Bogatyr Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Prima spits die het probleem van Lyon wel eens kan gaan oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ik had Dallinga nog even lopen in FM23, hele fijne spits! Hopelijk zorgt hij voor de nodige doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Leuke aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Leuke aankoop, waar je veel plezier aan kunt gaan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Dallinga erbij lijkt mij geen slechte zet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Jonge spits met nog wat potentie. Benieuwd of hij een niveau hoger ook aankan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 14 November: 20:35 Opnieuw een inkomende transfer voor Olympique Lyon. De club versterkt zich met Yacine Adli die onder contract staat bij AC Milan. De 23-jarige creatieve spelmaker geldt al jaren als een talent maar tot op heden is het er nog niet echt uitgekomen. Begonnen bij PSG vertrok hij naar Bordeaux op zijn 15'de. Later trok hij voor 10 miljoen naar AC Milan maar kwam daar niet uit de verf. Wel werd hij terugverhuurd aan Bordeaux. Reacties Dat de speler blij is dat hij een nieuwe kans krijgt laat hij blijken bij zijn aankondiging. "Ik ben blij dat ik me opnieuw mag bewijzen in de Ligue 1. Olympique Lyon is voor mij altijd een club geweest die Frans talenten laat spelen en ik wil graag weer stabiel worden. Het gesprek en de ambitie van van Heusden sprak mij dan ook erg aan." Van Heusden is ook erg in zijn nopjes. "Ja, geweldig natuurlijk. We hebben tevens een optie tot koop voor 5.25 miljoen dus aan hem om te laten zien of hij het waard is. Op dit moment zal hij hard zijn best moeten doen om zich te bewijzen maar dat hij het in zich heeft om uit te groeien tot een top speler dat lijkt mij duidelijk. Bovendien is hij multifunctioneel want hij kan op 6, 8 en op 10." De huursom bedraagt 47k per maand speeltijd, 115k ongebruikt. Daarbij komt een bedrag van €600.000 voor dit seizoen. Stats Adli Spoiler Tags @ElMarcos @MNie @19CH98 @Tim Windt @Bogatyr @chrisje1993 @Mordurette @Djurovski @De Raam @Jotew @Marius @DGremlin @RoWe @KayDeManaager @keano77 @Satioz Reacties Ik ben ook erg nieuwsgierig naar Dallinga! Op het moment van schrijven rond ik net de voorbereiding af waar Adli nog niet bij was. Dallinga dus wel wat eerder. Deze behandel ik in de volgende update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Mooie aanwinst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Je versterkt je prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Wederom een mooie toevoeging aan de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Leuke aanwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Opnieuw lijkt me dit een prima aanwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Prima aanwinst lijkt me, al hangt er ook wel een prijskaartje aan indien hij geen speeltijd zou kunnen afdingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 I. Voorbereiding Met een bijna fitte selectie wordt er inmiddels de voorbereiding afgesloten. Met een nieuwe coach, een paar nieuwe spelers en een nieuwe speelwijze kan er natuurlijk niet meteen een wonder gebeuren. De eerste wedstrijd ging met 0-1 verloren tegen Rapid Wien waar we weinig creërden. De wedstrijd daarop volgend tegen Wolfsberger werd er overtuigend met 4-0 gewonnen dankzij o.a. twee goals van Lacazette. Dan de wedstrijd tegen AZ. Veel kansen maar we maken ze niet af en daarom stonden we ook met 2-0 achter tot minuut 82 want invaller El Arouch scoort zijn eerste voor OL'. Datzelfde geldt voor Dallinga want hij mag zijn debuut maken en scoort in de 87'ste minuut. Tot slot is daar in de absolute blessuretijd de winnende goal van rechtsback Clinton Mata. Dan volgt er nog een wedstrijd die gelijk gaat tegen een mix van A en B spelers om vervolgens af te sluiten met twee Testimonials. Leuk dat die erin zitten, ik heb ze nog nooit gezien. Er wordt van Villarreal gewonnen met 3-2 (Lacazette, Nuamah, Dallinga) en gelijkgespeeld tegen de Spurs (Diomandé, Kadewere). II. Tactiek We spelen vrij aanvallend waar we ook kunnen terugvallen op een 4-2-3-1 formatie door een #10 achter de spits te zetten. Tags @ElMarcos @MNie @19CH98 @Tim Windt @Bogatyr @chrisje1993 @Mordurette @Djurovski @De Raam @Jotew @Marius @DGremlin @RoWe @KayDeManaager @keano77 @Satioz Reacties Ik denk dat Adli een leuke speler is. Frans, technisch behendig en kent de competitie al. Wie weet komt hij bij ons mooi tot bloei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Je voorbereiding is vrij degelijk te noemen, enkel de wedstrijd tegen Rapid Wien verloren. Mooi gelijkspel tegen Tottenham ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Mooie novelle dit, net alles gelezen. Mooie aanwinsten, ik ontvang graag een tag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Prima team heb je staan. Vooral Dallinga en Nuamah spreken me erg aan door prestaties in FM23. Ben heel benieuwd hoe deze twee het voor jou gaan doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Sterke voorbereiding met een lekker aanvallende tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Prima voorbereiding gehad zo lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Dat is toch een voorbereiding waar je vertrouwen uit kunt putten qua resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Je hebt een goede voorbereiding weten te draaien. Nu kijken of je dit om kunt zetten in competitief succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) I. De eerste wedstrijden van het seizoen: Augustus en September De eerste zes wedstrijden zitten erop! We beginnen het seizoen voortvarend door met 3-1 te winnen uit bij Strasbourg. Opvallend detail; centrale verdediger Diomandé scoort 2x uit een hoekschop. Helaas weten we de wedstrijd daarna niet te winnen door een penalty aan de kant van Montpellier. Daarnaast verliezen we ook Dallinga voor 2 á 3 weken. En dan het uitduel met Nice wat op papier een sterke tegenstander is. Met flink wat mazzel scoort Lacazette in minuut 90' de winnende en dus de drie punten mee naar Lyon! Dan de maand september want die begon tegen de gedoodverfde titelkandidaat: Paris Saint-Germain. Thuis in een overvol stadion vochten we ons tot een 1-1 gelijkspel en opnieuw was Lacazette belangrijk. De wedstrijd daarna scoorde Lacazette zijn eerste hattrick van het seizoen tegen Havre. Tot slot wonnen we uit tegen de nummer laatst Brest met 3-2 maar kwamen we zeer slecht voor de dag. Lacazette scoort zijn hattrick II. Ligue 1 ranglijst Dit betekent dat we met zes duels gespeeld keurig op de derde plek staan. Hebben we wat geluk gehad? Jazeker. Loopt het qua spelbeeld nog zoals ik wil hebben? Nee nog niet helemaal en ik ben nog zoekende. Maar we gaan op de huidige voet verder. Tags @ElMarcos @MNie @19CH98 @Tim Windt @Bogatyr @chrisje1993 @Mordurette @Djurovski @De Raam @Jotew @Marius @DGremlin @RoWe @KayDeManaager @keano77 @Satioz @Kyrill @xJordinosaur Reacties De voorbereiding was inderdaad prima en dat hebben we een goed vervolg kunnen geven in de competitie! De komende maand spelen we tegen Reims, FC Lorient, Clermont en Olympique Marseille. 16 november 2023 bewerkt door Daz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Een prima voorbereiding wordt vervolgd met een goede start in de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Gaat lekker alleen jammer van thuis nederlaag tegen Montpellier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Toch wel gewoon een hele goede start dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten