ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 2 minuten geleden zei Marvin: @ReneLeBlanc Ik ga je weer nadoen hoor.. Zag al wat Italiaanse games voorbij komen. Even weer in de FM modus komen. Op welke ploeg is de keuze gevallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Pff voor het eerst dit jaar een FM dip te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Op welke ploeg is de keuze gevallen? Niveautje hoger dan jij.. Bologna it is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: Goede vraag goede vraag, vroeg ik mij ook af, maar check dit even: seizoen een winst van twee miljoen, seizoen twee verlies van 32 miljoen, seizoen drie winst van 25 miljoen en seizoen vier verlies van 3,5 miljoen. Die bedragen ook 36,5 miljoen voor Daramy, 38 miljoen voor Semedo, 53 miljoen voor Mastoras en nu dus 40 miljoen voor van den Berg. Ik heb Oostenrijk dus ingeladen als actieve competitie, wellicht dat het daarmee te maken heeft? I don't know maar heftig is het wel. Inhoud verbergen Bedoeld als feedback maatje, niet lullig bedoeld dus. In mijn ogen had je meer kunnen vangen op Sekou Koita, Leon Bailey, Oumar Solet en Daouda Guindo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 8 uur geleden zei Marvin: Niveautje hoger dan jij.. Bologna it is! Hele mooie keuze en inmiddels zelfde niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 8 uur geleden zei Kyrill: Bedoeld als feedback maatje, niet lullig bedoeld dus. In mijn ogen had je meer kunnen vangen op Sekou Koita, Leon Bailey, Oumar Solet en Daouda Guindo. Ik speel niet met Salzburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik speel niet met Salzburg. Excuses maatje. Ik snap het, begreep het verkeerd. Dankjewel voor de correctie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Fuck yess EINDELIJK!! Eerste zege na 9 duels Hadden hiervoor al 2-0 voorsprong tegen nummer 3 Fiorentina thuis weggeven tot 2-3 nederlaag.. En uit bij nummer 7 Monza kwamen we 1-3 voor en werd helaas toch nog 3-3. Nu bij mede degradatie kandidaat Genoa uit, eindelijk onze eerste zege , en hoe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Gezien de xG is het niet volledig terecht. Spoiler Geintje jongen, gefeliciteerd @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Leuk om je zo definitief voor het WK te plaatsen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Nog maar even doorspelen met Ajax tot de Italianen de nieuwe Fusion DB hebben uitgebracht. Dan kan ik weer ergens onderaan in Italië beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Fofana proberen te huren. Prefereert die een seizoen KKD bij Willem II over ballen in de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Leuk man. Januari en ontsnappingclausules. @ReneLeBlanc@Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 37 minuten geleden zei Dansmeister: Leuk man. Januari en ontsnappingclausules. @ReneLeBlanc@Thierryvane Samba bamba babbyyyyyyyyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart En naar de concurrent vetrekken is wel prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Altijd fijn als je over meerdere doelpuntenmakers beschikt Kampioen geworden met 156 goals in 34 duels en de topscorer heeft er 'maar' 22 gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Hier start je FM voor op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Aanradertje van @ReneLeBlanc: Topalovic. Slechtst 1,2 miljoen overgemaakt naar het Sloveense Domzale. Eerste 6 2. Bundesliga wedstrijden 5G/1A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 43 minuten geleden zei Thierryvane: Aanradertje van @ReneLeBlanc: Topalovic. Slechtst 1,2 miljoen overgemaakt naar het Sloveense Domzale. Eerste 6 2. Bundesliga wedstrijden 5G/1A. #DiamantAuge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Dit zie ik ook niet snel gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart (bewerkt) Spannende tussenstand met nog 7 wedstrijden te gaan! Laatste wedstrijd zal een thuiswedstrijd tegen Elche zijn. Spoiler Trouwens - wat voor type speler zien jullie in deze jongen? Een DM? Een WCB? Spoiler 20 maart bewerkt door SantiagoMunez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 1 uur geleden zei La Pulga: Dit zie ik ook niet snel gebeuren Past wel goed in 't niveau van Barca komende jaren, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart (bewerkt) 23 minuten geleden zei Stefan.: Past wel goed in 't niveau van Barca komende jaren, toch? In het echt ben je een stuk spontaner en gezelliger, negeerlijstje confirmed. Ik wil Kudus halen naar Ajax, werkt die cheat nog? Ik haal Kudus zelf wel. 20 maart bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Ze weten me altijd te vinden daaro in Arnhem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten