delichris Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Compleet weggezakt na de laatste etappe. Gegokt op de sprints, maar de verkeerde kopman. Ach het is niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 2 uur geleden zei Kelvin: 20 punten voor op de Elano-index, toch wat weggegeven in de laatste etappes. Qua klassementsmannen toch verkeerde keuzes gemaakt. 2 uur geleden zei 007mark: Eerste klap is een daalder waard. Gefeliciteerd Srangaman! Zelf rustig in de buik van het peleton gefinisht, niet teveel krachten verspeeld in opbouw naar de grote koersen van dit seizoen. Wel lichte achterstand door een paar boni's op klassementsfavoriet Elano, maar nog geen man over boord. Voer de druk maar lekker op jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Sprints verkeerd ingeschat. Pech met Plapp maar toch aardig nog gescoord in algemeen klassement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 7 uur geleden zei Elano: Voer de druk maar lekker op jongens Precies, pas op voor die sneeuwmuur Steven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Ben tevreden met mn derde plek. Eigenlijk al boven verwachting. Nu zien of we deze lijn door kunnen zetten. @Srangamangefeliciteerd met je winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 10 uur geleden zei Elano: Voer de druk maar lekker op jongens Ja, laten jou lekker het kopwerk doen. 'Eerst het bordje van een ander opeten'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Hoppa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Geen laatste, mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 8 uur geleden zei 007mark: Ja, laten jou lekker het kopwerk doen. 'Eerst het bordje van een ander opeten'. Parijs is nog lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari *Bergamo is nog ver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Toch nog een mooie opmars goed gekozen mer het klassement en goudhaantje Del Toro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Cadel Evans Great Ocean Road Race 2024 lijstjes mogen naar mij, deadline 27-01,18:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 3 uur geleden zei Viktor: *Bergamo is nog ver *Guilin is nog ver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Was al bijna een ronde vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari @Elano @Satyr @Lenstra Ik heb mij bij het tellen van punten eruit gehaald op nog 3 na die nu de eerstvolgende zijn. Jullie mogen ook deze van me overnemen. Dit omdat ik vanaf morgen met een opleiding begin en dus de tijd daar in wil steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari Ik vond je al heel enthousiast Begrijpelijk hoor, mocht je willen dan kan ik de Omloop en KBK ook overnemen. UAE gaat me niet lukken. Wellicht dat één van de tellers van vorig jaar het ook leuk vind om nog wat op zich te nemen @007mark @Erwin. @Richarð. @Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari (bewerkt) 2 minuten geleden zei Lenstra: Ik vond je al heel enthousiast Begrijpelijk hoor, mocht je willen dan kan ik de Omloop en KBK ook overnemen. UAE gaat me niet lukken. Wellicht dat één van de tellers van vorig jaar het ook leuk vind om nog wat op zich te nemen @007mark @Erwin. @Richarð. @Hans. Als ik de opleiding niet zou gaan beginnen (wat op dat moment nog niet aan de orde was) dan was het geen enkel probleem Heb je bij Omloop en KBK erbij gezet als de puntenteller. 27 januari bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ik pik er ook nog wel ff een paar op. Liefst doe ik Parijs - Roubaix ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ik wil er ook wel een paar doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 14 uur geleden zei Lenstra: Ik vond je al heel enthousiast Begrijpelijk hoor, mocht je willen dan kan ik de Omloop en KBK ook overnemen. UAE gaat me niet lukken. Wellicht dat één van de tellers van vorig jaar het ook leuk vind om nog wat op zich te nemen @007mark @Erwin. @Richarð. @Hans. Ik neem UAE over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Kunnen er wellicht tags gedaan worden bij een race? De meeste koersen heb ik wel wanneer ze zijn. Maar die Ocean Race heb ik totaal gemist nu. Misschien ook eigen schuld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 januari Auteur Share Geplaatst 28 januari 9 uur geleden zei Richarð.: Ik pik er ook nog wel ff een paar op. Liefst doe ik Parijs - Roubaix ook. Heb je er bij gezet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Oeps, helemaal vergeten deze. Ach ja, moet een ander ook wat gunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Deze ook gemist vanwegen geen tag ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Excuses voor de niet geplaatste tags, ik ben er een tijdje uit geweest met tellen. De uitslag van de Cadel Evans Great Ocean Race was spannend, met een aantal mensen met hetzelfde aantal punten. Echter was het @Hans. die er met de zege vandoor ging, gefeliciteerd! @chrisje1993 @FlyD @michael16 @Srangaman @Lenstra @aron24 @Justin. @Viktor @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten