Bogatyr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Benieuwd of je de halve finale tegen Barcelona kan winnen en zo weer een Europese finale mag spelen. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Zonde van de nederlaag tegen Bristol verder een sterke maand. Zeker Europees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Dit is jouw jaar, Karel. Die Champions League is van jou! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Vind dat er wel een beloning bij hoort als je die CL wint hoor Karel. Neem aan dat je de CL hymne mee gaat zingen? Graag delen hier. #TEAMKAREL. Hopelijk pak je die cup man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Auteur Share Geplaatst 26 maart CL besproken en finale? Je gaat het hier meemaken! Halve finale: Arsenal-Barcelona 5-2 Door goals van oa Ferguson, Van Persie en Martinelli wonnen we met 5-2 thuis van Barcelona. Vitor Roque scoorde 2x voor Barcelona. Het was een verdiende zege. De return ging als volgt; Ferguson scoorde de 0-1 voor ons en De Jong na 92 minuut de 1-1, dikke prima, zkr als je thuis al met 3 goals verschil hebt gewonnen... De finale; Road to the final van Real Madrid; Road to the final Arsenal; Opstelllingen en banken beide teams; Wedstrijd zelf; In de eerste helft maakte Martinelli na minuut of 34-37 de 0-1 voor ons, op assist van Oshimen. We begonnen in mijn 424 met dm en cm formatie. In de 2e helft, in de 48e minuut maakte landgenoot van Martinelli, Endrick de 1-1. Ik merkte dat we 2e helft grotendeels overlopen werden. De taktiek van Becks heeft ons heel ver gebracht in de CL finale en zijn formatie ook, maar wil/wou het toch ook grotendeels op mijn manier doen. Uiteindelijk werd het verlengen, en gezien de statstieken was dat zuur voor Real Madrid, zij waren beter. Daar werd niet gescoord, toen kregen we penalty's. Van Persie was aan het einde van de verlenging ingevallen omdat hij 16 voor penalty taking heeft, dat was niet te merken. Slap rollertje als 1e nemer, werd gepakt door Trubin, erna nam Bellingham een penalty, Seimen wist hem tegen te houden. Voor ons scoorde Oshimen, Odegaard en Asensio maar helaas mistte Pedro Goncalves net als Van Persie. En voor Real mistte uiteindelijk alleen Bellingham en scoorde Rodrygo, Rapinha, Vini Jr en Touchameni waardoor Real wederom de CL finale wint. We zullen het nooit weten, maar wat als ik toch alleen maar de Becks formatie/taktiek had gedaan deze finale? Hadden we dan wel gewonnen? Real Madrid is natuurlijk een GOAT en absolute eindbaas team in de CL, en niet voor niks de recordhouder. Ik weet nu iig als we weer de finale halen, en ik ben dan nog de manager ga ik het niet weer met #karelball maar #becksball doen. Volgende update(nog geen idee wanneer dat is) ; Het slot van het PL seizoen van Arsenal! @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Djurovski @Badmuts @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten, dikke prima. Wil je er juist in? Ook goed natuurlijk!Bedankt weer voor het lezen, jullie tijd, reacties en de eventuele likes! De Raam: Thnx maat thnx, Barcelona is ook ruimschoots verslagen! Maar Real in de finale, helaas niet. Bogatyr: Thnx maat thnx. Finale hebben we mogen spelen, hebben alleen helaas niet gewonnen. Djurovski: Thnx maat thnx idd Nom de Guerre: Thnx maat thnx, helaas liep het niet zo. Dansmeister: Thnx maat thnx, het mocht niet zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart heel zuur dat penals je opbreken tegen Real Madrid, voor de rest natuurlijk prima resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Zuur om op strafschoppen een finale te verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Zuur zuurder zuurst dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart (bewerkt) Veel te bespreken! Dus houdt het kort en veel in de titel! 3e geworden vorig seizoen t.k.v City. Nu in het nieuwe seizoen oa Kiwior verkocht , Bornauw gekocht en Vitor Roque on loan binnen gehaald en meer. We gaan goed met 12/15, helaas zeperd uit bij Liverpool 5-2 verlies gehad, die pot iig al gehad! Ik kan helaas zelfs de-crompressed filmpjes hier niet eens uploaden. Net in 2-0 zege op Norwich begin seizoen 6, debuteerde Bornauw op Libero en dat deed hij uitstekend. Net over de middellijn zette ie het op een dribbel en lopen met de bal ging de 16 van Norwich in, legde de bal af op mede-debutant Vitor Roque en die scoorde. En naast die prachtige assist had Sebastiaan Bornauw de nieuwe Belg van Arsenal, ook nog een key pass en 90% van zijn headers gewonnen. Daarmee pakte hij een 8.2 en man of the match award, op zijn debuut voor Arsenal!. Ik zal het gebruikelijk weer paar screens posten en de rest in spoilers. Spoiler Eindstand van vorig seizoen; Spoiler Arsenal-Norwich 2-0; Spoiler De thuisvorm stand van vorig seizoen; Spoiler De transfers van dit seizoen; In; Kroupki voor 50 miljoen van Porto, Vitor Roque on loan van Barcelona en Sebastiaan Bornauw voor 51 miljoen van Real Sociedad Uit; Op deadline day bood Real Madrid op Kiwior, ook al is/was het onze beste verdediger, we zitten met Bornauw erbij, ruim in de keuzes aan verdedigers, dus besloot ik wel te accepteren. De transfersom kan en zal gaan oplopen tot max 74 miljoen. Asensio was en is een fenomeen gebleken voor Arsenal, maar al 32 jaar en dan 41 miljoen verkoopprijs op 25 miljoen aankoopprijs, zeggen we geen nee tegen. Breinburg kwam ooit voor 8.5 miljoen van Feyenoord en is nu voor max 20 miljoen aan Wolfsburg verkocht, een prima en mooie winst. Verder vooral spelers uitgeleend die niet konden ingeschreven worden zoals bv Carboni, Saibari en Archie Gray. Spoiler Tammy Abraham kwam nog van As Roma voor 26.5 miljoen. In veel FM editie's in mijn ervaring, had hij 9/10x veel meer moeten kosten, dus ben er blij mee. Spoiler Details en voorwaarden waaronder we Vitor Roque hebben geleend van Barcelona. Ik weet niet of ik 123 miljoen ga aftikken, hij staat bij Barcelona listed voor ''maar'' 98 miljoen. Spoiler Onze aller/mijn Arsenal selectie gesorteerd op potentieel deel 1 van de selectie; Spoiler Deel 2 van de selectie; Spoiler Excuses heb alleen attributen/profiel screens van Vitor Roque en Sebastiaan Bornauw; Spoiler Spoiler @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Djurovski @Badmuts@MNie @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten, dikke prima. Wil je er juist in? Ook goed natuurlijk!Bedankt weer voor het lezen, jullie tijd, reacties en de eventuele likes! Oerlie , Jonstaerke en Djurovski; Thnx maatjes thnx is idd erg zuur en zonde. Ik baal er ook van. De becksball was in de CL gewoon heel goed en succesvol, maar als ik wel gewonnen had, met eigen #karelball had me dat ngo meer voldoening gegeven. Ik hoop dit seizoen weer de CL finale te halen, en dan ga ik 1000% voor Becksball! Spoiler Spoiler 30 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Verliezen tegen Engeland's mooiste club is allesbehalve een schande hoor. Stoot je wel nog even Man Utd van die tweede plek af? Aardig gehandeld, al vraag ik me wel steeds af waar FM dat potentieel bij Bornauw blijft halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Goede resultaten! In de titel staat verstandig beleid, maar aan de transfers te zien twijfel ik daar een beetje aan eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 21 miljoen om een speler te huren? Eenentwintig miljoen om een speler te huren? twenty one million om een speler te huren? Vingt et un million om een speler te huren? Pas die titel maar aan hoor, dat kan gewoon echt niet. Niets verstandig aan, voor dat bedrag haal je een newgen op in Brazilië die beter is. Voor de rest is het enorm zonde dat je de CL niet wist te winnen, maar verliezen tegen Real kan natuurlijk gebeuren. Jammer van de zeperd tegen Liverpool, maar je pakt ze nog wel! Dit seizoen ga je het moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Pfoe 21 miljoen om een speler te huren. Die Spanjaarden lachen zich kapot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart (bewerkt) Ik stelde mij aan. Blijf gewoon doorgaan. 30 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 28 minuten geleden zei Kyrill: Ja lach allemaal maar, heel leuk. Ik heb het al zo leuk met deze novelle en update's plaatsen. Ik heb er even genoeg van doe dit voor mijn plezier, en dat is er steeds minder. Heb gelijk maar topic titel aangepasrt, want klaarblijkbelijk doe ik toch geen verstandig beleid. Zou veel beter geweest meteen 123 miljoen of 98 miljoen voor hem te betalen. Ik heb natuurlijk ook totale koekenbakkers spitsen tot dusver als Oshimen, Ferguson, Martinelli, Kai Havertz, Tammy Abraham en Shaqueel van Persie oa. Is natuurlijk ook totaal niet slim om alvast voor te bereiden op vetrek van spelers als Martinelli, Oshimen en Ferguson waar al 2-3 jaar lang interesse voor is.Nee gewoon lekker meteen 100 miljoen lappen voor Vitor Roque en hopen dat ie maar meteen succes is/wordt/blijft. Ik ben ook al 2-3 maanden lang uitgelachen door 3 mensen steeds ik 60 miljoen voor Van Persie heb gehaald, op wekelijkse basis terwijl nu 1,5 maand verder 2/3 zelf ook Van Persie hebben gekocht. Maakt ook verder niks uit ik nu in 6 jaar tijd nog steeds pas hoogste aankoop heb gedan van 126 miljoen voor Warren Zaire-Emery , terwijl ik de vorige keer in seizoen 1 al 222 miljoen voor Bastoni had gelapt van Inter. Nee dan is dit vergelijken met dat, totaal niet verstandig nee. Komt ie; Dit is wat ik tot nu toe gespendeerd heb na iets meer dan 5 seizoenen. Is de save die ik hiervoor had, en tot begin dit jaar nog update, zelfs in februari nog. Ik heb die save helaas niet meer. Maar je kan zelf zien dat ik zeer waarschijnlijk vanaf seizoen 7 of in ieder geval 8 of 9 van de 12/13, al misschien wel dubbele had gespendeerd dan ik nu na 5 jaar heb gedaan. En ik heb ook tekst en uitleg gegeven in een van de United topics Laatste Transfer Topic hoe en waarom, en nu weer. Voor mij hoeft het nu niet meer op deze manier, ik zet hier een streep onder , blijf deze save spelen maar de updates als en wanneer ik die zullen puur en alleen nog in het Roda novelle topic gaan. @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Djurovski @Badmuts @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Oké Karel, dit komt van iemand die je novelle niet volgt maar enkel je prestaties in het United subboard ziet. Zoals jij het hierboven stelt is het alsof er twee opties waren: óf meteen 100+ miljoen neerleggen óf hem huren voor 21 miljoen. Maar dat is toch niet zo? Je stelt zelf al dat je geweldige spitsen hebt, dus je had Vitor Roque toch niet écht hoeven halen? In dat kader is het toch niet zo gek dat mensen, inclusief ondergetekende, 21 miljoen voor een huurtransfer (en bij het vervullen van de koopoptie 144 miljoen in totaal) veel vinden? Ik weet dat jij geen moeite hebt om met miljoenen te smijten, maar ik denk dat veel mensen op dit forum nooit of nauwelijks 100+ miljoen voor een speler neerleggen, juist omdat je met goed scoutingswerk altijd hele goede spelers uit, bijvoorbeeld, Zuid-Amerika kan oppikken. Ik denk dat je de reacties in dat licht moet zien. Het is niks persoonlijks, maar des te meer FM-inhoudelijk. 21 miljoen voor het huren van een back-up is gewoon héél veel geld, dat begrijp je toch wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Mis mn tag nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart Auteur Share Geplaatst 30 maart 9 uur geleden zei Urbeto: Oké Karel, dit komt van iemand die je novelle niet volgt maar enkel je prestaties in het United subboard ziet. Zoals jij het hierboven stelt is het alsof er twee opties waren: óf meteen 100+ miljoen neerleggen óf hem huren voor 21 miljoen. Maar dat is toch niet zo? Je stelt zelf al dat je geweldige spitsen hebt, dus je had Vitor Roque toch niet écht hoeven halen? In dat kader is het toch niet zo gek dat mensen, inclusief ondergetekende, 21 miljoen voor een huurtransfer (en bij het vervullen van de koopoptie 144 miljoen in totaal) veel vinden? Ik weet dat jij geen moeite hebt om met miljoenen te smijten, maar ik denk dat veel mensen op dit forum nooit of nauwelijks 100+ miljoen voor een speler neerleggen, juist omdat je met goed scoutingswerk altijd hele goede spelers uit, bijvoorbeeld, Zuid-Amerika kan oppikken. Ik denk dat je de reacties in dat licht moet zien. Het is niks persoonlijks, maar des te meer FM-inhoudelijk. 21 miljoen voor het huren van een back-up is gewoon héél veel geld, dat begrijp je toch wel? I had a change of heart. Je hebt gelijk. Ik snap nu waar jij en zij vandaan komen. Het is idd veels te veel. Alleen ik vergelijk mijzelf in deze save, met de vorige save die ik had van 12 seizoenen lang. Daar had ik uiteindelijk dus Bastoni in seizoen 1 al voor 222 miljoen gekocht vrij snel Gavi voor 200 miljoen en aan het einde Pafundi ook nog voor 200 miljoen. Tot nu toe ik dacht 126 miljoen voor Warren-Zaire Emery 126 miljoen, volgens de screen in mijn profiel is het 103 miljoen voor hem nog altijd mijn hoogste aankoop. Zij en jij hebben gelijk wanneer het januari is ga ik de loan deal van Roque opzeggen en stopzetten. Ik stelde me aan en reaageerde vanuit emotie dankjewel voor de zoveelste keer al Twan, je bent een topper! 22 minuten geleden zei MNie: Mis mn tag nog Exucses is er nu in verwerkt en in de volgende updates erna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Eens met @Urbeto dat ik dat nog eens uit mijn vingers krijg zeg. Ik zou dat persoonlijk nooit doen maar he het is jouw save dus als jij het wil doen gewoon doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Ja Kareltje ouwe reus. Je bent gaan presteren met Arsenal en je ziet dat de verwachtingen nu hoger ligt van andere managers. Die willen naast tactische adviezen, ook geïnspireerd raken op transfergebied van jou. #KarelOvermars Maar het blijft je eigen game. Dus als jij zoveel wil neerleggen voor een huurspeler, gewoon doen. Leg de focus op newgens met gemak. Vette novelletitel trouwens. Wil je daar een banner van maken @Nom de Guerre? Succes dit seizoen en bedankt voor de tag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 1 minuut geleden zei Dansmeister: Vette novelletitel trouwens. Wil je daar een banner van maken @Nom de Guerre? Sukkel 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Je moet mijn kritiek niet zo serieus nemen Karel! Het blijft je eigen game, en je moet doen wat je zelf doet. Maar ik vond het gewoon een bedrag dat ik nooit zou betalen voor een huur, dus daarom reageerde ik zo. Je moet weten dat het forum voor mij ook een vorm van ontspanning is, waar ik niet te serieus moet zijn. Dus neem niets persoonlijks op, als ik je wat persoonlijk te zeggen heb ofzo PM ik je wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 4 minuten geleden zei Glenn08: Je moet mijn kritiek niet zo serieus nemen Karel! Het blijft je eigen game, en je moet doen wat je zelf doet. Maar ik vond het gewoon een bedrag dat ik nooit zou betalen voor een huur, dus daarom reageerde ik zo. Je moet weten dat het forum voor mij ook een vorm van ontspanning is, waar ik niet te serieus moet zijn. Dus neem niets persoonlijks op, als ik je wat persoonlijk te zeggen heb ofzo PM ik je wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 1 uur geleden zei Dansmeister: Ik ben aan het afkicken van The Office, dit helpt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Auteur Share Geplaatst 1 april Gaat lekker veel #becksball ook en logisch. Misschien omdat 1 April is maar sommige logo's zijn weer weg en kan skins niet meer laden. 7 zeges en 2 nederlagen, het gaat meer dan lekker. Jullie hebben gelijk Vitor Roque was hele domme transfer, hij gaat per 1 januari gelijk terug naar Spanje/Barcelona. Hebben hem ook totaal niet nodig. En 1 April grap of niet dit is hilarisch; Naast #becks en #karelball hebben we nu ook een nieuwe zomerhit!! Geweldig zeg. En tot slot hieronder wat dingetjes in spoilers zoals selectie gesorteerd op spelers met rating van 7.0 of hoger, over het hele seizoen en de stand in de CL; Spoiler Spoiler @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Djurovski @Badmuts@MNie @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten, dikke prima. Wil je er juist in? Ook goed natuurlijk!Bedankt weer voor het lezen, jullie tijd, reacties en de eventuele likes! Dank voor jullie reacties! Ik heb onwijs honger en al sinds de lunch niet meer gegeten. Ik ga even keer niet in individueel op de reaceties, de volgende keer weer wel! Geniet intussen van de 1 minuut 12 durende werelhit en zomerhit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Prachtige update alweer En iedereen kan zeggen wat ze willen, maar jij hebt hier wel de zomerhit 2024 te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten