Djurovski Gepost December 7, 2023 Share Gepost December 7, 2023 Het gaat zeer goed zowel nationaal als internationaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 7, 2023 Share Gepost December 7, 2023 Nationaal heerlijk zeg, ECL iig niet verloren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 8, 2023 Share Gepost December 8, 2023 Baas in eigen land, knappe resultaten in Europa, en ook de nationale ploeg doet het meer dan prima. Hopelijk kan je die lijn doortrekken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost December 8, 2023 Share Gepost December 8, 2023 Er zit nog steeds een stijgende lijn in, in de competitie gaat het je makkelijk af, in Europa pak je al 2 mooie punten en met de nationale ploeg zet je een serie neer van 3 wedstrijden op rij niet verliezen. Resultaten waar me in real life alleen maar van kan dromen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost December 14, 2023 Author Share Gepost December 14, 2023  Inmiddels hebben we weer een aantal maandjes achter de rug in het nieuwe seizoen en hoe constant het gaat daar kan Erik ten Hag inmiddels alleen maar van dromen.  Resultaten afgelopen maanden: Spoiler  Tussen (of eind) standen van verschillende competities: Spoiler     Laatste resultaten met Malta Spoiler    Eindstand kwalificatiepoule met Malta: Spoiler   Alle reden om meer dan tevreden te zijn, iets anders wat ik best mooi vind om te zien (ondanks dat hij transfervrij weggaat is onderstaand puntje). Dan vooral gezien het feit dat zulke grote clubs, jonge spelers bij mij gaan oppikken.    Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98  @chrisje1993  @Marius  @Tim Windt @Brattbakk  @MisterX  @Mordurette @De Raam  @KayDeManaager  @Kyrill  @Bogatyr @Titan @Thomassje123  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 Zeer degelijke resultaten hoor, gaat meer dan goed. Europees zelfs knap de tussenronde gehaald! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 Over de gehele lijn alleen maar prima resultaten natuurlijk! Opvallend dat een ploeg van een niveau als PSG een speler komt ophalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 Doet het goed zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 Zeer goede resultaten wel zonde dat je zulke spelers transfervrij kwijt raakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost December 23, 2023 Author Share Gepost December 23, 2023  Na een wat langere tijd komt er ook een nieuwe update (en de komende twee weken zullen ze wat sneller kunnen volgen aangezien ik toch vakantie heb. Het seizoen is inmiddels afgelopen (en de voorbereiding voor het nieuwe seizoen is ook gestart, maar voor we daar naar gaan kijken eerst kijken hoe het seizoen is afgelopen).  Dat we het kampioenschap binnen halen is misschien niet geheel verrassend maar ben er iedere keer toch maar wat blij mee, omdat je anders een ellendige route qua voorrondes voor de Conference Leaugue moet spelen. Ik hoop dat hier wel snel verandering in gaat komen want dat zou betekenen dat we op de Europese ranglijst stijgen waardoor er meer/betere Europese plekken verdiend worden.  Naast het kampioenschap hebben we ook de beker weten te pakken en zijn we in de Conference League een ronde verder gekomen dan het vorige seizoen. Dus al met al weer een seizoen om dik tevreden over te zijn.  Spoiler      Als we gaan kijken naar het seizoen (waar ik momenteel in mijn save ook in zit) heb ik weer genoeg voorrondes mogen spelen. En hier ligt enige frustratie maar ook dat is FM want de wedstrijden tegen Vikingur waren we beide beter maar uiteindelijk trokken we aan het kortste eind door na pingels te verliezen van ze. Gelukkig hebben we wel Dinamo van het veld geblazen waardoor we het komende seizoen mogen aantreden in de competitiefase van de Europa League.  Spoiler    Naast mijn baan als clubcoach ben ik natuurlijk ook nog bondscoach van Malta, hierin waren de afgelopen maanden vrij rustig aangezien het WK was, wel hebben we nog 2 oefenwedstrijden gespeeld maar hier ga ik weinig woorden aan vuil maken(mede ook door de resultaten).In deze oefenwedstrijden heb ik vooral jonge spelers de kans gegeven om hun debuut te maken of wat meer ervaring op te doen. De komende maanden staan de wedstrijden in de Nations League weer op het programma. Eens kijken of het in deze groep wel gaat lukken om de promotie af te dwingen naar de B league.  Spoiler    Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98  @chrisje1993  @Marius  @Tim Windt @Brattbakk  @MisterX  @Mordurette @De Raam  @KayDeManaager  @Kyrill  @Bogatyr @Titan @Thomassje123  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 Lekker bezig nog steeds! Nationaal lekker dominant en ook in Europa blijf je goed bezig. Misschien jammer van dat verlies in de voorrondes van de CL in het nieuwe seizoen, maar EL is sowieso een niveau dat wellicht goed past bij het niveau van de ploeg momenteel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 Je blijft het zeer goed doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 Blijft super goed gaan Heerlijk dat je EL speelt/gaat spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts