19CH98 Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 (bewerkt) Alliteratie uitdaging Liesje leerde Lotje lopen langs de lange Lindelaan. Coca Cola. Berend Botje. Dunkin' Donuts. Zotte Zomerchallenge. Allemaal voorbeelden van alliteraties en daar gaan we het deze keer ook zoeken. We gaan op zoek naar Shurandy Sambo, Brian Brobbey en Lazaros Lamprou. Vink jij alle alliteraties af in jouw carrière? Spelregels Er is geen tijdslimiet, je mag zoveel seizoenen de tijd nemen als je wil; Tussenvoegsels worden genegeerd, dus Jan de Jong en Branco van den Boomen tellen mee. Een speler moet in minstens twintig officiële wedstrijden meedoen, competitie-, beker- of internationale (club)duels tellen allemaal; Er is geen minimum aantal minuten dat een speler moet maken, iemand twintig keer vlak voor tijd laten invallen is prima; Houd je voortgang bij in dit topic. Indien gevraagd door een moderator, maak je even een screenshot van de geschiedenis van een speler en diens volledige naam op de informatiepagina. Puntentelling Deze is heel simpel. Iedere letter uit het alfabet staat voor 1 punt, met uitzondering van de X en Q welke ieder 3 punten waard zijn. Voor een compleet pakket aan allitererende spelers krijg je nog eens een verdubbeling van de punten, waarmee de max. op 60 punten komt te liggen. 6 november 2023 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Dit jaar wil ik (op den duur) deze challenge meepakken. Neem aan dat de interlands ook weer meetellen als je bondscoach bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2023 1 uur geleden zei Mordurette: Dit jaar wil ik (op den duur) deze challenge meepakken. Neem aan dat de interlands ook weer meetellen als je bondscoach bent? Ja deze tellen mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Leuke challenge om erbij te doen, deze ga ik op de achtergrond meepikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 (bewerkt) A - Ali Al-Attar (Regen) B - Brian Brobbey / Branco van den Boomen (Ajax) C - D E - Eljif Elmar (Aankoop Ajax) F G H I J - Jinairo Johnson (Ajax) K L M - Mike Maignan (Frankrijk) N O P Q R S T U V W X Y Z Ik trap deze challenge af. Bij Ajax kun je bij de club al drie letters tegenkomen die je kan afstrepen. 5 november 2023 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 A B C D E F G H I J K L M - Mike Maignan (Frankrijk) N O P Q R S T U V W X Y Z Oké, ik doe je gelijk even na. Had tot nu toe allen Maignan nog kunnen afstrepen en vond eigenlijk één naam nog te weinig om dat te posten. Nu jij de eerste bent (en hem ook genoteerd heb) kon ik dus niet achterblijven. Op naar meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 A B C D - Deroy Duarte E F G - Gianluca Gaetano H I J K L M N O - Oğuzhan Özyakup P Q R S - Sem Steijn T U V W X Y Z Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 nvm - savegame is gesneuveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Moet dit allemaal in 1 game? Of mogen meerdere games ook? In de regels staat specifiek clubduels. Tellen interlands niet mee indien je bondscoach bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 6 november 2023 Auteur Share Geplaatst 6 november 2023 1 uur geleden zei MisterX: Moet dit allemaal in 1 game? Of mogen meerdere games ook? In de regels staat specifiek clubduels. Tellen interlands niet mee indien je bondscoach bent? In 1 savegame. Interlands tellen ook mee, zal het aanpassen in de openingspost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 A B C D - Deroy Duarte E F G - Gianluca Gaetano H I J K - Koki Kiyotake L M N O - Oğuzhan Özyakup P Q R S - Sem Steijn T - Takayuki Takayasu U V W X Y Z Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 A - Ali Al-Attar B - Brian Brobbey / Branco van den Boomen C - D - Denzel Dumfries (via Nederland) E - Eljif Elmar F G H I J - Jinairo Johnson K L M - Mike Maignan N O P Q R S T U V W X Y Z Weer eentje erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 De Vietnamees Do Hung Dung telt die mee of telt die niet mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 A B C D E F G H I J K L M - Makoro Moloko N - Nkosinathi Ngidi O P Q R S T U V W X Y Z Begin is er. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) A B C D E F G H I J K - Kenan Keraman L M - Marius Müller N O P Q R S T U V W X Y Z 16 november 2023 bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Op 15-11-2023 om 09:37 zei timpy00: De Vietnamees Do Hung Dung telt die mee of telt die niet mee? @19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Op 15-11-2023 om 09:37 zei timpy00: De Vietnamees Do Hung Dung telt die mee of telt die niet mee? Lastig. Neem maar mee hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 A B C D - Deroy Duarte E F G - Gianluca Gaetano H I J K - Koki Kiyotake L M N O - Oğuzhan Özyakup P Q R S - Sem Steijn T - Takayuki Takayasu U V W X Y - Yuki Yamamoto Z Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) Geinig, ik heb eens gekeken in mijn team of ik zulke spelers heb, heb er wel een aantal. In mijn San Marino game zit ik ook in 2064 dus ik heb alleen maar regens om het nog interessanter te maken, ik kan dus ook niet spieken in dit topic Omdat dit een FM 22 save is die al lang loopt zal ik niet mee doen om de punten A B C - Claudio Corsi D E F G H I J - James Jones K L M N O P Q R S - Sam Steele T U V W X Y Z Screens ter bewijs Spoiler Potentiële afstreep spelers: Andres Alba 17 november 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Ook maar een doen op de achtergrond krijg je nog een extra punt als het land ook met dezelfde letter begint 18 november 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) A - Ali Al-Attar B - Brian Brobbey / Branco van den Boomen C - D - Denzel Dumfries E - Eljif Elmar F G H I J - Jinairo Johnson K L M - Mike Maignan N O P Q - Qara Qarayev R S T U V W X Y - Yaw Yeboah Z Eerste driepunter is binnen! 21 november 2023 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 A Alexandre Azevedo B Bilal Brusdeilins C D E F G H I J Justin Janitzek K - Kenan Keraman L M - Marius Müller N O P Paul Pöpperl Q R S T U V W X Y Z Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 A - Anel Ahmedhodžić B C D - Deroy Duarte E F G - Gianluca Gaetano H I J K - Koki Kiyotake L M N - Nilesh Nunkoo O - Oğuzhan Özyakup P Q R S - Sem Steijn T - Takayuki Takayasu U - Usman Ulum V W - William Weidersjö X Y - Yuki Yamamoto Z Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 A - Andres Alba B C - Claudio Corsi D E F G H I J - James Jones K L M N O P Q R S - Sam Steele T U V W X Y Z Screens ter bewijs Spoiler Potentiële afstreep spelers: Geen Andres Alba toegevoegd. Verder geen spelers in het team of op mijn shortlist. Volgende speler zal dus nog even op zich laten wachten denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten