xanderoo Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 (bewerkt) Op 16-12-2023 om 17:25 zei Kyrill: Je bent geweldig @xanderoo THNX voor 12 punten zo plek 1 Toch iemand die mij geweldig vind dezer dagen! Vind het echt een bangelijk nummer. Ik had deze op mijn Spotify-lijst gezet, maar wist niet dat het jouw nummer was, en zo goed. Bewonderenswaardig in de top-3! Thanks @Rykjvk1@Grote Ree (verrassend genoeg) en vooral @chrisje1993 voor de 10-punter! Dacht na een zevenklapper van 0 punten naar onder te begeven, maar sta zelfs in de top-10! Thanks mannen! 17 december 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 55 minuten geleden zei xanderoo: Toch iemand die mij geweldig vind dezer dagen! Vind het echt een bangelijk nummer. Ik had deze op mijn Spotify-lijst gezet, maar wist niet dat het jouw nummer was, en zo goed. Bewonderenswaardig in de top-3! Thanks @Rykjvk1@Grote Ree (verrassend genoeg) en vooral @chrisje1993 voor de 10-punter! Dacht na een zevenklapper van 0 punten naar onder te begeven, maar sta zelfs in de top-10! Thanks mannen! Wel grappig dat jouw inzendingen zo uiteenlopen. Je vorige inzending was voor mij één van de absolute dieptepunten van 45 edities Worldvision, maar deze vond ik echt prima te pruimen. Ik dacht zeker te weten dat deze van Chimpa was, maar toen bleek ie niet eens mee te doen. Prima plaatje wel, als er nog wat meer bas en andere body qua instrumentarium in had gezeten, had ie nog meer punten gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Puntje is meer dan 0 Succes @Erwin.Met laatste paar rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Al weer de volle pot. Nog altijd geen c'est passe voor de Fransen. Thanks voor de 12 @Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 44 minuten geleden zei Kyrill: Puntje is meer dan 0 Succes @Erwin.Met laatste paar rondes We moeten beiden nog punten geven dus @007mark is nu de topfavo bij de bookies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Dieptepunt in de historie van MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 5 uur geleden zei Grote Ree: Wel grappig dat jouw inzendingen zo uiteenlopen. Je vorige inzending was voor mij één van de absolute dieptepunten van 45 edities Worldvision, maar deze vond ik echt prima te pruimen. Ik dacht zeker te weten dat deze van Chimpa was, maar toen bleek ie niet eens mee te doen. Prima plaatje wel, als er nog wat meer bas en andere body qua instrumentarium in had gezeten, had ie nog meer punten gekregen. Bedoel je de Chinese uitzending, of die Italiaanse, twee edities geleden? Klein voorgevoel dat het de Italiaanse inzending was, want daar kreeg ik maar van 1 iemand punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Gelukkig de rode lantaarn over gedragen, maar dat maakt het maar een klein beetje beter deze editie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 6 uur geleden zei xanderoo: Bedoel je de Chinese uitzending, of die Italiaanse, twee edities geleden? Klein voorgevoel dat het de Italiaanse inzending was, want daar kreeg ik maar van 1 iemand punten. Potverdikkeme is dat al twee edities geleden? Gaat snel met de tijd. Maar die inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 december 2023 Auteur Share Geplaatst 18 december 2023 Met Fabian zijn we aankomen in België, die met Selah Sue en het nummer 'When it all falls down' een iets bekendere artiest heeft ingestuurd. Fabian mag dus mee beslissen over winst of verlies. Dit kunnen tranen van geluk zijn of tranen van pure miserie. Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit België (24) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Gehele top 3 geen punten en @Grote Ree doet weer mee, om de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Cultuurbarbaren hier. Maargoed, bovenin is het wel spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Hopelijk zijn de messen geslepen, want de spanning bovenin is om te snijden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Een paar rondes geleden hoopte ik nog op een zesde plek, maar we zakken een beetje weg. Mooi dat Nederland weer 12 punten krijgt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik sta al een tijdje stil helaas! Hopelijk kan ik de degradatiezone ontlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Verdomme Fabian, jammer weer. Nu moet maar van mijn grootste concurrenten komen. Die kunnen mij de overwinning bezorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Dank voor deze spoiler @Kyrill. Maar wel blij met deze ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd, dus ik ben blij met de 2 puntjes @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Nog extra spanning bovenin en met de zeven punten van Fabian blijf ik in ieder geval in het linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Krijg ferme klappen die laatste rondes. Jammer, maar gezien waar ik doorgaans eindig ben ik ook niet ontevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 december 2023 Auteur Share Geplaatst 18 december 2023 Kyrill, Erwin, Grote Ree en 007Mark op dit moment. Goed. We zijn nu toch echt bijna bij het einde aangekomen. Scout Kyrill richtte zijn pijlen op Oekraïne en kwam aanzetten met de artieste Onuka met het liedje 'Time'. In het begin liep het wat stroever maar langzaamaan wist onze vriend zich naar boven op te werken, met een voorlopige eerste plaats als gevolg. Maar naar wie gaan de punten uit Oekraïne? Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Oekraïne (25) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Kareltje, Kareltje. Schaam je. 12 van mij krijgen en niets terug geven Erwin weet in ieder geval al wie de winnaar is hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Haha, inderdaad. Erwin zit al aan de champagne of in een hoekje te huilen. Thanks voor de punten Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 december 2023 Auteur Share Geplaatst 18 december 2023 Ik reken op de stilte van Erwin voor de laatste ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 6 minuten geleden zei Bogatyr: Ik reken op de stilte van Erwin voor de laatste ronde. Uiteraard. Ik ben zelf ook nog in spanning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten