Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #46

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Op 16-12-2023 om 17:25 zei Kyrill:

Je bent geweldig @xanderoo THNX voor 12 punten zo plek 1:classic_love:

Toch iemand die mij geweldig vind dezer dagen! 

Vind het echt een bangelijk nummer. Ik had deze op mijn Spotify-lijst gezet, maar wist niet dat het jouw nummer was, en zo goed. Bewonderenswaardig in de top-3!

Thanks @Rykjvk1@Grote Ree (verrassend genoeg) en vooral @chrisje1993 voor de 10-punter! Dacht na een zevenklapper van 0 punten naar onder te begeven, maar sta zelfs in de top-10! Thanks mannen! 

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei xanderoo:

Toch iemand die mij geweldig vind dezer dagen! 

Vind het echt een bangelijk nummer. Ik had deze op mijn Spotify-lijst gezet, maar wist niet dat het jouw nummer was, en zo goed. Bewonderenswaardig in de top-3!

Thanks @Rykjvk1@Grote Ree (verrassend genoeg) en vooral @chrisje1993 voor de 10-punter! Dacht na een zevenklapper van 0 punten naar onder te begeven, maar sta zelfs in de top-10! Thanks mannen! 

Wel grappig dat jouw inzendingen zo uiteenlopen. Je vorige inzending was voor mij één van de absolute dieptepunten van 45 edities Worldvision, maar deze vond ik echt prima te pruimen. Ik dacht zeker te weten dat deze van Chimpa was, maar toen bleek ie niet eens mee te doen. ;c

Prima plaatje wel, als er nog wat meer bas en andere body qua instrumentarium in had gezeten, had ie nog meer punten gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Grote Ree:

Wel grappig dat jouw inzendingen zo uiteenlopen. Je vorige inzending was voor mij één van de absolute dieptepunten van 45 edities Worldvision, maar deze vond ik echt prima te pruimen. Ik dacht zeker te weten dat deze van Chimpa was, maar toen bleek ie niet eens mee te doen. 

Prima plaatje wel, als er nog wat meer bas en andere body qua instrumentarium in had gezeten, had ie nog meer punten gekregen.

Bedoel je de Chinese uitzending, of die Italiaanse, twee edities geleden?

Klein voorgevoel dat het de Italiaanse inzending was, want daar kreeg ik maar van 1 iemand punten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-31485ff8b4e74a3c514e7f.png.e103ca2548ce68ad33683f7072551540.png.b8542b1ac8f726b18805bd4b39bb55d9.png

Met Fabian zijn we aankomen in België, die met Selah Sue en het nummer 'When it all falls down' een iets bekendere artiest heeft ingestuurd. Fabian mag dus mee beslissen over winst of verlies. Dit kunnen tranen van geluk zijn of tranen van pure miserie.

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit België (24)

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-ce68ad33683f7072551540.png.b8542b1ac8f726b18805bd4b39bb55d9.png.03d5b9c7cda83ea36a6be28e55e4deec.png

Kyrill, Erwin, Grote Ree en 007Mark op dit moment.

nervous-acegif-5.gif.d4d6a23813d7a20a8d5c86747d8a0d56.gif

Goed. We zijn nu toch echt bijna bij het einde aangekomen. Scout Kyrill richtte zijn pijlen op Oekraïne en kwam aanzetten met de artieste Onuka met het liedje 'Time'. In het begin liep het wat stroever maar langzaamaan wist onze vriend zich naar boven op te werken, met een voorlopige eerste plaats als gevolg. Maar naar wie gaan de punten uit Oekraïne?

Sterren van de kijker:

☆☆☆☆

De punten uit Oekraïne (25)

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites