Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Op het punt van dit novelle topic openen, ik zit bijna halverwege het 3e seizoen met Arsenal. Eerst krijgen jullie samenvatting van seizoen 1 en 2. Daarna doe ik alvast een deel van het huidige seizoen. Vele geniale novelle makers hier lopen vaak in game, al stuk vooruit op hun novelle posts. Alleen dat is mij te lastig en niet mijn stijl Eindstand van seizoen 1: Spoiler Dat seizoen werden we 2e met 93 punten en haalde we de halve finale van de CL, waar we behoorlijk zuur verloren van Bayern Munchen. Ook scoorde we maar liefst 105 goals. Het mooie en knappe aan dit 1e seizoen is, dat we in de PL geen enkel thuisduel verloren! Eindstand seizoen 2: Zoals je hieronder kan zien, werd er in seizoen 2 veel meer verloren en minder gewonnen. Wel stond er tegen over dat we de CL finale haalde naar oa Inter en Besiktas geslacht te hebben(die teams wonnen van City en Liverpool en ronde erna gingen ze er tegen ons kansloos vanaf) Alleen die CL finale verloren we helaas dik verdiend met 3-0 van PSG. Spoiler Alvast de transfers van seizoen 1 , 2 en 3: S1: Spoiler S2: Hierbij moet ik nog even vertellen dat Davies, Enzo en Diomande pas vanaf seizoen 3 gingen spelen(zoals vele ongetwijfeld al weten, handel ik vaak ook al tussen mei en juni, wanneer het seizoen pas net afgelopen is). Spoiler S3: Spoiler Alvast wat ''richtlijnen''/''doelen''/''missie,visie'' * Ik zal beknoptere updates geven tov vroeger, waarbij ik zelf vooral niet teveel tijd kwijt bent, en jullie snel door kunnen naar andere top novelle's. * We zijn overgenomen door hele rijke Chinese eigenaren die willen dat we highly rated profile players aantrekken, dus er zal en is al voor veel geld spelers gekocht en verkocht. * Ik zal het afwisselen met zo nu en dan interviews, en misschien wie weet, dingen die ik nog nooit eerder gedaan heb. * De focus ligt niet per se op de jeugd maar ik haal wel vooral jonge spelers die wereldtoppers kunnen worden en gaan niet verkopen om verkopen. Ter illustratie hebben nog steeds Saka, Odegaard en Martinelli en qua jonge mogelijke wereldtoppers hebben we oa Roony Bardghji , Evan Ferguson en Benjamin Sesko gehaald. * Ik ga voor een lange adem novelle met dit Arsenal en FM24 ik wil zoveel mogelijk prijzen winnen, het kan wel even duren. Ik blijf doorgaan zolang ik in dienst ben en alleen stoppen als ik daadwerkelijk ontslagen word. Bij de volgende update oa: Huidige selectie nu in seizoen 3, de stand & meer. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Tim Windt @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit de mentions, laat gerust weten, geen enkel probleem. Wil je mention en sta je er niet tussen , heel fijn! @rich ruzzian 30 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Veel succes bij Arsenal, maar mij mag uit de mentions laten in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Veel succes verder bij Arsenal, je mag een tag geven. De prestaties in de eerste 2 seizoenen zien er prima uit. Wat vooral opval zijn de achterlijke bedragen voor in mijn ogen niet perse de beste spelers. Benieuwd wat je in het tweede seizoen klaar kunt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Lets goooo Karel! Wat een kneiter van een transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Succes met Arsenal. Dat je nu meer succes mag behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Dat zullen weer heerlijke transfers worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Pure huidige spitsen en ex-spitsen van Arsenal onder de loep en vergeleken met elkaar! Alvast excuses, ik ben van gedachte veranderd. De post hierna wordt de planning die onderaan, de eerste post staat. Nu neem ik de huidige spitsen onder de loep tov elkaar en de oude spitsen , die reeds laatste 3,5 seizoen verkocht zijn. 1. Vergelijking Benjamin Sesko vs Gabriel Jesus Benjamin Sesko: Spoiler Benjamin Sesko kwam in seizoen 1 voor om en nabij 142 miljoen euro naar Arsenal. Screen profiel/attributen Benjamin Sesko Spoiler Benjamin is dit seizoen tot dusver tot 5 goal in 6 duels CL gekomen(1x als invaller), 7 goals in de PL in 10 duels basis(6x als invaller). Vorig seizoen kwam hij tot 22 goals in de PL en 6 assists in de PL in 28 duels basis en 6x als invaller, en tot 3 goals in de CL in 5 duels basis(5x als invaller). In seizoen 1 kwam ie pas in de winter en toen tot een verdienstelijke 6 goals in 15 duels. History: Spoiler In 3 jaar tot dusver heeft Sesko in 65 officiele duels 35 goals gescoord voor Arsenal. Gabriel Jesus In 2023/2023 seizoen verkochten we Jesus 81 miljoen euro aan Real Madrid. Bij ons kwam hij tot 5 goals in de PL in 11 duels basis(5x invaller) In zijn gehele Arsenal carriere hier in FM, tot 16 goals in 42 duels. Bij Real heeft hij dit seizoen 6 goals en 2 assists in 17 duels basis(0x invaller) en in de CL 1 goal in 4 duels basis(0x invaller). Spoiler Attributen/profiel Gabriel Jesus: Spoiler History: Spoiler Conclusie uit deze vergelijking/''battle'': Met 35 goals in 65 duels heeft Sesko in 53,8% van alle Arsenal duels gescoord. Met 16 goals in 42 duels is dit percentage voor Jesus slechts 38%. Wel werd er natuurlijk 142 miljoen euro voor Sesko betaald en 53 miljoen voor Jesus en doorverkocht voor 81 miljoen. 142 miljoen /35 goals is 4 mljoen per goal. Dus zelfs ook hier komt Sesko er beter uit want 53 miljoen /16 goals is 3 miljoen per goal. Tot slot voor Real in alleen officiele duels heef Jesus 28 goals in 66 duels.Dat is een goal in 42% van zijn duels daar, lager nog dan zowel Sesko als zijn eigen percentage bij Arsenal. Sesko kwam bij Salzburg tot 21 goals in 55 duels das 38% Nu echt tot slot tot slot; Een attributes vergelijken tussen de twee spitsen: Spoiler Op technisch en mentaal gebied wordt Sesko hier geslacht door Jesus, op fysiek is het wel gelijkwaardig. Hoe je het ook went of keert in vrijwel alle opzichten komt Sesko beter uit de bus dan Jesus. 2e en laatste vergelijking/battle Evan Ferguson vs Eddie Nketiah Evan Ferguson: Spoiler Eddie Nketiah: Spoiler Comparisson attributen Ferguson vs Nketiah: Evan Ferguson kwam in 2024/2025 voor 99 miljoen euro naar Arsenal, Eddie Nketiah werd in 2025/2026 voor 38 miljoen euro aan Manchester United verkocht: Op atttributen is het nu wel voor de huidige Arsenal spits vs, ex Arsenal spits, duidelijke winst voor de eerste van de twee. Maar is het qua rendement ook zo? Evan heeft dit seizoen in de PL 16 goals 2 assists in 14 duels basis(3x invaller) en 4 goals 1 assist in de CL in 2 duels(4x invaller) Eddie heeft voor United 3 goals in de PL in 4 duels basis(8x invaller) Spoiler History Ferguson: Spoiler Vorig seizoen kwam Evan tot 17 pl goas in 25 duels basis 9x als invaller, nu heeft ie er al 16 in 14 duels basis en 3x invaller. Vorig seizoen kwam Evan tot 8 CL goals in 12 duels. Ik bespaar ons aller de moeite net als Sesko heeft Ferguson wat gekost maar is een vooruitgang en behoorlijk ook tov Eddie Nketiah met alle respect. Tot slot introduceer ik een laatste (huidige) Arsenal spits: Spoiler Spoiler Attributen /profiel Victor Oshimen: Spoiler History: Spoiler Victor Oshimen kon ik in FM 23 en 22 vaak niet eens verkrijgen en aankopen voor 100-250 miljoen plus. Geloof het ,is echt waar, hier is hij GRATIS naar ons Arsenal gekomen. Ik hoorde alleen toen we er in januari mee bezig waren, dat Real en Chelsea ook interesse hadden, salaris zat toen rond 15 miljoen dollar , hebben we opgehoogd naar 20,6 miljoen euro per jaar. Oshimen heeft in de PL voor ons in 11 duels basis(0x invaller) 2 goals en 3 assists. In de CL 3 goals en 2 assists in 3 duels basis(2x invaller). Dit waren de meest toonaangevende spitsen en echt ''pure'' spitsen die we hebben. We spelen in formatie met 2 spitsen basis de backups , volgens squad planner achter dit super trio zijn : Martinelli, Abada en Yamal. Ik ben best lang met deze post bezig geweest, ik ben 3 weken lang weggeweest, mag ik jullie wel eens 'verwennen' , zoals vele zeggen novelle doe je vooral voor je zelf hier Dit was het dankjullie wel voor jullie lezen, tijd, comments en likes. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Tim Windt @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit de mentions, laat gerust weten, geen enkel probleem. Wil je mention en sta je er niet tussen , heel fijn! @rich ruzzian DGremlin: Bedankt, heb het gelijk al aangepast, goed dat je aangeeft. Tim Windt: Dankjewel man, dat zijn en waren ze ook, thnx! Keeza: Thnx maat thnx en zijn zeker kneiter transfers hahaha delichris: Thnx maat thnx, hoop het ook doe mijn stinkende best Djurovski Thnx man, thnx bro. 16 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 In eigen land nog geen kampioen maar dat is ook niet makkelijk. In de CL al ver gekomen. Kwestie van tijd voor je de prijzen aaneen rijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Leuke vergelijkingen hoor. Je hebt met Ferguson een goede spits in huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) Pas 22 duels maar Arsenal raast als een Orkaan door de PL heen, nu zaak het volhouden! Dit seizoen doet Arsenal het fenomenaal in de PL, tot dusver! We begonnen met 11 zeges op rij , toen werd er helaas verloren thuis van aartsrivaal Spurs. Tijdje later werd er onterecht met nodige geluk 2-2 gelijk gespeeld uit bij Liverpool. Dat heeft tot gevolg Arsenal na 22 duels bovenaan staat met 20 zeges 1 gelijk en maar 1 nederlaag 70 goals al gescoord, en pas 11 goals tegen. Aantal erg mooie zeges waren oa 4-0 op Manchester City thuis, toen het 1-0 stond, Cancelo dik verdiend rood kreeg en het dus nog 4-0 werd, 1-5 bij Leeds uit toen die nog 4e stonden, 2-0 thuis zege op United en meer. Maar een manager is natuurlijk niks zonder zijn spelers! Die doen het echte harde werk. Jullie hebben hiervoor, onze spitsen gezien, zometeen in veel minder detail, de gehele selectie oa op van jong> oud en assists. Verder zal ook de stand van de CL nog volgen, want ook daar gaan we lekker met een 2e plek na 6 duels met 5 winst en 1 nederlaag(4-1 uit bij Ajax), daar staat tegenover er thuis van Bayern 5-3 werd gewonnen oa en 4-1 thuis op Atletico Madrid. Na de 3-1 ging ik verdedigend spelen tegen Atletico Madrid, en dan merk je echt hoe apatisch die ploeg is, als ze zelf het spel moeten maken. Stand PL: Spoiler Stand in wat meer details: Spoiler Schema: Spoiler Schema screen 2: Spoiler Schema/uitslagen CL tot dusver: Spoiler Stand CL: Veel mensen online en op dit forum zijn geen voorstander van de ''nieuwe'' CL opzet, ik ben er 100% fan van haha Ik vind het al heellang genieten. Buiten onze eigen prestaties geniet ik ook van de ''uit'' schieters en ''overachievers'' zoals Kopenhagen dat dit seizoen, tot dusver 4e staat met 4 winst 2 gelijk en 0 verlies. Spoiler Statistieken/selectie overzicht en meer: Selectie gesorteerd op leeftijd van jong naar oud zoals gezegd; Wat ik hier ga vertellen is dat we met gemiddelde leeftijd van 23.83 jaar, een erg jonge selectie hebben. Yamine Lamal en Ethan Nwaneri zijna allebei 18, waarvan die 2e af en toe speelt en die 1e heel vaak al, en veel goals en assists al weet mee te pakken. Daarnaast hebbben we 9 spelers tussen 20 en 22 jaar oud oa Roony, Wanner, Tel, Rico Lewis en meer. Verder hebben we 9 spelers die wat ouder zijn namelijk 26 jaar Diogo Costa, Bastoni, Oshimen 27 tot Dennis Praet 31 jaar(die speelt nooit in de PL hooguit beker duels soms), die voor de nodige ervaring en of mentorschap zorgen, in een verder piepjonge selectie. Waarvan Costa, Odegard, Bastoni en Oshimen gewaardeerde spelers zijn, die regelmatig in de basis staan. Spoiler Spoiler Selectie gesorteerd op assists: Hier is de top 3) 1 Odegaard 10 assists 2 Roony 9 3) Sancho 9 Spoiler Transfers: Ik speel de optie ''Real World' dat betekent heb ik al 3,5 seizoen gemerkt, veel spelers helaas niet tussen de transfer history komen.... Gabriel Martinelli heeft een 5 ster CA en PA maar hij vond dat hij te weinig speelde, dus mocht hij vertrekken. Er kwamen echter alleen loan deals van PSG en Atalanta wat ons via Mandatory Future Fee's miljoen of 80 zou opleveren maar Gabriel weigerde ze allemaal, hij was blij om te blijven. Ik vond dat goed onder voorwaarde met squad status Impact Sub, meneertje klaagde immers over speeltijd, wou weg, kon hij weg, zegt ie nee. Ja sorry maar dan heb je weinig inbreng meer. Wat wel doorging: Uit: Declan Rice was ontevreden dat hij weinig speelde hij is voor 105 miljoen Manchester United verkocht. Dit had tot gevolg dat Odegaard nieuwe Kapitein werd, en Bastoni de Vice Captain. Kai Havertz scoorde en assiste in seizoen 1 voor Arsenal onwijs veel. In seizoen 2 had ie amper nog wat qua rendement, waardoor ik als manager besloot hem in seizoen 3 nergens voor in te schrijven. Hij is voor 75 miljoen euro aan Real Madrid verkocht. Raphinha heeft inclusief een uitleen periode naar Real Madrid 30 duels voor Arsenal gespeeld en kwam tot 4 goals, hij is is verkocht voor 57 miljoen euro aan Brentford, een royale winst op zijn 22.5 miljoen euro aankoopprijs van Barcelona. Verder oa nog Trossard 45.5 mijoen aan Barcelona verkocht en Hortha 36 miljoen aan Westham. In: Chelsea reject's Moises Caicedeo kwam in januari voor 105 miljoen euro, verlies voor Chelsea op hun 124 miljoen aankoopprijs. Hij komt hier oud ploeg genoot Enzo Fernandez tegen, die van de zomer al kwam voor 84 miljoen euro en die Chelsea 120 miljoen had gekocht . Enzo is getekend met belofte van Impact Sub en met 5 goals en 1 assist in de PL in 11 duels basis en 8x als invaller, doet hij het nu al erg goed. Ter vergelijking Enzo had 81 duels nodig bij Chelsea om tot 11 goals te komen. Verder kwam meest recente nog Matthys Tel van Bayern voor 16.25 miljoen en is Rico Lewis voor 50 miljoen van City gekomen. Hier een screen van degene die wel op de screen van de history staan: Spoiler Dit was het weer! Bedankt voor het lezen/kijken, jullie reactie's en de eventuele like(s). @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Tim Windt @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit de mentions, laat gerust weten, geen enkel probleem. Wil je mention en sta je er niet tussen , heel fijn! Thomassje123: Thnx maat thnx , hoop het ook ja. Ja de CL gaat sneller, beter maar gelukkig gaat het tot dusver dit seizoen in de PL fantastisch. delichris: Thnx maat hnx idd ja. @rich ruzzian 16 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Wat een transfers zeg! Zou ik screentje van je dynamics mogen? Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 Zojuist zei Arezo: Wat een transfers zeg! Zou ik screentje van je dynamics mogen? Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Dankjewel!! Jij altijd Paul Spoiler Spoiler Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Dit gaat lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Dit ziet er goed uit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Je gaat als een speer man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Je staat er geweldig voor in de competitie. Heel erg mooi dat je zo goed kan beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Auteur Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) 22!! Welkom bij weer een update! De titel is 22!! met twee uitroeptekens, omdat Arsenal record heeft verbroken, en 22 duels op rij heeft gewonnen, in alle competities! Veel plezier , alvast bedankt voor het lezen, jullie tijd, aandacht , reacties en eventuele likes. Aan einde van post ga ik in op alle reacties, op de vorige post. Ik heb twee wedstrijden als screenshot Arsenal-Liverpool en Arsenal-Aston Villa Carabao Cup finale die ik wel in detail enigezins bespreek. Wedstrijden: Arsenal-Liverpool 5-2: Tegen Liverpool kwamen we 0-2 achter door goals van Thuram en Szobszlai. Vlak voor rust maakte Oshimen nog de 1-2. Ik sprak de spelers, in de kleedkamer motiverend aan. Of ze geluisterd hebben?! Ja enorm!! Na rust scoorde Oshimen nog 2x voor een hattrick, en invaller Sesko voor de geblesseerd afgevallen Ferguson, scoorde ook 2x. Heel het team was al redelijk/goed maar Victor Oshimen en Benjamin Sesko speelde de sterren van de hemel. Een zege die ik nooit meer ga vergeten, 0-2 achter thuis tegen Liverpool en nog 5-2 winnen. Spoiler Carabao Cup Finale: Arsenal-Aston Villa 3-1: Spoiler Twee goals van Oshimen en eentje van Sesko bezorgde Arsenal verdiend de Carabao Cup, Pavlidis redde de eer voor Villa. Dit is minste belangrijkste prijs van het seizoen, wel eentje die Arsenal al jaar of 30 ofzo niet meer had gewonnen. En zoals maat van me zegt 'en door' CL: Hebben we Atalanta Bergamo geloot, we spelen eerst uit. City ging weer in de tussenronde ten onder, nu thuis na penalty's tegen Marseille, en vorig seizoen al tegen Besiktas. Wedstrijdschema: Alleen maar groene bolletjes!!! Gaat werkelijk fantastisch. Spoiler Resterende schema: Met Westham en United uit, en City laatste speeldag uit, is het schema wel pittig. Aan de andere kant, we hebben nog steeds heel het seizoen geen uitduel verloren, alleen 1 gelijkspel bij Liverpool uit 2-2. Spoiler Stand: Liverpool-City werd 0-0 Dat betekent dat met nog 10 duels te gaan, onze voorsprong op City en Liverpool maar liefst 12 punten is. Onze enige PL nederlaag dateert van 21 november thuis tegen Spurs. Ik zeg nog niet dat we er al zijn, voor de titel maar we zijn wel absoluut de nummer 1 favoriet met al 26 zeges na pas 28 duels. Spoiler Uitgelichte speler: Evan Ferguson: Evan Ferguson heeft al 20 PL goals voor ons gemaakt, 4 in de CL en 4 in de Fa Cup. Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. delichris: Thnx maat, ja gaat heel lekker djurovski: Thnx maat helemaal met je eens Thomassje123: Thnx maat viind ik ook ElMarcos: Thnx maat thnx, zeg dat ja Arsene: Natuurlijk maatje, is het ok dat je mention krijgt, welkom. Wat leuk dat jij ook met Arsenal speelt 18 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Gaat geweldig!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Dit gaat lekker hoor. Zal dan eindelijk je titel met Arsenal er gaan komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Leuk hoor, ik ben ook met Arsenal begonnen dus leuk om jouw prestaties en transfers te volgen. Als het ok is wil ik ook wel een mention. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2023 Auteur Share Geplaatst 18 november 2023 Uitgeschakeld door Ac Milan in kwartfinale CL, beker halve finale verloren bij Forest. Dat alles doet er niet, we zijn kampioen geworden uit bij Spurs!!!! Welkom bij weer een nieuwe update!! We zijn kampioen geworden na 33 speeldagen, uit bij de aartsrivaal Tottenham Hotspurs!! Echt super blij mee, dat maakt mislopen van halve finale CL en finale Fa Cup, meteen direct goed voor mij! Ik ben echt intens en blij we kampioen geworden zijn, en dan uit bij Spurs dat we thuis verloren... Dat geeft de volgende huidige stand: Spoiler We zijn kampioen geworden met tot dusver 102 goals mee en maar 17 tegen. Aangezien we geen CL en beker duels meer spelen, gaan we proberen ook de laatste 5 duels, allemaal te winnen, met meer roulatie opties te spelen. Zou echt heel gaaf vinden als we heel dit seizoen uit ongeslagen kunnen blijven, de motivatie zal wel iets minder scherp zijn, nu de titel al binnen is, we /jullie/ik gaan het zien. Schema: Spoiler Onze ongeslagen reeks in alle competities, is door Forest FA Cup en Ac Milan helaas ten einde gekomen, wel zijn we nog altijd 21 duels in de PL op rij, ongeslagen. De eerder genoemde vraag,herhaal ik nog even, gaat ons lukken om ook Chelsea , United en City uit te overleven? Ik zou leuk vinden voor de stats, als niet gebeurt ook niet erg, is mijn beste PL seizoen ooit voor mijn gevoel/beleving. Spoiler CL: Ac Milan-Arsenal 2-2: Spoiler Arsenal - Ac Milan 1-2: Spoiler Enige ik hier nog over wil vermelden ik vond ons zeker in de return vele malen beter. Alleen invaller Diomande liet zich vlak voor tijd kaas van brood eten, Chuckweze pakte de bal af , kon alleen op keeper Costa af en scoorde. Fa Cup: Halve finale: Nothingham Forest- Arsenal 1-0: Spoiler Transfers: Spoiler Nadat we hele tijd terug al geplaatst voor de CL waren kregen we al nieuw TB van 145 miljoen. Gavin Buzunu komt voor maar maximaal 27,5 miljoen van Celtic over, met Costa hebben we al 1 sublieme keeper en met Henderson degelijke keeper, maar ik vind het niet erg om 3 prima-tot erg goede keepers te hebben. Voornaamste reden dat ik Gavin Buzunu nu gekocht heb, omdat ik hem heel vaak voor duurdere prijzen vindt in eerdere saves, en ik niet wil hij in handen van Spurs, City, United of andere concurrenten valt. Lorran is een wonderkid die ik zag staan bij bekendmaking beste wonderkids , waar onze speler Yamin Lamal 1e werd. Hij wordt eerst nog terug uitgeleend aan zijn oude club FLA maar de 19 jarige winger hebben we voor zijn release clausule van 18.5 miljoen gekocht. Lorran is een winger en of spits. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Tim Windt: Dankjewel gaat het idd ja, kampioen geworden jeej! delichris: Thnx, jaa zeker! Arsène : Thnx vriendje, natuurlijk kan en mag dat, fijn dat je dit volgt, ik ben ook benieuwd hoe met jouw Arsenal gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Gefeliciteerd met de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Gefeliciteerd @Kyrill lekker ook bij spurs uit Zonde van de CL, maar dan die volgend seizoen maar winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 De titel daar halen is wel heerlijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Bij de grote aartsrivaal de titel halen is een sprookje dat uitkomt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten