Nom de Guerre Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Nog een jaartje of twee á drie en ik ben klaar in Japan. Leuke competitie, maar we gaan eens verder kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Nog een jaartje of twee á drie en ik ben klaar in Japan. Leuke competitie, maar we gaan eens verder kijken. Al op een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Al op een idee? Een aantal, maar nog niks wat echt 100% de wowfactor heeft. So far heb ik een viertal echt concrete ideeën. Montreal in combinatie met de Canadese nationale ploeg en dan een hele zooi Fransen naturaliseren. Cove Rangers, de tweede club van Aberdeen. Kijken of we de grootste club van de stad kunnen worden, in combinatie met het kapotmaken van de Old Firm. Southampton, maar dan in een youth only setting. Ze hebben een goeie academy, dus benieuwd hoe ver ik er mee zou komen. Grazer AK. Sturm Graz onttronen als de club van de stad en die Red Bull club kapotmaken. Daarnaast heb je altijd nog de standaardideetjes van zoeken naar coole clubs die zijn weggezakt in zo'n save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een aantal, maar nog niks wat echt 100% de wowfactor heeft. So far heb ik een viertal echt concrete ideeën. Montreal in combinatie met de Canadese nationale ploeg en dan een hele zooi Fransen naturaliseren. Cove Rangers, de tweede club van Aberdeen. Kijken of we de grootste club van de stad kunnen worden, in combinatie met het kapotmaken van de Old Firm. Southampton, maar dan in een youth only setting. Ze hebben een goeie academy, dus benieuwd hoe ver ik er mee zou komen. Grazer AK. Sturm Graz onttronen als de club van de stad en die Red Bull club kapotmaken. Daarnaast heb je altijd nog de standaardideetjes van zoeken naar coole clubs die zijn weggezakt in zo'n save. Oeh Montreal en Southampton springen er voor mij dan wel het meest uit. Montreal vind ik dan wel het meest aanspreken omdat dit een idee is die je net snel hier voorbij ziet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krabby Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 15 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een aantal, maar nog niks wat echt 100% de wowfactor heeft. So far heb ik een viertal echt concrete ideeën. Montreal in combinatie met de Canadese nationale ploeg en dan een hele zooi Fransen naturaliseren. Cove Rangers, de tweede club van Aberdeen. Kijken of we de grootste club van de stad kunnen worden, in combinatie met het kapotmaken van de Old Firm. Southampton, maar dan in een youth only setting. Ze hebben een goeie academy, dus benieuwd hoe ver ik er mee zou komen. Grazer AK. Sturm Graz onttronen als de club van de stad en die Red Bull club kapotmaken. Daarnaast heb je altijd nog de standaardideetjes van zoeken naar coole clubs die zijn weggezakt in zo'n save. Montreal of Cove Rangers klinkt als een gave uitdaging, maar wellicht zijn er idd gaandeweg de save nog meer fallen giants ontstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Vooralsnog gaan we nog even een paar jaar grinden met Nagae Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart De Quadurple is niet meer mogelijk. Het Bayern van @Glenn08 jankt mij uit de CL en het Arsenal van @Kyrill wint in de competitie waardoor ik weer 1 punt achter sta op City. Echt een maandagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Iemand hier ervaringen met Jovan Mijatovic? IRL paar keer gelinkt aan Feyenoord waardoor ik ook automatisch geinteresseerd ben. Zelfde goldt voor Luciano Rodriguez maar die speelt inmiddels bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Nieuw seizoen maar eens begonnen, mag niet klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Beste team ter wereld, gaan ze verdedigen als een kelderklasser Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Spannunddddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Multadidici Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 15-1-2024 om 19:25 zei De Raam: Ik speel er niet mee maar gebruik de skin weleens voor data en screenshots Ik ben het aan het proberen maar ik vind het vrij moeilijk om dr echt in te komen zeg maar. Op 15-1-2024 om 19:21 zei TheRealOne: Als je de nadruk legt op 'gewoon' dan kan er niet veel fout gaan lijkt me Ik ben niet echt gewoon maar ik doe mn best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart @Kyrill stiekem bij je afgekeken, maar heb wel je tactiek gestolen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 5 uur geleden zei La Pulga: @Kyrill stiekem bij je afgekeken, maar heb wel je tactiek gestolen. Lekker tijdstip vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Talentenfabriek Gijón officieel geopend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Echt een gijontisch goede intake! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 6 uur geleden zei La Pulga: @Kyrill stiekem bij je afgekeken, maar heb wel je tactiek gestolen. Jij steelt hooguit mijn hart, meer niet. Natuurlijk mag je mijn taktiek gebruiken, heb niet voor niks topic geopend met download van taktiek erbij Veel plezier en succes met Guillaume Restes. Ben blij dat je bij jou al 3,5 CA heeft bij mij na 2-3 jaar nog pas 2 CA helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Ik speel met Hansa Rostock, seizoen twee. Lucas Bergvall is een talentvolle creatieve middenvelder, die ik huur van Spurs. Spurs heeft hem een target gegeven voor deze periode bij mij, namelijk 5 assists geven. Nou, dat gaat wel lukken, hij staat na twee duels al op zes stuks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Paar dagen geleden toch besloten om FM aan te schaffen. Vorig jaar niet gedaan maar kon de verleiding niet aan. Wat mij opvalt is dat de matchday gameplay zoveel verbeterd is. Veel meer realisme, lijkt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 4 minuten geleden zei JesseNL: Paar dagen geleden toch besloten om FM aan te schaffen. Vorig jaar niet gedaan maar kon de verleiding niet aan. Wat mij opvalt is dat de matchday gameplay zoveel verbeterd is. Veel meer realisme, lijkt wel. Spelers kijken in 3d gameplay op en om en scannen zo de omgeving. Dat vond ik wel heel tof. Ook qua tactieken kan je je uitleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) 7 minuten geleden zei Rrrood: Spelers kijken in 3d gameplay op en om en scannen zo de omgeving. Dat vond ik wel heel tof. Ook qua tactieken kan je je uitleven. Tactieken ben ik nooit zo goed in geweest, heb mijn tactiek van FM24 gekopieerd en wat aangepast. Werkt redelijk, althans ik scoor belachelijk veel maar krijg er ook super veel tegen. 5 maart bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Wat is dit nou voor een onzin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 12 minuten geleden zei neva: #klinisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten