Kyrill Gepost December 2, 2023 Author Share Gepost December 2, 2023 Oktober was een goede maand(met alleen goal tegen, toen ik zelf niet speelde) PL: Wedstrijden: Arsenal-Brentford 2-0: Brentford had al 7 duels op rij verloren, dat was te zien. Ze kwamen tot 0 schoten op doel en uberhaupt 0 schoten. Voor ons scoorde Ferguson en Gavi. Spoiler Liverpool-Arsenal 0-0: We kwamen tot 0 schoten op doel, toch een xG van 1.21 dat kwam omdat we 2-3 hele grote kansen hadden in de 16 van Liverpool na goed hoog druk zetten, oa Schjelderup schoot naast. Liverpool had maar liefst 7 schoten op doel en wist gelukkig niet te scoren. Spoiler Schema: Vorige update moest het laatste duel van september nog gespeeld worden, nu heb je een duel extra, van november erbij. Spoiler Stand: CL: Wedstrijden: Angers- Arsenal 0-6: Oa door hattrick van Ferguson en goal van ieder Nwaneri en Sesko wonnen we met 0-6, bij de nummer 4 van de Ligue 1, van vorig seizoen. Mosquera van Angers kreeg na 49 minuten terecht rood, toen stond het ook al 0-3. Spoiler Juventus-Arsenal 1-1: Juvntus was beter , het werd 1-1 door goals van Lewis en Chiesa. Toch zijn we blij met dit punt, na 3 uitduels in de CL hebben we daar al 7/9 punten gepakt, en met Juventus en Bayern Munchen uit oa, zijn dat zkr niet de minste tegenstanders! Spoiler Stand(PL en CL samen): Inmiddels in de PL omhoog gerukt naar plek 7 met 4 puntjes achter nummers 3 en 4, Spurs en Southampton nog maar. In de CL met pas 1 thuis duel gespeeld, na 4 duels, mogen we zeer tevreden zijn met plek 3 en 10/12 punten. Spoiler Screens(selectie/financieen) Selectie gesorteerd op asssists Hier vallen Schjelderup 5 assists, Gaya 4 en Vlasic 4 assists al enorm op. Vooral fijn omdat 2/3 die spelers gratis naar ons gekomen zijn namelijk Gaya en Vlasic. Spoiler Financieen: Inkomsten: Onze inkomsten zowel dit als vorig seizoen. Dit seizoen 684 miljoen tot dusver en vorig seizoen 1,48 miljard. Spoiler Uitgaven: Onze uitgaven zijn dit seizoen 645 miljoen wat betekent, we dit seizoen tot dusver 40 miljoen winst draaien. Vorig seizoen waren de uitgaven 1,42 millljard, maakte we dus ook lichtelijke winst, alleen kleiner dan dit seizoen. En met 200 miljoen TB en van plan, komende winter transfer window, weer niemand te gaan kopen, hoop ik de winst in stand te houden. We zijn aan het einde van de zomer, transfer window wel 2 linksbuitens kwijt geraakt, die verkocht zijn. Het plan is in ieder geval niemand aan te kopen, is ook voor iig klein deel afhankelijk of wel of niet gedwongen gaan worden nog spelers te verkopen in januari, ik ben het in ieder geva niet van plan. Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. djurovski: Thnx klopt idd, inmiddels hebben we wel goede PL periode achter de rug glennix: Thnx man!! delichris: Thnx vind ik 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 2, 2023 Share Gepost December 2, 2023 Nog even flink aan de bak om weer mee te doen voor de titel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 2, 2023 Author Share Gepost December 2, 2023 11 minuten geleden zei delichris: Nog even flink aan de bak om weer mee te doen voor de titel. Normaal wacht ik tot volgende update. Wil /ga hier nu op reageren, totaal niet dat ik vind of moet verdedigen /verantwoorden... Maar om te zeggen ik persoonlijk doel heb dit seizoen, de CL te winnen. Daarnaast hoef ik voor mezelf ook niet weer kampioen te worden (en bestuur heeft me dan ook CL kwalificatie gegegeven dit seizoen, vorig seizoen wel kampioen worden), is leuk als lukt voor 3e seizoen op rij, maar veel liever win ik de CL, met PL ergens in de top 4. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 4, 2023 Share Gepost December 4, 2023 Gewoon voor beide gaan Karel! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 4, 2023 Author Share Gepost December 4, 2023 (edited) Met de al besproken maand oktober erbij, Arsenal nu 3 maanden op rij ongeslagen in alle competie's op 1 CL nederlaag uit bij Ac Milan na. Staan halverwege 3e, en doen zelfs weer mee om de titel. Achterstand op City en United is flink minder geworden! Welkom bij weer nieuwe update, is vooral grote goede nieuws show. Sinds oktober hebben we 18 duels gespeeld, daarvan was de enige nederlaag in de CL uit bij Ac Milan 2-0. Verder zijn er in die 3 maanden oktober, november en december 12 zeges gepakt en 5 gelijke spelen maar. Zelfs als ik op vakantie ga in de Carbao Cup kwartfinale tegen Liverpool(in de hoop dat we eruit gaann liggen), wordt er nog met 3-0 gewonnen door mijn assistent PL: Wedstrijden: Leeds- Arsenal 2-3: Hier wonnen we uit met 2-3, na 2-1 achtrer door goals van Sesko twee maal en Yamal eenmaal. Maar wacht maar tot ik het thuisduel tegen Leeds bespreek, dat is en was nog veel indrukwekkender. Spoiler Nottingham Forest- Arsenal 0-2: Door goals van Gavi en Schjelderup won Arsenal hier verdiend met 0-2. Wat wel opvallend is/was, dat dit pas onze 2e PL uitzege was, sinds de zege op speeldag 1 uit bij Bristol City 1-3. Spoiler Arsenal- Leeds 6-1: Sesko mistte een strafschop in de 2e helft. Toch kwam hij maar liefst tot 3 goals en 2 assists en een 10.0 Ook werd hij verkozen tot Premier League Player of the Week. Verder scoorde oa nog Roony en Schjelderup. Andreas kwam tegen Leeds naast een goal, ook tot maar liefst hattrick van 3 assists. Klinkende zege van de nummer 3, thuis op de nummer 14 van de PL. Spoiler Het bericht/bewijs Benjamin Sesko Player of the Week was geworden: Spoiler Chelsea- Arsenal 2-2: Voor Arsenal scoorde Yamal en Bardghji en voor Chelsea Washington en Callagher. Onze xG was maar ietsjes hoger maar we hadden veel lmer schoten op doel dan onze rivaal, 13 om 8. In iedergeval niet verloren, voor mij persoonlijk voelt het als een teleursteling we hier geen 3 punten pakte. Spoiler Arsenal-Aston Villa 2-1: Door tactische omzetting kregen we na lange tijd weer een goal tegen. Zal ons een zorg wezen we wonnen met 2-1 van VIlla, terwijl zij vele malen beter waren. Spoiler Schema: Spoiler Resterende schema: Januari brengt ons maar liefst 9 duels, waarvan op papier iig Norwich City duel 7 uit de nummer 8 van de PL, en duel 9 United uit de nummer 1 van de PL, de meest moeilijke/lastigste duels. Het bestuur, de spelers, de fans en de manager zelfe hopen de nagenoeg ongeslagen vorm van de laatste 3 maanden, door te zetten in januari, maar misschien lukt dat niet. Spoiler Stand: Inmiddels staat Arsenal ''gewoon'' weer 3e met evenveel punten maar duel minder dan nummer 4 Southampton. De achterstand op koploper United is nog maar 8 punten, met een duel minder gespeeld voor Arsenal! Spoiler Erg mooi en statisfying om te zien dat Yamal een seizoensrating in de PL van 7.46 tot dusver heeft en 2e staat achter Haaland. En dat Schjelderup 3e staat met een 7.42 en bovenaan het assists klassement met nu al 9 assists. Dat doet mij als manager deugd en ben ik erg blij mee. Verder hebben we het in de PL helemaal op de rit, we kwamen van plek 12 ofzo en staan 3e, en kan nog meer worden. CL: Ac Milan- Arsenal 2-0: Onze enige nederlaag sinds oktober. De zege was terecht maar zelf waren we ook niet slecht. We staan momenteel 6e in de CL met 4 winst 1 gelijk en 1 verlies. En dat is zeer knap te noemen, met alleen in de groepsfase/phase alleen nog Hapoel Beer Sheeva en Midtjaland thuis, gaat dat ook 6/6 worden kan ik iedereen garanderen en beloven. Dat zal betekenen we met 19 punten na 8 duels gaan eindigen, en dat zal meer dan zat zijn voor een plek in de top 8, en zo doende dit seizoen lekker wel de tussenronde van de CL, overslaan. Spoiler Arsenal-Leipzig 5-2: Door hattrick van Ferguson en goals van Sesko en Yamal won Arsenal met maar 5-2 van Duitse team RB Leipzig, voo hun scoorde Seiwald en Openda. Spoiler Uitgelichte speler: Andreas Schjelderup. Andreas is vooral van spelen op de linkerkant/vleugel/flank en als het nodig is centraal, hem rechts neerzetten is geen optie en kan hij totaal niet. Hij valt naast wat eerder allemaal al genoemd is, ook op met 17 voor dribbling , 17 voor vision en 17 voor fist touch. Spoiler 6 goals al en 11 assists in alle competities. Een 7.42 average rating in de PL en hij heeft voor zijn contributie minder duels nodig gehad dan Evan Ferguson. Seizoenstatistieken halverwege seizoen 5: Selectie gesorteerd op doelpunten: Hier staan Evan 17 goals en Benjamin 13 goals op plek 1 en 2 van onze selectie. Spoiler Selectie gesorteerd op assists: Hier staat Andreas 1e met 11 assists in alle competitities. Spoiler Selectie gesorteerd op average rating halverwege het seizoen: Hier is de top 5: 1) Ferguson 7.47 2) Schjelderup 7.44 3) Sesko 7.42 4) Yamal 7.31 5) Bardghji 7.21 Spoiler Tot slot: Ondanks maar liefst 200 miljoen beschikbaar aan TB zie ik net dat we dit seizoen tot dusver 729 miljoen euro kosten hebben , helaas al maar liefst 754 miljoen euro aan uitgaven. Het plan is dan ook komende januari-transfer window: Vrijwel geen spelers noch te kopen noch te verkopen. Als iemand verkocht wordt, misschien huur spelers terug halen bv Miles-Lewis Skelly. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Keeza: Thnx maat, ja je hebt gelijk. En we hebben nu bewezen wat hier te zien is in deze post, dat we dat ook kunnen!! Spoiler Edited December 4, 2023 by Kyrill 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 4, 2023 Share Gepost December 4, 2023 Je blijft lekker presteren en als het financieel zo zwaar gaat, dan snap ik de keuze om gewoon even de hand op de knip te houden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 4, 2023 Share Gepost December 4, 2023 De comeback is ingezet! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 4, 2023 Share Gepost December 4, 2023 Het loopt heerlijk momenteel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 4, 2023 Share Gepost December 4, 2023 Gaat erg goed maatje. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 6, 2023 Author Share Gepost December 6, 2023 (edited) Kwartfinale CL bereikt, in de PL is het helaas al heellang echt kut met peren. We zitten nu op 9 maart 2028 PL: Manchester United-Arsenal 1-0: We verloren terecht(ook United was niet heel goed) met 1-0 door een goal van Garnacho. Spoiler Arsenal-Nottingham Forest 3-4: Ja ik weet het , 415 is een risicovolle en aanvallende formatie. Maar we spelen het al bijna 6 jaar/seizoenen. Dat we dan met xG van 5.02 en 8 schoten op doel, tov 6 schoten op doel en xG van maar 2.30 met 3-4 thuis van Forest verliezen, vind ik nog steeds regelrechte schande, we zijn beroofd. Maar goed Dragowski speelde nou eenmaal helaas stukken beter dan Dean Henderson. Spoiler Brighton-Arsenal 1-3: Door 2 goals van Odegaard en een goal van Gavi won Arsenal met 1-3 bij laagvlieger BHA. Voor Brighton scoorde Adingra. Spoiler Schema: Januari was voor Arsenal nog behoorlijk ''goede'' maand met maar liefst 7 zeges en slechts 2 nederlagen(wel helaas thuis tegen Liverpool, en uit bij United). Februari was daarentegen een regelrechte ramp voor Aresenal met maar 3 zeges, 1 gelijkspel en maar liefst 5 nederlagen. Spoiler Resterende schema: Spoiler Stand: Het gaat in de PL helaas bagger met/bij Arsenal. De ''snelste'' route naar CL kwalificatie, is de CL winnen, maar zover is het nog lang niet voor Arsenal, met uberhaupt eerst nog een kwartfinale te spelen, en we weten nog niet tegen wie. In de PL moeten iig alle zeilen bij worden gesteld en herstelwerkzaamheden verricht gaan worden. Spoiler CL: Ajax-Arsenal 3-2: Ajax begon erg sterk en stond al snel 2-0 voor door goals van Minteh en Bergwijn. Arsenal toonde veerkracht en maakte via Gavi en Sesko er 2-2 van. Kovalenko maakte nog de winnende 3-2, maar er is en was in ieder geval perspectief, voor de return, voor Arsenal. Spoiler Arsenal-Ajax 3-0: Bij rust stond het nog 0-0, in de 2e helft ging Arsenal goed los. Twee goals van Ferguson minuut 57 en 90+3 en eentje van Gabri Veiga rond minuut 81, zorgde ervoor dat Arsenal uiteindelijk klinkend 3-0 van Ajax wint, en door is naar de kwartfinale. Deze CL prestatie's zijn vele malen beter, dan het matige PL seizoen tot dusver. Spoiler Carabao Cup Finale: Ik wou dit toernooi, zo snel mogelijk eruit vliegen... Niets bleek minder waard. We schopte het tot en met de finale, die we met 4-3 na extra tijd van City verloren. Diogo Costa was zo slecht met een 6.2 ik hem eruit wisselde voor Dean Henderson. Arsenal had vele malen meer schoten op doel dan City, helaas veel lagere xG. Voor City scoorde oa Martinelli 2x en voor Arsenal Yamal en Oshimen. Spoiler Transfers: In: Er kwamen meerdere boden van PSG en Real Madrid op William Saliba. Allemaal niet onderhandelbaar , en ze voldeden niet aan onze vraagprijs voor Saliba van 112-117 mijoen euro. Hoogste boden waren hooguit 63 mlljoen, en die namen we dan ook geen seconde serieus. Om ''vooruit'' te spelen op een aankomende vertrek van Saliba(die kans is aannemelijk) want we hebben hem beloofd de CL te winnen, anderes gaat ie weg. Hebben we de Oekrainier Zabarnyi van onze ''dochter'/''affiliate'' club Bournemouth voor 46.5 miljoen aangekocht. We waren ook bezig met andere opties als bijvoorbeeld Ronald Araujo van Barcelona alleen zijn ''transfer som'' met 33.5 miljoen viel heel erg mee, alleen hij vroeg 34 miljoen salaris per jaar, voor 3 jaar lang contract en 20% van volgende verkoop. Dan zouden kosten al met al op 120 miljoen euro komen, en dat voor verdediger die bijna 29 is... Antonio Silva an Real Madrid en ex Benfica waren we ook mee bezig voor miljoen of 170, ik besloot zoals wel vaker ook daar voor terug te trekken, en de stekker eruit te halen. Zabarnyi heeft dan wel hoge transfersom maar zijn salaris is een schale 3.28 miljoen per jaar maar als impact sub. En wanneer we daadwerkelijk komende zomer Saliba al dan niet voor veel geld verkopen, hoeven we niet gelijk nieuwe CV/RB terug te halen, omdat we de Oekrainier al hebben dus. Screen attributen/profiel Zabarnyi: Spoiler Guillaume Restes de 22 jarige Franse doelman komt transfervrij over van Toulouse per 1 juli 2028. Daar staat wel tegen over dat hij salaris van om en nabij 14 miljoen per jaar bij ons gaat verdienen. Dat is meer dan Diogo Costa 12 miljoen zoveel en Dean Henderson 7 miljoen. Alleen Diogo Costa is laatste tijd helaas weer heel erg uit vorm en is ook lang geblesseerd geweest, en Bazunu heeft inmiddels al een goal of 60 om de oren gekregen, uit bij As Roma, on loan. Screen Restes: Spoiler Overzicht: Spoiler Uiteindelijk voor 207 miljoen gespendeerd en 303 miljoen ontvangen aan transfers. Maar met de optie Real World worden er helaas lang niet alle transfers weergeven, in deze history helaas. Speler uitgelicht: Helemaal niemand het gaat echt slecht op het CL succes tegen Ajax na! @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Bedankt voor de likes Arsene, Tim Windt en Mark Hughes, deze periode valt er helaas weinig te liken/leuk vinden pfff ElMarcos: Thnx maat thnx helemaal mee eens. Uiteindelijk alleen 1 speler voor nu gehaald, en eentje voor komende zomer Keeza: Thnx maat thnx, helaas is de goede streak van 14 duels op rij ongeslagen, thuis tegen Liverpool stop gezet, en wrd het als maar kutter. Djurovski: Thnx maat tjnx, helaas nu totaal niet meer glennix: Thnx maatje thnx, helaas nu dus ronduit kut Spoiler Spoiler Spoiler Edited December 6, 2023 by Kyrill 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 6, 2023 Share Gepost December 6, 2023 Zonde dat je zo her en der punten laat liggen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 6, 2023 Share Gepost December 6, 2023 Jammer van de competitie, maar positief is de winst van de Carabao Cup. En de transfers zien er ook goed uit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 6, 2023 Share Gepost December 6, 2023 Zonde dat je zoveel morst in de competitie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 6, 2023 Share Gepost December 6, 2023 Toch niet helemaal het seizoen wat je voor ogen had tot nu toe denk ik. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost December 7, 2023 Share Gepost December 7, 2023 Een minder seizoen bij de club, benieuwd hoe ver je het met deze vorm schopt in de CL. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 8, 2023 Author Share Gepost December 8, 2023 (edited) PL vreselijk seizoen, CL kunnen we trots op zijn PL: Vreselijk rot seizoen met 6e plaats, wel maar goal of 34-37 tegen maar amper 70 goals gescoord pfff Heel wat minder dan de meestal 100+ goals, van vorige seizoenen.... Deze update gaat dan vooral over de CL campagne.... CL: Spurs-Arsenal 5-2: Spurs won verdiend maar lichtelijk geflatteerd met 5-2 in het heenduel, van de Uefa Champions League, kwartfinale. Spoiler Arsenal-Spurs 6-1: In de return had Arsenal flinke tramontada op de been gezet, door maar liefst 6-1 te winnen. Hattrick Ferguson en hattrick Roony Bargdhji. Spoiler Arsenal- Real Madrid 3-0: Door twee goals van Sesko en goal van Ferguson won Arsenal in de halve finale het heenduel, met maar liefst 3-0 van Real Madrid. Spoiler In de return wisten we Real Madrid op 0-0 te houden, en dus gaat Arsenal naar de CL finale, tegen PSG! Spoiler Road to the Final Arsenal: Spoiler Road to the final PSG: Spoiler Finale: Geen Warren Zai-Emery en Mbappe bij PSG toch winnen ze 1-0 door goal van Ruben Neves. Pfffff PSG had iets hogere xG maar toch maar 2 schoten op goal, Arsenal had 4 schoten op doel. Wederom grijpen we naast de CL winst, dus dat betekent WIlliam Saliba zsm hopelijk voor hoge genoeg prijs, verkocht gaat worden. Spoiler Seizoensoverzichten/statistieken: Na de 6-1 thuis in de CL tegen Spurs huilde ik tranen van blijdschap, onze PL campagne met maar 6e plaats, en zelfs onder nummer 5 Norwich City eindigen, was iig figuurlijk om te huilen. In de FA Cup verloren we in de halve finale, na penalty's tegen Newcastle United. Sesko van Arsenal, was de enige penalty nemer die mistte.dju Spoiler Spoiler Spoiler Financieen: Inkomen: Spoiler Uitgaven: Spoiler Tot slot de CL awards /speler awards die Evan Ferguson gewonnen heeft: Spoiler Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Thnx voor je reactie, helemaal mee eens glennix: Thnx voor je reactie, ook die hebben we helaas niet gewonnen hahaha oops djurovski: Thnx voor je reactie vind ik ook, was echt een kut PL seizoen, slechste sinds de start van deze save pfff ElMarcos: Thnx voor je reactie idd nee zeg dat pff , echt kloten maatje. Had alle hoop gevestigd op de CL te winnen, maar al 2e verloren finale tegen PSG, in 5 seizoenen tijd/jaren pff Tim Windt: Thnx voor je reactie, verloren finale zo ver geschopt, helaas niet gewonnen pfff Spoiler Spoiler Edited December 8, 2023 by Kyrill 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 8, 2023 Share Gepost December 8, 2023 Jammer van de CL finale. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 8, 2023 Share Gepost December 8, 2023 Zonde dat je de CL niet wist te winnen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 8, 2023 Share Gepost December 8, 2023 Jammer dat je de finale van de CL verliest, maar toch ver geraakt. Hopelijk volgend seizoen beter in de competitie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 8, 2023 Author Share Gepost December 8, 2023 Drukke transferzomer, veel spelers van 19 of jonger gekocht, en spelers die eerder transfervrj kwamen, nu voor veel geld verkocht! En nieuwe PL seizoen is ook al begonnen!! PL We begonnen het PL seizoen met een 0-0 gelijkspel uit bij Forest, met een nieuwe taktiek/formatie die strikerless is. Onze xG was hoger maar we hadden helaas maar 1 schotje op doel. Spoiler Transfers: Ga er maar even goed voor zitten, er is genoeg te bespreken! In: Cavaghn Wiggett is een newgen CM/CAM die we voor zijn release clausule van 55 miljoen hebben gekocht van The Saints/Southampton. Hij onderscheidt zich nu al met zijn 20 jaar met oa 17 voor Stamina, 16 voor Natural Fitness, 16 voor technique en 15 voor vision oa. We zijn allemaal benieuwd wat Wiggett ons de komende tijd gaat geven/brengen. Spoiler Arnau Martinez: Is een Spaanse rb/cv en is voor miljoen of 12 overgekomen van rivaal Cheslea hij is 25 jaar oud. Spoiler Jordan Markall: Is een 18 jarige Engelse newgen en is speler voor dezelfde posities als Arnau Martinez. Arsenal betaald maximaal 13.75 miljoen voor hem aan Aston Villa. Spoiler Alessandro Borgia Is 19 jarige Italiaan en ook RB en CV net als twee heren hierboven. Hij is alleen voor veel meer geld aangekocht 68 miljoen van As Roma en zou meer speeltijd gaan krijgen dan de 2 hierboven. Hij gaat in de toekomst nog veel beter worden hopelijk. Volgens de reports is hij nu al 4e RB van de club achter Diomande, Lewis en White. Waarvan de nummer 1, vrijwel altijd als CV speelt en de nummer 2 regelmatig als LB. Andy Hardwood Is een 18 jarige newgen LB/WBL en is voor 11.25 miljoen van Kopenhagen overgekomen. Spoiler Nicolas Escobar Is een 19 jaar Argentijn en voor 19.75 miljoen maximaal van San Lorenzo overgekomen en daar is hij ook aan terug uitgeleend. Hij kan DM en CM spelen. Spoiler Ray Turner Is een 18 jarige newgen Engelse Spits/AMC en AMR en is voor 29 miljoen van Blackburn overgekomen met als afspraak,we een friendly tegen hun zouden spelen. Met voor als nog iig Ferguson, Sesko, Oshimen, Roony en Yamal voor hem eventueel in de spits, zal Ray niet direct al veel gaan spelen, de komende tijd. Spoiler Trevan Sanusi is 21 jarige ML/AML en Spits en is geleend van Newcastle als Important Player met optionele future fee van miljoen of 100. Spoiler Tot slot Geen screen maar Granit Xhaka inmiddels 35 is gratis teruggehaald van Bayer Leverkusen en Julian Rijkhoff is voor 10.25 miljoen gekocht van Dortmund maar speelt iig nog een seizoen, on loan back terug bij Dortmund. Uit: Gabri Veiga kon niet meer worden ingeschreven, kwam gratis van zandbak club en is nu voor maar liefst 63!! miljoen aan Real Madrid verkocht. Onze penningmeester knijpt zich warm in zijn handjes. Veiga was wel een geliefde kracht maar speelde in de PL vorig seizoen al vaker als invaller binnen de lijnen(18x) dan basis (12x) NIkola Vlasic kwam ook gratis kon ook niet worden ingeschreven en is voor maar liefst 32.5 miljjoen aan Feynoord verkocht William Saliba was onder de pretens 2e helft van het seizoen gebleven, we de CL zouden winnen. Dat is niet gelukt, middels een intermidair is hij voor 75-103 miljoen maximaal aan Real Madrid verkocht Met 187 duels alleen al in alleen officieele duels is en was iig in mijn save William Saliba absolute clubicoon! @Monty Verder is er oa Fabio Vieira die vorig seizoen in feite al nooit speelde 0 duels basis 2x als invaller, voor maar liefst 49.5 miljoen aan Real Sociedad verkocht, ook met behulp van een intermediair. is Inacio voor 38.5 miljoen(break even) verkocht aan Inter, Charlie Patino voor 23.5 mijoen aan PSV, Lorran vooraf afgesproken al voor 26.5 miljoen aan Lazio en tot slot is Jose Gaya al 33 inmiddels, die gratis kwam nu voor 26 miljoen euro maximaal aan een andere zandbak club verkocht. Overzicht: Dit nieuwe seizoen: Spoiler Overzicht eind vorig seizoen van de spelers die toen nog niet speelde en nu dit seizoen gaan spelen: Spoiler Onderweg: Jorrel Hato is onderweg maar WP beslissing komt helaas pas 10 augustus. Spoiler Overzicht financieen: Is pas 5 augustus maar hebben transfer budget van 232 miljoen opgebouwd , gaat wel nog 73 miljoen af voor Jorrel Hato. En dan houden we miljoen of 170 over, en gaat er niemand meer bijkomen, we kunnen ook vrijwel niemand meer inschrijven op Hato na. Spoiler MIslukte transfers: Dean Henderson heeft een club voor 49.5 miljoen afgwezen echt balen En Bazunu heeft Sociedad voor 22.5 miljoen afgewezen Selectie gesorteerd zoals die nu is op potentie: Spoiler Spoiler Eenmalige mention naar @Acquafresca heb je advies van vreemdelingen legioen ter harte genomen. NU vooral veel jonge Engelse spelers van 18-19 gekocht, en 18-19 jarige spelers in general @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Vind het ook erg jammer Djuro , Deli en Glennix. Zkr aangezien we nu in 6 jaar tijd voor het eerst EL voetbal gaan spelen, ipv CL voetbal. Hopelijk en ik denk het wel zkr vergroot dat onze kansen om ons 3e PL in 4 jaar tijd te behalen. Doel van bestuur is de EL winnen en dat moet ook gebeuren vind ik, en is niet onrealistisch na al een verloren CL finale. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 8, 2023 Share Gepost December 8, 2023 Leuke spelers gehaald 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 8, 2023 Share Gepost December 8, 2023 Leuke spelers gehaald, hopelijk kunnen ze snel goed renderen gezien hun jonge leeftijd, talent hebben ze i.i.g. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 9, 2023 Share Gepost December 9, 2023 Leuke speler gehaald. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 10, 2023 Author Share Gepost December 10, 2023 Intermezzo gesprek tussen managers van Arsenal & Bayern Munchen, en gesprek tussen huidige Arsenal spelers die ex Bayern spelers zijn & Bayern spelers die ex Arsenal spelers zijn! Matthias Dahm wilkommen aus Londen, es ist das wochende! Ich bin Kyrill Goosseff, das Arsenal manager! Matthis Dahm(MD hierna): (translator gaat aan, verder alles in Nederlands): Hoi Kyrill, ik weet wie je bent, dankjewel voor het warme welkom. We hebben al veel vuldig contact gehad en gehandeld tussen onze twee grote en mooie clubs Kyrill Goosseff(KG hierna): Ja haha dat klopt Bukayo Saka(BS hierna): Kyrill, ik mis jou en de spelers nog steeds! Maar bedankt dat je me verkocht heb, ik heb het hier in Beieren echt enorm naar mijn zin, en heb het onwijs naar mijn zin Alphonso Davies(AD hierna): Dat kan ik me voorstellen Bukayo het is erg leuk ja. Maar jij bent in ieder geval al een Arsenal icoon, we maken nog steeds grapjes in de kleedkamer; Herinner je die buitenspeler nog die altijd dubbele dekking had? Jurrien Timber(JT hierna): Laat me raden dan zeggen jullie ''geen actieve herinnering aan'' Matthys Tel(MT hierna): Hahahhaha ja dat dus haha AD: Nee zonder dollen Bukayo, je bent een legend. Er gaan hier serieus alleen maar positieve verhalen over je je hebt 231 duels gespeeld voor Arsenal, alleen al in officieel verband. Niks dan lof voor jou BS: Dankjewel dat doet me goed om te horen Jeremy Doku(JD hierna): Genoeg over Bukayo ik ben ook erg goede winger hahahah Iedereen tegelijk: hahahahha AD: Ja idd JD dat weet Bukayo zelf ook wel, maar kan geen kwaad om er af en toe bij stil te staan, Bukayo krijgt ook helaas in Duitsland soms veel kritiek BS: Dankjewel Alphonso BS: Ik ben blij met samenwerking tussen ons Jeremy, gaat lekker MD: Zoals je weet zitten wij net als PSG al 2 seizoenen achter Evan Ferguson aan. Wat is er voor nodig om hem (ook) naar Bayern te halen? KG: Hahahhaha ik ga geen getallen noemen maar heel veel geld en Jamal Musiala erbij overweeg ik het JT: Nein nein nein Kyrill niet Mussie hahahah MT: Hahahaha Jurrien zeg nooit nooit Andreas Schjelderup(AS hierna): Meneer Goosseff en Meneer Dahm, jullie zijn allebei heel anders, maar allebei gewedlige coaches. Ik had het bij Bayern onwijs naar mijn zin, maar het leven in Londen is ook goed voor mij. Ik ben wat meer kat uit de boom kijken, dan bijvoorbeeld mijn landgenoot Martin Odegaard, ik wil gewoon zoveel mogelijk dat mijn prestaties op het veld, voor mij spreken. MD: Nou Kyrill dan zit je met Andreas gebakken of niet, hij doet het echt heel erg goed. KG: Ja inderdaad zeg dat, nee maar oprecht AS ga zo door, je bent heel erg goed bezig. BS: Was weer gezellig, dankjewel iedereen. IK ben blij even terug te zijn in Londen, we gaan morgen in Liverpool met degehele Bayern en Arsenal selectie gezellig uit eten, en dan keren wij weer terug naar Duitsland *Worden veel knuffels gegeven en box-es en dans-moves en het gezamenlijk eten blijkt een groot succes te zijn @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. djurovski: Thnx man!! glennix: Thnx man! delichris: Thnx man! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 Een leuke update hoor. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts