Thomassje123 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Jullie staan gewoon prima te ballen, het is jammer dat de concurrentie dat nou net iets beter doet. Het zal in ieder geval tot aan de laatste wedstrijd en misschien zelfs de laatste minuut spannend worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Ik blijf me er over verbazen dat je nog steeds niet eerste staat! Hopelijk kan je daar gedurende de twee laatste wedstrijden nog verandering in brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Met deze resultaten verwacht je een eerste plek, helaas heb je een geduchte concurrent. Voor het kampioenschap jammer voor de competitie alleen maar goed. Maar wat jezelf aangeeft de bal is rond en er is nog van alles mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 17 november 2023 Auteur Share Geplaatst 17 november 2023 Weer snel een nieuwe update maar het was maar een kort programma dus kon de update ook weer snel volgen. Er stonden dus nog 2 wedstrijden op het programma ( we speelden ook niet tegelijk met onze concurrent dus het was voor ons achtervolgen of profiteren van een misstap). Op de 25ste speeldag (van de 26 dus) speelde onze concurrent tegen de nummer 7 en tot mijn verbazing speelde ze gelijk waardoor de weg naar de titel voor ons open kwam te liggen. Echter moesten wij tegen de nummer 3 aantreden (en dat zou lastig zat zijn). Het bleek ook een lastig potje te zijn maar we wisten wel de zege te pakken waardoor we in pole-position lagen voor het kampioenschap. De laatste wedstrijd won onze concurrent waardoor de boodschap voor mijn mannen simpel (maar toch lastig) was, winnen en het kampioenschap zou voor ons zijn. Hoe het afloopt kunnen jullie in de spoiler hieronder zien alsmede de eindstand. Spoiler Tussen beide wedstrijden door stond ook de bekerfinale nog op het programma. Hierin moesten we aantreden tegen de nummer 6 van de reguliere competitie die volgens FM althans voor het eerst een finale hebben weten te halen. Of deze zege helemaal terecht is (op basis van de wedstrijd/statistieken durf ik niet te zeggen) maar het belangrijkste is dat deze zege binnen is en hierdoor de eerste prijs binnen is!! Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Gefeliciteerd met de dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Mooi dat je meteen de dubbel pakt, dan kan je nu gaan werken aan Europees succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Dan toch nog de titel ... en meteen zelfs de dubbel! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Hoppa gewoon de dubbel binnen. En met het nationale team heerlijke resultaten zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Lekker bezig hoor. Meteen prijzen pakken is altijd fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 19 november 2023 Auteur Share Geplaatst 19 november 2023 Inmiddels hebben we de start van seizoen 2 achter de rug. Hierin stonden onder andere de voorrondes voor de Champions League (en mogelijk nog andere Europese toernooien) op de planning. Ook zal in deze update de carrière als bondscoach weer besproken worden want de eerste 2 Nations League potjes stonden op de planning. Resultaten wedstrijden Juli en Augustus: Spoiler Voor de scherpe lezer hebben we tussendoor ook nog de Maltese supercup weten te pakken door een overtuigen en degelijke zege tegen de nummer 2 van afgelopen jaar (Hamrun) Als je deze resultaten ziet, zie je wel waar we ons terug gaan vinden als de competitiefase start van de Europese toernooien en als ik eerlijk ben lijkt het me ook het beste om hier te gaan kijken waar we precies staan. Het speelschema is hieronder terug te vinden: Spoiler Zoals ik in het intro aangaf stonden begin september ook de eerste 2 wedstrijden voor de Nations league op het programma. We mochten thuis tegen Cyprus aantreden en uit naar Armenië. Resultaten en tussenstand Nations League: Spoiler In deze laatste spoiler nog een positief bericht wat ik binnenkreeg van het bestuur na afloop van mijn eerste seizoen namelijk dat we de full-prof status gaan krijgen. Dit kan ik zelf natuurlijk alleen maar toejuichen aangezien de spelers hun potentieel dan nog beter kunnen behalen. Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Mooie loting waar misschien wel wat punten te halen zijn. Met het land goed begonnen. Montenegro valt wel zwaar tegen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Toch wel periode helaas met veel nederlagen, een mindere periode in mijn ogen. Maar kan gebeuren. Success in de ECL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 10 uur geleden zei Kyrill: Toch wel periode helaas met veel nederlagen, een mindere periode in mijn ogen. Maar kan gebeuren. Success in de ECL In de juiste context te plaatsen natuurlijk. Niks mis mee in mijn ogen! Europees je gewoon goed verdedigd, zeker tegen een aantal clubs die gewoon van een ander niveau zijn. Hoofdtornooi Conference League is sowieso een opsteker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 1 minuut geleden zei Marius: In de juiste context te plaatsen natuurlijk. Niks mis mee in mijn ogen! Europees je gewoon goed verdedigd, zeker tegen een aantal clubs die gewoon van een ander niveau zijn. Hoofdtornooi Conference League is sowieso een opsteker! Dat is waar, zeker weten. Alleen is meer rode bolletjes dan ik gewend ben hier van hem, is ook niet erg, hoort erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Blijft sterk gaan, het behalen van een Europees toernooi is een mooie opsteker, ook met Malta goed begonnen in de Nations League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Als ploeg uit Malta een Europees hoofdtoernooi bereiken is zeer knap, goed gedaan! Ondertussen doe je het ook met het nationale team zeer goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Zeer degelijke periode als je het mij vraagt hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 21 november 2023 Auteur Share Geplaatst 21 november 2023 Inmiddels zitten de maanden september en oktober erop en ik heb weinig meer te wensen qua resultaten die ik heb geboekt de afgelopen maanden. Resultaten: Spoiler Stand begin november: Spoiler Stand in de Conference league Ook met Malta heb ik weer 2 wedstrijden mogen spelen (voor de Nations league), nu in november nog 2 wedstrijden te gaan en dan kan de balans worden opgemaakt m.b.t. de Nations League. Resultaten Malta: Spoiler Stand Nations League poule: Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 Qua reacties, waren het inderdaad veel nederlagen alleen vond ik deze qua tegenstander ook wel te verwachten. Alsmede de stevige nederlaag tegen Freiburg in de Conference League dit jaar. De poulefase van de Conference League is een mooi podium om Europese ervaring op te doen en af en toe wat resultaten te boeken hopelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Gaat geweldig goed Winnen van Montenegro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Daar is toch even helemaal niets mis mee, nationaal en internationaal zeer sterk gespeeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Lekker zeg, op dit moment de groep aanvoeren is heel knap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Zowel op clubniveau in Europa als met de nationale ploeg laat je enkele verrassende resultaten noteren. Mooi om zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Op beide fronten kan je mooie resultaten overleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 In eigen land lijkt de uitdaging op dit moment weg. Ondertussen doe je het Europees gezien prima, zowel met de club als met het land. Hoewel je nog 2 uitwedstrijden hebt is zelfs promotie uit de Nations League niet onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 25 november 2023 Auteur Share Geplaatst 25 november 2023 In deze update pak ik even 3 maanden tegelijk mee dit doordat er in de hele maand januari maar 1 wedstrijd op het programma stond. En ik ben niet echt tevreden over deze maanden, nu heb ik het geluk dat in de binnenlandse competitie iedereen van iedereen kan winnen. Hierdoor lijk ik momenteel qua verliespunten nog wel de controle te hebben alleen hoop ik wel dat ik de komende (hele drukke) februarimaand uit te kunnen lopen van de concurrentie. Het succes wat ik wel wil benoemen is de Europese campagne die we achter de rug hebben (en die nog niet is afgelopen) maar we hebben de comepetitiefase van de Conference League achter de rug. Spoiler Daarnaast stonden met Malta in de maand november nog 2 wedstrijden voor de Nations League op het programma. Hierin hadden we de koppositie in handen en dus volop in de race voor promotie naar de B divisie van de Nations League. Ik kan de gemiste promotie vooral mezelf kwalijk nemen. In de laatste wedstrijd (tegen Montenegro) stonden we 10 minuten voor tijd nog 0-0 en dit zou genoeg zijn geweest voor promotie. Echter in plaats van de 0-0 te verdedigen ging ik aanvallen om zo proberen de winst te pakken. En kreeg ik in 4 minuten tijd 2 counters tegen waardoor we met 2-0 verloren en zo op plek 2 terecht kwamen. Naast de Nations League is inmiddels ook de loting geweest voor de WK kwalificatie geweest en die kan je ook hieronder vinden. Dit zal lastig zat worden en hoop dat we rond plek 3/4 kunnen eindigen. Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten