Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[IDS] FM24 Pride of the North

Djurovski

Aanbevolen berichten

qcekxR4.jpg

De titel lijkt bijna onmogelijk maar goed zolang we er voor kunnen strijden zullen wij dat niet nalaten. Maar makkelijk zal het niet zijn. Qua namen zijn de tegenstanders deze maand van een minder niveau maar dat maakt het juist des te gevaarlijker. We beginnen deze maand met een thuiswedstrijd tegen Cambuur. De ploeg uit Leeuwarden hebben we al diverse malen getroffen. Voordat Cambuur in 1964 werd opgericht werd er al prof voetbal gespeeld in de stad Leeuwarden. VV Leeuwarden ( bijnaam de Klomp ) opgericht in 1917 speelde meestal op de zondag. Maar heeft ook een aantal jaar een zaterdag afdeling gehad. In de tijd dat voetbal nog alleen op amateurbasis was speelde VV Leeuwarden vaak mee om de strijd voor het Noordelijke Kampioenschap. Als profclub haalde het in 1957 als 1e tweede divisionist ooit de kwartfinale van de beker. In 1961 zelfs de halve finale maar speelden toen wel in de eerste divisie. Door geldgebrek ging de ploeg weer terug naar de amateurs en werd Cambuur opgericht. In de jaren 70 was VV Leeuwarden nog wel een grote ploeg in het ( noordelijke ) amateurvoetbal. En speelde het in 1972 de finale van het algemeen amateur kampioenschap. De bijnaam de Klomp komt omdat er door geldgebrek bij de oprichting daadwerkelijk op klompen werd gespeeld.

De wedstrijd zelf was niet erg goed. Cambuur kwam hier niet om echt te voetballen. En wij hebben moeite met dit soort tegenstanders. Toch komen wij niet echt in de problemen en beslissen wij de wedstrijd vlak naar de pauze. Milovic speelt de bal naar Irandust. Die kapt goed naar binnen en schiet beheerst raak. Overtuigend is het niet maar de punten tellen. 

wlm7ura.png

Vervolgens komt de verrassing van dit seizoen naar Groningen namelijk Fortuna Sittard, Sittard is het overgangsgebied van Midden-Limburg richting de Zuid-Limburg en zijn heuvels. En 1 van de oudste plaatsen in Nederland. De stad kent vele kerken. De Basiliek van Onze-Lieve-Vrouw van het Heilig Hart kun je niet missen in het centrum. Net als de Sint-Petruskerk. Ook de Sint-Michielskerk op de markt is het bekijken waard. Huis Watersley een voormalig kloostercomplex. Tot 2020 was het een zorginstelling voor mensen met een verstandelijke handicap. Tegenwoordig is het een onderkomen voor topsporters. In het centrum heb je ook nog Klooster Sint Agnetenberg. Het Kapittelhuis is ook zeker de moeite waard. Net als het Kritzraedthuis. Qua musea heb je alleen De Domijnen. Waar we tot zo ver bijna alleen windmolens zagen in de eerdere steden heeft Sittard nog drie watermolens staan. De Ophovenermolen uit 1716 was oorspronkelijk een korelmolen en doet nu dienst voor opwekking van Electrische energie. De Stadbroekermolen of de Molen van Roufs is nog altijd in bedrijf als korenmolen. In 1955 werd de molen door gebrek aan opvolging verkocht aan de gemeente Sittard en pas in de jaren 90 werd de molen weer gerestaureerd tot de oorspronkelijke staat. Tegenwoordig is het onderdeel van een zalen en partycentrum en in het molenhuis kun je streekproducten kopen. De Molen van Hochstenbach is al heel lang niet meer in bedrijf maar het gebouw is wel een rijksmonument. Qua " uitgaan " kun je het beste naar de markt. Echt uitgaan kun je niet ( lees tot in de late uurtjes ) maar in de zomer is de markt echt wel de moeite waard voor een hapje of drankje. Persoonlijke aanraders zijn , De Gats prima biertjes op de kaart en min of meer het fancafe van Fortuna. De Buren heeft een prima terras. Ook goed om wat te lunchen oid. Qua eten goede ervaringen bij Down Under en Ernesto Cantina.

Fortuna liet zien waarom ze zo hoog staan. Ze zijn gewoon zeer lastig te verslaan en dat lieten ze vandaag ook zien. En net als tegen Cambuur was het vooral de voorhoede die niet in beste doen was. En het was zelfs ex speler Sierhuis die de tegenstander op voorsprong zette. Pas in de laatste tien minuten komen wij langszij via een kopbal van Irandust. Die dus weer belangrijk is. Maar verder komen wij niet en laten wij dus misschien wel hele dure punten liggen. 

7ydZguE.png

Tot slot spelen wij uit in Tilburg voor onze laatste wedstrijd dit seizoen. De medepromovendus kennen wij dus ook al aardig. Wij beginnen met Mike Hiddink in de basis.  Wij speelden vrij aardig en winnen dan ook verdiend deze wedstrijd. Komen in de 21e minuut op voorsprong doordat Suslov raak kopt op aangeven van Määtä. In de 78e minuut beslissen wij de wedstrijd door Hove die goed raak schiet op aangeven van Green. Zo sluiten wij het seizoen dus af met een driepunter. 

Ibn9ros.png

kHhyBiE.png

LanKsO1.png

Feyenoord won alle drie de wedstrijden dus het puntverlies tegen Fortuna was uiteindelijk er alleen voor de statistieken. Maar mogen gewoon heel erg blij zijn met deze tweede plaats en mogen ons dus gaan opmaken voor de voorrondes van de Champions League. En deze tweede plaats is onze beste resultaat ooit. Fortuna grijpt ondanks een zeer goed seizoen overal naast helaas. Ajax en PSV gaan wel Europa in. Net als AZ wat hier gewoon brutaal 3e wordt. Twente en RKC hadden weinig in te brengen dit jaar en mogen dus komend seizoen een niveautje lager gaan ballen. Zwolle wist zich nipt te redden in de play off. 

AHIatgm.png

dmx1ntr.png

Jong Ajax werd kampioen in de KKD maar het zijn de Graafschap en Helmond Sport die promoveren. Gezien de overige ploegen is het van Helmond wel zeer verrassend natuurlijk. 

@Kyrill Dat was erg lekker hoor die overwinning in Eindhoven

@delichris Gezien de tegenstanders ben ik zeer blij met de resultaten. Titel is het niet geworden maar zeer tevreden met plek 2

@Tim' Dat was zeker zeer knap. Helaas heeft het niet zo mogen zijn, Had het Zitterd wel gegund

@ElMarcos Als promovendus kunnen we alleen maar tevreden zijn. Dat was zeker opvallend en enigszins wel jammer

@Marius Ooit moet die overwinning er wel eens komen ( of ze bouwen voor die tijd een nieuw stadion , wat wel een doemscenario zou zijn haha ) Titel werd het idd niet maar klagen doe ik zeker niet

@19CH98 De titel was geen doel de komende jaren. Lopen al voor op schema maar zo'n sterke maand geeft wel goede hoop voor de toekomst. Helaas stortte Feyenoord niet in

@Tim Windt Het was net te veel van het goede maar wel trots op mijn mannen. KNJB is het ook he

@MNie Voor de competitie is het zeker minder maar goed als je zo'n slecht seizoen hebt verdien je het wel. Titel kwam er helaas niet maar ben wel trots op de mannen

@Daz Ik ben zeker trots op deze mooie tweede plaats

@De Raam Het werd idd de tweede plaats maar dan is zeker een top prestatie. Natuurlijk mag dat

Spoiler

img]https://i.imgur.com/nWmOjXN.png[/img]

@Rykjvk1 Je ziet hierboven die van ons haha. Feyenoord had Zwolle uit ( 0-1 ) Twente uit ( 1-6 ) en Sparta thuis ( 4-2 ) dus helaas geen verrassingen 

@KayDeManaager @Satioz thnx

@DutchClass22  @keano77  @Thomassje123 @keano77 @Badmuts @chrisje1993 @broabander @John Terry 2.0 @JC14 @Oerlie @MisterX @MKLVMOND @Titan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FT9EUni.jpg

Wie waren de helden van deze unieke prestatie? Per positie zullen we het team beoordelen en waar eventueel mijn oog naar uit gaat qua versterkingen. We beginnen uiteraard met de doelmannen.

wziLpOe.png

Geen verrassing dat Cumming het vaakst op doel stond. Betrouwbare doelman en dat laat hij ook zien aan zijn rapportcijfer. Met Plogmann en Moser heb ik twee goede back-ups en zie ik hier weinig problemen voor komend seizoen. Door naar de rechtsback positie

leNeTXS.png

Justin Che liet zien dat wij hem niet voor niets hebben gehaald. Met afstand de beste speler op deze positie en deed het ook gewoon goed. Milovic gaat te kort komen voor dit niveau. In de KKD kon hij wel mee maar top eredivisie is het niet goed genoeg. Wel heeft hij voldaan aan minimaal 20 wedstrijden dus voor zowel de Poke player als de alliteratie uitdaging. 

Kristian Javier is nog lang niet zo ver maar dat mag dan ook geen verrassing heten. Daniel Beukers speelde weinig maar heeft wel de potentie om nog door te groeien. Komt hier versterking? Lastig aangezien Che meer dan goed genoeg is en nog jong genoeg. Dan naar de mannen centraal

BTzSIR4.png

Wat vooral bestond door het duo Jeltsch en Blokzijl. Beide nog erg jong maar Jeltsch heeft absoluut nog de groei om beter te worden terwijl hij al onze beste speler is op deze positie. Blokzijl lijkt uitgeleerd te zijn en is een leuke speler maar zal in de toekomst niet goed genoeg te zijn. Voor eigen jeugd en dus Europese inschrijving is hij zeker nog belangrijk. Van Aken en Rente komen te kort. Doesburg is een jonge speler maar komt waarschijnlijk ook te kort in de toekomst

7cHUtLY.png

Määtä speelde een geweldig seizoen en dat zijn andere clubs ook opgevallen. Escobar deed het prima als invaller en zelfs Gullit liet leuke dingen zien. Toch denk ik als we door willen groeien dat we hier zeker achter Määtä wel betere spelers nodig hebben. 

XBlymFn.png

Duarte was als VMC bezig aan een zeer sterk seizoen. De motor van de ploeg in het algemeen. Bacuna is aan het aftakelen en dat zie je ook aan de minuten die hij heeft mogen maken. Echter zal hij volgend seizoen er gewoon bij zijn om het debuut in de voorronde van de Champions League te mogen mee maken.

SQDvjSq.png

Het centrale blok op het middenveld was de tandem Green , Huseinbasic en wat waren dat twee bazen hoor. Doelpunten en assists ze draaien de hand er niet voor om. En dan is het lastig om ze eruit te spelen. Wanneer Hove mee deed, deed hij dat ook zeer sterk. Toch fijn om zo'n speler er bij te hebben. Voor Huisman was het een lastig seizoen

XstjHeM.png

Suslov en Irandust wisselden elkaar af op de AMR positie en deden dat bijna meer dan prima. Ook hier waren beide heren betrokken bij aardig wat treffers. Suslov had in de winter aangegeven te zijn uitgeleerd en mag voor een x bedrag vertrekken al zie ik hem liever blijven. Ferati moet het vooral van invalbeurten hebben en komt ook te kort voor Europees niveau ben ik bang maar hij moet  nog wel een paar wedstrijden spelen voor de Poke player. 

ofleCnA.png

Kishna speelde een goed seizoen en bleef grotendeels fit. Echeverri kwam vaak vooral vanaf de bank omdat Kishna het goed deed ( en de koopsom voor ons niet te betalen was ) En ja Kishna heeft wel bij 1 van de grootste clubs van het land gespeeld natuurlijk. ADO bedoel ik dan he. Pas op het einde zag ik dat Echeverri wel een lagere clausule heeft voor teams die continentaal voetbal spelen. Komt er een stunt in de maak? Hiddink mocht de laatste wedstrijd zijn debuut voor ons maken.

BYes2xk.png

Voorin deden Mijatovic en Cullen het prima. Cullen vaak als invaller. Beide niet echt super cijfers qua treffers maar juist dat ook de flankspelers en de middenvelders vaak wisten te scoren hoeft dat ook niet. Ze mogen onze spits uit de wedstrijd spelen dan scoort iemand anders wel. En anders scoort de spits wel op het moment dat ze focussen op ons middenveld. 

HUnZiWB.png

Echeverri werd wel uitgeroepen tot rookie van het jaar en Mijatovic werd daarin 3e. Altijd mooi als spelers van jouw team hier in voor komt. Echeverri gaf nog mooie woorden voor ons in zijn speech

Haj01nz.png

Ik werd uitgeroepen tot manager van het jaar. En Slot die kampioen werd moest genoegen nemen met een tweede plaats. 

Wat Langeler goed nieuws vond. 

NFGfxli.png

MLYVJXO.png

e7SPtYC.png

Nog even wat stats voor jullie. Het lijkt erop dat we lekker in de lift zitten en nu gaat het belangrijk worden om ook bovenin mee te kunnen blijven doen natuurlijk. Titel is nog geen doel. Want financieel kunnen we nog lang niet mee met clubs als Ajax , PSV en Feyenoord. Wat wel mooi is dat onze U18 erin is gebleven dus onze talenten mogen ook strijden tegen de topploegen

NZlRQMD.png

IK7I7HW.png

@Kyrill We mogen absoluut niet klagen over het vorige seizoen

@delichris En dat ben ik dan ook zeker

@ElMarcos Ja geweldig om het oude record te hebben verbroken. En voor het eerst CL voetbal in Grunn

@Marius Nee die titel had ik al uit het hoofd gezet met de 0-0 tegen Feyenoord in eigen huis. 

@Rykjvk1 Dat is wel de bedoeling de komende jaren maar eerst maar eens structueel in de top blijvem

@Tim' Ik ben er zeer trots op. Nu doorbouwen en dan hopelijk in de komende jaren de strijd aan voor het hoogste

@19CH98 Dat is wel een leuk feitje. Maar inderdaad Feyenoord had een beter seizoen. Komende jaren in de top blijven hopelijk en dan zal het hopelijk eens goed vallen

@Daz Het was een heerlijk seizoen. Veel beter dan verwacht

@reibleetsak Dank u

@MNie Hahaha

@DutchClass22 We mogen zeker niet klagen over dit seizoen. Ik ook want de clubs zullen ons zeker niet meer onderschatten

@KayDeManaager @Satioz Thnx

@keano77  @Thomassje123 @keano77 @Badmuts @chrisje1993 @broabander @John Terry 2.0 @JC14 @Oerlie @MisterX @MKLVMOND @Titan @De Raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZsmAC2.jpg

En dan zit de vakantie erop waar ik zoals sommige het al goed hadden gezien zeker van heb genoten. Maar vanaf juli is de aandacht weer vol op de club gericht. Want het is weer tijd om spelers te verkopen en te kopen. En net als vorig seizoen behandel ik alle transfers in 1x plus hoe de selectie eruit ziet nadat de deadline voorbij is. Betekend dus dat sommige spelers nog wel in volgende updates worden benoemd of sommige pas later. Door selecteren was het devies. En we beginnen met de spelers die ons verlaten hebben.

Liro Mendolin een jonge Finse middenvelder komt veel en veel te kort en gaat transfervrij naar Almere City. Arend Jan van de Wetering een jonge doelman komt ook niet in mijn plannen voor en vertrekt voor 20k naar Telstar. Wat nog met bonussen kan oplopen naar 24,5k. Robin Kelder een centrale verdediger hoopt bij Helmond Sport wel meer kansen te krijgen en vertrekt voor 13k naar Brabant. Marc van der Veen kwam uit de eerste jeugdlichting en vertrekt voor 120k naar NEC. Bij ons bleef zijn ontwikkeling achter. Aladji Haji Dumbaya ondanks de exotische naam is deze light versie van een Koen Special puur Nederlands. Niet goed genoeg voor ons en voor 160k vertrekt hij naar het zuiden. Fortuna Sittard is zijn nieuwe club.  Xavier Mous speelde 1 wedstrijd voor ons en maakte daar te veel fouten. Daarna speelde hij in het tweede en vertrekt voor 250k naar het gedegradeerde FC Twente. Joost van Aken deed het keurig voor ons maar wordt te langzaam voor het spel wat ik voor ogen heb. Voor een half miljoen vertrekt hij naar het Franse Reims. Er zijn vervelendere oorden om naar toe gaan. Marco Rente is geen speler voor de subtop mede ook door zijn snelheid. Voor 650k trekt Marco naar zijn geboorteland want Darmstadt is zijn nieuwe werkgever. Ivan Laarman was ongeduldig een speler waar ik in de toekomst wel muziek in zag maar hij wou graag minuten maken. Voor 725k neemt het Poolse Lech waar van den Brom overigens trainer is hem over. Maxim Gullit mocht vertrekken en die kans pakte hij met beide handen aan, Voor 900k gaat hij spelen voor Dinamo Zagreb. Milos Milovic had zijn ding gedaan. Leuke speler maar geen vaandeldrager. Hij vertrekt voor 1,5 miljoen naar Partizan Belgrado. Ian Escobar had zich in de belangstelling gespeeld van clubs in Midden en Zuid Amerika. Uiteindelijk werd het het Mexicaanse Puebla dat vier miljoen euro naar ons heeft overgemaakt. Geen probleem want had al een vervanger op het oog. Johan Hove had nog een contract voor 1 jaar en is geen basisspeler wel een prima vervanger maar is dat genoeg om te gaan verlengen? Wanneer het Franse Bordeaux dan 6,25 miljoen over maakt met nog eens 1,5 miljoen aan eventuele bonussen moeten we niet moeilijk doen. Isak Määtä had een geweldig seizoen en dat waren Europese subtoppers ook opgevallen. Voor 10,5 miljoen vertrekt hij helaas naar Lazio. De klapper kwam op naam van Tomas Suslov. Het werd Anderlecht die de clausule activeerde van 25 miljoen. Ook vertrokken er nog wat spelers op huurbasis

37egSdG.png

Bekendste namen wederom Postema en er zijn twee spelers verhuurd aan KAS Eupen. Beide wouden graag minuten maken. In principe maar 2,5 basisspeler die is vertrokken namelijk Suslov en Määtä en oke Hove dan. Wel is elke linksback vertrokken dus daar moest sowieso wat bij komen. Maar er kwamen in totaal negen nieuwe spelers. De eerste had ik al eerder vastgelegd door dat zijn contract afliep en is gehaald als pure back-up. Kan zowel linksback spelen als VMC en zal menig wel een belletje doen rinkelen. Het is namelijk de 23 jarige Anass Salah-Eddine

Spoiler

bSGmFTy.png

Dat ik het niet erg vond dat Escobar vertrok is omdat ik een oud speler aan het terug halen was. Heb het over de Zweedse Gabriel Gudmondsson. Kan de hele linkerflank bestrijken. Vertrok voor ruim 6 miljoen naar Lille waar hij goed begon maar daarna terugviel. Vertrok voor 1,1 miljoen naar Elche en had vorig seizoen daar een topseizoen op het tweede niveau van Spanje. Voor 5,25 miljoen heb ik terug gehaald naar Groningen.

Spoiler

xUWb0mA.png

Gabriel krijgt wel stevige concurrentie al zal dat vooral te maken hebben wie onze tegenstander gaat zijn. Voor maar liefst zes miljoen halen wij Tom Rothe over van het tweede van Borussia Dortmund. Flink bedrag maar ik denk dat hij het waard is. Pas twintig jaar dus nog voldoende rek en kan er al direct staan. Bij Holstein Kiel ( 2e ) en Tweede van Dortmund (3e niveau ) al de nodige minuten in de benen.

Spoiler

A7dhwUE.png

Centraal achterin moest ook wel wat komen. De eerste kwam transfervrij over AS Monaco. Chrislain Matsima een 23 jarige Fransman met Congolese roots. Geen wereldtopper maar wel goede back-up en transfervrij dus dikke prima

Spoiler

ncXoTxd.png

Wie wel gehaald is voor de basis is de pas twintig jarige Tarek Buchmann. Deze Duitse verdediger met roots uit Togo komt voor 4,1 miljoen euro over van het Tweede van Bayern München. En heeft ervaring opgedaan bij Sankt Pauli en Werder Bremen in de tweede Bundesliga op huurbasis. Ik heb veel vertrouwen in deze jongen

Spoiler

XWLlgSh.png

Als back-up voor Duarte komt Borce Tenev voor 275k over van Wisla Krakow onze zusterclub. Zag het bericht voorbij komen en hebben 1e optie op de spelers van Wisla. Deze 25 jarige Macedoniër is geen sterspeler maar voor de Poke player een prima keus en niet duur. 

Spoiler

88fdOuF.png

Er was lange tijd veel interesse in Green dus was ik al aan het kijken naar een opvolger. En heb hem ook maar direct gehaald wat op zich ook wel nodig was met het vertrek van Hove en Huisman. Ik ging weer kijken bij onze oosterburen en vond bij Paderborn de 27 jarige Florent Muslija. International voor Kosovo met ook de Duitse nationaliteit. Paderborn vroeg wel de hoofdprijs en krijgt ruim zeven miljoen van ons overgemaakt. 

Spoiler

FxOA1dd.png

Als vervanger halen wij international van Israël naar Groningen. Idan Toklomati heeft ook het paspoort van Benin en dus voor de Poke players hier een interessante naam. Voor maar 2,3 miljoen halen wij hem van Maccabi Petach-Tikva. Heb hoge ogen van dit talent maar kan hij het waarmaken?

Spoiler

EsJLitG.png

Nee Echeverri komt helaas niet. Hoewel wij hem voor tien miljoen konden overnemen ( ander bedrag dan de afkoop van 23 miljoen die wij bedongen hadden ) Clubs waren dus wel akkoord maar Echeverri wou niet eens praten helaas. Uiteindelijk is hij vertrokken naar Liverpool die hem direct verhuurde aan Blackburn Rovers. Om toch wat concurrentie te hebben voor Kishna heb ik transfervrij Bryan Castrillon overgenomen van Sint Truiden. Deze 26 jarige Colombiaan zal dus vooral als back-up dienen. Hoe ziet het team er dan nu uit?

U4fDCYg.png

In het doel dus geen verandering. Hoewel Plogmann dus nog verhuurd is dat gat heb ik aangevuld met Hoël onze San Marinese vriend. Cumming is dus gewoon 1e keus 

pgWZIlB.png

Ook op de rechtsback positie kwam er geen nieuwe namen. Che is gewoon te goed om te vervangen , en om een speler te halen die minder is terwijl je er wel opties hebt vind ik onnodig. Javier zal hopelijk af en toe eens wat minuutjes mogen invallen bij een voorsprong voor de Pokeplayer. Wat ik wel heb gedaan is om Joël van Kaam om te trainen naar inverted full back. Voor de rechtsbuiten positie is hij voor ons niet goed genoeg maar wel eigen jeugd. Heeft wel voetballende kwaliteiten dus gaan we eens gek doen. Met Beukers heb ik dan een speler uit de eigen jeugd die af en toe wat minuten mag maken

NbyB8Ik.png

Buchmann en Jeltsch zullen het centrale duo gaan vormen. Jeugdig maar wel talentvol. Met Blokzijl en Matsima heb ik prima back-ups. Tabidze is weer terug van verhuur dus ook die zal ik minuten geven voor de Poke player zodat hij daarna definitief mag wieberen. Doesburg lijkt de stap niet te gaan maken maar voor Europese inschrijving wel belangrijk om er bij te hebben

9zNgILq.png

Rothe zal gaan spelen tegen de betere tegenstanders ( defensief sterker ) en Gudmondsson vooral tegen de kleinere ploegen door zijn aanvallende manier van spelen. Al kan die laatste ook nog op de plek van Kishna spelen dus wie weet spelen ze soms gewoon samen. Hetzelfde geldt voor Salah-Eddine die ook als VMC kan spelen en een prima back-up is plus Nederlands niet onbelangrijk voor de inschrijvingen. 

119Uqzs.png

Duarte is hier gewoon weer 1e keus simpel zat. Als hij er niet is zal het vooral stuivertje wisselen worden tussen Tenev en Bacuna en sluit ook niet uit dat de ex Ajacied hier minuten gaat maken. Denk wel de positie waar we met het oog op de toekomst moeten gaan kijken of er vanuit de jeugd wat mogelijk is ( Blokzijl en Doesburg kunnen hier ook spelen maar ook daar zie ik geen echte sterren in ) Of eventueel versterkingen halen in de komende jaren

0dDUYCn.png

Green en Huseinbasic zullen normaal het centrale blok op het middenveld zijn. Met Muslija en Tenev worden wij er niet veel minder op dus helemaal prima deze linie. 

gTOjcV9.png

Toklomati zal 1e keus zijn voor Irandust. Hoewel hij gewoon prima presteert hoor maar zie hem niet veel stappen meer maken en kan Idan nog veel beter worden. Emeram is ook weer terug van verhuur en mag ook voor zijn kans gaan. Ferati moet nog af en toe eens invallen voor ik hem van de hand kan gaan doen

SgdfHVI.png

Kishna gewoon 1e keus is goed genoeg voor ons. Castrillon dus back-up en heb veel vertrouwen in de toekomst van Hiddink. Al is die nog niet eens droog achter de oren. Gudmondsson kan hier ook nog spelen dus bij een eventuele blessure van Kishna is het niet meteen paniek.

4pkZB3c.png

Voorin geen veranderingen. De oplettende lezer zal zien dat ik bijna met een volledig ( deels ) Duits elftal kan spelen. Namelijk Moser , Che , Buchmann , Jeltsch , Rothe , Huseinbasic , Muslija , Green , Ferati. Alleen als linker winger en spits heb ik geen speler die gedeeltelijk Duits is. Ik denk dat wij er zeker niet slechter op zijn geworden. In de breedte misschien wel iets sterker. Benieuwd wat we kunnen laten zien.

ot7YYx0.png

De eerste training was dan daadwerkelijk in de Groene kathedraal :classic_wink: En zelf ben ik al aan het dromen. Hoe gaaf zou het zijn om ooit hier in te kunnen voetballen? Dromen mag toch?

CIMV6iA.png

@Marius Ze hebben het zeker goed gedaan, Benieuwd of ze het nu weer kunnen laten zien

@delichris Dank u

@Rykjvk1 Helaas niet weten te halen. Ja ook de trainer heeft zo zijn ontspanning nodig niet waar

@Satioz @MNie Thnx

@Kyrill @ElMarcos @Tim' @19CH98 @Daz @reibleetsak @DutchClass22 @KayDeManaager

@keano77  @Thomassje123 @keano77 @Badmuts @chrisje1993 @broabander @John Terry 2.0 

@Oerlie @MisterX @MKLVMOND @Titan @De Raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pqRuaLM.jpg

In juli kwamen er ook nog wat nieuwe stafleden deze kant op. Want behalve op het veld moet ook het geraamte er naast als een huis staan. Als eerste kwam een nieuwe trainer voor de doelmannen. Met de nodige ervaring in Frankrijk komt de 59 jarige Zakaria Alaoui ons versterken. Het is niet de enigste oud international die ons deze zomer komt versterken want voor het scoutingsteam komt ook een bekende naam naar Groningen. Oud speler van o.a Porto en Juventus namelijk Rui Barros

Daar blijf het niet bij want we wisten ook nog de hoofdscout van Saarbrücken te verleiden bij een avontuur bij ons. Hebben het dan over Florian Zehe.  En voor de trainersstaff kwam er ook nog oud voetballer ons versterken. Heeft nog een tijdje voor VVV gevoetbald. Nog niet lang gestopt met voetbal maar zie wel een goede trainer in Lee Cattermole. Wat zijn dan de verwachtingen voor het nieuwe seizoen?

OxJCHjy.png

De druk ligt ondanks de knappe tweede plaats nog niet zo hoog. Eindigen in de subtop is het doel , in de Champions League stromen we geloof ik al in in de 3e voorronde dus de doelstellingen zullen wel gehaald worden ga ik van uit. De start van de competitie is ons niet gunstig gezind

wOccgXM.png

Eerste twee wedstrijden gaan nog wel maar daarna weer drie zware wedstrijden op rij. Plak daar dan ook nog de Europese wedstrijden bij en we gaan waarschijnlijk direct weten waar wij staan. Maar zullen ons best doen om er klaar voor te zijn. Wie wordt dan onze eerste tegenstander in de voorronde van de Champions League

DMie63K.png

R9DHpvP.png

Het wordt het Schotse Glasgow Rangers en dus geen weerzien met oud speler Tjaronn Chery. Zeer benieuwd hoe wij het gaan doen tegen de nummer 2 uit Schotland. Een speler die sowieso de plas overvliegt is Liam Cullen hij is namelijk uitgenodigd om een testimonia te  gaan spelen. Altijd leuk als 1 van jou spelers hier wordt voor uitgenodigd. Tot slot nog de oefenwedstrijden en zeker het begin was er 1 van pezen in de provincie. 

MZPOtgp.png

J6ftRsJ.png

@Kyrill Thnx ben er ook zeker blij mee

@delichris thnx

@Marius En zullen moeten doorselecteren. Van de KKD naar Champions League is niet voor elke voetballer weg gelegd

@Rykjvk1 Daar ben ik zeker tevreden mee al ben ik dat wel over de gehele selectie

@Daz Ik verwacht ook veel van Buchmann. Hopelijk kan hij het waar maken

@Lensherr Dank u

@Satioz @KayDeManaager @chrisje1993 @ElMarcos thnx

@Tim' @19CH98 @reibleetsak @DutchClass22 

@keano77  @Thomassje123 @keano77 @Badmuts  @broabander @John Terry 2.0 

@Oerlie @MisterX @MKLVMOND @Titan @De Raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites