sennid Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober (bewerkt) eerste stap is gezet. Met Haïti gaan we ook lekker Helaas maar de volgende rondes hadden we sowieso nooit overleefd. 14 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Daar gaat mijn Noorse vriendje na 4 seizoenen Casa Pia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober @Dansmeister fakka bruder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober (bewerkt) 20 minuten geleden zei Thierryvane: Daar gaat mijn Noorse vriendje na 4 seizoenen Casa Pia. Kon hij het grote geld niet weerstaan? Met nog een Club World Cup te gaan kom ik nog 428 punten tekort om Guardiola te 'verslaan'. Ik kan nergens een lijstje vinden met de puntverdeling per competitie/prijs. Maar ik vermoed dat ik het met het Club WK geen 428 punten ga verdienen, mocht ik hem al winnen. 14 oktober bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 22 minuten geleden zei Michaelinho*: Kon hij het grote geld niet weerstaan? Wilde inderdaad weg en had al gratis een vervanger gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Van kampioenenmaker bij Odds naar Valerenga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 26 minuten geleden zei Lensherr: Van kampioenenmaker bij Odds naar Valerenga. Ik zag al een nieuw logootje. Lekker hoor Waren ze vrij of heb je ruimte gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Club World Cup ook gewonnen. Al was het met een zieke remontada . Kom nog 211 punten tekort om Guardiola te passeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik zag al een nieuw logootje. Lekker hoor Waren ze vrij of heb je ruimte gemaakt? Ze waren vrij, hebben leukere spelers, maar de doelstelling is kampioen te spelen en weer ergens anders in de competitie aan de slag te gaan. In verband met die nieuwe uitdaging van dit forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober (bewerkt) Ondanks dat ik tijdens de competitie dit seizoen een achterstand moest wegwerken van minstens 11 punten, is dit het uiteindelijke resultaat.. Nu aangekomen bij de speelbare leagues in Engeland. 14 oktober bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober (bewerkt) Op 13-10-2024 om 12:22 zei joostmakaay: Zijn er andere die met de sortitoutsi-data update spelen, waarbij de Japanse spelers ook overrated zijn? Kwam onder andere deze tegen bijvoorbeeld; Ik speel met de officiële Data Update, hier een aantal van mijn newgens: Spoiler Weet niet of je dit overrated vindt..? Ik zou er nog een stuk of 3 kunnen aanklikken die evengoed zijn en uit eigen jeugd komen, overigens, allemaal onder de 22 ook. Maar dat zit dus in de officiële Data update. 14 oktober bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 13 minuten geleden zei Rykjvk1: Ik speel met de officiële Data Update, hier een aantal van mijn newgens: Inhoud verbergen Weet niet of je dit overrated vindt..? Ik zou er nog een stuk of 3 kunnen aanklikken die evengoed zijn en uit eigen jeugd komen, overigens, allemaal onder de 22 ook. Maar dat zit dus in de officiële Data update. Nee die niet echt, had meer het gevoel dat bepaalde Japanse spelers door sortitoutsi omhoog gezet waren, terwijl ze in het echt helemaal niet zo goed waren. Beetje net zoals de spelers van ADO vroeger altijd te hoog gerate werden, omdat ze researcher voor ADO was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Dju, transfermarkt grotendeels gemist omdat ik aan het eten was, en het spel voor onbepaalde tijd op vakantiemodus zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Deze voorbereiding doet het beste vermoeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Sterspeler van m'n team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober We waren al even kampioen, maar nu zit ook de competitie erop. Onze laatste nederlaag in de Allsvenskan is al ruim vijfenhalf jaar geleden en dat we kampioen worden is daardoor inmiddels een soort zekerheidje. Toch was dit (2033) ons beste seizoen tot dusverre. We verbreken onze eigen oude records: 88 punten i.p.v. 86, 129 keer gescoord i.p.v. 118 maal en slechts 8 tegendoelpunten waar het vorige record 9 tegengoals betrof. De twee achtklappers, twee negenklappers en enkele tienklapper dit seizoen hebben wel duidelijk gemaakt dat we het qua uitdaging in de Champions League moeten zoeken. Daar gaat het met 12 uit 4 vooralsnog niet minder, maar nu resten ons uitwedstrijden in München en Barcelona. Aan de bak dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Het was een leuke bekerrun tot nu toe... Hopelijk levert het financieel nog wel iets op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Elias Baum Is mijn 3e clubtopscorer dit seizoen tot dusver met al 4 goals en ook al 4 assists in 11 duels basis en 3x invaller en dat als linsback en rechtsback haha, heerlijk @Aaron21 @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Na al die jaren FM spelen is het eindelijk gelukt, het record van Coen Dillen voor het hoogst aantal doelpunten in een seizoen door een speler te verbreken; Denk dat Luuk de Jong wel toe is aan vakantie, want hij heeft vrijwel iedere wedstrijd gespeeld dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 8 uur geleden zei Rykjvk1: Ik speel met de officiële Data Update, hier een aantal van mijn newgens: Inhoud verbergen Weet niet of je dit overrated vindt..? Ik zou er nog een stuk of 3 kunnen aanklikken die evengoed zijn en uit eigen jeugd komen, overigens, allemaal onder de 22 ook. Maar dat zit dus in de officiële Data update. Welke skin is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 4 uur geleden zei SpartaPiet: Welke skin is dit? SAS skin is dit als ik het goed heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 6 uur geleden zei SpartaPiet: Welke skin is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober (bewerkt) Jaaa eindelijk! Na 22 seizoenen (en een beetje in het 23e seizoen) staan we eindelijk alleen aan kop in de Hall of Fame. De Community Shield en UEFA Super Cup (zie spoiler) leverden uiteindelijk toch meer punten op dan verwacht. Daarmee komt deze (bijna) Journeyman game eigenlijk tot een einde. Alle doelstellingen zijn behaald en Efstathios Papaioannou is inmiddels 62 jaar. Ik twijfel nog een beetje wat te doen. Ik kan er nog een soort van Pentagon challenge aan vast knopen door wat andere continenten aan te doen in de nadagen van zijn carrière. Maar ik ben zo mijn spelers bij Arsenal gaan 'houden', dat ik ze eigenlijk niet wil verlaten. Daarbij wil ik ook niet aan het begin van seizoen 2023 ineens opstappen. Dat past niet echt in 'het verhaal'. Dus als ik wel doorga zal ik in ieder geval het 23e seizoen nog uitspelen bij Arsenal. Ga de komende dagen maar eens nadenken óf en op welke manier ik hier een vervolg aan wil geven. Het is hoe dan ook mijn langste en by far meest succesvolle seizoen ooit in Football Manager . Spoiler 15 oktober bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober @Michaelinho* heb je toevallig dat sjabloon van die Google Docs-sheet ergens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober De eerste spits is geblesseerd, 19 jaar. Fijn dat je dan zo'n parel nog als back-up hebt. Gekocht voor 600K. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten