Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielerprono 2024 - Discussietopic

Lenstra

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Kelvin:

20 punten voor op de Elano-index, toch wat weggegeven in de laatste etappes. Qua klassementsmannen toch verkeerde keuzes gemaakt.

2 uur geleden zei 007mark:

Eerste klap is een daalder waard. Gefeliciteerd Srangaman!

Zelf rustig in de buik van het peleton gefinisht, niet teveel krachten verspeeld in opbouw naar de grote koersen van dit seizoen. Wel lichte achterstand door een paar boni's op klassementsfavoriet Elano, maar nog geen man over boord.

Voer de druk maar lekker op jongens:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lenstra:

Ik vond je al heel enthousiast  Begrijpelijk hoor, mocht je willen dan kan ik de Omloop en KBK ook overnemen. UAE gaat me niet lukken. Wellicht dat één van de tellers van vorig jaar het ook leuk vind om nog wat op zich te nemen @007mark @Erwin. @Richarð. @Hans. 

Als ik de opleiding niet zou gaan beginnen (wat op dat moment nog niet aan de orde was) dan was het geen enkel probleem ;) 

Heb je bij Omloop en KBK erbij gezet als de puntenteller.

bewerkt door chrisje1993
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses voor de niet geplaatste tags, ik ben er een tijdje uit geweest met tellen. 

De uitslag van de Cadel Evans Great Ocean Race was spannend, met een aantal mensen met hetzelfde aantal punten. Echter was het @Hans. die er met de zege vandoor ging, gefeliciteerd!

@chrisje1993 @FlyD @michael16 @Srangaman @Lenstra @aron24 @Justin. @Viktor @007mark

image.png.40ca27befd26c5dd65137ef81b90963e.png

image.png.8faa5a3922ccff2b28c910811dfbea75.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites