iamforce1 Gepost February 29 Share Gepost February 29 Gefeliciteerd met de promotie en het mooie seizoen dit is een mooie stap in je carrière benieuwd wat je volgende stap word blijft je of ga je een mooie stap zetten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost February 29 Share Gepost February 29 Heeeeerlijk promotie binnen, van de weinige competities in Europa waar uitdoelpunten nog van groter belang zijn! Dat het op zoiets aankomt is wel crazy!! Wat brengt dat voor extraatjes in het laatje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 29 Share Gepost February 29 Erg spannend!! Promotie =promotie gefeliciteerd!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 1 Share Gepost March 1 Lekker hoor. Ik had het stiekem gehoopt en je maakt het gelukkig waar. Gefeliciteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost March 1 Share Gepost March 1 Lekker, promotie doet gekke dingen met je reputatie. Heel benieuwd wat er nu op je pad gaat komen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost March 1 Share Gepost March 1 Van helemaal niks aan de hand naar een slotfase met samen geknepen billen. Hoe het uiteindelijk gebeurd maakt niet uit. Promotie is een feit en dat is het belangrijkste. Gefeliciteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 1 Share Gepost March 1 Pfoe maar net aan maar de promotie is iig binnen. Gefeliciteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 1 Author Share Gepost March 1 Feest Echt waar, dit is niet goed voor mijn hart joh. Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen? Gelukkig eindigen we aan de goede kant anders was ik hier echt ziek van geweest. In de kleedkamer ging het er wild aan toe. Iedereen was blij. Veel van deze spelers gaan gegarandeerd niet voor ons spelen dit seizoen maar toch waren ze erg blij. Het water en de champagne vlogen door de kleedkamer. Ik denk dat iedereen in het stadion ons kon horen, wat moet dat pijnlijk zijn zeg voor Michalovce. Ik doe even met de boys mee maar er staan mij nog wat verplichtingen te wachten. Ik moet nog de interviews doen en ook nog naar de persconferentie. Iets waar ik zo geen zin in heb, ik wil ook mee feesten met de jongens. Zelf weet ik echter ook nog niet of ik na dit seizoen blijf, ik heb nog steeds geen contract getekend. Toch ben ik blij, zo'n promotie staat toch geweldig op mijn cv. Na de zakelijke dingen stap ik de bus alvast in. Ik ben wel een beetje moe maar iets zegt mij dat dit nog een hele lange avond gaat worden. Na een half uur komen de spelers ook binnen, gedoucht en wel. Eerst staat ons nog een lange busreis te wachten. Ruim 4 uur moeten we nog rijden om bij ons stadion aan te komen. Het is al erg laat inmiddels maar de avond is nog lang niet voorbij. Bij aankomst bij ons eigen stadion worden we opgewacht door een handjevol supporters. De fakkels waren in de verte al zichtbaar en iedereen was blij. Na deze aankomst wilde ik eigenlijk naar huis maar de supporters lieten mij niet zomaar gaan. Voor ik het wist zat ik daar in het lokale café. Daar hebben ze op een groot scherm de wedstrijd gekeken. Het zijn niet superveel supporters maar je ziet wel dat ze een hart voor de club hebben. Het feestje ging dan ook door tot diep in de nacht en vele alcoholische drankjes werden daar genuttigd. In mijn dronken bui besluit ik een rondje te geven. Als je een paar glaasjes op hebt is de rem er gauw af. Maar ik was even vergeten dat er zo'n 200 man in het café zaten. €1,50 voor iedere persoon dat doet zeer. Lachend tik ik die €300 af. Slim is anders maar ik zat zo in de euforie dat ik dat niet door had. De volgende dag word ik wakker met een gigantische kater, dat was al even geleden. Ik kijk op de bankrekening, dan is die €300 al een stuk minder leuk kan ik je zeggen. Dat is ook nog naast mijn eigen drankjes, €25 euro. Een rekening van €325 totaal voor 1 nachtje uit, au. Bier is niet duur in Slowakije Einde seizoen Daarmee komt het seizoen ten einde. Een prachtig seizoen met een in mijn ogen verdiende promotie als gevolg. De focus moet nu echter weer naar aankomend jaar. Ik weet nog niet eens wat ik ga doen en of ik bij Puchov blijf. Ik twijfel enorm. Ik heb geen zin om tegen degradatie te vechten en daarnaast is er weinig budget en zijn de financiën niet best bij Puchov. Ik heb even een onderonsje met de voorzitter die mij graag een nieuw contract ziet tekenen. Ik ben eerlijk tegen hem en ik zeg hem hetzelfde als ik hierboven heb gezegd. Ik wil graag het salarisbudget van aankomend seizoen zien en ik wil tijd om mijn keuze af te wegen. De voorzitter komt het het volgende salarisbudget: Oke, dat valt niet tegen. Het budget gaat omhoog. Van €27.420 naar €45.500 per maand. Dat is echt niet verkeerd maar het feit blijft wel dat het een moeilijk seizoen wordt en dat dit alsnog een klein budget is. Ik moet gaan afwegen of ik dit wel wil gaan doen. Ik heb nog een anderhalve maand bedenktijd, dan loopt mijn contract af Terug naar Nederland Ik ga weer eventjes terug naar Nederland maar deze keer is dat niet om rustig vakantie te vieren......... Saldo start mei: €6.019,30 Inkomsten: €1.200 Uitgaven: €1.195 Saldo eind mei: €6.054,30 @Djurovski Zeker, thnx @mattihamstra Voor mij hoefde het niet zo spannend te worden hoor @De Raam We gaan zien of er mogelijk wat aanbiedingen komen @delichris Danku, ik had het nog niet per se dit seizoen al verwacht @Kyrill Thnx @Jónstærke@MNie Ik heb het contract even nagekeken, geen bonus helaas. Wel lekker voor mijn cv @iamforce1 Dit is zeker een mooi moment in mijn carrière. Geen idee nog wat er gaat gebeuren, ik houd alle opties open Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 1 Share Gepost March 1 Leuke update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 1 Share Gepost March 1 Zeker lekker voor je CV, hopelijk snel omhoog qua club en salaris! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 2 Share Gepost March 2 Een leuk feestje vieren kan gewoon veel geld kosten. Nu maak je me nieuwsgierig of je blijft of niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost March 2 Share Gepost March 2 Leuke update en het feestje had je verdiend. Toch denk ik dat er een andere aanbieding komt en dat je op die trein springt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost March 2 Share Gepost March 2 Allen naar Bratislava!!! Wat ga je doen in NL dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 2 Share Gepost March 2 Zulke avonden heb je wel eens idd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 2 Author Share Gepost March 2 Terug naar huis? Ik krijg een paar dagen na de beslissende wedstrijd tegen Michalovce een telefoontje van mijn vader. Zijn relatie is op de klippen gelopen en hij is het huis uit. Gelukkig heeft hij snel iets anders gevonden maar hij kan wel wat gezelschap gebruiken. Ik heb de komende maand even niks gepland en ik zie dat wel zitten. Even een maandje gezellig met mijn vader. Geen voetbal aan mijn hoofd en gewoon en relaxen met die ouwe. Het nieuws is natuurlijk niet minder leuk, ik vind het echt klote voor hem. Trein van Puchov naar Bratislava Vliegtuig van Bratislava naar Amsterdam We weten inmiddels hoe het werkt. Eerst met de trein naar Bratislava en vanuit daar met het vliegtuig naar Amsterdam. De prijzen zijn elke dag weer verschillend en deze keer val ik mooi goedkoop uit, slechts €59,10. Daarnaast heb ik het voordeel dat mijn vader wel een rijbewijs heeft en hij pikt mij op, dat scheelt mij weer geld voor de trein Zo zit ik weer thuis. Ik heb het erg gezellig met mijn vader. We doen veel samen en 2 weken zijn voorbij gevlogen. Mijn vader heeft een hele mooie baan en daardoor heeft hij ook nog eens alles betaald. Ik zeg dan wel tegen hem, ik kan dat ook wel maar hij zegt dat dan voor de gein dat ik niet zo gek moet praten haha. Vaders zullen altijd vaders blijven denk ik dan. Ik zou het niet weten, vader worden is nog lang niet in de planning. Eerst maar eens een vriendin, dat is al lastig zat. Sollicitatiegesprekken Deze periode in Nederland bevalt mij enorm goed en ik heb het hier naar mijn zin. Misschien is het goed voor mij om hier te blijven? Dan ben ik bij mijn vader, dichtbij mijn moeder en mijn vrienden en kan ik dingen doen die ik in Slowakije liever niet doe. Ik wil bijvoorbeeld nog mijn rijbewijs halen, dat maakt alles toch een stuk makkelijker. Dat zou ik graag in Nederland willen doen. Hier blijven heeft toch wel stiekem mijn voorkeur. Dan kijk ik eens naar clubs in Nederland die geen manager hebben en die er eentje zoeken. Er zijn 3 clubs die een vacature open hebben staan: FC Den Bosch Almere City TOP Oss Dit zijn de 3 clubs die vrij zijn. Ik heb bij alle 3 gesolliciteerd en alle 3 willen ze mij op gesprek hebben. Nou ben ik al in Nederland dus dat komt mooi uit. De komende 3 dagen zijn dus druk met reizen. Vanuit Nijverdal waar ik nu eventjes woon ga ik de komende 3 dagen naar Den Bosch, Almere City en Oss. Mijn vader heeft het even druk met andere dingen en hij moet ook gewoon werken. Ik zal dus zelf met de trein en bus moeten reizen Saldo start update: €6.054,30 Uitgaven: €67,10 Saldo einde update: €6.121,40 @Djurovski Dat klopt ja, ervaring mee? @Jónstærke Mogelijk in Nederland aan de slag, mits 1 van deze 3 clubs mij willen @mattihamstra Dat is heel goed mogelijk @delichris Mogelijk heb ik wat keuzes te maken inderdaad. Eerst eens kijken of deze 3 clubs mij willen @MNie Zeker. kan ik mooi afstrepen tegen de degradatie haha @Kyrill Bedankt @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 2 Share Gepost March 2 Leuke update, toffe clubs, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 2 Share Gepost March 2 What happens in Budapest.... Van die Clubs dan maar Den Bosch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 3 Share Gepost March 3 Ik denk dat de meeste uitdaging in TOP Oss zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 3 Share Gepost March 3 Nederland is denk ik een mooie vervolgstap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost March 4 Share Gepost March 4 Nou hoop ik toch stiekem wel op Almere City hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost March 4 Share Gepost March 4 Een eventuele terugkeer naar nederland had ik niet aan zien komen. Dat de kans groot zou zijn dat je je huidige club zou kunnen verlaten wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BA1986 Gepost March 4 Share Gepost March 4 Ik zou gaan voor Almere of Den Bosch met lichte voorkeur voor Almere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost March 4 Share Gepost March 4 Ik volg dit verhaal al een tijdje, maar had nog nooit gereageerd volgens mij. Hele toffe opzet, neem mij maar mee in de mentions Vanzelfsprekend heb ik een kleine voorkeur voor Almere City, dus zou het tof vinden als je daar de carrière een vervolg gaat geven! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 4 Author Share Gepost March 4 (edited) Gaan we onze carrière voort zetten in Nederland? Deze week wordt een belangrijke week voor mij. Dinsdag ga ik naar Almere City, woensdag ga ik naar FC Den Bosch en donderdag ga ik naar TOP Oss. Dan heb ik de gesprekken met deze clubs. Zoals gezegd zou ik het helemaal niet erg vinden om in ieder geval 1 jaar in Nederland te blijven. Lekker dicht bij de familie en toch geld kunnen verdienen en ook nog eens doen wat ik het liefste doe. Wat wil een mens nog meer? Nou ja, een miljoen op de bank maar goed..... Trein en bus naar Almere Zo kom ik bij het Yanmar stadion in Almere. Met de trein naar Almere buiten en dan een klein stukje met de bus. Enkele reis ben ik dan €22,75 kwijt. Maar ik moet ook nog terug dus dat wordt dan €45,50. + 2 keer de bus a €3,30. Almere City is afgelopen seizoen gedegradeerd uit de Eredivisie. Helaas werden ze laatste met 28 punten. Almere City zal dus willen promoveren. Hoe weet ik niet maar ik denk dat ze minimaal play-offs willen. Trein naar FC Den Bosch Stadion is op een loopafstand vanaf station Den Bosch Oost dus ik hoef hier niet met de bus Hele lange reis, maar liefst 2 en een halve uur ben ik onderweg en wat moet ik vaak overstappen. Niet ideaal maar gelukkig ken ik mijn weg bij de Nederlandse treinen goed. Ik hoef niet met de bus dat scheelt. De kosten voor een enkele reis is €27,10. Een retour is dus €54,20 Den Bosch is niet het sterkste team dat er is. FC Den Bosch werd 15e in de Keuken Kampioen Divisie. Eigenlijk is het een kleurloze club. Voor mij wel ideaal eigenlijk want dan kan ik rustig de tijd nemen om ze te ontwikkelen en geld te verdienen zonder dat er al te veel druk op staat Trein naar Oss Ook hier is het stadion op een loopafstand vanuit station Oss west Als laatste eindigen we bij Oss, ook dit was weer een behoorlijk afstand met de trein. Het is niet ideaal. Top Oss is nog slechter dan FC Den Bosch. Oss is 17e geworden in de Keuken Kampioen Divisie. Bij de gesprekken bleek ook al wel dat Oss weinig budget heeft, de financiën zijn niet al te best. Als ik hier heen ga is er flink wat werk aan de winkel Ook hier weer behoorlijk kosten. €25,80 voor een enkeltje en dus €51,60 voor een retour Het was een drukke week zo maar ik heb nu wel 3 gesprekken gehad en 3 mogelijk werkgevers. Mijn voorkeur zal uit gaan naar Almere City, die zijn toch het verst maar in de luwte met FC Den Bosch spelen is ook niet zo erg. Top Oss zie ik wel het minste zitten. Weer weinig budget, daar ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee Saldo start update: €6.121,40 Uitgaven: €154,60 Saldo einde update: €5.966,80 Een onverwachte beslissing Spannende tijden, ik hoop echt dat het 1 van deze 3 wordt. Een lange week gaat voorbij en de deadline bij Puchov komt ook steeds dichterbij! In de loop van de week er op krijg ik tot 3 maal toe slecht nieuws te horen Almere City kiest voor René Hake die €14.250 per maand gaat verdienen FC Den Bosch kiest voor Maurice Verberne die €8.000 per maand gaat verdienen Top Oss kiest voor Piet Velthuizen die €6.250 per maand gaat verdienen Au, die doet wel een beetje pijn. Ik had echt gehoopt bij 1 van deze teams aan de slag te kunnen. Kijk ook eens naar die salarissen. Ik kon een jaar bij mijn vader blijven en echt serieus geld verdienen. Dat is erg zonde Puchov Maar in alle tumult vergeten we misschien nog iets. Ik heb nog een aanbieding van Puchov liggen dat mij maar al te graag langer wilt binden. Ik zal maar met de deur in huis vallen, ik heb besloten mijn contract te verlengen bij Puchov. Ik kan het mij niet veroorloven om niks te verdienen en werkloos te zijn. Ik kies eieren voor mijn geld en ik plak er nog een seizoen aan bij Puchov. Ik heb een 2 jarig contract getekend met een salaris van €1.400 per maand. Mijn salaris gaat dus ietsje omhoog maar het is nog steeds geen vetpot. Of ik dat contract ga uitdienen betwijfel ik mij ten zeerste. Ik weet niet eens of ik aankomend seizoen af ga maken. Ik heb echt geen zin om tegen degradatie te moeten vechten. Gezien het budget en de andere teams zit er waarschijnlijk niet veel anders op. Ik wil eerst kijken hoe het gaat maar als het een zwaar seizoen dreigt te worden ga ik waarschijnlijk al wel eerder weg. Ken je dat? Wanneer het even tegenzit in het leven dat echt alles tegen zit? Bij aankomst in Slowakije kreeg ik slecht nieuws te horen @Fantasy Had ik ook graag gewild @BA1986 Zou voor mij tussen die 2 clubs gegaan zijn maar ze wilden mij beide niet @mattihamstra Voor het verhaallijn had ik graag naar Nederland gegaan maar helaas. Voorlopig blijf ik nog even @De Raam Die had ook mijn voorkeur @MNie Dat dacht ik ook maar nu (nog?) niet helaas @delichris Dat zeker maar kleine budgetten begin ik wel heel irritant te vinden @Djurovski Jou kennende wil ik het denk ik niet eens weten Den Bosch was ik wel naar toe gegaan als ze mij een contract hadden aangeboden maar helaas @Kyrill Bedankt @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 Edited March 4 by Thomassje123 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 4 Share Gepost March 4 Jammer dat, geen een van die drie clubs uit Nederland, voor je koos. Wel tof dat je langer doorgaat, bij de club waar je al zat en zit. Toffe update weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts