Kyrill Geplaatst 16 april Auteur Share Geplaatst 16 april Weer bovenaan in de PL. Toen der tijd mede koploper(op doelsaldo boven ze) Newcastle oa op 6-1 nederlaag getrakteerd. In de CL verloren bij Real en Ajax en winst op Porto thuis en winst bij Sturm Graz. Mooie zeges/resultaten waren de community sheild winst op Manchester United. 6-1 winst op dat moment mede koploper Newcastle United, door 2 goals en 1 assist van ieder Vitor Roque en Endrick. En de mooiste zege was 3-2 winst op Westham na 0-2 achter door twee goals en maar liefst 3 key passes van Luca Netz! DIe ervoor nog 0x gescoord had scoorde nu 2x de 1-1 en 2-2 en gaf 3 key passes. Wat wel teleurstellend was/is 2-2 bij Ipswich na 0-2 voor 3-2 verlies bij Ajax stond 3-0 achter bij rust, na rust terug tot 3-2 maar geen 3-3 helaas, en natuurlijk verliezen bij Real Madrid is nooit leuk, maar gebeurt ons helaas vrij regelmatig. Ik heb vooral hoop op dat in de CL wil ik iedereen wel loten in de latere fase's, maar aub geen Manchester United of Real Madrid. Ook mooi was 0-4 zege bij Southampton maar minder fijn, was maar 1-1 bij laagvlieger Forest. We staan 1e op doelsaldo boven LIverpool, wat gelijk opvalt op deze screen is Endrick nu al 7 goals en 6 assits in de PL, en dat Vitor Roque 7,78 scoort tot dusver en al 3x man of the match is geweest. We hebben in de competitie en Carabao Cup al verloren van Manchester United maar gelukkig staan ze tot dusver maar 12e met 3 winst 3 gelijk en 3 verlies. Hieronder volgen weer gebruikelijke dingen in spoilers ik zal bij zeggen wat het is; CL tussenstand; Spoiler 6-1 pak rammel van Arsenal op Newcastle toen der tijd mede koploper Newcastle. Uitblinker VItor Roque en Endrick met ieder 2 goals en 1 assist. Spoiler Deze zege ga ik al helemaal nooit meer vergeten. 3-2 winst op Westham na 0-2 achter!! Luca Netz had nog 0x gescoord en scoorde 2x en gaf maar liefst 3 key passes, en maar liefs terecht man of the match met een 8.1, ook Dijon Kameri deed het goed met een 7.8 en de winnende 3-2 treffer. Spoiler Onze head to head met Real Madrid, als je dit ziet snap je meteen waarom ik Real liever niet loot in de CL gehehehe. Spoiler Dit was een tijdje geleden onze ziekenhuis boeg/geblesseerde spelers lijst; Spoiler Beste Arsenal spelers in de wereld; Spoiler Martinelli is de nummer 11 beste speler in de wereld, Odegaard de nummer 13. Alleen Martin Odegaard is helaas langdurig geblesseerd. Maar tot dusver vangen Rice, Kameri en Emery dat meer dan adequaat op! Tot slot een inkijkje in mijn taktieken van de #karelball en wat stats erbij zoals ik die vanochtend eerder al, in het algemene taktieken topic heb gepost; De 4231 met dm en cm(PS spelers staan niet op goede positie zoals Endrick komt ze vlak ervoor nog in 424 stonden die ik verruit meeste speel en gebruik Spoiler Spoiler Dit is de 424 met dm en cm. Dit is onze meest gebruikte en gespeelde karelball taktiek/formatie. Wat data zoals bv 3.14 goals maken gemiddeld per duel en er 1.14 tegen krijgen op een expected goals against van 1.43 Spoiler Spoiler Spoiler Overzicht van beide taktieken hoeveel CCC's we creeren en tegen krijgen per hoeveel minuten. @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Djurovski @Badmuts@MNie@Netzwerk @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten, dikke prima. Wil je er juist in? Ook goed natuurlijk!Bedankt weer voor het lezen, jullie tijd, reacties en de eventuele likes! Dank voor jullie reacties! Djurovski: Thnx maat thnx Endrick doet het nu toe erg lekker ja met 6 assists al en 7 goals alleen al in de PL Dansmeister: Thnx maat thnx cynisch/sarcastisch/ironisch/serieus ik vind bij jou allemaal prima en ben er 1000% blij mee gehehehe. Alleen heb ik helaas Vitor Roque niet ingeschrevenn voor de CL maar die fout ga ik in januari direct herstellen! Zowel Endrick als VItor Roque doen het beide erg goed ja , Mohamed Salah en Gianluca Scamacca doen het ook niet slecht nee. Alleen ik baal van de nederlaag in de CL uit bij Ajax , die staan oook hoog tot dussver kan gebeuren. Beppu: Dankjewel maatje dankjewel, als ik eerlijk ben vind ik Arteta geen prutser maar vanwege werk mis ik 60-70% van alle wedstrijden dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Heerlijk Karel, lekker dat je bovenaan staat! Zet hem op topper, alleen maar love bro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Altijd serieus Karel in je eigen novelle. Ben een fanboy. Wat een fijne update, het is geweldig om te horen dat het seizoen zo sterk is begonnen! Nationaal #Karelball lijkt echt vruchten af te werpen, maar het is interessant om te zien hoe internationale managers zich daartegen kunnen wapenen. Dat houdt de uitdaging spannend! Hoop dat de Champions League ooit naar Londen gaat. Niet daarvoor stoppen met deze game hé! Enrick is inderdaad een fantastische transfer gebleken, hij lijkt echt zijn prijskaartje waar te maken. Het is geweldig om te zien hoe hij het team versterkt en zijn stempel drukt op het spel. Wat betreft de aankopen voor de komende winterstop, ik denk dat het belangrijk is om te blijven streven naar versterkingen die het team naar een hoger niveau tillen. Misschien moeten we kijken naar posities waar Arsenal wat kwetsbaar zijn of waar jullie wat meer diepgang kunnen gebruiken. Ik ben benieuwd naar jouw ideeën en suggesties hierover! Staan er wat leuke newgens in de top 50 grote talenten? Zal gewoon de top 5 overkopen. COME ON KAREL! COME ON KAREL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Verliezen van Ajax dat kan niet he. Zijn er al witte zakdoekjes gesignaleerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Heerlijk! Screentje van Turner? Dat lijkt de nieuwe Starboy van Noord-Londen te worden. Saka zijn we natuurlijk allang vergeten #opgeruimdstaatnetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Auteur Share Geplaatst 19 april 7-1 klapper!!! Tegen Aston Villa, die 4e staan, en als ze hun inhaalduel winnen, 2e komen te staan! Niet normaal jongen. Ook top 8 notering in de CL, en met Kopenhagen en Rode Ster thuis nog te gaan, in januari, is kans groot we tussenronde overslaan, erg groot zelfs. Ook hier spelen we ook met #DeRaamball zoals 1-1 bij Liverpool en 3-1 winst thuis op Spurs. Maar deze eclatische 7th heaven zege was met de nog enige actieve #karelball de 424 met dm en een cm. Zowel Martinelli als zijn landgenoot van 1.73 lengte maar Endrick kwamen beide tot een hattrick. Invaller Rensch die uitgeleend gaat worden, met oog op het komende WK over halfjaar, en te weinig speeltijd kwam ook tot een keurige goal en assist. Arsenal kwam daarnaast tot 6 clear cut changes en Villa maar liefst 0. Een xG van 4.96 voor Arsenal en 0.56 maar voor Aston Villa, laat weinig te wensen over. De 7-1 zege van de nummer 1 op de potentiële nieuwe nummer 2, was overtuigend en verdiend. Mij vooral deze klinkende zege van inmiddels klein uurtje geleden, is bij gebleven. Gaat gij nu voor verandering al het andere in spoilers krijgen ook schema en stand. Schema eerst; Spoiler Ik heb het schema verkeerd uitgesneden excuses, eind november werd ook met 3-0 verloren bij CIty, voor we de wedstrijd erna met 2-0 van Spurs wonnen thuis in de CL, waar eigen jeugdproduct Alan Pollard man of the match werd. Verder was er 1-0 verlies bij Leicster in December en 1-1 bij Liverpool, verder werd alles gewonnen. En kwamen we de laatste 4 wedstrijden van december tot 20 goals mee en maar 5 tegen. Nu volgen de PL en CL stand; Spoiler Ome Haaland heeft 20 goals maar onze Samba Niffo Endrick heeft naast 14 goals, ook al 8 PL assists te pakken. Spoiler We staan 7e in de CL na 0-1 zege bij Juventus en ervoor thuis zege 2-0 op Spurs, zoals eerder reeds vermeld. We krijgen nog Kopenhagen en Rode Ster(de nieuwe naam vind ik te lastig hehe) nog thuis in januari. Kopenhagen moeten we niet onderschatten die staan knap 12e maar uiteraard acht ik ons goede kans om beide duels te winnen. Hierna wat extra screens niet overal zal ik tekst en uitleg bijgeven. Spoiler Spoiler Luton is een laagvlieger met plek 18, toch is knap we nog 2x scoorde en 4-1 wonnen, nadat Nwaneri al direct rood had gepakt. Die rode kaart was 100% terecht. Spoiler De recente vorm, van van Persie is erg indrukwekkend; Spoiler Onze selectie gesorteerd halverwege op spelers met average seizoens rating van 7.0 of hoger; Spoiler Screentje van Connor Turner @Keeza hieronder. Hij is prima talentje maar verre van onze beste eigenjeugdproduct/speler die nu bij ons eerste zitten/speleen zo nu en dan. Ezra Lawrence(al heellang geblesseerd helaas, wel vice-captain) en Alan Pollard bv gaan harder/nog beter. Spoiler @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0@La Pulga @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Djurovski @Badmuts@MNie@Netzwerk @KayDeManaager @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten, dikke prima. Wil je er juist in? Ook goed natuurlijk!Bedankt weer voor het lezen, jullie tijd, reacties en de likes! Dank voor jullie reacties! La Pulga: Thnx broer thanks maat <3 voor jou ook alleen maar liefde. Ik heb je bij de mentions gezet, voor nu, als je niet wilt geef maar aan, dan haal ik je bij de volgende update. Dansmeister: Thnx maat thnx voor je geweldige en uitgebreide reactie weer <3. Er is geen geld voor versterkingen en die gaan er ook niet komen in januari maatje. Zal uitleggen waarom het bestuur heeft TB van 28 miljoen teruggedraaid naar 900.000. We hebben dit seizoen tot dusverre 725 miljoen inkomen tot 943 miljoen uitgaven. Dat laatste is voornamelijk te danken aan 500 miljoen/halfmiljard transfer uitgaves, en de inkomsten uit transfers halen het daar niet bij en zijn maar 255 miljoen dacht ik zo uit mijn hoofd. En ernaast is Odegaard niet meer geblesseerd(was ie wel langdurig) gaan we hem inschrijven voor de PL en CL in januari. En Vitor Roque was niet ingeschreven voor de CL, gaan we ook wel doen. Dus zelfs als iemand al zouden kopen wat niet kunnen veroorloven kunnen we max 1 aanwinst of minder uberhaupt inschrijven voor de CL, gaan we dus niet doen. En de selectie is nu ook al heel sterk Endrick oa gaat als een beest en Van Persie ook, die nu gegroeid is naar 4 ster CA en je kan screentje zien van zijn huidige vorm, die recent nog 8.26 was over de laatste 5 duels. Er zit wel geld aan te komen miljoen of 25-40 via verkopen en clausules van Carboni en Restes oa maar we gaan niet investeren. In ieder geval niemand aankopen, misschien wel verkopen. Djurovski: Hhahahaha ja idd thnx maat thnx helemaal gelijk hehehe Keeza: Zo goed/ver is Turner nog niet maatje maar heb screentje toegevoegd. Thnx voor je reactie weer <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Lekker Karel, kan niet wachten op jouw volgende update! 7-1 van Aston Villa, jeetje man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Wat een prestatie van Karel en zijn Arsenal! Een verbluffende 7-1 overwinning op Aston Villa is zeker iets om trots op te zijn. Het is niet alleen een indicatie van het talent van Karel als manager, maar ook van de vastberadenheid en het harde werk van het hele team. Het feit dat ze nu koploper zijn in de Premier League en een veelbelovende positie hebben in de Champions League is een testament aan de visie en de principes die Karel heeft omarmd. Het is inspirerend om te zien hoe je vasthoudt aan je eigen overtuigingen en niet toegeeft aan externe druk. Eigenwijsheid kan inderdaad ook wijsheid zijn, vooral als het gaat om het najagen van je dromen en doelen. Het is duidelijk dat Karel en zijn team op de goede weg zijn, en met zo'n sterk eerste seizoenshelft gespeeld te hebben, belooft de toekomst alleen maar meer succes. Laten we JUICHEN voor Karel en zijn team, en hen blijven steunen op hun reis naar de Champions League eindwinst. KOM OP KAREL! KOM OP KAREL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Ik heb zojuist de laatste paar posts doorgestuurd, wel vertaald naar het Spaans, naar Arteta. Hoe gemakkelijk het jou af gaat, zo zie ik het graag in real life. Je mag de Raam voor de tactische gochme natuurlijk ook meenemen naar Noord-Londen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april Auteur Share Geplaatst 21 april Arsenal is de grote Endrick en Dijon Kameri ''freak show'' ze slopen alles samen!! Dijon Kameri is de mosterd, voor , tijdens en na de wedstrijd, hij eet het kaas met Dijon mosterd van het brood, van elke tegenstander! Ik zit alweer aan de vooravond van april! Maart is net voorbij! Begin januari verloren we 2-0 bij Chelsea. Tot zover het slechte nieuws. Sindsdien hebben we 16 duels gewonnen en 4x gelijk gespeeld. Ik heb geen screens van transfers en overzicht meer, excuses. Maar na 2 afgewezen boden van Bayern op Martinelli 112 en 132 miljoen, kwamen ze de 3e keer terug met 140 miljoen, wij onderhandelde dat naar 218 miljoen euro, en dat is precies wat we erna geboden kregen van Bayern. Na overleg in het go/no topic, besloot ik hem te verkopen. Een forum goeroe, die houdt van mangers op een scoot-mobiel vond de vervangers van Martinelli oa Van Persie en Quedragao niet per se ''goed genoeg'' voor maar 1/3e van die 218 miljoen hebben we Andreas Schjelderup gekocht voor 67 miljoen van Benfica. Hij debuteerde fantastisch met een 10.0 in het CL 4-1 winst op Rode Ster. Daarna raakte hij helaas gelijk 4 weken geblesseerd. Op 1 januari 2-0 nederlaag na, uit bij Chelsea 2-0 gaat het erg voortvarened met Arsenal. Met als kerst op de taart, de zojuist gespeeelde 2-0 winst op mede koploper Manchester City met slechts 2 schoten op doel. Thuis tegen Brentford geen screen(je moet me maar geloven) hadden we ook slechts 5 schoten op doel en wonnen we 5-0. Dit is de stand na 30 duels. Het is nog steeds retespannend, maar wij hebben klein voorsprongetje gepakt op City, en ons doelsaldo en GD met nu al +50 blaast die van de concurrentie, helemaal omver. Spelers uitgelicht; Endrick&Kameri; Spoiler Spoiler Spoiler Met hun keiharde inzet en hun vele assists en goals nemen Endrick en Dijon Kameri, Arsenal de laatste tijd enorm op sleeptouw. Endrick heeft een vorm van 8.46 over de laatste 5 gespeelde duels!! HIer onder tot slot nog resterende schema(3x Liverpool in April 2x CL en 1x PL) en tot slot wat losse wedstrijds screens/statistieken/uitslagen; Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler CL; Spoiler @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0@La Pulga @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Djurovski @Badmuts@MNie@Netzwerk @KayDeManaager @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten, dikke prima. Wil je er juist in? Ook goed natuurlijk!Bedankt weer voor het lezen, jullie tijd, reacties en de likes! Dank voor jullie reacties! Excuses ik moet heel snel gaan douchen. Volgende keer reageer ik inhoudelijk op jullie reacties! Heel erg bedankt weer voor jullie reacties, lezen, tijd en meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Prima dat je nog lekker bovenaan staat Karel! Endrick doet het ook erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Beast mode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Kijk, zo draai je de resultaten meteen even om! Gaat lekker daar. Goed bezig Arteta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Ik mag niet meer al te enthousiast reageren, dus ik hou mij netjes in. Je doet het goed Karel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 7-1 gewonnen en ook nog eens bovenaan, Weinig te klagen in dit deel van Londen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 13 minuten geleden zei Dansmeister: Ik mag niet meer al te enthousiast reageren, dus ik hou mij netjes in. Je doet het goed Karel! Het is ronduit belachelijk, niet te geloven zelfs, dat er in deze tijden nog steeds zielepoten rondlopen die het nodig vinden om anderen te vertellen hoe ze zich moeten gedragen, wat ze moeten zeggen, of hoe luid ze hun godvergeten enthousiasme mogen uiten. "Doe eens rustig," zeggen ze dan, alsof ze zelf de personificatie zijn van de serene rust, zittend op hun hoge troon van vervelende fatsoenlijkheid. Vrijheid van expressie is niet zomaar een frivool ideetje dat je kunt aan- en uitzetten als een goedkope nachtlamp. Nee, het is het bloed dat door de aderen van de samenleving stroomt, het is wat ons mens maakt, verdorie. En daar sta je dan, met je mond vol tanden, omdat een of andere bureaucratische snotaap vindt dat je te luidruchtig bent, te expressief, te veel jezelf. "Hou je een beetje in," adviseren ze, terwijl hun eigen leven zo kleurloos is als een vaatdoek na een week hard schrobben. Waarom? Waarom moeten we luisteren naar de grijze massa die bang is voor een beetje lawaai, een beetje leven? Het is een schande, dat is wat het is. Een schande dat we nog steeds moeten vechten voor het recht om onszelf te zijn, om onze passies te uiten zoals we dat willen. Als ik enthousiast ben, dan zal ik dat verdomme laten zien ook. Als mijn hart overloopt van vreugde, of woede, dan zal mijn mond dat verkondigen, en niemand heeft het recht om mij te vertellen dat ik stiller moet zijn, bescheidener, meer binnen de lijntjes gekleurd. We moeten allemaal eens goed in de spiegel kijken en onszelf afvragen of we echt de soort persoon willen zijn die het licht van anderen dimt, alleen maar omdat we bang zijn voor wat extra schittering in onze ogen. Kom op zeg, we zijn toch geen stel angsthazen? Laat die stemmen horen, laat dat enthousiasme zien, en trek je niets aan van de grijze muizen die fluisteren dat het minder moet. Het leven is te kort en te wonderlijk om iets minder dan luidruchtig, levendig en voluit te leven. Dat is mijn tirade, en als het je niet bevalt, nou, dan is dat jouw probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Een adembenemende en adem inhoudende laatste speeldag! Pak een bakkie chips(bv met Duyvis sausje) , een koffie of frisdrankje, en geniet. Want dit is een rit, dat wil je niet missen! Het is zondag 26 mei 2030. Ik sta op rond een uurtje of 7:00-7:15, als manager van Arsenal. Vandaag staat een hele belangrijke wedstrijd op het programma, de laatste van het PL seizoen! Om 16:30 Engelse tijd wordt er gespeeld. Ik krijg een appje van Dennis Bergkamp, een van mijn nieuwste assistenten sinds kort; ''Hoi Kyrill, Dennis hier, het uitvallen van Dijon Kameri voor 5-6 maanden is wel echt vreselijk zeg, hoe gaan we dat opvangen vanmiddag, thuis tegen Chelsea?'' Ik laat Dennis zijn app-je even landen. Want feit is wel naast de al langdurige blessure van Declan Rice, nu ook Djion de Oostenrijkse geit, dat is gewoon heel zuur. Ik neem een ijskoude douche(zoals ik al jaren doe) , ik neem ontbijt met thee en banaan... Inmiddels is het 9:30 Ik ga Dennis zijn appje beantwoorden: ''Hoi Dennis, ja daar vraag je me wat, met ook al geen mogelijkheid om Rice op te stellen, goede vraag, ik denk dat we het gaan doen met Martin Odegaard op Advanced Playmaker, en Warren Zairre-Emery op DM, ik heb vertrouwen in die twee, is geen Declan en Dijon maar wel een absolute Club Legend Legendarische Noorse Middenvelder, en een super talent met Warren. Inmiddels, geef ik mijn vriendin Angie een kus een knuffel , ''Goodluck Darling she tells me, I will be in the skybox this afternoon'', ''thank you dear one'' antwoord ik. 12:15 Bergkamp was 10 minuten geleden naar me toegekomen, en zei ik heb je appje gelezen, ik heb ook vertrouwen in Odegaard en Emery. We gaan het gewoon doen! Inmiddels doen we nu met de hele selectie een training, alleen zij die geblesseerd zijn, niet. Er wordt getraind op corners, counter spel en vrijentrappen. 13:15 De training is voorbij. De spelers krijgen de tijd om te lunchen en van 13:45-14:45 zijn ze vrij om te doen wat ze zelf willen op de club om 15:15-16:00 begint de warm up, en dan is het opladen, voor het belangrijkste duel van het seizoen. Net rond 13:10 was Vitor Roque bij me gekomen.. ''Gaffer, I know I am not nearly in the form that Endrick is lately, but I would hope you play me in the starting LIne Up this afternoon, please Sir, I will prove that I got what it takes'' ''I can't promise anything Vitor, you stand a good chance of starting, I will let you know with everyone else , in the dressing room arround 15:30 who will start. Gotta send our opponents and rival Chelsea, on the wrong path, right? 16:05 De sfeer is gespannen. Iedereen is er klaar voor, maar er is wel nervositeit overal te merken. De opstelliingen zijn inmiddels bekend; Arsenal start met de volgende basisopstelling; Dennis Seimen Michael Kayode-Ezra Lawrence-Fikayo Tomori-Oleksandr Zinchenko Warren Zaire-Emery-Martin Odegaard Mohamed Salah-Shaqueel van Persie Vitor Roque-Endricl Chelsea start met de volgende basisopstelling: Mamardashvili Penetra-Disasi-Badiashille-Colwill Lavia-Fernandez-Caicedo Pepe-Nkunku-Konate 1e helft Karim Konate scoort al na 2 minuten de 0-1 voor Chelsea.... We staan nog 1e omdat Newcastle nog niet op voorsprong staat, thuis tegen Leicster City. We spelen door om proberen een goal te maken , maar dat mag niet zo zijn. Wel creeren we genoeg kansen. We horen via andere stafleden dat Julian Alvarez in minuut 27 voor Newcastle en penalty heft gemist, en zo doende een kans om 1-0 voor te komen, en bovenaan te komen , over Arsenal heen. 2e helft Het is de 49e minuut.. ik grijp in, ik breng Ethan Nwaneri voor Mohamed Salah die tot dusver 6.3 behaalde, en zijn laatste wedstrijd voor Arsenal speelde, omdat ie met pensioen gaat. Vitor Roque was blij dat hij mocht starten maar het ging niet best, hij zat op een 6.4 en werd vervanger ook in de 49e minuut door Gianluca Scamacca.. We blijvenj weer kansen creeren maar Chelsea keeper Mamardasvili blijft heel veel reddingen maken.... Heellang gebeurt er niks... Minuut 75-90 Er gaat een golf van teleurstelling door het Emirates.. Het is minuut 77 en we horen net dat Akeem Evatt in minuut 77 de 1-0 voor Newcastle heeft gescoord, met deze stand is Newcastle virtueel kampioen, Arsenal staat nog altijd 0-1 achter... Minuut 84 Gianluca Scamacca maakt de 1-1 voor Arsenal, juichen!! 3 minuten eerder in minuut 81 heeft Yusuf Kadabayi de 1-1 voor Leicster gemaakt... Minuut 89 en verder... Callum Doyle scoort de 1-2 voor Chelsea uit een vrijentrap na verkeerd uitkomen en vreselijke blunder van Dennis Seimen, wiens beoordeling daalt naar een 6.2.... Hiermee staat Arsenal 2e en Newcastle 1e.... Gaan we het kampioenschap weggeven? Nee toch? Inmidels wordt de wedstrijd op Full Match tempo gespeeld.... Het is minuut 90+1 Endrick geeft de bal aan Ethan Nwaneri en hij maakt de 2-2, we staan weer 1e... Nog 4 minuten te gaan. Odegaard schiet vlak voor tijd nog in de 16 maar hij raakt de paal. Er wordt afgeloten... Als manager/coach houd ik mijn adem in. Ja leuk 2-2? Maar wat heeft Newcastle gedaan? Heb geen idee? Pas na eindspeech geven en paar keer doorklikken zie ik dat Newcastle gelijk heeft gespeeld, we zijn voor de 4e keer in 5 jaar tijd kampioen, maar man man wat was het achterlijk zenuwslopend, Chelsea maakte het ons erg moeilijk, maar de keeper van Leicster die krijgt bos bloemen en fles wijn en kratje bier! Niet normaal. Eerst de screen van Newcastle-Leicster en dan zal je zien, hoe onzettend geluk hebben gehad, en dan die van ons; De stats force waren gruwelijk in het voordeel van Newcastle...En toch maar 1-1 , de Leicster keeper scoorde een 9.8 dat is deze man; Ik heb deze screen opgeslagen onder ''Super Hero Adam Reynolds'' Hij heeft een 9.8!!! Gepakt uit bij Newcastle en zo mede mogelijkgemaakt dat wij weer kampioen zijn geworden! Dit was onze uitslag; Dan is dit de eindstand; Deze titel kwam echt voort uit been en merg en was en is extreem lucky!!Net als vorig seizoen toen de titel uit bij Villa werd gepakt, was er op veld geen feestje te zien. Maar in de kleedkamers ging het helemaal los!!! In deze save game zit Arsenal nu op 17 league titles , twee minder nog maar dan Liverpool en vier minder dan Manchester United.Angie is ook bij het feestje en en ze danst en zoent mee. En alle staf en spelers-vrouwen zijn er ook bij! Het gaat helemaal los. De volgende keer; Hoe is onze CL en Fa Cup campagne afgelopen? @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0@La Pulga @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood@ElPrincipito @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Djurovski @Badmuts@MNie@Netzwerk @KayDeManaager @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten, dikke prima. Wil je er juist in? Ook goed natuurlijk!Bedankt weer voor het lezen, jullie tijd, reacties en de likes! Dank voor jullie reacties! Combineer nu reacties van vorige twee posts; La Pulga: Thnx maatje thnx jaa 7-1 is heerlijk was echt genieten Dansmeister: Thnx maat thnx Keeza: Thnx maatje thnx La Pulga: Thnx maat thnx, hij doet het fenomenaal goed ja! Nom de Guerre: Thnx maat thnx ElPrincipito: Thnx maat thnx wil je wel of geen mention vanaf nu? Ik doe het nu wel, als je eruit wilt, geen probleem laat maar weten. Dansmeister Thnx maat thnx Djurovski: Thnx maat thnx idd ja Nom de Guerre: Wat een grappige en random post hehe, me gusto! 23 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Never a dull moment Wat een ontknoping! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Een Carlsbergontknoping if I ever saw one. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ik heb zo'n gevoel dat Reynolds de nieuwe recordaankoop van Arsenal gaat worden aankomende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Waar moet ik beginnen? Jouw laatste wedstrijd als manager van Arsenal was niet zomaar een wedstrijd; het was een emotionele achtbaan die ons allemaal meesleurde van de hoogste pieken van hoop naar de diepste dalen van spanning. Als trouwe fan heb ik elke seconde van die strijd gevoeld, elke pass, elke redding, elke vreugdevolle uitbarsting en elke hartverscheurende tegenslag. Vanaf het moment dat ik wakker werd op die cruciale ochtend, was mijn hart vervuld met nervositeit en opwinding. Jouw appje van Dennis Bergkamp over de blessure van Dijon Kameri was als een ijskoude douche van realiteit, maar jouw kalme reactie gaf me hoop. Terwijl je je ontbijt nam, kon ik de vastberadenheid in je stem voelen, de vastbeslotenheid om je team te leiden door de donkerste stormen. En wat een team is het geweest onder jouw leiding. Jouw vertrouwen in spelers als Odegaard en Emery was aanstekelijk, en hun inzet op het veld was niets minder dan inspirerend. De trainingssessies voor de wedstrijd waren als een symfonie van vastberadenheid, waar elk lid van het team zijn krachten bundelde voor het grote gevecht dat komen ging. Toen de wedstrijd begon, hield ik mijn adem in bij elke pass, elke tackle, elke schreeuw van de menigte. De vroege tegengoal was een klap in het gezicht, maar jouw team gaf niet op. Het was hartverscheurend om te zien hoe ze keer op keer werden tegengehouden door de sterke verdediging van Chelsea, maar jouw tactische wissels brachten nieuw leven in de wedstrijd. En oh, wat een moment van extase toen Scamacca de gelijkmaker scoorde! De vreugde die door het Emirates Stadium golfde was onbeschrijfelijk. Maar de spanning bleef tot het laatste fluitsignaal, en toen het verlossende eindresultaat eindelijk bekend werd Arsenal opnieuw kampioen! Kyrill, als trouwe fan wil ik je bedanken voor alles wat je hebt gedaan voor het o zo geliefde Arsenal. Je leiderschap, je passie, je toewijding - het heeft de club naar nieuwe hoogten geleid en onvergetelijke herinneringen bezorgd die we voor altijd zullen koesteren. Op naar nog meer glorieuze overwinningen onder jouw leiding! KONING KAREL! 23 april bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april De titel gepakt in een episch gevecht lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten