neva Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Ja, deze is pijnlijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Na 2,5 maand weer FM opgepakt om mijn save een keer af te ronden. Na een half seizoen was het zover. Ik kon aan de slag bij India en een maand later won ik de laatste prijs die ik nog wilde winnen. Ik wilde dat mijn personage alle continentale club en landenprijzen zou winnen. In de zomer 2061 was dat voltooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november (bewerkt) Een volledig Zweedse kern? Work in Progress bij GAIS Göteborg.. Alleen onze keeper is een Nieuw-Zeelander met de Nederlandse en Britse nationaliteit. Maar ook hij zal binnen 500 dagen de Zweedse nationaliteit bekomen. (begin seizoen twee) @Urbeto 24 november bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Heerlijk hoor! Bergvall en Alemayehu Mulugheta Joelsson en Cardaklija heb ik in de vroege jaren van mijn ÖIS save ook een tijdje gehad. Prima opvulling voor je selectie, al kan het gebrek aan wendbaarheid bij laatstgenoemde nog wel eens voor hachelijke situaties zorgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november (bewerkt) Eind november nam ik de overstap van mijn geliefde Estoril Praia naar Juventus. Snel 3 aankopen gedaan om te kijken of er nog iets te redden valt dit seizoen... Ricardo Varela Overgenomen van mijn vorige club. Ik wist natuurlijk dat hij een clausule had van 41 miljoen. Dit word mijn vaste linksback de komende jaren. Spoiler Matthijs van de Merbel Een transfer die veel overeenkomsten heeft met die van Matthijs de Ligt vroeger. Jonge centrale verdediger gehaald voor een groot bedrag van Ajax. En hij moet er gelijk staan. Ik heb hem gekocht omdat ik een andere verdediger voor circa 40 miljoen heb kunnen verkopen aan Real Madrid, waar ik minder van onder de indruk was. Spoiler Anderson Deze man gaat op korte termijn José Marsà vervangen. Kon hem voor relatief weinig ophalen uit Brazilië en hij past goed bij mijn tactiek. Spoiler Competitie: We hebben nog redelijk wat moeite in de competitie om aan te sluiten bij de plekken voor Europees voetbal. Al zit er wel een stijgende lijn in: Champions League: Dit gaat wel een stuk beter. Op een haar na hebben mistten we de kwalificatie naar de laatste 16 en hebben we Celtic geloot. Alle wedstrijden sinds mijn aanstelling: Spoiler Nog werk aan de winkel dus... 24 november bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Had WBA wel gezien eigenlijk. Promotie vanuit de Championship was tof, maar in de Premier League potten breken was een stuk lastiger. Niet dat het slecht ging hoor, maar met al die gelijke spelletjes en kleine nederlagen was ik niet blij. Bij Leipzig staat het er niet eens heel dramatisch voor: Zo is een tweede plek nog best haalbaar, denk ik. Daarnaast staan ze 20e in de Champions League na zes duels, dus dat is ook helemaal niet verkeerd. In de beker staat eind volgende maand een kwartfinaleduel thuis tegen Köln op het programma. Ook te doen. Ik denk dat dit best een prima stap is. Man United wilde me niet. Newcastle wilde ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 16 uur geleden zei LouisPSV: Matthijs van de Merbel Een transfer die veel overeenkomsten heeft met die van Matthijs de Ligt vroeger. Jonge centrale verdediger gehaald voor een groot bedrag van Ajax. En hij moet er gelijk staan. Ik heb hem gekocht omdat ik een andere verdediger voor circa 40 miljoen heb kunnen verkopen aan Real Madrid, waar ik minder van onder de indruk was. Er zijn toch wel betere opties dan van de merbel voor zo n bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 2 uur geleden zei neva: Had WBA wel gezien eigenlijk. Promotie vanuit de Championship was tof, maar in de Premier League potten breken was een stuk lastiger. Niet dat het slecht ging hoor, maar met al die gelijke spelletjes en kleine nederlagen was ik niet blij. Bij Leipzig staat het er niet eens heel dramatisch voor: Zo is een tweede plek nog best haalbaar, denk ik. Daarnaast staan ze 20e in de Champions League na zes duels, dus dat is ook helemaal niet verkeerd. In de beker staat eind volgende maand een kwartfinaleduel thuis tegen Köln op het programma. Ook te doen. Ik denk dat dit best een prima stap is. Man United wilde me niet. Newcastle wilde ik niet. Succes in Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Breekt in november zijn enkel. Is hij eindelijk terug en heeft hij 2 wedstrijden gespeeld... Gescheurde kruisbanden. Die kan ik afschrijven helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 6 minuten geleden zei Thomassje123: Breekt in november zijn enkel. Is hij eindelijk terug en heeft hij 2 wedstrijden gespeeld... Gescheurde kruisbanden. Die kan ik afschrijven helaas That Socks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Ik wil wel ruilen met je. Krijg je van mij z'n broer, Krokante Sock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Een pijnlijke om kwijt te geraken, maar voor een eigen jeugdspeler is dit natuurlijk een heel mooi bedragje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Zeker een mooi bedrag, kan je veel leuke spelers van halen 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Bedankt Ajax, fijne spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 10 uur geleden zei Thomassje123: Bedankt Ajax, fijne spits Optie tot koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 10 minuten geleden zei Mordurette: Optie tot koop? Zulke spelers gaan nog niet willen komen helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Sorry voor de slechte foto maar over welke huidige selectiespeler van PSV gaat het hier (werd overigens topscorer in de competitie met 42 goals en 4 jaar op rij Eredivisie-topscorer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Iedereen een gelukkige FM25 oorspronkelijke releasedag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 3 uur geleden zei Rob1981: Sorry voor de slechte foto maar over welke huidige selectiespeler van PSV gaat het hier (werd overigens topscorer in de competitie met 42 goals en 4 jaar op rij Eredivisie-topscorer). Luuk de Jong? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 14 minutes ago, Steels said: Luuk de Jong? Guus Til it is… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Oef, deze deed ik met pijn in het hart. Een echte supersub, maakte alleen maar pareltjes, daagde altijd op voor de belangrijke momenten. Ook nog homegrown. Maar ik kon hem niet tegenhouden toen man utd aanklopte. Ga toch proberen of ik een truitje van hem op de kop kan tikken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Mijn derde en vierde keepers zijn wonderkind. Ik wil ze daarom uitlenen maar niemand wil ze huren óf ze willen niet naar de club (in geval van sattelietclubs). Moet ik wellicht hun elftalstatus veranderen zodat ze wel willen of heeft iemand nog tips? Heb dit ook met mijn derde en vierde spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november (bewerkt) Dat is 1, moge er nog velen volgen Schaduwlijstje is al behoorlijk aan het worden 27 november bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Ook wel speciaal. 4 keer buitenspel in 1 helft met dezelfde speler.. Anders had hij er al 6! binnen gekletst in 1 helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten