Djurovski Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Twee newgens van Noorwegen en Denemarken hebben nu ook faces Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart En twee Balkan spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Op 13-3-2024 om 23:33 zei Djurovski: Twee newgens van Noorwegen en Denemarken hebben nu ook faces twee baardloze Vikingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 11 uur geleden zei ElMarcos: twee baardloze Vikingen Zijn nog pubers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Je kan in Midjourney een foto gebruiken om hem in andere manieren te gebruiken Leuk voor als je een novelle hebt en wat fancy wil doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Wat nieuwe jeugdspelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart En nog een paar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Ook maar weer eens begonnen met kutten in Midjourney. Het begint weer ergens op te lijken Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april En ook de laatste spelers die eventueel kunnen opduiken in de novelle een gezicht gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Tijd geleden dat ik mijn club had bijgewerkt. Net maar gedaan en dan moet ik de -18 en al vastgelegde spelers nog doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 3 uur geleden zei Jeroen.: Tijd geleden dat ik mijn club had bijgewerkt. Net maar gedaan en dan moet ik de -18 en al vastgelegde spelers nog doen. Sommige zien er wel oud uit voor een newgen. Tenzij je al 15 seizoenen met newgens speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 28 minuten geleden zei Copywriter: Sommige zien er wel oud uit voor een newgen. Tenzij je al 15 seizoenen met newgens speelt. Zitten wel wat oudere tussen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Ze worden vanzelf ouder, het maakt mij niet zoveel uit of ze aan het begin wat ouder lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei (bewerkt) Dat heb ik ook hoor!! Zal er ook eens wat tonen dan... uit de hele grote hoeveelheid die ik in mijn mappen heb haha Braziliaan Bulgaar Colombiaan Engels Japans Turks Wit Russisch 6 mei bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Als je wil kun je ze zelf ouder of jonger maken met de --cref feature van Midjourney. Dit is Hajime Nagae als 18-jarige. Een paar jaar later was dit Nagae. ultra realistic portrait of a footballer, Japanese player wearing a white shirt in his early twenties, side part --cref https://s.mj.run/dL6dwOM6nfM --cw 0 --style raw --s 50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Mijn eerste ai gegenereerde speler, uiteraard in DF11 style omdat ik alles DF11 heb. Het beschikbare DF11 newgen pack is leuk voor niet mijn eigen club maar mijn "eigen" new gens wil ik toch een eigen touch geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei En dat is nou net de reden waarom ik ga overstappen naar de Cut Out packs. Wil m'n eigen newgens ook die extra touch geven met gegenereerde faces maar dat is niet mogelijk met de DF11 style omdat ik geen template heb en die ook nergens te verkrijgen zijn. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Kan iemand met Midjourney twee faces voor me maken? Graag een 16-jarige Nederlandse verdediger en een (knappe ) vrouwelijke perschef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei (bewerkt) Spoiler Mocht je nog een ander kleur shirt willen dan is dat ook wel mogelijk En de perschef Spoiler Knap is voor iedereen zo anders he. Als je daar specifiekere verzoekjes bij hebt dan is het mogelijk. @Tim' 13 mei bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 4 uur geleden zei bas huijsmans: Toon verborgen inhoud Mocht je nog een ander kleur shirt willen dan is dat ook wel mogelijk En de perschef Toon verborgen inhoud Knap is voor iedereen zo anders he. Als je daar specifiekere verzoekjes bij hebt dan is het mogelijk. @Tim' Topper! Ze staan in mijn game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Topic zal wel een flinke boost krijgen als straks dat vrouwenvoetbal erbij komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) @bas huijsmans Heb je er nog een paar? Allemaal 16-jarigen, een Nederlandse Nederlander, een Surinaamse Nederlander, een Curaçaose Nederlander en een Senegalese Senegalees. Mocht het qua shirt kunnen, dan zouden de clubkleuren van Go Ahead Eagles mooi meegenomen zijn 15 mei bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) 16 jarige Nederlandse Nederlander Spoiler 16 jarige Surinaamse Nederlander Spoiler 16 jarige Curaçaose Nederlander Spoiler 16 jarige Senegalese Senagalees Spoiler 2 uur geleden zei Tim': @bas huijsmans Heb je er nog een paar? Allemaal 16-jarigen, een Nederlandse Nederlander, een Surinaamse Nederlander, een Curaçaose Nederlander en een Senegalese Senegalees. Mocht het qua shirt kunnen, dan zouden de clubkleuren van Go Ahead Eagles mooi meegenomen zijn 15 mei bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Op 8-5-2024 om 08:30 zei Nom de Guerre: Als je wil kun je ze zelf ouder of jonger maken met de --cref feature van Midjourney. Dit is Hajime Nagae als 18-jarige. Een paar jaar later was dit Nagae. ultra realistic portrait of a footballer, Japanese player wearing a white shirt in his early twenties, side part --cref https://s.mj.run/dL6dwOM6nfM --cw 0 --style raw --s 50 Die --cref functie ga ik ook gebruiken. grappig is dat je bij de style raw ook een stylized parameter gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 6 minuten geleden zei ElMarcos: Die --cref functie ga ik ook gebruiken. grappig is dat je bij de style raw ook een stylized parameter gebruikt. Vooral voor de variatie van de vier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten