Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Daar speel ik niet mee. Hij is van nature een middenvelder natuurlijk, maar als ik naar de punten kijk voor een spits, dan heeft die overal wel hele hoge punten op. Vind het lastig. 

Je kunt je tactiek ook aanpassen, hè! Maar als je hem als spits wilt gebruiken, zou ik voor complete spits gaan omdat je anders veel van zijn kwaliteiten niet gebruikt en dat is zonde. Je kunt hem ook daar op trainen en hem in verschillende rollen uitspelen, net wat in die wedstrijd nodig is. Die rollentraining is eigenlijk alleen een selectie van attributen waar je de focus op legt, het is niet zo dat als hij traint als MEZ, je hem niet als spits kan opstellen.

Mijn voorkeur zou wel echt gaan naar het middenveld, met name omdat hij heel goed zou zijn in een ondersteunende rol (zonder bal positioneren, anticiperen, beslissingen, etc.)

Dit is wel echt een freak newgen, zuinig op zijn! Heeft zeker een PA boven 180.. Mag ik zijn rapport eens zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei De Raam:

Je kunt je tactiek ook aanpassen, hè! Maar als je hem als spits wilt gebruiken, zou ik voor complete spits gaan omdat je anders veel van zijn kwaliteiten niet gebruikt en dat is zonde. Je kunt hem ook daar op trainen en hem in verschillende rollen uitspelen, net wat in die wedstrijd nodig is. Die rollentraining is eigenlijk alleen een selectie van attributen waar je de focus op legt, het is niet zo dat als hij traint als MEZ, je hem niet als spits kan opstellen.

Mijn voorkeur zou wel echt gaan naar het middenveld, met name omdat hij heel goed zou zijn in een ondersteunende rol (zonder bal positioneren, anticiperen, beslissingen, etc.)

Dit is wel echt een freak newgen, zuinig op zijn! Heeft zeker een PA boven 180.. Mag ik zijn rapport eens zien?

Wat voor rapport zou je willen zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 4 seizoenen Thes vond ik de tijd rijp om een stap hogerop te zetten als manager. Ik zag dat Valencia zonder manager zat en wel interesse in mij had en zodoende heb ik daar gesolliciteerd en ben ik aangenomen als de nieuwe manager.

Valencia was de voorbije 2 seizoenen in de lage middenmoot geëindigd. Seizoen 27-28 waar ik aan het roer begon zijn we 4de geëindigd en hebben we CL voetbal afgedwongen.

Nu zit ik in seizoen 28-29 en staan we voorlopig stevig 3de in La Liga. In de CL gestrand in de 16de finales waar Arsenal net iets te sterk was. Dit seizoen voor 182 miljoen euro spelers verkocht en voor een kleine 50 miljoen spelers binnengehaald. We maken nog veel verlies maar op het einde van dit seizoen loopt de grootste lening af die we moeten terugbetalen dus financieel gaat het de goede kant uit.

EDIT: Heb nu seizoen 29-30 de overstap kunnen maken naar Manchester United, waren afgelopen seizoen verliezend finalist CL en pas 7de geëindigd in de PL, maar wel de FA Cup gewonnen en zodoende geplaatst voor de Europa League. Enige speler die ik voorlopig gehaald heb is Hato van Ajax voor 94 miljoen euro! En nu maar eens proberen om wat prijzen te winnen.

Transfers Valencia:

Spoiler

80db188ff8304c9dd6606f3d65abc82a.png

412a7f0818e6d28a5e3f2654a60bf52f.png

Toekomstige transfers:

2f151ce8f53cdfeba77efaa9e8b00e76.png

Selectie Valencia:

Spoiler

81498e3f6f90c7d7a442962643b278ec.png

ffe531d73b8265b08828f797105af325.png

Huidige selectie Manchester United:

Spoiler

2ecaf4ab35428656b744cf8ccd790058.png

15a69cb22607f6df82e03c7ca7b27e07.png

bewerkt door glennix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei bas huijsmans:

Newcastle even van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd. Heerlijke goal zeg met bijna alleen maar 1x raken. Zo nog vele meer aub

Korter passen, hoger tempo, pass into space, work ball into box... (y)

Be more disciplined en dribble less ook toevallig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Trainings/scoutingsrapport

Ga ik morgen even voor je regelen. Stiekem wil ik zijn PA wel even spieken, maar dat doe ik wel als de game op zijn eind loopt.

Ga hem wel als middenvelder uitspelen gok ik. Even kijken hoe we dat in elkaar gaan gieten. Met Mcatee, Nypan, Baldanzi, milinkovic-savic heb ik eigenlijk al 4 man voor die 2 posities. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites