting zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Met 3 overwinningen op 6 wedstrijden lijk je inderdaad perfect aan de omschrijving van middenmotor te gaan voldoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Lijkt me dat je eindelijk een tamelijk stabiele omgeving hebt gevonden. Die rode cijfertjes verdwijnen wel na een tijdje. Jammer dat Duolingo geen lessen Slowaaks aanbiedt.. Had je zomaar eventjes 189 euro kunnen besparen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Toch een aardige start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Gaat goed alleen jammer management ondersteuning ''vreselijk' is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Als jouw banksaldo niet zo wordt als die van de club ben je tevreden denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 februari Auteur Share Geplaatst 10 februari September Een goede start die doorgezet moet worden. Maar je zie het al, het is ineens een stuk minder. Nog steeds krijgen we te veel goals tegen, bijna elke wedstrijd wel 1. Alleen van Dolny Kubin werd gewonnen maar zij staan 14e, dat mag dan ook wel. De maand eindigt desastreus met een nederlaag tegen Martin, een club 1 divisie lager. We staan met 0-2 voor in de rust en in de tweede helft gaat het helemaal naar de gallemiezen. De tegengoals zijn ook lachwekkend. Defensief hebben we wel serieus problemen. De aankomende 2 maanden staan echt in het teken van dit te verbeteren Stand na 10 wedstrijden Ja, het is vrij aardig. We lijken ons te gaan nestelen in de middenmoot. Geen moment heb ik het idee dat we tegen degradatie gaan vechten, dat is wel erg lekker. Zoals het nu gaat lijkt het echter wel een grijs seizoen te worden. Dat is eigenlijk niet eens zo erg, we moeten ons dit seizoen proberen te verbeteren en dan volgend seizoen knallen xG lijst Ik ben dus niet helemaal gek!!! Mijn tactiek werkt wel degelijk. Ik heb in de wedstrijden ook het idee dat we vaak meer verdienen dan we krijgen. De xG ranglijst laat dit zien. We zouden eerste moeten staan volgens de statistieken!! Een last valt van mijn schouder. Het ligt dus NIET aan mij. Bij Trefelin speelde ik hetzelfde en ik kreeg ook veel goals tegen. Volgens de spelers lag het aan mij en mijn toespraken maar het lag dus wel degelijk aan de spelers. Dit is voor mij een enorme geruststelling. In de basis werkt mijn tactiek dus gewoon. Nu moet ik nog zien hoe ik de tegendoelpunten er uit krijg Saldo start september: €970,32 Inkomsten: €1.200 Uitgaven: €690 Saldo eind september: €1.480,32 @mattihamstra Inderdaad, misschien als ik wat meer gesetteld ben @iamforce1 Inderdaad en alle ingrediënten zijn er voor @Marius Daar lijkt het wel op maar als ik de tegendoelpunten er uit krijg kan ik misschien bovenin meedraaien @JoonsterkeBE Ik weet niet of ik de discipline voor Duolingo heb, beter om zo'n echte even te nemen. Een kleine investering maar ik kan zo mooi praten met de spelers @delichris Niet verkeerd nee @Kyrill Komt doordat ik net kom kijken en mijn reputatie eigenlijk veel te laag is voor deze club @MNie Dat hoop ik ook niet want die van Puchov wordt alleen maar roder en roder @Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @Marius @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Minndere periode qua resultaten helaas, vooral thuis duels gaat het matig helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Zomde dat je zoveel tegengoals krijgt. Hopelijk trek je dat weer recht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Een grijs seizoen is prima toch. Rustig wennen. Om daarna het team en jezelf te ontwikkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Degelijke resultaten en financieel ben je erop vooruit gegaan dus weer een stap dichter bij je doelstelling om miljonair te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Het gaat de juiste richting uit. Eventjes zoeken of het aantal tegengoals puur en alleen te wijten is aan de kwaliteit van je verdediging of dat er ook de nodige tacische tweaks moeten gebeuren op defensief gebied. Gelet op de door het bestuur gestelde doel, hoef je denk ik nog niet al te veel te panikeren en zal je wel de tijd krijgen om dat recht te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Voorlopig gaat het naar tevredenheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iamforce1 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Het gaat de goede kant op mooie plek na 10 wedstrijden jij moet wennen aan de club de en jij aan de spelers en de spelers aan jouw en aan het nieuwe systeem wat je speelt je weet natuurlijk niet hoe het was voor dat jij daar kwam en geef sommige dingen wat tijd komt helemaal goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Je staat keurig in de middenmoot qua financiën gaat het de goede kant op en qua Xg hoor je meer punten te hebben al met al het kan stuk slechter gekund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 februari Auteur Share Geplaatst 11 februari Oktober & november Oktober November Buiten het voetbal om gebeurt er weinig en dat is goed nieuws. In alle rust kan ik mij nu focussen op mijn carrière en kan ik rustig geld verdienen. Dan heb ik al een mooie buffer voor de wat mindere tijden. Daarnaast houd ik per maand €510 over, dat is wel erg lekker. Dan de resultaten. In de vorige update zag je de xG ranglijst, die liet zien dat we eigenlijk 1e hadden moeten staan. Gelukkig beginnen de resultaten een beetje bij te trekken en alles oogt stabieler. In de laatste 7 wedstrijden werd er maar 1 keer verloren. Dat gebeurde tegen Zilina en dat was zwaar onterecht, ook daar hadden we een overwinning verdiend. Het spel is dus goed en dat biedt houvast voor de komende anderhalf seizoenen. Ik heb intussen besloten na dit seizoen ook aan te blijven mocht het bestuur mij ook nog een seizoen willen. Het probleem met de tegendoelpunten lijkt zich ook een beetje op te lossen, ze zijn een stuk minder. Helaas nog wel bijna elke wedstrijd een tegendoelpunt maar misschien hoort dat er gewoon bij op dit niveau. Feit is wel dat we ons in de bovenste helft van de ranglijst mengen, precies wat we willen Stand na 17 wedstrijden We staan keurig 5e, het bestuur zal tevreden zijn. Ik zelf ben dat ook, voorafgaand aan het seizoen hoopte ik hier ook al op. We spelen relatief goed en het lijkt alleen maar beter te kunnen worden. Defensief zijn we al een stuk zekerder dan in de eerste 2 maanden. Nu hebben we ook nog maar 22 goals tegen in 17 wedstrijden, dat valt dan eigenlijk wel mee. Op naar een mooie tweede seizoenshelft! Winsterstop Zo is het winterstop in Slowakije. In de tweede divisie is er een lange periode van rust. Van half november tot start maart wordt er niet gevoetbald. Een ideale tijd om tot rust te komen en ons daarna voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. Trainerscursus Rust zal er voor mij niet in zitten, ik mag namelijk aan de bak! Het bestuur heeft besloten mij een trainerscursus te geven en daar ben ik heel blij mee. Dit gaat mij verder ontwikkelen als manager. Ik ben erg content met het vertrouwen dat het bestuur mij geeft. Het kan flink verkeren in een half jaar. Zo wordt ik ontslagen bij een club uit Wales in de 2e divisie en zo sta ik ineens een profclub te coachen en dat gaat mij goed af nog ook. Tot zover de eerste seizoenshelft in Slowakije. Ik ga in december eerst een maandje naar Nederland en vervolgens gaan we weer flink aan de bak. Een trainerscursus en de voorbereiding op het laatste halfjaar van het seizoen. Maar eerst even lekker vakantie! Saldo start oktober: €1.480,32 Inkomsten: €1.200 Uitgaven: €690 Saldo eind oktober: €1.990,32 Saldo start november: €1.990,32 Inkomsten: €1.200 Uitgaven: €690 Saldo eind november: €2.500,32 @Djurovski Alles gaat nu mooi zijn gangetje, precies wat je wilt zo aan het begin van je carrière @iamforce1 Dat is zeker waar, ook kom ik als trainer net kijken dus het is de vraag hoe goed de spelers luisteren naar mijn instructies. Gelukkig gaat het vooralsnog precies als gehoopt @Copywriter Ik ben zeer tevreden nu inderdaad @JoonsterkeBE Lastig te zeggen maar ik ben er wel mee bezig in de tactiek. Nog wel een beetje zoekende maar het lijkt wat beter te gaan @MNie Kleine beetjes maar hopelijk kan ik mijn carrière nu een lift geven. De cursus helpt daar al enorm bij @mattihamstra Een grijs seizoen is zeker prima, ik teken er voor @delichris Het gaat al een beetje de goede kant op nu @Kyrill Te veel goals tegen, dat is iets waar ik nu heel erg mee bezig ben @Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @Marius @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Prachtig herstel, heel knap. Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Trainersdiploma halen en een volgende stap maken. Je gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Top! Ik zie mooie dingen. Zou ook niet snel vertrekken daar. Lekker stabiel en ze bieden je kansen om te groeien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iamforce1 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Dat zijn 2 goeie maanden geweest je trekt dan toch de stijgende lijn door en als het zo blijft gaan is natuurlijk ook al fijn dat het gevoel goed is je er nog 1 seizoen aan wilt plakken en fijn dat je even terug kan naar nl voor dat in het nieuwe jaar alles weer begint en de beslissende maanden er aan komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Dit ziet er prima uit zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Je hebt het voor nu goed voor elkaar. En gestegen in de competitie. Nu genieten van een vakantie en dan zien wat er in de tweede seizoenshelft mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Een prima periode met als beloning toch zeker de trainerscursus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 februari Auteur Share Geplaatst 12 februari Vakantie De eerste seizoenshelft zit er op. Voordat het circus en mijn trainerscursus gaat beginnen mag ik eerst even 2 weken lekker mijn hoofd leeg maken. Dan rest nog de vraag, blijf ik hier of ga ik even lekker weg. En dan is het ook nog de vraag waar naar toe. Ik besluit even naar huis te gaan, even langs mijn vader en moeder. Hoewel ik zoveel mogelijk onafhankelijk wil zijn in het leven is het wel fijn om eens even terug te gaan naar de basis. Het campinggevoel bevalt mij wel erg goed. Als kind en jongere heb ik jarenlang op een camping gestaan met mijn ouders. Ik besluit eens te kijken naar campings in de buurt bij mijn moeder die woont in Rijssen. Voor degenen die dat niet kennen, dat ligt in Overijssel. Tussen Almelo en Deventer in zeg maar. En laat daar nou net een camping in de buurt zijn. Ik besluit er een vakantie van te maken in eigen land, het geld heb ik er nu toch voor https://www.molke.nl/ Dit is waar we naar toe gaan. Ik kan bij mijn moeder een fiets lenen om mij te verplaatsen in de buurt. De buurt die ik dus goed ken, dat helpt wel enorm en als ik ergens naar toe wil in Nederland kan ik wel de trein pakken. Eens kijken wat we gaan boeken: Dit ziet er wel interessant uit. Laat ik deze gaan nemen. Nu ik zelf mijn geld verdien is dit prima te betalen dus waarom niet? Nou hoor ik je wel denken, je kunt toch geld besparen door bijvoorbeeld bij je ouders te verblijven? Dat is zeker waar maar je wilt toch ook een beetje leuk leven toch, geld is nou ook weer niet alles. Sfeerimpressie Hier ga ik dus even lekker 2 weken op vakantie. Misschien een beetje primitief maar in Slowakije doe ik ook haast niet anders. Ik houd hier wel van, het geeft echt dat vakantiegevoel Trein van Puchov naar Bratislava Vliegtuig van Bratislava naar Amsterdam Het is weer gelukt om van Slowakije naar Nederland te komen. Zo heb ik nog nooit gevlogen en zo zit ik er regelmatig in. Het kan verkeren in het leven. Kost me ook weer een flinke hap geld maar zo werkt dat nou eenmaal in het leven he. Gelukkig ben ik weer even thuis. Thuis thuis wel te verstaan. Even lekker in Nederland dicht bij mij roots. Ik pak de trein naar Rijssen (€27,21) en mijn vakantie hier kan beginnen. Saldo start update: €2.500,32 Saldo einde update: €1.575,25 @mattihamstra Zeker een mooie beloning @delichris Inderdaad en dat is heerlijk op vakantie gaan @Djurovski Het gaat zeker prima zo @iamforce1 Hopelijk blijft het zo doorgaan @JoonsterkeBE Er gebeuren ook hele mooie dingen nu @Copywriter Het gaat heel lekker, hopelijk blijft dat zo @Kyrill Het gaat steeds beter ja, ook met de tegendoelpunten. Hopelijk spelen we een hele goede tweede seizoenshelft @Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Lekker hoor even lekker vakantie bij je roots Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten