Chiemel Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Vrouw ingestuurd, dus verwachtte wel punten van Kyrill. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Heerlijk dat de koploper als laatste punten mag gaan uitdelen. Hebben we voor zover ik mij kan herinneren niet eerder meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 7 minuten geleden zei Erwin.: Uiteraard. Ik ben zelf ook nog in spanning Ik verwacht minstens 7 punten terug, maar ben bang van niet @007mark ja helaas maatje, ik had van te voren geen idee wie wie was. Zovaak doe ik niet mee. Zie mezelf nu niet meer winnen, gezien hoe het begon, ben ik al 3-4 rondes meer dan tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Tsk zon liedje niets geven dan verdien je de overwinning ook niet maar goed geld ook zo'n beetje voor de rest van het deelnemersveld op een paar na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Had hier eigenlijk wel punten verwacht. Linkerrijtje kan nog, maar wordt spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Nu wel c'est passe voor de Fransen zoals meneer Snoeks in de zomer van 2008 zei. Geldt nu ook voor Le Feu. Bedankt he @Kyrill, grote vriend! Nu weet ik weer waar ik sta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 3 minuten geleden zei KayDeManaager: Nu wel c'est passe voor de Fransen zoals meneer Snoeks in de zomer van 2008 zei. Geldt nu ook voor Le Feu. Bedankt he @Kyrill, grote vriend! Nu weet ik weer waar ik sta Ik heb ook niks van jou gekregen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 1 uur geleden zei Djurovski: Tsk zon liedje niets geven dan verdien je de overwinning ook niet maar goed geld ook zo'n beetje voor de rest van het deelnemersveld op een paar na Ik wist niet dat het persoonlijk voor je werd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 4 minuten geleden zei Grote Ree: Ik wist niet dat het persoonlijk voor je werd... Haha. Ik ben al blij met de 36 punten hoor meer dan verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 53 minuten geleden zei KayDeManaager: Nu wel c'est passe voor de Fransen zoals meneer Snoeks in de zomer van 2008 zei. Geldt nu ook voor Le Feu. Bedankt he @Kyrill, grote vriend! Nu weet ik weer waar ik sta Dit was niet die blaag van een Snoeks maar the man the myth the legend Evert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 1 minuut geleden zei Grote Ree: Dit was niet die blaag van een Snoeks maar the man the myth the legend Evert. Wat een grote fout, gelukkig was het inderdaad die legend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Kijk aan, Karel schopt me op de valreep nog naar het linkerrijtje. Wordt de doelstelling dan toch nog gehaald of wordt dit kick and rush succes door Erwin nog teruggefloten? Spannend! Maar dat mag over de situatie bovenin ook gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 december 2023 Auteur Share Geplaatst 19 december 2023 (bewerkt) Goedemorgen heren. We zijn aangekomen bij het hoogtepunt van deze editie. We gaan eindelijk weten wie de felbegeerde badge in de wacht mag slepen. De laatste persoon die de punten moet uitdelen is @Erwin. die de hele editie met Wales ver bovenaan heeft gestaan. De artiest World Party met het nummer 'Is It like today?' was duidelijk een schot in de roos. Kroont Erwin zichzelf tot kampioen of gaat een ander er nog mee heen? Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Wales (26) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Spoiler voor podium Spoiler Hiermee zijn we aan het einde gekomen deze editie. Bedankt iedereen voor de deelname en ik wil de winnaar @Kyrill en de mensen op het podium feliciteren met hun geweldige scores. Hierbij geef ik het stokje, na twee organisaties na elkaar, met heel veel plezier door aan iemand anders. Hopelijk hebben jullie ervan genoten. @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski 19 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Spoiler 12 uur geleden zei Urbeto: Kijk aan, Karel schopt me op de valreep nog naar het linkerrijtje. Wordt de doelstelling dan toch nog gehaald of wordt dit kick and rush succes door Erwin nog teruggefloten? Spannend! Maar dat mag over de situatie bovenin ook gezegd worden. Sorry Gefeliciteerd @Kyrill! Ik vond het een tof nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Neeeeeee Erwinos man. Mijn grootste concurrenten naaien mij een oor aan Terwijl ik nog zo lief was voor Oekraine en met 12 punten aan hun ook verantwoordelijk ben voor de overwinning. Helaas geen 3 op rij voor mij dan. Gefeliciteerd Karel en dank (alweer) voor de organisatie Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 5 minuten geleden zei 007mark: Neeeeeee Erwinos man. Mijn grootste concurrenten naaien mij een oor aan Terwijl ik nog zo lief was voor Oekraine en met 12 punten aan hun ook verantwoordelijk ben voor de overwinning. Helaas geen 3 op rij voor mij dan. Gefeliciteerd Karel en dank (alweer) voor de organisatie Bogatyr! Jij gaf mij ook geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Je hebt het tot het einde toe spannend gehouden, @Bogatyr. Puik werk! Gefeliciteerd aan de winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 39 minuten geleden zei Erwin.: Toon verborgen inhoud Sorry Gefeliciteerd @Kyrill! Ik vond het een tof nummer Pfff alsof het zo heeft moeten zijn. Nouja, geen hele goede editie, maar ik maakte me ook geen illusies met deze inzending. Gefeliciteerd Karel en @Bogatyrhartelijk dank voor de vlotte organisatie. Mochten er geen andere gegadigden zijn wil ik de volgende editie best weer eens organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 47 minuten geleden zei Erwin.: Inhoud verbergen Sorry Gefeliciteerd @Kyrill! Ik vond het een tof nummer 10 punten zelfs. Onwijs bedankt maatje!! 46 minuten geleden zei 007mark: Neeeeeee Erwinos man. Mijn grootste concurrenten naaien mij een oor aan Terwijl ik nog zo lief was voor Oekraine en met 12 punten aan hun ook verantwoordelijk ben voor de overwinning. Helaas geen 3 op rij voor mij dan. Gefeliciteerd Karel en dank (alweer) voor de organisatie Bogatyr! Thnx maat!! 34 minuten geleden zei Titan: Je hebt het tot het einde toe spannend gehouden, @Bogatyr. Puik werk! Gefeliciteerd aan de winnaar. Thnx man!! 4 minuten geleden zei Urbeto: Pfff alsof het zo heeft moeten zijn. Nouja, geen hele goede editie, maar ik maakte me ook geen illusies met deze inzending. Gefeliciteerd Karel en @Bogatyrhartelijk dank voor de vlotte organisatie. Mochten er geen andere gegadigden zijn wil ik de volgende editie best weer eens organiseren. Thnx man!! Thnx voor super goede organisatie en host @Bogatyr. Applaus 👏👏👏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 We zijn er vlotjes en goed doorheen gegaan dus thanks @Bogatyr en vanzelfsprekend ook de felicitaties voor @Kyrill. Zelf net aan in de top 10, ik vind het helemaal mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 16 uur geleden zei Grote Ree: Heerlijk dat de koploper als laatste punten mag gaan uitdelen. Hebben we voor zover ik mij kan herinneren niet eerder meegemaakt. Ik loop nog niet extreem lang mee binnen dit spelletje, maar weet dat ik bij mijn debuuteditie de overwinning als koploper in de laatste ronde uit handen kon geven óf kon consolideren. Zenuwslopend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Gefeliciteerd @Kyrill en bedankt voor de organisatie @Bogatyr. Mijn drie hoogste punten gingen netjes naar de nummers twee, drie en vier dus ik kan me bijna helemaal vinden in de uitslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Gefeliciteerd @Kyrill bedankt voor de organisatie @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 53 minuten geleden zei Urbeto: Ik loop nog niet extreem lang mee binnen dit spelletje, maar weet dat ik bij mijn debuuteditie de overwinning als koploper in de laatste ronde uit handen kon geven óf kon consolideren. Zenuwslopend! Dan heb ik gewoon geen al te best geheugen. Van harte @Kyrill! Een terechte winnaar wat mij betreft. Zelf net buiten de top 3 geëindigd maar ik kan niet ontevreden zijn. Dank ook weer voor de ultrastrakke organisatie van onze lieftallige zuiderbuur @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 1 uur geleden zei Djordison: We zijn er vlotjes en goed doorheen gegaan dus thanks @Bogatyr en vanzelfsprekend ook de felicitaties voor @Kyrill. Zelf net aan in de top 10, ik vind het helemaal mooi. 53 minuten geleden zei Tim': Gefeliciteerd @Kyrill en bedankt voor de organisatie @Bogatyr. Mijn drie hoogste punten gingen netjes naar de nummers twee, drie en vier dus ik kan me bijna helemaal vinden in de uitslag 2 minuten geleden zei Grote Ree: Dan heb ik gewoon geen al te best geheugen. Van harte @Kyrill! Een terechte winnaar wat mij betreft. Zelf net buiten de top 3 geëindigd maar ik kan niet ontevreden zijn. Dank ook weer voor de ultrastrakke organisatie van onze lieftallige zuiderbuur @Bogatyr Dankjullie wel vrienden !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten