Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Al op een idee?

Een aantal, maar nog niks wat echt 100% de wowfactor heeft. So far heb ik een viertal echt concrete ideeën.

Montreal in combinatie met de Canadese nationale ploeg en dan een hele zooi Fransen naturaliseren. 

Cove Rangers, de tweede club van Aberdeen. Kijken of we de grootste club van de stad kunnen worden, in combinatie met het kapotmaken van de Old Firm.

Southampton, maar dan in een youth only setting. Ze hebben een goeie academy, dus benieuwd hoe ver ik er mee zou komen.

Grazer AK. Sturm Graz onttronen als de club van de stad en die Red Bull club kapotmaken.

Daarnaast heb je altijd nog de standaardideetjes van zoeken naar coole clubs die zijn weggezakt in zo'n save. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Een aantal, maar nog niks wat echt 100% de wowfactor heeft. So far heb ik een viertal echt concrete ideeën.

Montreal in combinatie met de Canadese nationale ploeg en dan een hele zooi Fransen naturaliseren. 

Cove Rangers, de tweede club van Aberdeen. Kijken of we de grootste club van de stad kunnen worden, in combinatie met het kapotmaken van de Old Firm.

Southampton, maar dan in een youth only setting. Ze hebben een goeie academy, dus benieuwd hoe ver ik er mee zou komen.

Grazer AK. Sturm Graz onttronen als de club van de stad en die Red Bull club kapotmaken.

Daarnaast heb je altijd nog de standaardideetjes van zoeken naar coole clubs die zijn weggezakt in zo'n save. 

Oeh Montreal en Southampton springen er voor mij dan wel het meest uit. Montreal vind ik dan wel het meest aanspreken omdat dit een idee is die je net snel hier voorbij ziet komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Montreal of Cove Rangers klinkt als een gave uitdaging, maar wellicht zijn er idd gaandeweg de save nog meer fallen giants ontstaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-1-2024 om 19:25 zei De Raam:

Ik speel er niet mee maar gebruik de skin weleens voor data en screenshots

Ik ben het aan het proberen maar ik vind het vrij moeilijk om dr echt in te komen zeg maar.

Op 15-1-2024 om 19:21 zei TheRealOne:

Als je de nadruk legt op 'gewoon' dan kan er niet veel fout gaan lijkt me

Ik ben niet echt gewoon maar ik doe mn best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei La Pulga:

@Kyrill stiekem bij je afgekeken, maar heb wel je tactiek gestolen.

image.png.7b2b77e96c6d2ebe77d33648569dcb94.png

Jij steelt hooguit mijn hart, meer niet. Natuurlijk mag je mijn taktiek gebruiken, heb niet voor niks topic geopend met download van taktiek erbij :classic_love: Veel plezier en succes met Guillaume Restes. Ben blij dat je bij jou al 3,5 CA heeft bij mij na 2-3 jaar nog pas 2 CA helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel met Hansa Rostock, seizoen twee. Lucas Bergvall is een talentvolle creatieve middenvelder, die ik huur van Spurs. Spurs heeft hem een target gegeven voor deze periode bij mij, namelijk 5 assists geven. Nou, dat gaat wel lukken, hij staat na twee duels al op zes stuks :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar dagen geleden toch besloten om FM aan te schaffen. Vorig jaar niet gedaan maar kon de verleiding niet aan. Wat mij opvalt is dat de matchday gameplay zoveel verbeterd is. Veel meer realisme, lijkt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei JesseNL:

Paar dagen geleden toch besloten om FM aan te schaffen. Vorig jaar niet gedaan maar kon de verleiding niet aan. Wat mij opvalt is dat de matchday gameplay zoveel verbeterd is. Veel meer realisme, lijkt wel.

Spelers kijken in 3d gameplay op en om en scannen zo de omgeving. Dat vond ik wel heel tof. Ook qua tactieken kan je je uitleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rrrood:

Spelers kijken in 3d gameplay op en om en scannen zo de omgeving. Dat vond ik wel heel tof. Ook qua tactieken kan je je uitleven.

Tactieken ben ik nooit zo goed in geweest, heb mijn tactiek van FM24 gekopieerd en wat aangepast. Werkt redelijk, althans ik scoor belachelijk veel maar krijg er ook super veel tegen.

UhjIXAP.png

bewerkt door JesseNL
Link naar opmerking
Deel via andere websites