Djurovski Gepost March 13 Share Gepost March 13 Twee newgens van Noorwegen en Denemarken hebben nu ook faces Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 13 Share Gepost March 13 En twee Balkan spelers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost March 18 Share Gepost March 18 Op 13-3-2024 om 23:33 zei Djurovski: Twee newgens van Noorwegen en Denemarken hebben nu ook faces twee baardloze Vikingen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 18 Share Gepost March 18 11 uur geleden zei ElMarcos: twee baardloze Vikingen Zijn nog pubers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost March 21 Share Gepost March 21 Je kan in Midjourney een foto gebruiken om hem in andere manieren te gebruiken Leuk voor als je een novelle hebt en wat fancy wil doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 21 Share Gepost March 21 Wat nieuwe jeugdspelers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 23 Share Gepost March 23 En nog een paar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 24 Share Gepost March 24 Ook maar weer eens begonnen met kutten in Midjourney. Het begint weer ergens op te lijken Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 13 Share Gepost April 13 En ook de laatste spelers die eventueel kunnen opduiken in de novelle een gezicht gegeven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost May 5 Share Gepost May 5 Tijd geleden dat ik mijn club had bijgewerkt. Net maar gedaan en dan moet ik de -18 en al vastgelegde spelers nog doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost May 5 Share Gepost May 5 3 uur geleden zei Jeroen.: Tijd geleden dat ik mijn club had bijgewerkt. Net maar gedaan en dan moet ik de -18 en al vastgelegde spelers nog doen. Sommige zien er wel oud uit voor een newgen. Tenzij je al 15 seizoenen met newgens speelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost May 5 Share Gepost May 5 28 minuten geleden zei Copywriter: Sommige zien er wel oud uit voor een newgen. Tenzij je al 15 seizoenen met newgens speelt. Zitten wel wat oudere tussen ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 6 Share Gepost May 6 Ze worden vanzelf ouder, het maakt mij niet zoveel uit of ze aan het begin wat ouder lijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost May 6 Share Gepost May 6 (edited) Dat heb ik ook hoor!! Zal er ook eens wat tonen dan... uit de hele grote hoeveelheid die ik in mijn mappen heb haha Braziliaan Bulgaar Colombiaan Engels Japans Turks Wit Russisch Edited May 6 by MNie 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 8 Share Gepost May 8 Als je wil kun je ze zelf ouder of jonger maken met de --cref feature van Midjourney. Dit is Hajime Nagae als 18-jarige. Een paar jaar later was dit Nagae. ultra realistic portrait of a footballer, Japanese player wearing a white shirt in his early twenties, side part --cref https://s.mj.run/dL6dwOM6nfM --cw 0 --style raw --s 50 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost May 11 Share Gepost May 11 Mijn eerste ai gegenereerde speler, uiteraard in DF11 style omdat ik alles DF11 heb. Het beschikbare DF11 newgen pack is leuk voor niet mijn eigen club maar mijn "eigen" new gens wil ik toch een eigen touch geven. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 11 Share Gepost May 11 En dat is nou net de reden waarom ik ga overstappen naar de Cut Out packs. Wil m'n eigen newgens ook die extra touch geven met gegenereerde faces maar dat is niet mogelijk met de DF11 style omdat ik geen template heb en die ook nergens te verkrijgen zijn. Zonde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 13 Share Gepost May 13 Kan iemand met Midjourney twee faces voor me maken? Graag een 16-jarige Nederlandse verdediger en een (knappe ) vrouwelijke perschef. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 13 Share Gepost May 13 (edited) Spoiler Mocht je nog een ander kleur shirt willen dan is dat ook wel mogelijk En de perschef Spoiler Knap is voor iedereen zo anders he. Als je daar specifiekere verzoekjes bij hebt dan is het mogelijk. @Tim' Edited May 13 by bas huijsmans 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 13 Share Gepost May 13 4 uur geleden zei bas huijsmans: Toon verborgen inhoud Mocht je nog een ander kleur shirt willen dan is dat ook wel mogelijk En de perschef Toon verborgen inhoud Knap is voor iedereen zo anders he. Als je daar specifiekere verzoekjes bij hebt dan is het mogelijk. @Tim' Topper! Ze staan in mijn game 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost May 14 Share Gepost May 14 Topic zal wel een flinke boost krijgen als straks dat vrouwenvoetbal erbij komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 15 Share Gepost May 15 (edited) @bas huijsmans Heb je er nog een paar? Allemaal 16-jarigen, een Nederlandse Nederlander, een Surinaamse Nederlander, een Curaçaose Nederlander en een Senegalese Senegalees. Mocht het qua shirt kunnen, dan zouden de clubkleuren van Go Ahead Eagles mooi meegenomen zijn Edited May 15 by Tim' 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 15 Share Gepost May 15 (edited) 16 jarige Nederlandse Nederlander Spoiler 16 jarige Surinaamse Nederlander Spoiler 16 jarige Curaçaose Nederlander Spoiler 16 jarige Senegalese Senagalees Spoiler 2 uur geleden zei Tim': @bas huijsmans Heb je er nog een paar? Allemaal 16-jarigen, een Nederlandse Nederlander, een Surinaamse Nederlander, een Curaçaose Nederlander en een Senegalese Senegalees. Mocht het qua shirt kunnen, dan zouden de clubkleuren van Go Ahead Eagles mooi meegenomen zijn Edited May 15 by bas huijsmans 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 16 Share Gepost May 16 Op 8-5-2024 om 08:30 zei Nom de Guerre: Als je wil kun je ze zelf ouder of jonger maken met de --cref feature van Midjourney. Dit is Hajime Nagae als 18-jarige. Een paar jaar later was dit Nagae. ultra realistic portrait of a footballer, Japanese player wearing a white shirt in his early twenties, side part --cref https://s.mj.run/dL6dwOM6nfM --cw 0 --style raw --s 50 Die --cref functie ga ik ook gebruiken. grappig is dat je bij de style raw ook een stylized parameter gebruikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 16 Share Gepost May 16 6 minuten geleden zei ElMarcos: Die --cref functie ga ik ook gebruiken. grappig is dat je bij de style raw ook een stylized parameter gebruikt. Vooral voor de variatie van de vier 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts