MisterX Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 2 uur geleden zei PJHoutman: Het gaat om eigen doelpunten die je zelf gescoord hebt, dus in jouw nadeel. Oh jammer. Ik zal de volgende keer vragen of mijn spelers de bal in eigen doel willen schoppen bij een ruime voorsprong, omdat ik graag dit record wil hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Genant. Meeste rode kaarten: 3. P1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Op 22-1-2024 om 21:51 zei MisterX: Meeste eigen doelpunten, plek 1 @Mordurette Op 24-1-2024 om 12:48 zei PJHoutman: Het gaat om eigen doelpunten die je zelf gescoord hebt, dus in jouw nadeel. Op 24-1-2024 om 14:54 zei MisterX: Oh jammer. Ik zal de volgende keer vragen of mijn spelers de bal in eigen doel willen schoppen bij een ruime voorsprong, omdat ik graag dit record wil hebben. Toch hier nog even op terugkomend: Het zijn juist wel eigen doelpunten in mijn nadeel. Mijn spelers scoorde in eigen doel, dus doelpunten voor de tegenstander. Dit record telt dus wel gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari (bewerkt) Even wat records gepakt in deze wedstrijd... Meeste assists van 1 speler: 5 (gedeelde eerste plek) Grootste overwinning: 17-1 gedeelde eerste plek (of wordt 17-1 gezien als beter dan 16-0?) Meest aantal doelpunten: 18 (eerste plek) Hoogste xG: 10,05 (eerste plek) Langste serie gewonnen wedstrijden. 30 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Record van MisterX qua xG gelijk maar even verbroken. 1e plaats. @Mordurette Daarnaast 3e plaats grootste overwinning, 3e plaats meeste doelpunten, 2e plaats meeste assists voor Ahmed Abdessamad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Meeste doelpunten één speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 4x een assist van Q. Hartman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Meeste assists in een seizoen: 42/44 Minste tegendoelpunten: 7/30 @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 februari Auteur Share Geplaatst 7 februari Op 19-1-2024 om 13:58 zei Bogatyr: Niet meteen een record om trots op te zijn :( @Mordurette Neem aan dat je bedoelt dat je 1 eigen doelpunt gemaakt hebt? M. Karlsson is jouw speler namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 februari Auteur Share Geplaatst 7 februari Op 22-1-2024 om 21:51 zei MisterX: Meeste eigen doelpunten, plek 1 @Mordurette Dit klopt, jij scoort twee eigen doelpunten in jouw nadeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 februari Auteur Share Geplaatst 7 februari Ben de laatste tijd niet echt meer bezig geweest met FM dus ben ook lange tijd niet echt actief geweest op het forum. Heb nu alles weer verwerkt in de lijsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Dan pakt jouw speler rood in een belangrijke wedstrijden na 20 seconden en dan heb je nog niet eens P1 te pakken ook. Snelste rode kaart: P2 met 20 seconden @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Eindelijk een speler met 6 doelpunten in 1 wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Ik scherp graag mijn eigen record aan van meeste doelpunten (7.3333) en die van minste tegen (0) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari (bewerkt) - Grootste overwinning (0-19) - Hoogste xG (11,43) - Meest aantal doelpunten (19) - Meeste doelpunten van één speler (plek 3: Paredes met 6 goals) @Mordurette 20 februari bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari @Mordurette meeste strafschoppen gedeelde 1e plek (4 stuks) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Een duit in het zakje, @Mordurette. Meeste goals speler: 68/30 = 2,27 Meeste man van de wedstrijd: 14 / 30 = 0,47 Hoogste gemiddelde waardering: 8,92 Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 4 minuten geleden zei Titan: Een duit in het zakje, @Mordurette. Meeste goals speler: 68/30 = 2,27 Meeste man van de wedstrijd: 14 / 30 = 0,47 Hoogste gemiddelde waardering: 8,92 Inhoud verbergen Wat een: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Meeste ge(i)le kaarten @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Meeste MoTMs (0,35); Meeste assists (1,04); Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Snelste hattrick gedeelde plek 2: 4 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Meeste assists in een seizoen: 45/41 = 1,1 Spoiler Jaartje eerder: Man van de wedstrijd: 19/38 = 0,5 Spoiler @Mordurette 25 februari bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 46 minuten geleden zei Titan: 38/19 = 0,5 Waar ben jij naar school geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 3e plek voor minste tegengoals in een seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari - Meeste doelpunten - Aantal doelpunten gedeeld door het aantal gespeelde wedstrijden > 1,30 @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten