Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

AI - gegenereerde newgens

Bogatyr

Recommended Posts

2 uur geleden zei Geppiej:

Is er wellicht iemand die mij stap voor stap mee kan nemen in het proces om bovenstaande faces in te voeren in FM?

Ik ben een beetje een digibeet wat dat betreft. Thanks alvast!

1. Faces downloaden en in een graphics map in de FM map zetten(als je andere dingen als kits of logos heb dezelfde map anders moet je er een aanmaken geloof) met als naam het unieke ID van de speler(is een optie die je kan aanvinken dat je dat kan zien).

2. FMXML downloaden en deze laten draaien op de faces in de map.

3. Helaas heeft FM dit jaar de ID's gewijzigd waardoor je in het kladblok bestand zelf handmatig een r- moet toevoegen in de XML. 

Als het goed is als je dan de skin herlaad dan komen de faces tevoorschijn.

Mocht het niet lukken dan kan je altijd de spelersID's doorgeven dan is een XML bestandje maken niet zoveel werk.

Edited by Jeroen.
  • Like 1

Op 23-2-2024 om 23:59 zei Jeroen.:

1. Faces downloaden en in een graphics map in de FM map zetten(als je andere dingen als kits of logos heb dezelfde map anders moet je er een aanmaken geloof) met als naam het unieke ID van de speler(is een optie die je kan aanvinken dat je dat kan zien).

2. FMXML downloaden en deze laten draaien op de faces in de map.

3. Helaas heeft FM dit jaar de ID's gewijzigd waardoor je in het kladblok bestand zelf handmatig een r- moet toevoegen in de XML. 

Als het goed is als je dan de skin herlaad dan komen de faces tevoorschijn.

Mocht het niet lukken dan kan je altijd de spelersID's doorgeven dan is een XML bestandje maken niet zoveel werk.

Thanks! Het is gelukt. Was wel zonder die r- blijkbaar.

14 minuten geleden zei Jónstærke:

@La Pulga, even aan de rechter-'to=' kant een r- toevoegen na de ' person/ '. Dan zou het moeten werken  

Zo ziet het er bij mij uit in mijn Aalborg-save. Moet je even handmatig de config file aanpassen in een app (ik gebruik notitieblok). Zo ziet mijn config file er nu uit:

Schermafbeelding2024-02-28134053.png.b93a68c33e0113718b4c19df895a0dc6.png

Khalid en ik zijn blij met jou!

image.thumb.png.13bf0d322014ffcf07a66cab81fdbea8.png

• Like 2