Geppiej Gepost February 23 Share Gepost February 23 Is er wellicht iemand die mij stap voor stap mee kan nemen in het proces om bovenstaande faces in te voeren in FM? Ik ben een beetje een digibeet wat dat betreft. Thanks alvast! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost February 23 Share Gepost February 23 (edited) 2 uur geleden zei Geppiej: Is er wellicht iemand die mij stap voor stap mee kan nemen in het proces om bovenstaande faces in te voeren in FM? Ik ben een beetje een digibeet wat dat betreft. Thanks alvast! 1. Faces downloaden en in een graphics map in de FM map zetten(als je andere dingen als kits of logos heb dezelfde map anders moet je er een aanmaken geloof) met als naam het unieke ID van de speler(is een optie die je kan aanvinken dat je dat kan zien). 2. FMXML downloaden en deze laten draaien op de faces in de map. 3. Helaas heeft FM dit jaar de ID's gewijzigd waardoor je in het kladblok bestand zelf handmatig een r- moet toevoegen in de XML. Als het goed is als je dan de skin herlaad dan komen de faces tevoorschijn. Mocht het niet lukken dan kan je altijd de spelersID's doorgeven dan is een XML bestandje maken niet zoveel werk. Edited February 23 by Jeroen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geppiej Gepost February 25 Share Gepost February 25 Op 23-2-2024 om 23:59 zei Jeroen.: 1. Faces downloaden en in een graphics map in de FM map zetten(als je andere dingen als kits of logos heb dezelfde map anders moet je er een aanmaken geloof) met als naam het unieke ID van de speler(is een optie die je kan aanvinken dat je dat kan zien). 2. FMXML downloaden en deze laten draaien op de faces in de map. 3. Helaas heeft FM dit jaar de ID's gewijzigd waardoor je in het kladblok bestand zelf handmatig een r- moet toevoegen in de XML. Als het goed is als je dan de skin herlaad dan komen de faces tevoorschijn. Mocht het niet lukken dan kan je altijd de spelersID's doorgeven dan is een XML bestandje maken niet zoveel werk. Thanks! Het is gelukt. Was wel zonder die r- blijkbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 25 Share Gepost February 25 V6 is wel geil hoor 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 25 Share Gepost February 25 (edited) Voor de liefhebber Edited February 25 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost February 25 Share Gepost February 25 9 uur geleden zei Nom de Guerre: V6 is wel geil hoor Had toevallig paar dagen geleden weer paar gemaakt maar is echt bizar hoeveel meer je nu voor elkaar kan krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost February 25 Share Gepost February 25 1 uur geleden zei La Pulga: Voor de liefhebber Spoiler 1 uur geleden zei La Pulga: Spoiler 1 uur geleden zei La Pulga: Spoiler 1 uur geleden zei La Pulga: Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 25 Share Gepost February 25 Huh, heb je mensen ingehuurd om newgen foto's te maken voor mij? Wat ziek zeg! Kan alleen die eerste met een geel shirtje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost February 25 Share Gepost February 25 4 minuten geleden zei La Pulga: Huh, heb je mensen ingehuurd om newgen foto's te maken voor mij? Wat ziek zeg! Kan alleen die eerste met een geel shirtje? Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 26 Share Gepost February 26 Je gebruikt ook --style raw ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost February 26 Share Gepost February 26 13 uur geleden zei Nom de Guerre: Je gebruikt ook --style raw ? Ik type het niet in dus als het niet standaard is dan nee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 28 Share Gepost February 28 Haarbandjes en dergelijke lukken ook een pak beter nu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 28 Share Gepost February 28 Ik krijg het maar niet meer voor elkaar ze zichtbaar te krijgen in FM Spoiler Spoiler Spoiler Voor mijn Groningen save lukte het wel gewoon, gelukkig zijn deze dan ook gewoon nog zichtbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost February 28 Share Gepost February 28 @La Pulga, even aan de rechter-'to=' kant een r- toevoegen na de ' person/ '. Dan zou het moeten werken Zo ziet het er bij mij uit in mijn Aalborg-save. Moet je even handmatig de config file aanpassen in een app (ik gebruik notitieblok). Zo ziet mijn config file er nu uit: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 28 Share Gepost February 28 14 minuten geleden zei Jónstærke: @La Pulga, even aan de rechter-'to=' kant een r- toevoegen na de ' person/ '. Dan zou het moeten werken Zo ziet het er bij mij uit in mijn Aalborg-save. Moet je even handmatig de config file aanpassen in een app (ik gebruik notitieblok). Zo ziet mijn config file er nu uit: Khalid en ik zijn blij met jou! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 2 Share Gepost March 2 Klein verzoekje weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 2 Share Gepost March 2 3 uur geleden zei La Pulga: Klein verzoekje weer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 3 Share Gepost March 3 14 uur geleden zei Nom de Guerre: Alvarez mocht gelijk met zo'n mooi koppie zijn debuut maken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 3 Share Gepost March 3 Je hebt zelf je Midjourney afgeblazen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 3 Share Gepost March 3 Ik vind ze steeds beter worden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost March 9 Share Gepost March 9 Wat een verschil maakt het toch 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 10 Share Gepost March 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost March 13 Share Gepost March 13 (edited) Is er iemand die een aantal voor mij wilt maken? Ik stuur de screens dan prive ivm novellen van Roda. @Nom de Guerre @Willem ? Edited March 13 by chrisje1993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost March 13 Share Gepost March 13 31 minuten geleden zei chrisje1993: Is er iemand die een aantal voor mij wilt maken? Ik stuur de screens dan prive ivm novellen van Roda. @Nom de Guerre @Willem ? Stuur maar door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 13 Share Gepost March 13 Als je ze nog nodig hebt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts