Mordurette Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 59 minuten geleden zei Genkie_06: Iemand tips om aangenomen te worden bij een nieuwe club? In mijn ultimate FM challenge save zit ik vast in seizoen 2029-2030... Geen enkele club biedt me een kans, ondanks dat ik al tal van prijzen heb gewonnen. Kan het dat mijn reputatie te hoog is voor kleinere clubs? Zeker dat het kan omdat ze denken dat hun club te min is voor jou of dat ze jouw salaris toch niet kunnen betalen. Hoe is jouw aanpassingsvermogen? Als die laag is zullen buitenlandse club ook vaak minder snel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Dat wordt nog even geduld hebben vooraleer ik als bondscoach aan de slag kan daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli (bewerkt) Appeltje eitje zoals gewoonlijk. Dit doortrekken in de Serie B! 6 juli bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 7 uur geleden zei Mordurette: Zeker dat het kan omdat ze denken dat hun club te min is voor jou of dat ze jouw salaris toch niet kunnen betalen. Hoe is jouw aanpassingsvermogen? Als die laag is zullen buitenlandse club ook vaak minder snel komen. Aanpassingsvermogen is 18 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 11 uur geleden zei sennid: Appeltje eitje zoals gewoonlijk. Dit doortrekken in de Serie B! Doen we even nog een keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli We gaan lekker. Nu de Serie A zien te overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Zooooo.. Twee jaar geleden al het EK gehaald (en daar 2e ronde uitgeschakeld door Italië) en nu dan onze vuurdoop op het WK. Inmiddels 72e op de FIFA Ranking ook, dus het ziet er allemaal goed uit. Ook promotie afgedwongen naar de Nations League A groepen. Het mooie is dat ik een jaar of vijf geleden begonnen ben met het aantrekken van heel veel jonge spelers met het oog op nationaliseren. Dit zijn jongens die 22-25 zijn, in m'n -21 zitten en doodongelukkig zijn, maar wel goed genoeg voor Liechtenstein. Hopelijk gaan enkele van deze jongens een Liechtensteins paspoort aanvragen en uit willen komen voor het nationale team, dan heb ik toch wat versterkingen richting het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Het is nog altijd wachten op het nieuws over ons nieuw stadion. Benieuwd of het naar mij genoemd zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) In de wereld van het grote geld en de titanen van het voetbal, daar waar snelheid en kracht vaak de heilige graal lijken, daar beweegt Marco Reginato zich voort als een fluistering tussen het geweld. Een sluwe vos, geen brullende leeuw, onopvallend maar niet ongezien. Hij is de stille kracht die altijd wacht op dat ene moment, het moment dat het lot zich laat buigen door niets meer dan pure wilskracht en een instinct voor timing dat niet te leren valt. Marco Reginato, wiens naam nog niet in neonlichten geschreven staat, en wie weet zal dat ook nooit gebeuren. Maar in de harten van de ware liefhebbers, daar brandt zijn naam helder. Hij is de man van de laatste minuten, de prins van het beslissende kwartier, die met meer dan tien doelpunten per seizoen de critici keer op keer de mond snoert. De schoonheid van zijn spel ligt niet in duizelingwekkende dribbels of spierbundels die bol staan van de kracht. Nee, Reginato is de meester van het subtiele, de architect van de stille momenten die exploderen in een doelpunt. Hij komt van de bank, een symbool van geduld en scherpte, wanneer de benen van de starters vermoeid raken en de verdedigers hun concentratie laten vieren. Daar is hij, Marco, met de sluipende tred van een jager, altijd op de juiste plaats op het juiste moment. Zijn spel is als poëzie, elke beweging een vers, elk doelpunt een refrein dat nagalmt in de eeuwigheid van het moment. In een sportwereld die geobsedeerd is door snelheid, is het Reginato die ons herinnert aan de schoonheid van bedachtzaamheid, aan het tactische, aan de kunst van het voetbal die dieper gaat dan het oog kan zien. Hij is de herinnering dat in het voetbal, net als in het leven, niet altijd de luidste stemmen de verhalen vertellen die ertoe doen. Zo zingt de menigte, zacht en met ontzag, de lofzang van Marco Reginato. Misschien niet de held die je verwachtte, maar zeker de held die we verdienen. Elk doelpunt fluistert zijn verhaal, elk spel een ode aan de onverwachte kunst van het scoren. Marco Reginato, niet de snelste, niet de sterkste, maar zeker een van de slimsten. Hij is een voetballer die, als je het uitrekent, bijna een doelpunt per negentig minuten scoort wanneer hij invalt. Een statistische held, een monster van de efficiëntie in de beperkte tijd die hem gegund is. Maar, o ironie van het lot, zet hem in de basis en hij lijkt wel een ander mens. Dan verandert onze held in een schim van de superinvaller die we kennen. Waarom? Is het de druk, de verwachting, het heldere daglicht dat zijn nachtelijke sluiproutes blootlegt? Ja, Marco is te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet. Een paradoxale speler, een man van tegenstrijdigheden. In de schaduw van de laatste twintig minuten, daar gedijt hij, daar leeft hij, daar scoort hij. Een wolf in de late uurtjes, die gedijt op de vermoeidheid en de verminderde concentratie van de tegenstander. Maar start de wedstrijd met hem vanaf de eerste minuut, en wat blijkt? De magie verdwijnt. Het is alsof hij te veel ruimte en tijd heeft, te veel licht waarin zijn geheimen zichtbaar worden. Het veld te groot, de verwachtingen te hoog, en onze Marco kan de druk niet aan. Hij is niet de held die van begin tot eind de lijnen uitzet, maar de mysterieuze kracht die aan het einde van het verhaal het tij keert. Zo zit Marco Reginato vast in een bizar voetbalraadsel, veroordeeld om te excelleren in een rol die even cruciaal als ondankbaar is. Zijn talent, onmiskenbaar aanwezig wanneer de klok tikt en de schaduwen langer worden, lijkt te verdampen als hij te lang in het zonlicht staat. Zo blijft hij de eeuwige joker, het geheime wapen, te groot voor het servet waarop de mindere goden hun brood kruimelen, maar te klein voor het tafellaken dat uitgespreid ligt voor de ware kampioenen. 7 juli bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli En daar is het dan, een liefdesbetuiging voor een speler van Trastevere. Een man die een plekje in Guido zijn FM hart heeft kunnen veroveren. Prachtig stukje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Heeft iemand de ffp al een keer gefaald? Elke keer als ik hem dreig te falen komt er ineens een frisdrank sponsor van 100 miljoen om de hoek kijken of een bestuurder die er geld in pompt om deze weer groen te krijgen Ik krijg daar van het idee dat je deze helemaal niet kunt falen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Dubbele winstkansen dit toernooi! Mexico is het gastland en mag daardoor een U-22 elftal leveren, maar vanuit de CONCACAF worden er altijd U-20 elftallen geleverd. Misschien een bug, maar eens kijken of ik beide in de finale kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Westerlo heeft een sterk stadionneke gebouwd. Wow! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) 2 uur geleden zei Thomassje123: Heeft iemand de ffp al een keer gefaald? Elke keer als ik hem dreig te falen komt er ineens een frisdrank sponsor van 100 miljoen om de hoek kijken of een bestuurder die er geld in pompt om deze weer groen te krijgen Ik krijg daar van het idee dat je deze helemaal niet kunt falen Dit dus. Ik zou ffp falen maar dan krijg ik wat geld en het is goed. Lijkt wel of ik de ffp niet kan falen Overigens slaat die ffp ook helemaal nergens op 7 juli bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 4 uur geleden zei FMNOOB: Dubbele winstkansen dit toernooi! Mexico is het gastland en mag daardoor een U-22 elftal leveren, maar vanuit de CONCACAF worden er altijd U-20 elftallen geleverd. Misschien een bug, maar eens kijken of ik beide in de finale kan krijgen. Nou, het is gelukt. Na de halve finales weet je dus al dat Mexico het goud en zilver heeft. Dus dan maar een zeer leuke tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Zojuist zei FMNOOB: Nou, het is gelukt. Na de halve finales weet je dus al dat Mexico het goud en zilver heeft. Dus dan maar een zeer leuke tactiek Tering..... Wat voor tactiek is dit dan wel niet geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 5 uur geleden zei Thomassje123: Heeft iemand de ffp al een keer gefaald? Elke keer als ik hem dreig te falen komt er ineens een frisdrank sponsor van 100 miljoen om de hoek kijken of een bestuurder die er geld in pompt om deze weer groen te krijgen Ik krijg daar van het idee dat je deze helemaal niet kunt falen Is dit FM24? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 7 minuten geleden zei sennid: Is dit FM24? FM 22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Zojuist zei Thomassje123: FM 22 Ah ja dat is idd een dingetje daar. In FM24 ga je gewoon in administratie (met puntenmindering als ze dat geven) en verkopen ze spelers en heb je niks meer te willen In FM24 is het wel wat strenger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 3 minuten geleden zei sennid: Ah ja dat is idd een dingetje daar. In FM24 ga je gewoon in administratie (met puntenmindering als ze dat geven) en verkopen ze spelers en heb je niks meer te willen In FM24 is het wel wat strenger. Nou ja, ik zou uitgesloten worden van Europees voetbal als ik de Europese ffp niet haal. Maar ik vraag mij serieus af of dat wel kan of dat het gewoon een wassen neus is Daarom ook de vraag of iemand dit ooit een keer heeft gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Commerciële inkomsten Gaat een heel zwaar seizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli @neva Tja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Kijk eens, een keertje op tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 16 minuten geleden zei neva: Kijk eens, een keertje op tijd. Liever helemaal niet eigenlijk haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten