La Pulga Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Seizoen 2, gaat hard zo met de trainerscarrière van Steijn. Löw is het blijkbaar ook niet in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 sportief gaat het een stuk beter dan financieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Boys, wat zouden jullie met onderstaande speler doen? Trainen en spelen als MC (Mez) of als diepe spits???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Boys, wat zouden jullie met onderstaande speler doen? Trainen en spelen als MC (Mez) of als diepe spits???? Die vent kan alles, zou bij mij een Volante worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 15 minuten geleden zei De Raam: Die vent kan alles, zou bij mij een Volante worden Helemaal mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 57 minuten geleden zei De Raam: Die vent kan alles, zou bij mij een Volante worden Daar speel ik niet mee. Hij is van nature een middenvelder natuurlijk, maar als ik naar de punten kijk voor een spits, dan heeft die overal wel hele hoge punten op. Vind het lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: Daar speel ik niet mee. Hij is van nature een middenvelder natuurlijk, maar als ik naar de punten kijk voor een spits, dan heeft die overal wel hele hoge punten op. Vind het lastig. Je kunt je tactiek ook aanpassen, hè! Maar als je hem als spits wilt gebruiken, zou ik voor complete spits gaan omdat je anders veel van zijn kwaliteiten niet gebruikt en dat is zonde. Je kunt hem ook daar op trainen en hem in verschillende rollen uitspelen, net wat in die wedstrijd nodig is. Die rollentraining is eigenlijk alleen een selectie van attributen waar je de focus op legt, het is niet zo dat als hij traint als MEZ, je hem niet als spits kan opstellen. Mijn voorkeur zou wel echt gaan naar het middenveld, met name omdat hij heel goed zou zijn in een ondersteunende rol (zonder bal positioneren, anticiperen, beslissingen, etc.) Dit is wel echt een freak newgen, zuinig op zijn! Heeft zeker een PA boven 180.. Mag ik zijn rapport eens zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Boys, wat zouden jullie met onderstaande speler doen? Trainen en spelen als MC (Mez) of als diepe spits???? Ik weet het antwoord van @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 24 minuten geleden zei De Raam: Je kunt je tactiek ook aanpassen, hè! Maar als je hem als spits wilt gebruiken, zou ik voor complete spits gaan omdat je anders veel van zijn kwaliteiten niet gebruikt en dat is zonde. Je kunt hem ook daar op trainen en hem in verschillende rollen uitspelen, net wat in die wedstrijd nodig is. Die rollentraining is eigenlijk alleen een selectie van attributen waar je de focus op legt, het is niet zo dat als hij traint als MEZ, je hem niet als spits kan opstellen. Mijn voorkeur zou wel echt gaan naar het middenveld, met name omdat hij heel goed zou zijn in een ondersteunende rol (zonder bal positioneren, anticiperen, beslissingen, etc.) Dit is wel echt een freak newgen, zuinig op zijn! Heeft zeker een PA boven 180.. Mag ik zijn rapport eens zien? Wat voor rapport zou je willen zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 10 minuten geleden zei Copywriter: Ik weet het antwoord van @Nom de Guerre Segundo Volante, zoals anderen ook reeds aangaven. Multitalent man, die gap kan alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 26 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wat voor rapport zou je willen zien? Trainings/scoutingsrapport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Het gaat even niet zo soepel op het moment om het maar even te zeggen. Met een beetje pech word ik nog 3e ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Newcastle even van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd. Heerlijke goal zeg met bijna alleen maar 1x raken. Zo nog vele meer aub Opname.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) Na 4 seizoenen Thes vond ik de tijd rijp om een stap hogerop te zetten als manager. Ik zag dat Valencia zonder manager zat en wel interesse in mij had en zodoende heb ik daar gesolliciteerd en ben ik aangenomen als de nieuwe manager. Valencia was de voorbije 2 seizoenen in de lage middenmoot geëindigd. Seizoen 27-28 waar ik aan het roer begon zijn we 4de geëindigd en hebben we CL voetbal afgedwongen. Nu zit ik in seizoen 28-29 en staan we voorlopig stevig 3de in La Liga. In de CL gestrand in de 16de finales waar Arsenal net iets te sterk was. Dit seizoen voor 182 miljoen euro spelers verkocht en voor een kleine 50 miljoen spelers binnengehaald. We maken nog veel verlies maar op het einde van dit seizoen loopt de grootste lening af die we moeten terugbetalen dus financieel gaat het de goede kant uit. EDIT: Heb nu seizoen 29-30 de overstap kunnen maken naar Manchester United, waren afgelopen seizoen verliezend finalist CL en pas 7de geëindigd in de PL, maar wel de FA Cup gewonnen en zodoende geplaatst voor de Europa League. Enige speler die ik voorlopig gehaald heb is Hato van Ajax voor 94 miljoen euro! En nu maar eens proberen om wat prijzen te winnen. Transfers Valencia: Spoiler Toekomstige transfers: Selectie Valencia: Spoiler Huidige selectie Manchester United: Spoiler 14 november 2023 bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 28 minuten geleden zei bas huijsmans: Newcastle even van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd. Heerlijke goal zeg met bijna alleen maar 1x raken. Zo nog vele meer aub Opname.mp4 43.73 MB · 0 downloads Korter passen, hoger tempo, pass into space, work ball into box... Be more disciplined en dribble less ook toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 1 uur geleden zei De Raam: Trainings/scoutingsrapport Ga ik morgen even voor je regelen. Stiekem wil ik zijn PA wel even spieken, maar dat doe ik wel als de game op zijn eind loopt. Ga hem wel als middenvelder uitspelen gok ik. Even kijken hoe we dat in elkaar gaan gieten. Met Mcatee, Nypan, Baldanzi, milinkovic-savic heb ik eigenlijk al 4 man voor die 2 posities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Heeft iemand een linkje voor een logopack die wel werkt ? Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 1 uur geleden zei De Raam: Korter passen, hoger tempo, pass into space, work ball into box... Be more disciplined en dribble less ook toevallig? Van alles wat je opnoemt heb ik alleen korter passen en hoger tempo aan staan. Lage voorzetten helpt ook nog mee met de laatste bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) De patch is uit, maar die is niet bij mij geinstalleerd. Heb steam al opnieuw opgestart, maar zonder resultaat. Iemand tips? 13 november 2023 bewerkt door Matthias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Iedere keer als ik een transfervrije speler vindt die al maanden geen contract heeft, stromen daarna opeens de biedingen binnen van andere clubs en kiest de speler voor een club uit een divisie hoger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Ik heb het gevoel dat Engeland hier flink gaat domineren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Tweede wedstrijd van seizoen twee met Bournemouth. De wedstrijd hiervoor won West Ham nog met 4-0 van Manchester United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ik tijdens dit seizoen. Wat speel ik toch veel thuis, of lijkt dat maar zo? Nou dat leek dus niet zo, dat was zo 5 uitwedstrijden achter elkaar straks in de competitie haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 8 uur geleden zei Joery: Nu wel héél benieuwd naar Facundo + je game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten